Okequote:Op vrijdag 28 september 2012 23:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een verhaaltje voorlezen, maar geen slaapliedje.
Wel een nachtzoen.
Wat is dat eigenlijk?quote:
De Marathon.quote:
Je zit met de pakken neer omdat er iemand in jouw omgeving van je afgepakt is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan?
I feel ya bro.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Lagavulin_Single_Malt
Ik ben aan de White Lion, als de cheap bastard die ik ben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
I feel ya bro.Ik heb nog wel andere whiskey staan. Zo maar eens nemen als slaapmutsje.
Dat wordt een lange bedtime-storyquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
De Marathon.Van Stephen King.
Of De soldatenmaker van Paul Biegel, die heb ik vroeger veel geoefend voor wedstrijden.
Je probeert me nu voor minimaal een week te hosselen he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt een lange bedtime-story.
Als een dierbare overlijdt, dan valt daar ook niet zoveel aan te rectificerenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zit met de pakken neer omdat er iemand in jouw omgeving van je afgepakt is.
Maar je doet in veel gevallen niet alsof de wereld tegen jou gekeerd is en dat jij er niks aan kunt doen... Je rectificeerd niet je eigen passiviteit bij rouwen, je rectificeerd niet dat je niks aan je kwalen doet bij rouwen...
Bij rouwen.... Voel je je kut.... Maar... Bij mij persoonlijk heeft dat verder niks gedaan met mijn manier van leven.. Ik ging toendertijd gewoon door met mijn ding doen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je probeert me nu voor minimaal een week te hosselen he?Ik doorzie jouw plannetjes wel!
Deal.![]()
Heb jij wel eens burnout gehad trouwens?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Rouwen is een emotie die iedereen kent, daar ontkom je niet aan, ligt natuurlijk ook aan wie er overlijd en je band met die persoon! Niemand kijkt raar op als jij verdriet hebt omdat je oma dood is, het is een situatie waar je niks aan kunt doen, en daar zit het verschil met zelfmedelijden! je kiest ervoor jezelf zielig te vinden omdat je een burn-out hebt of omdat je auto in de prak ligt, je leven is kut en blablabla
eensquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Rouwen is een emotie die iedereen kent, daar ontkom je niet aan, ligt natuurlijk ook aan wie er overlijd en je band met die persoon! Niemand kijkt raar op als jij verdriet hebt omdat je oma dood is, het is een situatie waar je niks aan kunt doen, en daar zit het verschil met zelfmedelijden! je kiest ervoor jezelf zielig te vinden omdat je een burn-out hebt of omdat je auto in de prak ligt, je leven is kut en blablabla
Als jij je dierbare aangrijpt als reden om het leven kut te vinden, en je zit maar een beetje met de pakken neer... Dan kan je dat wel slachtofferrol noemen...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als een dierbare overlijdt, dan valt daar ook niet zoveel aan te rectificeren![]()
Het enige dat je dan kan doen is accepteren dat het zo is en eventuele losse staartjes opruimen.
Maar ik denk dat we hierin gewoon te veel van mening verschillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |