Je houdt van rellen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:04 schreef Terecht het volgende:
Ik heb een smeuiige rel met Statler, Waldorf en de Hongaarse citroen gemist zie ik. Ff bijlezen.
Hij's leuk.quote:
Die blijft geweldigquote:
Wat een baas toch ook.quote:
that shitz cray?quote:
Haha, nee.quote:
Afgezien van de letter zie ik het verschil niet. Leg eens uit als je wil?quote:
Hij was briljant in dat hij keiharde kritiek of cynisme kon uiten, en dat mensen keihard lachten. Het kostte 'm wel wat jaren om het tot bijna-perfectie te brengen wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, nee.Hoort zo.
De laatste keer toen ik George Carlin liet horen aan een maat van me zei hij ''wat een mafkees, die snapt er echt niks van'. Toen ging ik dood van binnen, want hij verwoord eigenlijk hoe ik ook denk alleen kan ik het niet zo uitleggen als hij.
Tja. Ik was vanochtend een boek aan het lezen en dat ging over het Smithsonian en ik had daar wel eens wat vage dingen over gehoord, dus dacht: ach, laat ik dat maar eens in de groep gooien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk topic heb je geopend Hoppa.
Ik heb die film: A night in the museum gezien in het vliegtuig , dus kon niet zappen naar een andere film. Hou helemaal niet van dat soort avonturenfilms, maar deze vond ik geweldig. De hele wereldgeschiedenis trekt aan je voorbij en er zit humor en spanning in. Dus de whole package wmb.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Ik was vanochtend een boek aan het lezen en dat ging over het Smithsonian en ik had daar wel eens wat vage dingen over gehoord, dus dacht: ach, laat ik dat maar eens in de groep gooien.
Als ik in het vliegtuig een film met Ben Stiller voorgeschoteld krijg, dan steek ik mijn ogen er uit en ram ik ze mijn oren in. Zodat ik hem niet hoef te zien en ook niet te horen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb die film: A night in the museum gezien in het vliegtuig , dus kon niet zappen naar een andere film. Hou helemaal niet van dat soort avonturenfilms, maar deze vond ik geweldig. De hele wereldgeschiedenis trekt aan je voorbij en er zit humor en spanning in. Dus de whole package wmb.
Yes! Ik ook! Wat een flut acteur.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als ik in het vliegtuig een film met Ben Stiller voorgeschoteld krijg, dan steek ik mijn ogen er uit en ram ik ze mijn oren in. Zodat ik hem niet hoef te zien en ook niet te horen.
Ik haat hem. Echt tot in het diepste van mijn zijn.
Dat typeert jou. Altijd alles wat jóu niet bevalt buiten jezelf zoeken. Ik ga eerst bij mezelf te rade.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:09 schreef MindFever het volgende:
[..]
Yes! Ik ook! Wat een flut acteur.
Maar ik zou eerder het beeld scherm aanvallen in plaats van mijn lieve oogjes.
Wat is het waaraan je je zo ergert bij Ben Stiller?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat typeert jou. Altijd alles wat jóu niet bevalt buiten jezelf zoeken. Ik ga eerst bij mezelf te rade.
Zijn algehele aanwezigheid. Zijn totale gebrek aan acteerkwaliteit, zijn blije rotkop, zijn talent voor het nog slechter maken van al zeer beroerde filmscripts.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is het waaraan je je zo ergert bij Ben Stiller?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |