Ik vind AOKP ook wel goed, alleen jammer dat ik bij beide ROMs niks aan mijn S Pen hebquote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cyanogenmod 10![]()
Elke paar dagen een nieuwe nightly flashen.
ik zou security essentials gewoon eens proberen, geld uitgeven kan later altijd nogquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:43 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, blijkbaar heeft niemand anders last van bovenstaande.
Norton Antivirus is hier verlopen; nieuwe kopen (want werkt gewoon prima op 3 pc's/laptops hier of Windows' Security Essentials gebruiken?
Bedankt, en...quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik gebruik op Windows gewoon Security Essentials.. als je een beetje voorzichtig bent met wat je doet (en als je wéét wat je doet) op het net is dat ruim voldoende.
bedankt!quote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef mschol het volgende:
ik zou security essentials gewoon eens proberen, geld uitgeven kan later altijd nog
Tering, ja, what the fuck?quote:Op zondag 25 november 2012 15:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Google.nl is wel enorm verslechterd overigens, bij tekst kun je niet meer zoekresultaten verfijnen (zoals bijv. alleen NL-sites of juist Engels) en bij afbeelding hetzelfde (bijv. grootte)![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Iedereen in dit topic heeft wel een bookmark naar XKCD hoor.
Waarom? Ik ben geen nerd.quote:
Dat ligt aan de extensie en welk programma je daar aan gehangen hebt om te openen. Maar met een rechter muisklik kan je ook vast "openen met" doen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 03:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb een .bat bestandje gemaakt die met 1 klik mijn code editor, sublime text 2, webserver en root map opent. Nu wil ik daar localhost bij zetten die in firefox moet openen. Maar hij pakt steeds mijn standaard browser. Iemand een idee? (Nee ik hoef FF niet als standaard browser
.)
Het gaat juist niet om een bestand maar om een webadres, http://localhost. Die dus geopend word in mijn standaard browser, IE. Maar voor het bouwen van sites vind ik firefox fijner werken. Dus ik wil dat localhost geopend word in firefox ipv IE.quote:Op zaterdag 1 december 2012 03:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ligt aan de extensie en welk programma je daar aan gehangen hebt om te openen. Maar met een rechter muisklik kan je ook vast "openen met" doen.
1 2 3 | Start "" "C:\Program Files (x86)\Sublime Text 2\sublime_text.exe" Start "" "C:\Program Files (x86)\wamp\wampmanager.exe" Start "" "E:\www" |
http://kb.mozillazine.org/Command_line_argumentsquote:Op zaterdag 1 december 2012 03:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb een .bat bestandje gemaakt die met 1 klik mijn code editor, sublime text 2, webserver en root map opent. Nu wil ik daar localhost bij zetten die in firefox moet openen. Maar hij pakt steeds mijn standaard browser. Iemand een idee? (Nee ik hoef FF niet als standaard browser
.)
1 | "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -new-window "localhost" |
Dank, die doet inderdaad precies wat ik zoek.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:26 schreef Boze_Appel het volgende:
"C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -new-window "localhost"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protected hosting is de beste optie gok ik zo?
[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 06-12-2012 12:23:21 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |