hey dan ben ik een saaie donder van een mama hequote:
Inderdaad wel een verschil ... Maar ik zelf vind oudere jongens/mannen wel leuk.quote:
Proost!quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:16 schreef Ro-ald het volgende:
Proost voor iedereen die een drankje aan het drinken is
whehhehe oke dat kan nog netquote:
Ik zie haar echt nog als kind joh, moet ik niet aan beginnenquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad wel een verschil ... Maar ik zelf vind oudere jongens/mannen wel leuk.
ik ga ook wel meequote:Op zaterdag 29 september 2012 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie wil er volgend jaar zomer met mij zuipen en zorgen dat ik veilig in een taxi thuis kom
ik mis het drinken
Geeft ze binnekort een verjaardagfeestje?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende: Trouwens, had ik al verteld dat die dochter van m'n collega 16 is en me heeft toegevoegd op Facebook?
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Geeft ze binnekort een verjaardagfeestje?
En ik kom net terug uit de radiostudio.
Okeuj eerst dat kind eruit in april dan poosje borstvoeding dus ik denk augustus.. JJH met t kind thuis en ik zuipen met fokkersquote:
dat hoeft toch ook nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie haar echt nog als kind joh, moet ik niet aan beginnen
Mehhh, te vaak gehoord.quote:
Snap ik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie haar echt nog als kind joh, moet ik niet aan beginnen
das wel lachen ik heb toch wel slaapplek in zwollywoodquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Okeuj eerst dat kind eruit in april dan poosje borstvoeding dus ik denk augustus.. JJH met t kind thuis en ik zuipen met fokkers
Idd, toch even luisteren.quote:
aaah op die manierquote:
Ik heb slechte kwaliteit met dit kleine topje, dus ik heb headphones die het beter maken. Lekker direct mijn oortjes in.quote:
rape me is toch ook van hunquote:
Bazinquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb slechte kwaliteit met dit kleine topje, dus ik heb headphones die het beter maken. Lekker direct mijn oortjes in.
ik las klein topje en dacht gelijk aan boobiesquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb slechte kwaliteit met dit kleine topje, dus ik heb headphones die het beter maken. Lekker direct mijn oortjes in.
Ja, die is ook van Nirvana.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
rape me is toch ook van hun
zover ik me kan herinneren vond ik die ook wel tof
wat luister je? ik heb burzum opstaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oordopjes ftw, anders hebben m'n buren last van mijn metaal
Boobiesquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las klein topje en dacht gelijk aan boobies
zo bekent ben ik niet met hunquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
rape me is toch ook van hun
zover ik me kan herinneren vond ik die ook wel tof
Jaaaa!quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad wel een verschil ... Maar ik zelf vind oudere jongens/mannen wel leuk.
Heaven Shall Burnquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat luister je? ik heb burzum opstaan
ja zie had ik het toch goed die heb ik wel vaak geluisterd vroegahquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die is ook van Nirvana.
Geil wijf ben je ook.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las klein topje en dacht gelijk aan boobies
ook niet verkeerdquote:
ik terminal choice maar dat zal je wel niet kennenquote:
I don't mind.quote:
dat heb ik met wodkaquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:22 schreef Fera het volgende:
[..]
I don't mind.Ik word zo ontzettend geil van whisky.
En ik word er ook een enorme flap uit van.
Vertel eens een leuk verhaal dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:22 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Drink jij whisky?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:22 schreef Fera het volgende:
[..]
niets mis meequote:Op zaterdag 29 september 2012 01:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Zegt me niks neequote:Op zaterdag 29 september 2012 01:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik terminal choice maar dat zal je wel niet kennen
Ik kan moeilijk in mijn geheugen graven nu, wat wil je weten?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vertel eens een leuk verhaal dan?
Doe maar iets ehm.... Over theelepels en draken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk in mijn geheugen graven nu, wat wil je weten?
rum word ik slaperig van dan heb je niks meer aan mequote:
Ja.quote:
is ooit begonnen als cyber industrial bandje en nu meer rock metal achtigquote:
Daar heb ik nu niet genoeg fantasie voor ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe maar iets ehm.... Over theelepels en draken.
Dan moet je op reis manquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
is ooit begonnen als cyber industrial bandje en nu meer rock metal achtig
moet ze nog een keer live zien
ze spelen alleen nooit in nederland
Dan zit er dus nog niet genoeg drank inquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik nu niet genoeg fantasie voor ...
welke drink je dan?quote:
Nog nooit gehoord dat een vrouw dat drinkt. Vind het echt veel te sterk en vies.quote:
Dat heb ik met wijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
rum word ik slaperig van dan heb je niks meer aan me
Indd, die VIEZE zoete dingen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat een vrouw dat drinkt. Vind het echt veel te sterk en vies.Doe mij maar rode wijn, wodka of vieze zoete likeurtjes.
dat lijkt me ook wel vet om te zienquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moet je op reis man
Ik wil Killswitch Engage nog eens live zien
Culinair orgasme ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik doe denk ik maar even wild en maak nog een fles chocolademelk open
geniaal soms hoor die hormoneneen orgasme in je mond krijgen van iets is best leuk
Ooh, ik heb nog een hele verlanglijstquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel vet om te zien
voor de rest ben ik eigenlijk wel klaar met wat ik wou zien
Of teveel ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zit er dus nog niet genoeg drank in
Jack Daniels op het moment.quote:
wijn drink ik alleen zoete witte wijnquote:
Zoete witte is voor vrouwen manquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
wijn drink ik alleen zoete witte wijn
de rest vind ik niet te zuipen
Dat kan ik ook wel waarderen hoor. Maar er staat weinig anders in de kast, ex heeft een verzameling. Maar ik kan het nu ook zonder ijs waarderen, damn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat een vrouw dat drinkt. Vind het echt veel te sterk en vies.Doe mij maar rode wijn, wodka of vieze zoete likeurtjes.
ik heb het gewoon normaal niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Culinair orgasme ...Dat heb ik bij heel lekker eten, zoals sushi.
Ik lust alles qua wijn, maar een zoete witte is wel het lekkerst.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
wijn drink ik alleen zoete witte wijn
de rest vind ik niet te zuipen
Aangeschoten. Maar ik was al een beetje dronken, de hele week al.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe
Feralicious is drunk much
Goed bezigquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Aangeschoten. Maar ik was al een beetje dronken, de hele week al.
Good night to you, sweet girlquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:29 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga hier gedag zeggen,
tot morgen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:29 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga hier gedag zeggen,
tot morgen.
Tijd voor een interventie?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Aangeschoten. Maar ik was al een beetje dronken, de hele week al.
ik niet zo meer eigenlijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, ik heb nog een hele verlanglijst
lekker ik heb meer voorkeur voor johnny walker red labelquote:
nou en ik vind het wel lekker op zijn tijdquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoete witte is voor vrouwen man
Niet door alcohol hoor.quote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:29 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga hier gedag zeggen,
tot morgen.
Nee hoor.quote:
Jij wel, dat klopt.quote:
ik weet nog heel goed mijn eerste biertje vond het walgelijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn neefje van 13 wilde vanavond een slok bier van me.
Hij neemt een slok, trekt wit weg en krijgt kippenvel op z'n arm, maar "oh wat is het lekker"
Ik vond m'n eerste al lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet nog heel goed mijn eerste biertje vond het walgelijk
pas jaren later ben ik het echt gaan leren drinken
Ik dronk ze niet en was het welquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:33 schreef Fera het volgende:
Wijn vond ik vroeger echt vies ... Ik dronk alleen breezers.(en nee, ik was geen slet)
Oh?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor.Geen verslavende middelen in het spel. Al hoewel ... verslavend is het wel.
Heb je geen berehappen met pindasaus?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wil er iemand een stukje toblerone?
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
OMG, zo lekker.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nee wel tetten, nibb it en tobleronequote:Op zaterdag 29 september 2012 01:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je geen berehappen met pindasaus?
ik heb jaren geen bier gedronken maar wel wodka en van die zoete meuk zoals passoa enzoquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vond m'n eerste al lekker
Was m'n pa niet zo blij mee
dat heb ik ook nog wel gehad vond het wel lekker toendertijdquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:33 schreef Fera het volgende:
Wijn vond ik vroeger echt vies ... Ik dronk alleen breezers.(en nee, ik was geen slet)
dat zou er nu best wel ingaan eigenlijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je geen berehappen met pindasaus?
Ja man, heb ik nu echt fucking zin in.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zou er nu best wel ingaan eigenlijk
Geen idee, vind het veel te zoet nu ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb jaren geen bier gedronken maar wel wodka en van die zoete meuk zoals passoa enzo
nu heb ik toch wel voorkeur voor een goed biertje
[..]
dat heb ik ook nog wel gehad vond het wel lekker toendertijd
word dat nog wel eens verkocht?
Dan zeg ik; drink Grolschquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb jaren geen bier gedronken maar wel wodka en van die zoete meuk zoals passoa enzo
nu heb ik toch wel voorkeur voor een goed biertje
[..]
lief van jequote:
beetje jammer dat de vreet tent hier al dicht zit anders was ik wel effe gegaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja man, heb ik nu echt fucking zin in.
Ik ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lief van je
maar ik heb voldoende
Vind ik niet lekker. Doe maar doritos of hamka's.quote:
Hier is nog wel iets open, maar denk dat ik dat ik het red voor 2 uur.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
beetje jammer dat de vreet tent hier al dicht zit anders was ik wel effe gegaan
dat sowieso en anders hertog janquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zeg ik; drink Grolsch
quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik niet lekker. Doe maar doritos of hamka's.
Ham Kaasquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik niet lekker. Doe maar doritos of hamka's.
Ook goed bier jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sowieso en anders hertog jan
ik moet dan helemaal naar de stad fietsen en tegen die tijd ben ik toch al te laatquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier is nog wel iets open, maar denk dat ik dat ik het red voor 2 uur.
Ooh, je bood jouw tieten ook aan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niemand wil mijn toblerone, nibb it of tetten
meh..stommerts
absoluutquote:
Ik moet helemaal niks.quote:
ja maar jij wou nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, je bood jouw tieten ook aan?
Ghehehequote:Op zaterdag 29 september 2012 01:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks.Al vind ik dwingende mannen wel sexy.
Wie zegt dat ik dat niet wil?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar jij wou niet
en ik wou nog wel met jouw tepels spelen
Is maar goed ook, ik moet me niet te veel mee laten slepen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe
Jammer dat ik niet zo heel dwingend ben, onder normale omstandigheden
jijquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet wil?
Je kijkt niet goed schatje, Fera en ik wilde wel Toblerone..quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niemand wil mijn toblerone, nibb it of tetten
meh..stommerts
fera krijgt de toblerone jij de nibb itquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kijkt niet goed schatje, Fera en ik wilde wel Toblerone..
Maar Nibb it's of je tetten zijn ook goed
Neem ik de tieten welquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fera krijgt de toblerone jij de nibb it
quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fera krijgt de toblerone jij de nibb it
4 pas? Ben bezig met m'n 8e bier geloof ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:46 schreef Fera het volgende:
Ik heb al 4 whisky op, maar ik wil meer.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:47 schreef Giertje het volgende:
ik ga slapen mijn slaappillies beginnen in te kicken
dank jequote:
Te lang niet gehad.quote:
Broodje poep ...quote:
BAH OME WILLEMquote:
Welkom thuis heloefje.quote:
Dank je welquote:
Waar was je eigenlijk?quote:
Ik moet opeens aan de douwe egberts reclames van tv denkenquote:
Chasing cars.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Snow Patrol is stiekem ook wel een fijne band
Run vind ik zo'n fijn nummerquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Chasing cars.
En ook andere nummers btw.
Radio maken, doe ik elke vrijdag.quote:
Weltrusten mooierdquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
naar bed.. ofzo tot later
Slaap lekker lieve Knetter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stoer. Welke zender?quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Radio maken, doe ik elke vrijdag.
Trusten jijquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh nou danquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jaja, m'n telefoon faalt nu helemaal een beetje
Lokale zender, Amsterdam FM.quote:
Wel gaaf.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Radio maken, doe ik elke vrijdag.
Sorry, ik heb drank op.quote:
Twee keer per week.quote:
Dus niet alleen vrijdag?quote:
Nee ook woensdag.quote:
Nice. Van hoe laat tot hoe laat?quote:
Van 9 tot 11 op woensdag en vrijdag van 10 tot 12.quote:
Chill, verdient dat een beetje?quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Van 9 tot 11 op woensdag en vrijdag van 10 tot 12.
Ik verdien er helaas nog geen geld mee.quote:
Awww, jammer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verdien er helaas nog geen geld mee.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vaag soms, dat Empatisch vermogen van mij
Ja zeker, ik doe bijna niet liever.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, jammer.Maar het is wel leuk?
Nou, Knetter ging naar bed, dus ik stuur een whatsappje met weltrusten, en volautomatisch gooi ik er mooierd achter, omdat dunno.. Maar bleek ze dus net weer even een offbui te hebben door hormonen enzo..quote:
Maak je nu zelf radio inmiddels, of ben je nogsteeds hulpje?quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeker, ik doe bijna niet liever.
Dat compenseert dan weer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeker, ik doe bijna niet liever.
Dan moet je eens naar Radio 49 luisteren, kun je mij van tijd tot tijd horenquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat compenseert dan weer.Weet je hoe tof, radio mensen hebben altijd zo'n geile stem.
Lief van je, maar inderdaad hormonen ... Zo irritant soms.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, Knetter ging naar bed, dus ik stuur een whatsappje met weltrusten, en volautomatisch gooi ik er mooierd achter, omdat dunno.. Maar bleek ze dus net weer even een offbui te hebben door hormonen enzo..
Net als Sint.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar Radio 49 luisteren, kun je mij van tijd tot tijd horen
Juh, normaal is het gewoon weltrusten, of lekker/geil ding erachter..quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief van je, maar inderdaad hormonen ... Zo irritant soms.
Ondeugend heur.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh, normaal is het gewoon weltrusten, of lekker/geil ding erachter..
Yup, net als Sintquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Net als Sint.Is dat een FOK!radio?
Ik maak zelf radio nu. Maar ik zit niet altijd achter de knoppen dat wisselt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maak je nu zelf radio inmiddels, of ben je nogsteeds hulpje?
Als je Gerard Ekdom of Jeroen Nieuwenhuize heet misschien wel, ik daar in tegen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat compenseert dan weer.Weet je hoe tof, radio mensen hebben altijd zo'n geile stem.
Ah cool, wel vooruitgang dusquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak zelf radio nu. Maar ik zit niet altijd achter de knoppen dat wisselt.
[..]
Als je Gerard Ekdom of Jeroen Nieuwenhuize heet misschien wel, ik daar in tegen.
Zal vast wel goed zitten hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak zelf radio nu. Maar ik zit niet altijd achter de knoppen dat wisselt.
[..]
Als je Gerard Ekdom of Jeroen Nieuwenhuize heet misschien wel, ik daar in tegen.
GF! Kom je langs met de stats?quote:
Valt mee, je moest eens weten wat er af en toe over whatsapp gebeurtquote:
Ik denk dat ik dat maar even niet wil weten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Valt mee, je moest eens weten wat er af en toe over whatsapp gebeurt![]()
Hihi, misschien niet, misschien welquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat maar even niet wil weten.
Dan hoef ik het denk ik niet te weten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hihi, misschien niet, misschien wel![]()
KPD is er niks bij
Chocomel drinken morgen, dat helptquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:32 schreef Fera het volgende:
Ik ga even wat water drinken tegen een zaterdagkater.
Preutse softiequote:Op zaterdag 29 september 2012 02:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan hoef ik het denk ik niet te weten.
Heb ik niet. Lactose intolerant.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Chocomel drinken morgen, dat helpt
Ik ben heel veel dingen, maar niet preuts.quote:
Das naar..quote:
Kom het eens bewijzen danquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben heel veel dingen, maar niet preuts.
feraquote:
Doe mijn naam eens niet ter grabbel gooienquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hihi, misschien niet, misschien wel![]()
KPD is er niks bij
ik heb jou anders vandaag niet gezien waar ik wasquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben heel veel dingen, maar niet preuts.
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 28-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 250 Knetterkrankjorum
02 176 LovelyLady
03 147 Fera
04 140 AldoTheApache
05 129 kingtoppie
06 097 DevilsWhore
07 092 Giertje
08 064 JJH
09 062 MissExpert
10 060 MeneerLogica
10 060 magnetronkoffie
12 057 fietsie
13 054 Tamashii
14 052 Jofunu-kun
15 051 gewoonmezelf87
16 050 Cryothic
17 041 TheGirlNextDoor
18 040 Mistress_X
19 032 goldfinger1963
20 029 JijHebtGeenRokje
21 025 Kaneelstokje
22 023 Nixx-
22 023 Murdera
24 022 Vinniiee
25 021 Samzz
25 021 stbabylon
27 019 -_Guitarist_-
28 018 Gulmez
29 014 Ro-ald
29 014 Royco1
31 011 TheClown1
32 001 Tom_Joad
32 001 Grijsbaard
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Knetter, ik ben stiekem wel blij dat je nog wakker bent.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe mijn naam eens niet ter grabbel gooienalsof ik Jou vanalles whatsapp Wat kpd waardig is
Ja nou shht nou!quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe mijn naam eens niet ter grabbel gooienalsof ik Jou vanalles whatsapp Wat kpd waardig is
Ik ben niet preuts, maar ook geen slet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb jou anders vandaag niet gezien waar ik was![]()
Wat doet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nou shht nou!
Ik dacht misschien krijg ik Fera dan wel zo ver dat ze het doet!
ik lig in bed mee te lezenquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Knetter, ik ben stiekem wel blij dat je nog wakker bent.
Mij allemaal dronken plaatjes whatsappen die het daglicht niet kunnen verdragenquote:
waren ook geen sletten waar ik wasquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet preuts, maar ook geen slet.
Zo ben ik niet ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mij allemaal dronken plaatjes whatsappen die het daglicht niet kunnen verdragen
Pyama? Hell no.. boxer only, zelfs in de winter..quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm bloot in.bed. ik snap niet dat mensen met n pj aan kunnen slapen. Slip en topje lukt nog maar meer niet
Ik slaap alleen in onderbroek, of met een pyjama t-shirt als het koud is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm bloot in.bed. ik snap niet dat mensen met n pj aan kunnen slapen. Slip en topje lukt nog maar meer niet
oh niks voor mij dan..quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waren ook geen sletten waar ik was
gewoon zeggen : "hey mongool ik kom niet naar je feestjequote:Op zaterdag 29 september 2012 02:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ennn.. Hoe laat je iemand weten dat je serieus NIET naar zijn/haar feest gaat, terwijl je dat al zo'n 8 keer gezegd hebt tegen die persoon, en deze je toch steeds blijft vragen/uitnodigen?
Ik hang mezelf op als ik een shirt aan zou houdenquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik slaap alleen in onderbroek, of met een pyjama t-shirt als het koud is.
Wat een fijne gedachte.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hang mezelf op als ik een shirt aan zou houden
Zelfs zo hard ben ik al geweest, en nog..quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon zeggen : "hey mongool ik kom niet naar je feestje"
me 2 en als ik op een vreemde plek slaapquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik slaap alleen in onderbroek, of met een pyjama t-shirt als het koud is.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet preuts, maar ook geen slet.
Een meisje naar mijn hart.quote:
voor jou was het wel wat geweestquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh niks voor mij dan..
Ja, idd. Ik kreeg ook een t-shirt van Kaneel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
me 2 en als ik op een vreemde plek slaap
Je bent niet de enige zo te lezen.quote:
quote:
Was sarcasme met een hoofdletter S.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oi!
Wat heb ik jou nou weer misdaan?
mja ik kom er tenminste eerlij vooruit of is het voorruit nee das een voor ruit van een auto toch? snap niks meer fanquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent niet de enige zo te lezen.
sla hem/haarquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfs zo hard ben ik al geweest, en nog..
ghihihiquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor jou was het wel wat geweest
Oh.. *schuift bier opzij en kijkt z'n bed aan* Ik denk dat het bedtijd wordtquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Was sarcasme met een hoofdletter S.
Ik moet ook naar bed eigenlijk ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. *schuift bier opzij en kijkt z'n bed aan* Ik denk dat het bedtijd wordt
is een leuke tentquote:
Ik snap je helemaalquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet ook naar bed eigenlijk ...Ik ben zowel een ochtend als een nacht mens, gaat echt niet samen ...
ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet ook naar bed eigenlijk ...Ik ben zowel een ochtend als een nacht mens, gaat echt niet samen ...
Ben al 56 uur wakker boeit me nietsquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook![]()
ben nou 25 uur al wakker
GF en ik hebben een baan waarbij dat niet zo handig isquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:49 schreef ylSs het volgende:
[..]
Ben al 56 uur wakker boeit me niets
Ik wil werken en leren en ook bij een vriendin langs en 's avonds naar de bios.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal
Maar morgen uitslapen, lekker tot een uur of 12 ofzo.. toch niks bijzonders te doen behalve boodschappen doen..
Dan euh, op tijd opstaan jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil werken en leren en ook bij een vriendin langs en 's avonds naar de bios.
Zal toch niet voor 10'en zijn ...quote:
Ik weet de reactie hierop nu al..quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vragen aan hem haar of die plaat voor zn kop pijn doet . Dat je niet naar het feestje komt al zouden ze betalen en je liever overreden wordt door je eigen bus dan er gezien worden en eindigen metop je neus
Gewoon zeggen: "Ik kom niet", en daarna negeren.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet de reactie hierop nu al..
"Oh.. Maar kom je nou wel of niet?"
Mwhehe, dat probeer ik al de hele week, maar nope, iedere keer 11 uur, net op tijd om nog te kunnen douchen voor ik moest werkenquote:
en dan neerklappen en trappen geven. Waarom ga je met zo iemand om ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet de reactie hierop nu al..
"Oh.. Maar kom je nou wel of niet?"
Als ochtendmens zijnde kan ik zelfs op twee uur slaap nog normaal opstaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwhehe, dat probeer ik al de hele week, maar nope, iedere keer 11 uur, net op tijd om nog te kunnen douchen voor ik moest werken
Hmm, ik ben normaal niet zo moe, maar middag/avond dienst al de hele week, plus 2 keer een zware dag met rolstoelvervoer ga je toch wel voelenquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ochtendmens zijnde kan ik zelfs op twee uur slaap nog normaal op staan.
ik ook maar dan kak ik halverwege de dag wel inquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ochtendmens zijnde kan ik zelfs op twee uur slaap nog normaal opstaan.
Snap ik wel ja ... Ik stort ergens tegen de middag in.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, ik ben normaal niet zo moe, maar middag/avond dienst al de hele week, plus 2 keer een zware dag met rolstoelvervoer ga je toch wel voelen
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook maar dan kak ik halverwege de dag wel in
I dunno.. Honestlyquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan neerklappen en trappen geven. Waarom ga je met zo iemand om ?
You go girl. Slaap lekker Knetter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn ogen tranen van het gapen dus trusten. En Iedereen die kpd contact met mij claimt op wat voor manier ook, zonder mijn bevesting krijgt een trap die 3 weken voelbaar is.op jullie neus
Gezelligquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn ogen tranen van het gapen dus trusten. En Iedereen die kpd contact met mij claimt op wat voor manier ook, zonder mijn bevesting krijgt een trap die 3 weken voelbaar is.op jullie neus
als ik 4 uur slaap heb is het geen probleemquote:
slaap ze knetterquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben dan 's ochtends heel hyper en zolang ik iets te doen heb, gaat het goed ... Maar als ik stil ga zitten, zeg hoorcollege, dan gaat het fout.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik 4 uur slaap heb is het geen probleem![]()
maar echt onder de 3 uur ben ik een wrak halverwege de dag
Je deelt feitelijk het bed nog met je ex? Of slaapt 1 van de 2 op de bank?quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:53 schreef Fera het volgende:
Ik heb wel het bed voor mij alleen straks.
We delen het bed nog ... Ik heb een veel te lekker matras.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je deelt feitelijk het bed nog met je ex? Of slaapt 1 van de 2 op de bank?
Ik zou hem naar de bank sturen danquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:57 schreef Fera het volgende:
[..]
We delen het bed nog ... Ik heb een veel te lekker matras.
Waarom? We hebben geen ruzie en ook hij verdient optimaal slaapcomfort.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou hem naar de bank sturen dan
Toen ik nog bij m'n ex zat en het uit was hebben we ook geen moment meer het bed gedeeld..quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom? We hebben geen ruzie en ook hij verdient optimaal slaapcomfort.
We gaan nog gewoon goed met elkaar om. Ik lig niet meer lepeltje lepeltje of zo, maar het bed is groot zat om samen apart te slapen. We hebben ook niet echt een extra dekbed of zo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toen ik nog bij m'n ex zat en het uit was hebben we ook geen moment meer het bed gedeeld..
Ze was wel lief, omdat ik 18 uur per dag werkte mocht ik in het bed, zij ging dan op een matras op de grond, en als ik dan opstond ging zij het bed in
Hmmkay, mjah als het werkt.. Het bed wat zij had was daar niet groot genoeg voor.. En ze kwam anders toch weer tegen me aan liggen en het vervolg daarvan moge duidelijk zijn..quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:02 schreef Fera het volgende:
[..]
We gaan nog gewoon goed met elkaar om. Ik lig niet meer lepeltje lepeltje of zo, maar het bed is groot zat om samen apart te slapen. We hebben ook niet echt een extra dekbed of zo.
Aah, op die manier ... Die gevoelens koester ik niet meer voor hem, dat was eigenlijk al zo voordat het definitief uit was ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmmkay, mjah als het werkt.. Het bed wat zij had was daar niet groot genoeg voor.. En ze kwam anders toch weer tegen me aan liggen en het vervolg daarvan moge duidelijk zijn..
Mjah, daarom, als het werkt gewoon doenquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Aah, op die manier ... Die gevoelens koester ik niet meer voor hem, dat was eigenlijk al zo voordat het definitief uit was ...
Is goed. Ik ga ook slapen, ik zal wel de laatste levende op FOK! zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, daarom, als het werkt gewoon doen
Maar nu ga ik toch echt pitten, m'n ogen vallen dicht
Nee hoor ik werk alleen mijn frietjes weg.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Ik ga ook slapen, ik zal wel de laatste levende op FOK! zijn.
Yummy.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor ik werk alleen mijn frietjes weg.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Yummy.
Even Ever Dream van Nightwish en dan slapen.
Wat ga je in arnhem doen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 06:59 schreef Cryothic het volgende:
Mogguh. Broodje eten, en op naar arnhem.
En wie is het meest nerveus hier? Ik :p
De jongens zijn echt helemaal happyquote:
Goed bezig Fax. Laat ons even weten hoe het gaat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:45 schreef Faxie het volgende:
Mogguh
En zo weer weg, want ga met een dame naar de Brouwersdam
quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:45 schreef Faxie het volgende:
Mogguh
En zo weer weg, want ga met een dame naar de Brouwersdam
Wat voor evenement?quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:50 schreef Faxie het volgende:
Er is daar een dames evenement![]()
Maar ik ga
Ondanks zijn been, hosselt hij gewoon door alsof het niks is. Baas.quote:
Kaneel ik heb een verhaal ik DM je even.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ondanks zijn been, hosselt hij gewoon door alsof het niks is. Baas.
Ik ben een en al oor. Figuurlijk gesproken natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Kaneel ik heb een verhaal ik DM je even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |