Ik heb een grotere hekel aan Jim Carey,quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zijn algehele aanwezigheid. Zijn totale gebrek aan acteerkwaliteit, zijn blije rotkop, zijn talent voor het nog slechter maken van al zeer beroerde filmscripts.
Echt vreselijk. Maar het allerergste is het wanneer hij probeert een serieuze rol te acteren. Hij is een clown. Jim Carey (waar hij weleens mee is vergeleken) is ook vreselijk in komische rollen, maar die kan serieuze rollen wel heel goed acteren.
Stiller is waardeloos.

Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een grotere hekel aan Jim Carey,

Tom Cruise vind ik in wel meer films goed. Irritante eikel, maar wel wat aardig rollen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:53 schreef Terecht het volgende:
De enige film waarin ik Ben Stiller wel te pruimen vind is Tropic Thunder. Zélfs Tom Cruise heeft daar een geweldige rol.

Dat is het hem dan ook, ik vind het een vreselijke eikel. De rol als brallerige advocaat in A Few Good Men is 'm dan ook op het lijf geschreven. Maar meestal wil ik hem gewoon op z'n neus stompen als ik hem op mijn beeldscherm zie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tom Cruise vind ik in wel meer films goed. Irritante eikel, maar wel wat aardig rollen.

Ik ook. Dat roept hij op.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:23 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat is het hem dan ook, ik vind het een vreselijke eikel. De rol als brallerige advocaat in A Few Good Men is 'm dan ook op het lijf geschreven. Maar meestal wil ik hem gewoon op z'n neus stompen als ik hem op mijn beeldscherm zie.

Dat kun je niet menen. Als jij als broekie ooit bij de grote Johny Carson hebt optreden dan heb je al de zegen van de Meester binnen en is je carriere in de steigers.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]

Ik kan gewoon niet om hem lachen. Vind hem helemaal niet grappig en die bekken die hij trekt niet om aan te gluren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen. Als jij als broekie ooit bij de grote Johny Carson hebt optreden dan heb je al de zegen van de Meester binnen en is je carriere in de steigers.

Die rol is goed. Ik vond hem ook goed in Jerry Maguire, Last Samurai en de MI-films vind ik steikum ook goed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:23 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat is het hem dan ook, ik vind het een vreselijke eikel. De rol als brallerige advocaat in A Few Good Men is 'm dan ook op het lijf geschreven. Maar meestal wil ik hem gewoon op z'n neus stompen als ik hem op mijn beeldscherm zie.

Kon je het niet na 5sec wegklikken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:30 schreef Gray het volgende:
Okay, dit is belachelijk. Had net een reclame van drie en een halve minuut, voor een filmpje van 2 minuten op youtube.

Jawel, maar toch he!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kon je het niet na 5sec wegklikken?

Eens.Ik vind die vent zooo irritante.....maar hij was toch goed in The Truman Show(enge film ook)quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]

Dat zal allemaal wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat typeert jou. Altijd alles wat jóu niet bevalt buiten jezelf zoeken. Ik ga eerst bij mezelf te rade.

En in Eternal Sunshine of the Spotless Mind.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Eens.Ik vind die vent zooo irritante.....maar hij was toch goed in The Truman Show(enge film ook)

Gebruik je geen add blocker? Wtf. Hoe primitief.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:30 schreef Gray het volgende:
Okay, dit is belachelijk. Had net een reclame van drie en een halve minuut, voor een filmpje van 2 minuten op youtube.

Dat kan niet op youtube, en is op FOK! niet toegestaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:13 schreef MindFever het volgende:
[..]
Gebruik je geen add blocker? Wtf. Hoe primitief.

Ik hoef niets te bieden. Ik ben Gray.quote:

*kuch ego anyone ?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat kan niet op youtube, en is op FOK! niet toegestaan.
[..]
Ik hoef niets te bieden. Ik ben Gray.

quote:

quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:03 schreef HyperViper het volgende:
Wat ze jij jezelf voor schut zeg, Gray.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |