Vrouwelijke ODOL?quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ongelofekijke Natte Ochtend Kut
Ik snap dat
quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ben al vanaf half 8 aan het werk.
Sorry hoor!quote:
Hotel. Moest onverwachts ontbijtbuffet draaien. Er was een zieke . Moet door tot 6.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar je werkte toch in de horeca? Hotel ofzo?
Lange dagquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hotel. Moest onverwachts ontbijtbuffet draaien. Er was een zieke . Moet door tot 6.
Ik heb -nog- geen klachten gehad over het ontbijt. Zal ze allemaal wel smaken. En ja idd very long day.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lange dag
wel een lekker buffetje gemaakt?Ontbijtbuffet
hebben jullie ook ei en bacon?quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb -nog- geen klachten gehad over het ontbijt. Zal ze allemaal wel smaken. En ja idd very long day.
Zekers. En diverse broodjes en beleg. Voor onze duitse gasten nog bratwursten. Poffertjes, pancakes, roerei.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hebben jullie ook ei en bacon?
Lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zekers. En diverse broodjes en beleg. Voor onze duitse gasten nog bratwursten. Poffertjes, pancakes, roerei.
Noem maar op
Hotel new york, rotterdam.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lekker
Welk hotel? Want dan kom ik een keer ontbijten
Dat kan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hebben jullie ook ei en bacon?
Ik ben ook de lunch en diner expertquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar jij bent daar dus de ontbijtexpert?
Ook al woon ik in Rotterdam, misschien toch maar eens een nachtje een kamer huren dusquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:34 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ben ook de lunch en diner expert. Doe alle horeca daar.
Je moet bijna een lening afsluiten voor de prijs van 1kamer hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ook al woon ik in Rotterdam, misschien toch maar eens een nachtje een kamer huren dus
quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:36 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Je moet bijna een lening afsluiten voor de prijs van 1kamer hoor
1persoon, 1nacht kan verschillen van 80-120 euro. Ligt aan welke kamer je hebt, welke periode je boekt etcquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
hoe duur is 1 kamer per nacht dan?
Dan is het inderdaad een beetje overdreven als je gewoon in Rotterdam woontquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:39 schreef MissExpert het volgende:
[..]
1persoon, 1nacht kan verschillen van 80-120 euro. Ligt aan welke kamer je hebt, welke periode je boekt etc
Duhquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een beetje overdreven als je gewoon in Rotterdam woont
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:41 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Duh
Dan zou jij ook de eerste persoon zijn die in zijn eigen stad een nachtje in een hotel gaat slapen.
Good morning to you too.quote:
Sterkte man.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:02 schreef AldoTheApache het volgende:
vandaag weer studeren
Heb je eindelijk weekend, kom je erachter dat je maandag een project af moet hebben
Lekker geslapen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |