Don't touch me..... Don't you frikkin' touch me, man.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:07 schreef vosss het volgende:
Wat meer acties zoals Massa bij Lewis toen ie pissig was vorig jaar, zovan goed gedaan lul, tijdens dat interview. Zo'n acties. en meer emoties dus wil ik zien.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:07 schreef vosss het volgende:
En dan bedoel ik niet meer Kimi's, maar gewoon meer karakters. Nu is het allemaal eenheidsworst zo een beetje.
Wat meer acties zoals Massa bij Lewis toen ie pissig was vorig jaar, zovan goed gedaan lul, tijdens dat interview. Zo'n acties. Of toen Schumacher Coulthard op zn muil wou peren in Spa.
Meer karakters en meer emoties dus wil ik zien.
Bernie ouwe pikketrekker, doe daar eens iets aan
Trulli met z'n foto's.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Ja, tegenwoordig hebben (of beter hadden) we alleen maar kibbelende keukenmeiden![]()
Hulde!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:07 schreef vosss het volgende:
En dan bedoel ik niet meer Kimi's, maar gewoon meer karakters. Nu is het allemaal eenheidsworst zo een beetje.
Wat meer acties zoals Massa bij Lewis toen ie pissig was vorig jaar, zovan goed gedaan lul, tijdens dat interview. Zo'n acties. Of toen Schumacher Coulthard op zn muil wou peren in Spa.
Meer karakters en meer emoties dus wil ik zien.
Bernie ouwe pikketrekker, doe daar eens iets aan
Ik denk dat de hedendaagse coureurs 7 kleuren stront zouden schijten als ze in zo'n auto en op zo'n baan zouden moeten rijden. Helden in die tijd (of stomkoppen, 'tis maar hoe je het bekijktquote:
quote:Ecclestone claims New Jersey contract no longer valid
New York skyline will be backdrop to new Jersey street raceOct.6 (GMM) F1 chief executive Bernie Ecclestone has continued to cast doubt on the inaugural running of next year’s New York street race.
With the Ecclestone claiming organisers no longer have a valid contract, race officials have nonetheless expressed confidence the event will still take place as scheduled in mid 2013.
But Ecclestone said on Friday: “They are way behind with a lot of things. I don’t think they will get it ready in time.”
Britain’s Express newspaper said Turkey, having dropped off the calendar last year, could replace New York.
Goh, wat een verrassing (notquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
Kennen jullie PURE van Craig Pollock nog?
Volgens Radio Canada is er van zijn project om een nieuwe motor te bouwen niets meer te verwachten.
http://www.radio-canada.c(...)get-ecclestone.shtml
twitter:LewisHamilton twitterde op maandag 08-10-2012 om 00:35:51Just noticed @jensonbutton unfollowed, thats a shame. After 3 years as teammates, I thought we respected one another but clearly he doesn't. reageer retweet
twitter:LewisHamilton twitterde op maandag 08-10-2012 om 00:37:11Funny thing is, we are STILL teammates! All good tho, I plan on giving this team & fans all I got til I cross the finish line in brazil!!! reageer retweet
twitter:LewisHamilton twitterde op maandag 08-10-2012 om 01:22:55My bad, just found out Jenson never followed me. Don't blame him! Need to be on Twitter more! reageer retweet
Ik vind die profielfoto minstens zo ernstig als de tweetsquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:18 schreef Tarado het volgende:
twitter:LewisHamilton twitterde op maandag 08-10-2012 om 00:35:51Just noticed @jensonbutton unfollowed, thats a shame. After 3 years as teammates, I thought we respected one another but clearly he doesn't. reageer retweet
twitter:LewisHamilton twitterde op maandag 08-10-2012 om 00:37:11Funny thing is, we are STILL teammates! All good tho, I plan on giving this team & fans all I got til I cross the finish line in brazil!!! reageer retweet
twitter:LewisHamilton twitterde op maandag 08-10-2012 om 01:22:55My bad, just found out Jenson never followed me. Don't blame him! Need to be on Twitter more! reageer retweet
Zie de tweets van jake Humphrey: ik tweet niet als ik dronken benquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton
Waar die jongen allemaal wel niet mee bezig is...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 06:10 schreef D0808 het volgende:
[..]
Ik denk dat de hedendaagse coureurs 7 kleuren stront zouden schijten als ze in zo'n auto en op zo'n baan zouden moeten rijden. Helden in die tijd (of stomkoppen, 'tis maar hoe je het bekijkt)
Supergaaf.. Zeker die ene bocht bij 1m rond en 2m rond waar die gewoon driftend door heen gaatquote:
Goed nieuws, qua pure snelheid schat ik hem heel hoog in, misschien wel top 6 op de grid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:56 schreef JohnB52 het volgende:
Goed nieuws voor Maldonado:
http://www.rtl.nl/compone(...)weer-voor-chavez.xml
Grosjean is ook een typisch geval van wel hard kunnen rijden maar niet hard kunnen racen, hij is vaak het hele weekend sneller dan Kimi, behalve wanneer het er echt om gaat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:03 schreef Meike26 het volgende:
Wat zou Malle Nado in die Lotus doen, als ze die dwaze Grosjean eruit gooien
Nou is Nado dus ook wel dwaas, maar hij houdt hem in iedergeval wel heel bij de starts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |