quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Echt geen flikker aan om jou lastig te vallen.Oeh ik ben Gray en ik blijf altijd kalm oeh. Fuck dat.
En in lemoney snicket (ofzo) speelde hij ook geniaal.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:12 schreef MindFever het volgende:
[..]
En in Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Seems about right.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje werd met de Voyager missie mee de ruimte ingestuurd zodat het kon dienen als uitleg aan aliens over het leven op aarde.
The fuck
http://voyager.jpl.nasa.gov/spacecraft/scenes.html
Precies. En daarvan mag je hier geen plaatje posten. Lesbische zoensex.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Eeuh nee? Het draait maar om één ding.
Echt wel. Ik sta ervoor garant. Ad-block Plus voor firefox. Daar komt niets doorheen. Ook op Youtube niet. En voor Fok kan ik het gewoon uitzetten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat kan niet op youtube, en is op FOK! niet toegestaan.
[..]
Ik hoef niets te bieden. Ik ben Gray.
Dat kun je. Maar doe je het ook?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:03 schreef MindFever het volgende:
[..]
Echt wel. Ik sta ervoor garant. Ad-block Plus voor firefox. Daar komt niets doorheen. Ook op Youtube niet. En voor Fok kan ik het gewoon uitzetten.
Ja ik moet wel. Anders krijg je van die nare dreig berichtjes steeds.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat kun je. Maar doe je het ook?
IJs.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Eeuh nee? Het draait maar om één ding.
Goed spul dan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:03 schreef MindFever het volgende:
[..]
Echt wel. Ik sta ervoor garant. Ad-block Plus voor firefox. Daar komt niets doorheen. Ook op Youtube niet. En voor Fok kan ik het gewoon uitzetten.
Eigenlijk is dat best wel een beetje een boel treurig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:06 schreef MindFever het volgende:
[..]
Ja ik moet wel. Anders krijg je van die nare dreig berichtjes steeds.
Mee eens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best wel een beetje een boel treurig.
Zie mijn edit.quote:
quote:In response, site owners have blocked users with Adblock Plus. When Adblock made their software undetectable some sites decided to block all Firefox users.
Over acteurs gesproken. Wat is jouw lijst met favoriete Hollywood acteurs?quote:
Nog een reden voor Chrome.quote:
Door illegaal te downloaden zeker? Dat is hartstikkeh illegaal jongeuh...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:06 schreef MindFever het volgende:
[..]
Ja wat ik wil zeggen eigenlijk is dus dat jij dat ook kunt gebruiken. Gratis!
Wat illegaal? Raar kind. Freeware heet dat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Nog een reden voor Chrome.
[..]
Door illegaal te downloaden zeker? Dat is hartstikkeh illegaal jongeuh...
Nicolas Cage was ook erg goed in Lord of Warquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef MindFever het volgende:
[..]
Over acteurs gesproken. Wat is jouw lijst met favoriete Hollywood acteurs?
De mijne:
Danny Day-Lewis
Dustin Hoffman
Al Pacino
Robert De Niro
Jack Nickolson
Nicolas Cage (alleen vanwege 8mm, Leaving Las Vegas en Adaption)
Antony Hopkins
Oh, das mooi.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:14 schreef MindFever het volgende:
[..]
Wat illegaal? Raar kind. Freeware heet dat.
Je bent in de war. Whats Eating Gilbert Grape is met Johnny Depp. Zijn debuut trouwens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nicolas Cage was ook erg goed in Lord of War
Daniel Day-Lewis is wel goed ja.
Verder:
Johnny Depp
Brat Pitt
Leonardo di Caprio (post-Titanic)
Denzel Washington (al heeft hij ook bakken kutfilms gemaakt)
Morgan Freeman
Jack Nicholson
Jude Law
Vaak gaat het me niet zo zeer om de kwaliteit van de films, maar om de acteerprestatie. Wat dat betreft is Di Caprio echt een geweldenaar. In Blood Diamond, maar ook in bijvoorbeeld 'what's eating gilbert grape' laat hij zien geweldig te kunnen acteren. Heel veelzijdige acteur. The Aviator
En Di caprio. Zoek maar op. Zijn debiele broertje. Ronduit geniaal geacteerd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef MindFever het volgende:
[..]
Je bent in de war. Whats eating gilbert grape is met Johnny Depp.
Ah ja! Nu je het zegt. In sommige rollen is hij best sterk inderdaad. "I stand corrected"quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En Di caprio. Zoek maar op. Zijn debiele broertje. Ronduit geniaal geacteerd.
What's Eating Gilbert Grape (1993) - IMDb
Nee. Hij is niet overschat. Di Caprio is een hele goede acteur, alleen wordt hij de laatste jaren iets te veel getypecast.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef MindFever het volgende:
[..]
Je bent in de war. Whats Eating Gilbert Grape is met Johnny Depp. Zijn debuut trouwens.
Ik vind Di Caprio echt vreselijk overschat. Brad Pitt is inderdaad ook een goed acteur. Maar het is toch vooral "looks" bij hem vind ik. Niet te vergelijken aan het talent van Danny Day-Lewis bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best wel een beetje een boel treurig.
Zijn er geen adblockers die net doen alsof ze geen ads blocken?
Ik geef mijn geld liever uit aan friet en bier.quote:
keuzes Hoppa. keuzesquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld liever uit aan friet en bier.
Precies. En een beetje hacker heeft die ads allang verwijderd.quote:
Tja. Hij raakt mij meestal niet zo. Maar sure, het is een goed acteur. Beter dan Keanu Reeves in ieder geval.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Hij is niet overschat. Di Caprio is een hele goede acteur, alleen wordt hij de laatste jaren iets te veel getypecast.
Fok, die was ik vergeten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ow. En Steve Buscemi niet vergeten. Wat een held.
Ja. The Matrix was geniaal, alleen jammer van de hoofdrol.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef MindFever het volgende:
[..]
Tja. Hij raakt mij meestal niet zo. Maar sure, het is een goed acteur. Beter dan Keanu Reeves in ieder geval.
Ik kan de The Matrix niet aanzien vanwege hem. Ik denk telkens wanneer gaat hij eens dood. Zijn karakter heeft geen enkele dimensie. Wat een flut acteur.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. The Matrix was geniaal, alleen jammer van de hoofdrol.
In the day the earth stood stil was hij nog slechter.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:26 schreef MindFever het volgende:
[..]
Ik kan de The Matrix niet aanzien vanwege hem. Ik denk telkens wanneer gaat hij eens dood.
Ja en Goodwill hunting.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
Weet je wie ook kut is, Ben Aflik. Maar wel een paar geniale films achter zijn naam. Dogma, bijvoorbeeld.
Nee dat kwam door Pacino. Pacino makes everyone look good. Ik zweer. Dat is het onderbewuste aan het werk. We hebben het niet meteen door. Maar het komt allemaal door Pacino.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
In the day the earth stood stil was hij nog slechter.
Overigens, hij heeft met Pacino 'Devils Advocate' gedaan. Daar vond ik hem wel redelijk eigenlijk.
En een jonge Charlize Theron....![]()
![]()
![]()
![]()
En nog wat Jay en Silent Bob films. Altijd lachen. Net als Matt Damon, maar die is als acteur wel wat beter. En heeft weinig echte pulp achter zijn naam.quote:
Je bedoelt zoietsquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. En een beetje hacker heeft die ads allang verwijderd.
Bloempje, de volwassenen zijn nu even aan het praten.quote:
Ciao kerel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef MindFever het volgende:
Ok Hoppa dit was gezellig. Ik ga weer offline. Later!
Die gaat hard!quote:
Zonde, want prima concept.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
In the day the earth stood stil was hij nog slechter.
quote:Overigens, hij heeft met Pacino 'Devils Advocate' gedaan. Daar vond ik hem wel redelijk eigenlijk.
En een jonge Charlize Theron....![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is Christian Bale?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef ohokok het volgende:
christian bale overtuigd
goed man
[ afbeelding ]
Ohhhh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |