Omdat je dik bentquote:
quote:
dat is ook altijd fijn spulquote:
Vergeet de plastic zakken niet.quote:
Ja, dat hakt er wel in. Wat een troep...quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is ook altijd fijn spul
Goedzo Mario!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat hakt er wel in. Wat een troep....
Maar goed, ik zou zo loodgieter kunnen worden. Heb een 2e afvoer aangelegd voor de wasmachine.
Nederlandquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, tweede aflevering van Made in NL ook binnen
Ik denk morgen. Ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanavond lastige uitwedstrijd in Venlo ofniet?
+1quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik begin een beetje zenuwachtig te worden voor Ajax - Twente
quote:
quote:
I paid the iron pricequote:
Heb netjes gefeliciteerd. Gun ajax de CL. Wij EL en Landstitel. Twente, ajax, rest. Maar >voetbaltopic.quote:
Daarom had je dus die grote pedobear knuffel gekocht.quote:Op zondag 30 september 2012 10:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge vanuit het bed van m'n kleine neefje.Klinkt dat fout? Ja, dat klinkt fout.
Netjesquote:Op zondag 30 september 2012 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
middaghalf 8 opgestaan voor een wedstrijd in Didam
gelukkig een 7-1 overwinning meegenomen![]()
zeker wel, paar spannende partijen maar uiteindelijk alleen een dames-enkelspel verlorenquote:
even iemand op het station zetten en etenquote:Op zondag 30 september 2012 18:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
De woning van Nath aan t plunderen?
Wat doe je dan al op...quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:33 schreef Cue_ het volgende:
Vrijdag en maandag vrijMisschien de donderdag ook nog vragen?
Men zal het rustig krijgen op de proxyservert.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aankomende vrijdag en de maandag daarop
Wat zal hij mooie rapportages kunnen draaien danquote:Op maandag 1 oktober 2012 08:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Men zal het rustig krijgen op de proxyservert.
Hoeft ook nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:32 schreef Kreator het volgende:
Mja, ik wilde eigenlijk alleen mijn ei kwijt. Details doen we maar niet..
God bless Miss Tuk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:17 schreef Kreator het volgende:
En waarom zijn vrouwen zo moeilijk. Ik had al aangegeven dat ik geen zin had om elk weekend het hele weekend bij elkaar te hangen en als ik dan een week later zeg dat ik sjacho ben en alleen wil zijn, is het 1 groot drama.
Ik wil gewoon normaal leuke dingen doen. Af en toe uit eten. Een keer een dagje weg, een keer blijven slapen en dan de volgende dag weer je eigen ding doen. Kennelijk is dat onmogelijk.
Dat is wel frustrerend.
Bachataquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Visuals van jou die de barachata (of zo) doet...
Dat is altijd lekker, met een ochtendkater rijden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed feest afgelopen zaterdag trouwens. Reed zondagmorgen met nog ongeveer 8 promille terug naar huis.Cruise control ftw!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:12 schreef Kreator het volgende:
Ik was trouwens zaterdag wel aardig high. PVC lijm for the win.
Zeker wel. 60 km/u over de N48 en die leute achter me maar toeteren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker, met een ochtendkater rijden..
Dat houdt me op de been.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar mooi dat het zulke leuke beelden oplevert op de maandagmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |