Omdat je dik bentquote:
quote:
dat is ook altijd fijn spulquote:
Vergeet de plastic zakken niet.quote:
Ja, dat hakt er wel in. Wat een troep...quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is ook altijd fijn spul
Goedzo Mario!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat hakt er wel in. Wat een troep....
Maar goed, ik zou zo loodgieter kunnen worden. Heb een 2e afvoer aangelegd voor de wasmachine.
Nederlandquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, tweede aflevering van Made in NL ook binnen
Ik denk morgen. Ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanavond lastige uitwedstrijd in Venlo ofniet?
+1quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik begin een beetje zenuwachtig te worden voor Ajax - Twente
quote:
quote:
I paid the iron pricequote:
Heb netjes gefeliciteerd. Gun ajax de CL. Wij EL en Landstitel. Twente, ajax, rest. Maar >voetbaltopic.quote:
Daarom had je dus die grote pedobear knuffel gekocht.quote:Op zondag 30 september 2012 10:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge vanuit het bed van m'n kleine neefje.Klinkt dat fout? Ja, dat klinkt fout.
Netjesquote:Op zondag 30 september 2012 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
middaghalf 8 opgestaan voor een wedstrijd in Didam
gelukkig een 7-1 overwinning meegenomen![]()
zeker wel, paar spannende partijen maar uiteindelijk alleen een dames-enkelspel verlorenquote:
even iemand op het station zetten en etenquote:Op zondag 30 september 2012 18:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
De woning van Nath aan t plunderen?
Wat doe je dan al op...quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:33 schreef Cue_ het volgende:
Vrijdag en maandag vrijMisschien de donderdag ook nog vragen?
Men zal het rustig krijgen op de proxyservert.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aankomende vrijdag en de maandag daarop
Wat zal hij mooie rapportages kunnen draaien danquote:Op maandag 1 oktober 2012 08:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Men zal het rustig krijgen op de proxyservert.
Hoeft ook nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:32 schreef Kreator het volgende:
Mja, ik wilde eigenlijk alleen mijn ei kwijt. Details doen we maar niet..
God bless Miss Tuk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:17 schreef Kreator het volgende:
En waarom zijn vrouwen zo moeilijk. Ik had al aangegeven dat ik geen zin had om elk weekend het hele weekend bij elkaar te hangen en als ik dan een week later zeg dat ik sjacho ben en alleen wil zijn, is het 1 groot drama.
Ik wil gewoon normaal leuke dingen doen. Af en toe uit eten. Een keer een dagje weg, een keer blijven slapen en dan de volgende dag weer je eigen ding doen. Kennelijk is dat onmogelijk.
Dat is wel frustrerend.
Bachataquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Visuals van jou die de barachata (of zo) doet...
Dat is altijd lekker, met een ochtendkater rijden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed feest afgelopen zaterdag trouwens. Reed zondagmorgen met nog ongeveer 8 promille terug naar huis.Cruise control ftw!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:12 schreef Kreator het volgende:
Ik was trouwens zaterdag wel aardig high. PVC lijm for the win.
Zeker wel. 60 km/u over de N48 en die leute achter me maar toeteren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker, met een ochtendkater rijden..
Dat houdt me op de been.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar mooi dat het zulke leuke beelden oplevert op de maandagmorgen
R?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker wel. 60 km/u over de N48 en die leute achter me maar toeteren.Zwager-man was ver heen... altijd lachen als ie gaat air-guitaren...
P. Maar dat geeft verder niet. Boys will be boys...quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
R?. Die heb ik al 250 jaar niet gezien.
Weinig. Jij hebt een goed weekend achter de rug, lees ikquote:
Het weekend was goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weinig. Jij hebt een goed weekend achter de rug, lees ik?
Netjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het weekend was goed.Vrijdag lekker aan zitten kloten met miene muziekcollectie (ook ivm het feest). Zaterdag dus feest. Zondag brak wakker en nog even rondgehangen, 's avonds uit eten geweest met Miss Tuk en d'r ouders. Gisteren om 21:30 het licht uitgedaan.
Verjaardag zus en zwager.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon zomaar? verjaardag? waaaaaaarom????!!?!
Dat is tot nu toe de enige Disney film die ik kut vindquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Ineens wel ontzettend zin om Cars te kijken.
Geen idee. Nog nooit gezien, maar ineens wel de drang om het te kijken. Misschien komt het omdat ik op de kinderkamer sliep.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe de enige Disney film die ik kut vind.
In een Cars bedquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit gezien, maar ineens wel de drang om het te kijken. Misschien komt het omdat ik op de kinderkamer sliep.
Ik ga ze downloaden!quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:17 schreef Redbaron het volgende:
cars is kewl! Helemaal op zondagmiddag als er nog meer alcohol dan bloed door je aderen stroomt en uiteraard geen F1 of voetbal op is...
Mijn oppaskindje had een Cars kamerquote:
Die marketingmachine van Cars doet het nog beter dan bv een Apple...quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oppaskindje had een Cars kamer. Echt ALLES was Cars, alles. Zelfs zijn kast en vloerbedekking.
Het scheelt niet veelquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die marketingmachine van Cars doet het nog beter dan bv een Apple...
Hele generaties zullen straks opgroeien met voornamen als Bliksem, Doc, Sally, Takel, Ramone, enz.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hele generaties zullen straks opgroeien met voornamen als Bliksem, Doc, Sally, Takel, Ramone, enz.
Dat past toch niet bij een Nederlandse jongenquote:
Dat vind ik wel een leuke naamquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:58 schreef Kreator het volgende:
Een nicht van mij heeft haar kind vorige week 'daantje' genoemd..
Dan wordt de naam Daan, gok ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verkleinwoordjes zijn bij kinderen misschien wel leuk, maar toch niet als je 33 bent.
Hmmmquote:
Ja, dat. Ik ben blij dat m'n nichtjes na een paar uur opgerot zijnquote:
SOA ook wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Kutkind, dat vind ik wel een mooie naam.
Serves you right!quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Owja saucijzenbroodje gehad![]()
Alleen was deze niet zo lekker
quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:56 schreef Kreator het volgende:
Ik ga morgenochtend langs de bakker. Ik ben goddomme al 5kg kwijt sinds ik ze niet meer eet.
Sinds ik niet meer elke vrijdag die dingen koop ben ik al 450 kilo kwijt! Echt fantastisch! Over een maand kan ik weer pauwen in Spanje met mijn fantastische strakke lijf.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:56 schreef Kreator het volgende:
Ik ga morgenochtend langs de bakker. Ik ben goddomme al 5kg kwijt sinds ik ze niet meer eet.
Dit zijn voor mij toch wel weer toppuntenquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:20 schreef Samzz het volgende:
Ik snap die moderne namen sowieso niet. Appel en Bloem zijn toch geen mensennamen...
Rixt is Noors, dacht ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit zijn voor mij toch wel weer toppunten:
https://twitter.com/Pritt/status/252314533559939072
https://twitter.com/MulderNicole/status/252059629142560768
Middag!
"Hoe bijzonderquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af wat de ouders van Poekelien en Giete hebben gedacht toen ze die namen bedachten.
Maar, dat is toch vragen om kinderen die gepest worden, of denken ouders daar niet bij na als ze een naam uitkiezenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:00 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg trouwens dit bericht in mijn PM box vd week....
Ha Kreator,
Ik las je berichtje over het chickie wat stage liep bij de ANWB. Nu ben ik toevallig op zoek naar dat meisje. Ze mist een arm, en liep stage bij ANWB. Ik weet alleen niet hoe ze heet en hoe ik haar weer kan vinden. Dus hoop dat je mij kan helpen.
Alvast bedankt! Gr,
Naar aanleiding van: Zelfstandig wonen met een handicap![]()
![]()
.
Nu al geen zin meer? Wat ben je ook een zeurkous.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Mag ik zeggen dat ik geen zin meer heb? Ja, dat mag ik...
Zekerquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alles kits jongen? Goed weekend achter de rug?
Stellen je altijd vragen zodra ze je bek vol instrumenten hebben gestoptquote:
Gewoon terug mummelenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stellen je altijd vragen zodra ze je bek vol instrumenten hebben gestopt
Kroegentocht?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ZekerEen maat van me uit Breda (nog uit het TTC-tijdperk) was op bezoek, dus weer ouderwets gezellig
Uiteindelijk een krat bier en filmsquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Kroegentocht?
Ik zie jullie al zo op de bank zitten samen. Met waterige ogen bladeren door een TTC fotoalbum.
Ik zie geen tijdsindicatie!quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:00 schreef ACT-F het volgende:
Na 4:10, die maat van me
TTC bij Telefacts
Ik was ook uitgenodigd voor die middag maar ik heb afgezegd omdat ik geen tijd had. Achteraf blij ook, want na deze uitzending stond België op z'n kop
In het filmpje onder het pseudoniem 'Henk'. Uitzending was 24 september 2003quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zie geen tijdsindicatie!
Is het Sven?
Pispaal.Altijd goed!
Wie is die Liselot dan? Zat zij ook op het forum?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In het filmpje onder het pseudoniem 'Henk'. Uitzending was 24 september 2003
Ja, onder de naam Abafangool!! Haar heb ik inmiddels enkele jaren niet gesproken. We waren een hecht clubje die-hardsquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wie is die Liselot dan? Zat zij ook op het forum?
Aha. Bekende naam ja! Vrouwen in totaal vormloze TTC-shirts.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, onder de naam Abafangool!! Haar heb ik inmiddels enkele jaren niet gesproken. We waren een hecht clubje die-hards
Geen, alleen wat tandsteen verwijderen, zoals gewoonlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen, alleen wat tandsteen verwijderen, zoals gewoonlijk
Heb wel twee gaatjesJe pist, ruikt en luistert niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:
Wee'j wat ie kunt doen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Luisteren sowieso niet trouwens. Eignwiezn
Medunkt daj mie dat toch wa giet vertelln.quote:
Jammer voor hem. Kan ie deze topper niet horen:quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Luisteren sowieso niet trouwens. Eignwiezn
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer voor hem. Kan ie deze topper niet horen:
Bek hol'n.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Medunkt daj mie dat toch wa giet vertelln.
Neuh ik luuster nie noar oe.quote:
Bas, ben jij het?quote:
Donders eignwiesquote:
Dan doen we een vluggertjequote:Op maandag 1 oktober 2012 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, eindelijk even tijd voor Fok
Maar wel straks weer weg
Helloquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan doen we een vluggertjeGa zo ook sporten.
Alles goed dan?quote:
Nath.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, eindelijk even tijd voor Fok
Maar wel straks weer weg
Z'n gangetje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan beter maar wel oke, met jou?
Wat ga jij doen dan?quote:
Soms welquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mmmmm...Wat ben je ook stout hè.
Wat doe je dan tijdens zo'n bezoekje aan je paard?quote:
Wheelies maken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat doe je dan tijdens zo'n bezoekje aan je paard?
Beetje rondjes lopen? Springen? Fileparkeren?
Oh, serieus.quote:
Voornamelijk onderhoud dus.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, serieus.
De stal uitmesten (al is dat vaak al gedaan), borstelen, rijden, afborstelen, in de weide zetten, op stal zetten, dekens wisselen, water bijvullen, voer klaarmaken en zo.
Vandaag eerst het voerdroog uitgepakt en zo. Daarna nog eventjes gereden en een buitenritje gemaakt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
moide maandag weer overleefd, nog maar 4 dagen tot het weekend
ik doelde op de maandag-werkdagquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nog meer dan 4,5 uur te gaan. Er kan nog van alles gebeuren.
Ja, hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voornamelijk onderhoud dus.Kan je ook springen?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor.
En nee, het is niet alleen onderhoud, lekker tutten met het paard. Zomers zit ik vaak bij hem in de weide of spelen we samen tikkertje.
Hij is sneller dan ik ben hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij wint altijd met tikkertje, lijkt me?
Clarke Petersquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn koninkrijk voor de stem van die 'keep on dancing, keep on dancing...'-gast...
Een paard kan jou toch niet knuffelen, JONGUH!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is sneller dan ik ben hoor. Nah, ik ren dan weg en dan komt hij me achterna gegaloppeerd en als ik dan stil blijf staan gaat hij voor m'n neus staan en dan krijg ik een knuffel.
Een goudvis ook niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een paard kan je toch niet knuffelen, JONGUH!
Ah, jij zal het wel weten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een paard kan jou toch niet knuffelen, JONGUH!
Toen ik die titel zag had ik deze in m'n kop:quote:
potverdomme, dat is een mooi ding kerelquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met RDS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ze waren even duurquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
potverdomme, dat is een mooi ding kerel
bijna net zo mooi als die felrode Polo van jou
die was 500 euro jaquote:
beste prijs voor een receiver, is het zo'n topper?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die was 500 euro ja
ik heb 'm ook zonder deuk gekocht
yamaha rx-v673quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beste prijs voor een receiver, is het zo'n topper?
en moet altijd lachen om die Polo, heerlijk scheurijzer ofniet?
mooi ding, maar toch best veel geldquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
yamaha rx-v673
de polo vind ik een geweldig ding. hij is nog wel redelijk vlot voor z'n leeftijd
kloptquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi ding, maar toch best veel geld
en wat voor type Polo is het ook alweer, coupé?
een 1.3 Red Devilquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt
1300 kubieke centimeters
Lolquote:
Beavis & Buttheadquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:53 schreef haakon het volgende:
Daar was ik weer!
Beavis en Butt-Head kijken, dan slapen!
Zeg dat hij z'n bek moet houden, dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
En natuurlijk zijn er vandaag externen, waarvan er 1tje ene heel irritante stem heeft, te hard praat en te veeeeeel!!!
Gelukkig doet ie wel veel aan vergaderingen, dus er is nog hoop
Maar wist je hem ook?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:13 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Er zijn hier ook veel te veel mensen om lekker te kunnen fokken..
En ik werd gisteravond gebeld door mijn ex-werkgever. Of ik de pincode van 1 van de 812 telefoons nog wist. Die hij zelf had gekocht..
Die lui zijn ook compleet de weg kwijt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:13 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Er zijn hier ook veel te veel mensen om lekker te kunnen fokken..
En ik werd gisteravond gebeld door mijn ex-werkgever. Of ik de pincode van 1 van de 812 telefoons nog wist. Die hij zelf had gekocht..
Komt omdat er zoveel dingen half-half worden gedaan. Alles moet via ICT, behalve als een manager ofzo besluit dat ze het zelf wel regelen. En dan achteraf wel ICT bellen met problemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die lui zijn ook compleet de weg kwijt.Maar wel 10k per maand vangen...
Aah ja leuk hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt omdat er zoveel dingen half-half worden gedaan. Alles moet via ICT, behalve als een manager ofzo besluit dat ze het zelf wel regelen. En dan achteraf wel ICT bellen met problemen.
En wat heb je hem gezegt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik werd net op straat aangesproken door eenventje
van 12. Of ik een sigaret voor hem had.
Dat ie pas een peuk krijgt als ie aantoonbaar haar op z'n balletjes heeft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
morgen
[..]
En wat heb je hem gezegt?
En toen werd je uitgescholden zeker?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat ie pas een peuk krijgt als ie aantoonbaar haar op z'n balletjes heeft.
Kanloos is dat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt omdat er zoveel dingen half-half worden gedaan. Alles moet via ICT, behalve als een manager ofzo besluit dat ze het zelf wel regelen. En dan achteraf wel ICT bellen met problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |