Okequote:Op vrijdag 28 september 2012 23:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een verhaaltje voorlezen, maar geen slaapliedje.
Wel een nachtzoen.
Wat is dat eigenlijk?quote:
De Marathon.quote:
Je zit met de pakken neer omdat er iemand in jouw omgeving van je afgepakt is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan?
I feel ya bro.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Lagavulin_Single_Malt
Ik ben aan de White Lion, als de cheap bastard die ik ben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
I feel ya bro.Ik heb nog wel andere whiskey staan. Zo maar eens nemen als slaapmutsje.
Dat wordt een lange bedtime-storyquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
De Marathon.Van Stephen King.
Of De soldatenmaker van Paul Biegel, die heb ik vroeger veel geoefend voor wedstrijden.
Je probeert me nu voor minimaal een week te hosselen he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt een lange bedtime-story.
Als een dierbare overlijdt, dan valt daar ook niet zoveel aan te rectificerenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zit met de pakken neer omdat er iemand in jouw omgeving van je afgepakt is.
Maar je doet in veel gevallen niet alsof de wereld tegen jou gekeerd is en dat jij er niks aan kunt doen... Je rectificeerd niet je eigen passiviteit bij rouwen, je rectificeerd niet dat je niks aan je kwalen doet bij rouwen...
Bij rouwen.... Voel je je kut.... Maar... Bij mij persoonlijk heeft dat verder niks gedaan met mijn manier van leven.. Ik ging toendertijd gewoon door met mijn ding doen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je probeert me nu voor minimaal een week te hosselen he?Ik doorzie jouw plannetjes wel!
Deal.![]()
Heb jij wel eens burnout gehad trouwens?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Rouwen is een emotie die iedereen kent, daar ontkom je niet aan, ligt natuurlijk ook aan wie er overlijd en je band met die persoon! Niemand kijkt raar op als jij verdriet hebt omdat je oma dood is, het is een situatie waar je niks aan kunt doen, en daar zit het verschil met zelfmedelijden! je kiest ervoor jezelf zielig te vinden omdat je een burn-out hebt of omdat je auto in de prak ligt, je leven is kut en blablabla
eensquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Rouwen is een emotie die iedereen kent, daar ontkom je niet aan, ligt natuurlijk ook aan wie er overlijd en je band met die persoon! Niemand kijkt raar op als jij verdriet hebt omdat je oma dood is, het is een situatie waar je niks aan kunt doen, en daar zit het verschil met zelfmedelijden! je kiest ervoor jezelf zielig te vinden omdat je een burn-out hebt of omdat je auto in de prak ligt, je leven is kut en blablabla
Als jij je dierbare aangrijpt als reden om het leven kut te vinden, en je zit maar een beetje met de pakken neer... Dan kan je dat wel slachtofferrol noemen...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als een dierbare overlijdt, dan valt daar ook niet zoveel aan te rectificeren![]()
Het enige dat je dan kan doen is accepteren dat het zo is en eventuele losse staartjes opruimen.
Maar ik denk dat we hierin gewoon te veel van mening verschillen
Het is vaak dat de mensen bij anderen mensen nooit problemen zien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik snap gewoon niet dat er mensen zijn die zichzelf zielig gaan vinden omdat ik dat nooit zo ervaren heb
Rol impliceert dat dat expres gebeurt, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij je dierbare aangrijpt als reden om het leven kut te vinden, en je zit maar een beetje met de pakken neer... Dan kan je dat wel slachtofferrol noemen...
ja! daarom haalde ik dat voorbeeld ook aan! en ik heb mezelf ook een poosje zielig gevoeld hoor, maar huilen en mezelf zielig vinden bracht mij niet verder en toen ben ik gaan knokken en gaat zoeken naar de positieve dingen! en die waren er ook heus wel!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij wel eens burnout gehad trouwens?
Gek, zo heb ik dingen namelijk nooit bekekenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het is vaak dat de mensen bij anderen mensen nooit problemen zien.
waarom overkomt het hun, waarom niet de buurman.
daar gaan ze zich steeds dieper in wentelen
Dat is helemaal erg ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:00 schreef fietsie het volgende:
Hehehe ik had mijn glas tussen mijn benen gezet om het lekker warm te laten worden....
Als limonade.....
Nee het gebeurt nooit expres ben ik van mening.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rol impliceert dat dat expres gebeurt, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Sommige trauma's kunnen mensen zelfs jarenlang blijven achtervolgen en onbewust schade veroorzaken.
ik ook niet, zou willen dat ik het kon , maar weiger het aan de andere kant ook.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gek, zo heb ik dingen namelijk nooit bekeken
Hey Tamquote:
Met cognac is dat -helemaal- lekkerquote:
precies! waaaarrrroooommm ik?! ja waarom niet?!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het is vaak dat de mensen bij anderen mensen nooit problemen zien.
waarom overkomt het hun, waarom niet de buurman.
daar gaan ze zich steeds dieper in wentelen
het blijft een knop die ze zelf om moeten zetten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee het gebeurt nooit expres ben ik van mening.
Vraag je aan die mensen of ze zich gelukkig willen voelen zeggen ze allemaal geheid ''ja''
Ik drink geen cognac, nooit echt geprobeerd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met cognac is dat -helemaal- lekker
Maar hoe kun je jezelf in godsnaam zielig voelen bij een burnout?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ja! daarom haalde ik dat voorbeeld ook aan! en ik heb mezelf ook een poosje zielig gevoeld hoor, maar huilen en mezelf zielig vinden bracht mij niet verder en toen ben ik gaan knokken en gaat zoeken naar de positieve dingen! en die waren er ook heus wel!
en nu 2 jaar later ben ik sterker dan ooit en weet ik wie ik ben! maar daar heb ik voor moeten vechten
Nee hoor, ik kan je vertellen dat dat laatste niet klopt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee het gebeurt nooit expres ben ik van mening.
Vraag je aan die mensen of ze zich gelukkig willen voelen zeggen ze allemaal geheid ''ja''
een burnout is vaak een gevolg van andere dingen..quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar hoe kun je jezelf in godsnaam zielig voelen bij een burnout?
Bij burnout krijg je toch lichamelijke klachten met een psychische oorzaak? Waar zit hem het bewuste dan in?
Ik snap dat gewoon echt niet
Blijkbaar. En blijkbaar komt het best wel veel voor want ben er op fok al vaak voor uitgemaakt, ontetecht naar mijn mening.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook niet, zou willen dat ik het kon , maar weiger het aan de andere kant ook.
sommige mensen zijn er vatbaarder voor dan anderen
Ik ben best vrolijk / gelukkig op dit moment (en dan bedoel ik daadwerkelijk dit moment, morgen is alweer een ander moment), hoewel ik weet dat er nog steeds iets stuk is ''in mij'' (dat houdt me ergens op dit moment een beetje tegen)quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het blijft een knop die ze zelf om moeten zetten.
Ja kijk, dat vind ik dus ook overdrevenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een burnout is vaak een gevolg van andere dingen..
meestal spelen er meer problemen en die gaan dan knagen als zijnde waarom..
en iemand kan al waarom ik roepen en jammeren bij een splinter in zijn teen.. als die persoon daar een half jaar verdriet van heeft tja..
Inderdaad ... Of zoals mensen met ernstig overgewicht ook de oorzaak buiten zichzelf gaan zoeken, alsof ze er niks aan kunnen doen en het hen gewoon is overkomen. Is ook heel menselijk, de schuld vooral niet bij je zelf zoeken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een burnout is vaak een gevolg van andere dingen..
meestal spelen er meer problemen en die gaan dan knagen als zijnde waarom..
en iemand kan al waarom ik roepen en jammeren bij een splinter in zijn teen.. als die persoon daar een half jaar verdriet van heeft tja..
Dat heb ik me nooit echt afgevraagd, omdat ik al heel snel het antwoord hadquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
precies! waaaarrrroooommm ik?! ja waarom niet?!
Jonge je verteld het aan de verkeerde.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben best vrolijk / gelukkig op dit moment, hoewel ik weet dat er nog steeds iets stuk is ''in mij'' (dat houdt me ergens op dit moment een beetje tegen)
Maar tis zo simpel gezegd... knop die je zelf moet omzetten...
Voor mij is het een knop die ondergespoten is met glijmiddel en stevig vastgedraaid is...
En af en toe draait die knop uit zichzelf om.
Tis lastig te sturen en het overvalt.
Whiskey kan overal bijquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:07 schreef Fera het volgende:
Lana Del Rey en whiskey gaan heel goed samen.
Liever warme met marshmellows.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koude chocolademelk met spekjes![]()
Ik laat het meteen van me af likken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:06 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Real Product: Liquor That's Been Poured Down The Chest Of A Busty Model (Makes A Great Stocking Stuffer)
Because, just like the old saying goes, "boobs make everything better", G-Spirits (site NSFW -- bare taytays) is a line of rum, vodka and whisky that has been poured down the chests of busty models. Amina (pictured) does all the rum, a blonde named Evelin the vodka, and Hungary's 2012 Playmate of the Year Alexa does the whisky. Bottles range from $150-$180 depending on the spirit, and it's guaranteed that every drop was poured down the chest of the model. No word how it's gathered afterward or if any bottles contain collectibles like hair or dead skin, but we can hope. Now, not to sound too snooty or anything, but I prefer my liquor poured over NIPPLES ONLY. Liquor that's touched underboob, please -- that's a peasant's drink.
http://www.geekologie.com(...)s-been-poured-do.php
Met filmpje.
True that.quote:
iedereen leeft door en jij kan niet mee want je voelt niks meer, vrienden hebben weinig tijd! je voelt jezelf een last! en de wereld is donker! en ik had in het begin ook echt zoiets van, waarom ik? ik heb zo hard gewerkt, was er voor iedereen, heb mn diploma gehaald dus waarom voel ik mij nu zo! en niemand mocht kritiek leveren WANT IK HEB EEN BURNOUT!!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar hoe kun je jezelf in godsnaam zielig voelen bij een burnout?
Bij burnout krijg je toch lichamelijke klachten met een psychische oorzaak? Waar zit hem het bewuste dan in?
Ik snap dat gewoon echt niet
Bedoelde dit geheel niet ehh, aanvallend oid.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jonge je verteld het aan de verkeerde.
Ik ben overspannen geweest en er zelf uitgekomen, ik werd geen slachtoffer ik werd een fokker met een postgemiddelde van 255
mij kun je niks wijsmaken, jij voelt wat jij voelt, prima, maar ik blijf bij wat ik vind.
Denken ze ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:08 schreef Murdera het volgende:
En omdat het kan:
Dit is de houding waarop tyrannosaurussen seks hadden.
[ afbeelding ]
Maar tyrannosaurus rex style bekt niet zo lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:08 schreef Murdera het volgende:
En omdat het kan:
[ afbeelding ]
ja, maar jij blijft zo vasthouden in dat jij er niets aan kan doen, of dat het allemaal zo moeizaam gaat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bedoelde dit geheel niet ehh, aanvallend oid.
Je hebt ook gelijk dat het een knop is die je om moet draaien, ik kaarte alleen aan dat het bij mij ging om een nogal vervelende knop...
In principe blijft alles speculatie, maar wel goed onderzochte en onderbouwde speculatie.quote:
Tyrannostyle wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar tyrannosaurus rex style bekt niet zo lekker
T rex - sex bekt wel lekker.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar tyrannosaurus rex style bekt niet zo lekker
Doggy style klinkt leuker.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:08 schreef Murdera het volgende:
En omdat het kan:
[ afbeelding ]
Ok, die fase heb ik dan nooit gehad, ondanks dat ik geregeld periodes met burnout had en er jarenlang min of meer continu tegenaan zat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
iedereen leeft door en jij kan niet mee want je voelt niks meer, vrienden hebben weinig tijd! je voelt jezelf een last! en de wereld is donker! en ik had in het begin ook echt zoiets van, waarom ik? ik heb zo hard gewerkt, was er voor iedereen, heb mn diploma gehaald dus waarom voel ik mij nu zo! en niemand mocht kritiek leveren WANT IK HEB EEN BURNOUT!!!
het bewuste kwam bij mij toen ik mij realiseerde dat ik kon blijven hangen maar ook kon gaan kijken wat ik er van kan leren, en dat heb ik gedaan en hoewel ik soms nog wankel ben, ben ik sterker dan ooit!
ik denk altijd dat er mensen zijn die het slechter hebben en dat ik niet mag zeuren
Is het ook.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
In principe blijft alles speculatie, maar wel goed onderzochte en onderbouwde speculatie.
Zoals ook evolutie feitelijk een theorie blijft.
Let's do it ... TYRANNOSTYLE!!!quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het ook.Ik zou wel terug in de tijd willen om dino's te zien, lijkt me echt gaaf.
Wel fijn standje eigenlijk ... Als ik op m'n buik lig.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu moet ik aan de power rangers denken
Trustenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:12 schreef fietsie het volgende:
Truste @ all
Ik ga mijn roes (van 1 glas, ok) afslapen
Slaapt heel lekker.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:12 schreef fietsie het volgende:
Truste @ all
Ik ga mijn roes (van 1 glas, ok) afslapen
Moet ik wel goed richten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel fijn standje eigenlijk ... Als ik op m'n buik lig.Beetje lui, dat wel.
Kom je me niet ophalen?quote:
ik kon echt niet harder op de bodem knallen volgens mn psych! maar goed als je er goed uitkomt overkomt het je niet nog eens heb ik mij laten vertellen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, die fase heb ik dan nooit gehad, ondanks dat ik geregeld periodes met burnout had en er jarenlang min of meer continu tegenaan zat.
Trusten!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik kon echt niet harder op de bodem knallen volgens mn psych! maar goed als je er goed uitkomt overkomt het je niet nog eens heb ik mij laten vertellen!
en nu ga ik mijn kont naar bed brengen! slaal lekker all
Dan moet ik me weer aankledenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet ik wel goed richten.
[..]
Kom je me niet ophalen?
Op je 24e een burnout?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik kon echt niet harder op de bodem knallen volgens mn psych! maar goed als je er goed uitkomt overkomt het je niet nog eens heb ik mij laten vertellen!
Slaap lekker meid! Ik heb mee gelezen, je had wel goeie posts vandaag.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kan het sturen, of ik het echt kan uitbannen om (relatief vaak) een dip te hebben weet ik niet, kan het wel nastreven.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja, maar jij blijft zo vasthouden in dat jij er niets aan kan doen, of dat het allemaal zo moeizaam gaat.
dat geldt voor iedereen in jouw situatie dat is wat ik bedoel.
en door steeds maar te benoemen dat het voor jou zo moeilijk is maakt het nog moeilijker voor je.
als ik niet geloof dat ik kan fietsen dan flikker ik ook op mijn bek.. cru gezegd
Kan heel goed hoor ... Zus van mijn ex heeft er ook pas een gehad, zelfde leeftijd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op je 24e een burnout?
Slaap zacht.
Ik was 21quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op je 24e een burnout?
Slaap zacht.
Echt wel.quote:
Ik geloof het wel, maar vind het wel bijzonder.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan heel goed hoor ... Zus van mijn ex heeft er ook pas een gehad, zelfde leeftijd.
Evolutie is een feit, de evolutie theorie is een theorie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
In principe blijft alles speculatie, maar wel goed onderzochte en onderbouwde speculatie.
Zoals ook evolutie feitelijk een theorie blijft.
Tegenwoordig kan ik me er juist wel iets bij voorstellen, sommige mensen werken keihard als ze jong zijn ... En als het privé ook niet lekker gaat heb je sneller een burn-out.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar vind het wel bijzonder.
ik 24, psych noemde het burn out ik noemde het overspannen komt op hetzelfde neer voor mijquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat zo vaak voorkwam.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef Tamashii het volgende:
Veel mensen hebben nu burn-outs/depressies. Verwachtingen en druk van de maatschappij worden steeds groter en de draagkracht steeds lager. Mensen zijn meer individueel bezig, volkomen te begrijpen en te beargumenteren dus.
Ik vind het ook flauwquote:
Van depressies weet ik het wel. Zie ik veel in mijn omgeving, maar burnouts nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef Tamashii het volgende:
Veel mensen hebben nu burn-outs/depressies. Verwachtingen en druk van de maatschappij worden steeds groter en de draagkracht steeds lager. Mensen zijn meer individueel bezig, volkomen te begrijpen en te beargumenteren dus.
Dat laatste is een wat verzachtende term, maar dat zal wel je karakter zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik 24, psych noemde het burn out ik noemde het overspannen komt op hetzelfde neer voor mij
Welterusten en het spijt me.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ook flauw.
Dan mezelf maar voorlezen. Doei doei![]()
.
Prive ging het zwaar kut.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan ik me er juist wel iets bij voorstellen, sommige mensen werken keihard als ze jong zijn ... En als het privé ook niet lekker gaat heb je sneller een burn-out.
Klopt, ik heb dat jaren achter elkaar gehad. Het ging zeg maar met golven en ik kwam er nooit helemaal uit. Ik bleef met m'n kop onder water als het ware al die jaren.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef Tamashii het volgende:
Mja, kan in elkaar overlopen he.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van depressies weet ik het wel. Zie ik veel in mijn omgeving, maar burnouts nog nooit gehoord.
officieel nog 23! ik leerde dat het totaal niet leeftijdsgebonden is, heeft puur met de balans tussen bagage en draagkracht te maken, als je alles maar op je neemt is de draagkracht vanzelf een keer op!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op je 24e een burnout?
Slaap zacht.
het scheelt dat ik exact kan plaatsen waar het door kwam, en achteraf ook blij ben dat het voorkwam. ik moet alleen als de donder oppassen dat ik het niet met een paar jaar weer laat gebeurenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat laatste is een wat verzachtende term, maar dat zal wel je karakter zijn.
De mensen om mij heen werken nooit zo hard.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, kan in elkaar overlopen he.
Heel begrijpelijk ... Dat zijn wel heel veel heftige dingen in één keer. Mensen kunnen veel hebben, maar iedereen heeft een grens.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Prive ging het zwaar kut.
Uitlaatklep was het werk, en toen het daar niet meer lekker liep, en met de combinatie dat iemand een muur aan het afbreken was die ik zorgvuldig gebouwd had waardoor heel veel dingen die ik diep weg gestopt hadden naar boven kwamen ging ineens het kaarsje uit.
Kon niks meer
Mjah dat herken ik wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
officieel nog 23! ik leerde dat het totaal niet leeftijdsgebonden is, heeft puur met de balans tussen bagage en draagkracht te maken, als je alles maar op je neemt is de draagkracht vanzelf een keer op!
Uitzoeken waar die grens is vind ik zo lastig...quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk ... Dat zijn wel heel veel heftige dingen in één keer. Mensen kunnen veel hebben, maar iedereen heeft een grens.
Dat helpt wel mee inderdaad ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het scheelt dat ik exact kan plaatsen waar het door kwam, en achteraf ook blij ben dat het voorkwam. ik moet alleen als de donder oppassen dat ik het niet met een paar jaar weer laat gebeuren
Mja dat is het jammere, er zijn altijd consequenties van je daden. Of je nu iets of niets doet...quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dat jaren achter elkaar gehad. Het ging zeg maar met golven en ik kwam er nooit helemaal uit. Ik bleef met m'n kop onder water als het ware al die jaren.
En nu ik er eindelijk uit ben, is het een rare gewaarwording. Tis een beetje alsof ik eindelijk wakker ben geworden.
Moet alleen nog wel puinruimen
Soms is het iets wat je voelt, maar toch gaat het verstand er toch overheen ... Het is belangrijk die balans te vinden tussen wat je wilt en wat je kunt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uitzoeken waar die grens is vind ik zo lastig...
superwoman zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat helpt wel mee inderdaad ...Wat is je valkuil dan precies, als ik vragen mag?
Ekte fokkers hequote:Op zaterdag 29 september 2012 00:20 schreef Murdera het volgende:
Wat een hoop mensen met psychische problemen hier eigenlijk.
Ik werkte ook nooit hard. Leer nu gigantisch veel en het maakt me steeds dankbaarder, maar ook emotioneler en bedachtzamer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
De mensen om mij heen werken nooit zo hard.
Ik heb geen psychische problemen hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:20 schreef Murdera het volgende:
Ik denk dat iedereen wel ergens last van heeft (gehad).quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:20 schreef Murdera het volgende:
Lastig om die balans te vinden als je zeg maar blind bent. Daarom bouw ik nu heel rustig opquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms is het iets wat je voelt, maar toch gaat het verstand er toch overheen ... Het is belangrijk die balans te vinden tussen wat je wilt en wat je kunt.
Maar het gemiddelde dipje van een puber is toch wel flink wat anders dan bijv een burnout he.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel ergens last van heeft (gehad).
Dan breek je op een gegeven moment. Jij geeft dus inderdaad geen zwakte toe, wel enigszins herkenbaar. Als je iemand hebt waarmee je een hoop kunt delen, scheelt dat al een hoop.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
superwoman zijn
ik verwerk niets , geef niets toe en blijf doorgaan.
Toegeven dat het niet lukt, niet gaat dat gaat mij heel erg moeilijk af
Maar dat kon je mij toen niet wijsmaken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk ... Dat zijn wel heel veel heftige dingen in één keer. Mensen kunnen veel hebben, maar iedereen heeft een grens.
Klopt, maar ik denk dat iedereen wel de nodige shit heeft om te verwerken. De één doet het beter dan de ander en sommige hebben er vroeg last van en anderen weer later ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar het gemiddelde dipje van een puber is toch wel flink wat anders dan bijv een burnout he.
Rokjequote:Op zaterdag 29 september 2012 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Come on, just press against me
I finally have your attention,
so listen closer, sweetheart.
I've been trying to tell you, stay awake.
'n avond
Rokje!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
dat kan ik gedeeltelijk nu. wat al heel wat isquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan breek je op een gegeven moment. Jij geeft dus inderdaad geen zwakte toe, wel enigszins herkenbaar. Als je iemand hebt waarmee je een hoop kunt delen, scheelt dat al een hoop.Ik kon bij mijn ex een zielig hoopje zijn en uiteindelijk werd ik daar sterker van.
Ik denk niet dat de shit ongeveer evenredig verdeeld is over de jeugd als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat iedereen wel de nodige shit heeft om te verwerken. De één doet het beter dan de ander en sommige hebben er vroeg last van en anderen weer later ...
Ik heb nergens last van (gehad)quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:20 schreef Murdera het volgende:
Disclaimer: Nee, psychische problemen zijn niet grappig, maar opmerkelijk dat de concentratie hier zo hoog is.
Jij hoort er niet bijquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van (gehad)
Leugenaar!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het zijn vaak inderdaad wel mensen die denken dat ze sterk moeten zijn. Sterk zijn is een positief iets, maar af en toe toegeven dat je het niet meer kunt, valt ook onder sterk zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat kon je mij toen niet wijsmaken.
Ik moest sterk zijn he.
Had je shit, ga er maar mee naar Roy.
Alles altijd maar opkroppen.
Niet over eigen gevoelens kunnen praten.
Dood van iemand die ik als een tweede moeder beschouw nooit verwerkt, uit angst om weer pijn te voelen niemand toe laten.
En dan leer je iemand kennen die toch wel heel leuk is, en je toch wel wil toelaten.
En dan ook weer wat ziekte en sterfgevallen erbij in de familie.
Heeft me een jaar gekost om weer de oude te worden.
Wel prettig dat je dan door je werkgever op alle fronten word tegengewerkt.
ik ook nauwelijks, helaas degene waar ik m'n huis mee deel wel, waardoor dat toch de zwaartste jaren ooit warenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zo'n beetje wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn vaak inderdaad wel mensen die denken dat ze sterk moeten zijn. Sterk zijn is een positief iets, maar af en toe toegeven dat je het niet meer kunt, valt ook onder sterk zijn.Dus jij nam de halve wereld op je schouders, terwijl je dat eigenlijk niet dragen kon?
Rokje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
Heb je er van geleerd?quote:
Don't make me sad, don't make me cryquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
bbl-er bij bedrijf, bedrijf failliet, op zoek naar andere baan, baan gevonden niks voor mij maar ik kon mijn opleiding afmaken, laatste examen gezakt, diploma en baan aan zijde draadje, uiteindelijk op nippertje gered ----> werkquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah dat herken ik wel.
Ik vergeet al makkelijk dat het ook niet persé met werk te maken heeft.
Gewoon afsluiten van diegene?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook nauwelijks, helaas degene waar ik m'n huis mee deel wel, waardoor dat toch de zwaartste jaren ooit waren
Ja en neequote:
Nee, dat is het zeker niet. Maar iedereen heeft wel iets, dat is mijn gedachte. Het is heel menselijk. Iemand met een volledig perfect leven ben ik nog niet tegen gekomen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de shit ongeveer evenredig verdeeld is over de jeugd als je dat bedoelt.
And you, you look like freedomquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Don't make me sad, don't make me cry
Sometimes love is not enough and the road gets tough
I don't know why
Keep making me laugh,
Let's go get high
The road is long, we carry on
Try to have fun in the meantime
Nee hoor, alles gaat prima. Met ups and downs.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er moet iets mis met je zijn, anders is er iets mis met je
Oh nee, dat gaat niet echt.quote:
de mijne ook niet.. dat is privé en voor mensen die ik volledig vertrouwquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn verhaal komt niet zo op fok
Jezus teringquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
bbl-er bij bedrijf, bedrijf failliet, op zoek naar andere baan, baan gevonden niks voor mij maar ik kon mijn opleiding afmaken, laatste examen gezakt, diploma en baan aan zijde draadje, uiteindelijk op nippertje gered ----> werk
moeder riskante operatie, lange revalidatie, huishouden naast werk en studie
zus hoort dat ze n chronische spierziekte heeft en hulp moet gaan aanvragen, ik help wel in de tussentijd, 2 huishoudens en werk en studie
moeder moet opnieuw onder t mes! nog langer dubbele belasting!
intussen had ik ook nog een relatie die aandacht verdiende, in januari raakt hij depressief!
in februari pleegt beste vriend van pa zelfmoord!
in april lijkt alles weer rustiger te worden, ik krijg mijn diploma, neem een week vakantie en ga na een week weer aan het werk!
op maandag wordt ik tot 2x toe bijna aangereden en op dinsdagochtend op mijn werk gaat het licht uit! ik klap in elkaar, en kan niks meer, behalve huilen!
mijn verhaal in een notendop
en nu ga ik echt liggen
Heftig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
bbl-er bij bedrijf, bedrijf failliet, op zoek naar andere baan, baan gevonden niks voor mij maar ik kon mijn opleiding afmaken, laatste examen gezakt, diploma en baan aan zijde draadje, uiteindelijk op nippertje gered ----> werk
zus hoort dat ze n chronische spierziekte heeft en hulp moet gaan aanvragen, ik help wel in de tussentijd, 2 huishoudens en werk en studie
intussen had ik ook nog een relatie die aandacht verdiende, in januari raakt hij depressief!
in april lijkt alles weer rustiger te worden, ik krijg mijn diploma, neem een week vakantie en ga na een week weer aan het werk!
op maandag wordt ik tot 2x toe bijna aangereden en op dinsdagochtend op mijn werk gaat het licht uit! ik klap in elkaar, en kan niks meer, behalve huilen!
en nu ga ik echt liggen
Daar is een goede balans in te vinden ... Misschien kun je wel moeilijk 'nee' zeggen tegen anderen. Maar zolang je weet dat er een grens is, kan het bijna niet fout gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en nee
Ik weet nu voor mezelf wanneer ik wat rust moet nemen zeg maar.
Maar iedereen kan nog steeds met al zijn shit bij me terecht
Oh ik durf sommige mensen wel in kale zinnen te vertellen wat er ongeveer is gebeurd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de mijne ook niet.. dat is privé en voor mensen die ik volledig vertrouw
Ik kan op zich best nee zeggen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar is een goede balans in te vinden ... Misschien kun je wel moeilijk 'nee' zeggen tegen anderen. Maar zolang je weet dat er een grens is, kan het bijna niet fout gaan.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
en nu ga ik echt liggen
Je motto klopt bij mij niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan op zich best nee zeggen.
Maar ik ben ook wel van het motto, it never hurts to help
mja... ik kan het wel, maar zal het niet gauw doen.. blijft t toch te gevoelig voor ofzo mjaquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh ik durf sommige mensen wel in kale zinnen te vertellen wat er ongeveer is gebeurd.
niemand krijgt alles en niemand krijgt er emotie bij
But sometimes it does.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan op zich best nee zeggen.
Maar ik ben ook wel van het motto, it never hurts to help
nee, heb ik op dit topic ook nooit geroepenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh nee, dat gaat niet echt.Sorry, wist ik niet.
en het gaat de meerderheid ook geen reet aanquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja... ik kan het wel, maar zal het niet gauw doen.. blijft t toch te gevoelig voor ofzo mja
Dat kan heel zwaar kut zijn ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, heb ik op dit topic ook nooit geroepen
in 1 zin: 2e kind krijgen-zware PND-depressie-vrouw nooit meer dezelfde geworden
Dat is ook zware shit ... Ik heb wel eens dingen gehoord/gelezen over PND.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, heb ik op dit topic ook nooit geroepen
in 1 zin: 2e kind krijgen-zware PND-depressie-vrouw nooit meer dezelfde geworden
nja dat.. hoewel het soms wel lastig wordt, wanneer er bepaalde dingen geroepen worden op het forum hier.. mgoed, het gaat ze idd niks aan, dus hou ik me dan meestal maar afzijdigquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en het gaat de meerderheid ook geen reet aan
wat is het nut van je verhaal met iedereen delen.. voormij voelt het dan alsof ik medelijden wil ofzo terwijl ik dat echt niet nodig ben:P
Nog een reden om geen kinderen te krijgenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook zware shit ... Ik heb wel eens dingen gehoord/gelezen over PND.
Ik ben daarin gewoon heel open en heb veel aan input van anderen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en het gaat de meerderheid ook geen reet aan
wat is het nut van je verhaal met iedereen delen.. voormij voelt het dan alsof ik medelijden wil ofzo terwijl ik dat echt niet nodig ben
op het zwaarste dieptepunt moest ik d'r met gewld tegenhouden omdat ze boven iets van plan was met de kleinequote:Op zaterdag 29 september 2012 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook zware shit ... Ik heb wel eens dingen gehoord/gelezen over PND.
Maar weet nu van mezelf wel wanneer ik mijn grenzen over gaquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
But sometimes it does.Als je niet de juiste afstand kan nemen ...
oh sowieso hoor.. maar ik bespreek t dan liever 1 op 1 en irlquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben daarin gewoon heel open en heb veel aan input van anderen.Maar iedereen ziet dat anders natuurlijk.
Ja hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op het zwaarste dieptepunt moest ik d'r met gewld tegenhouden omdat ze boven iets van plan was met de kleine
dat dus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben daarin gewoon heel open en heb veel aan input van anderen.Maar iedereen ziet dat anders natuurlijk.
Dat is wel heel heftigquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op het zwaarste dieptepunt moest ik d'r met gewld tegenhouden omdat ze boven iets van plan was met de kleine
jezusquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met een zieke pa die altijd heel erg aandachtsroeperig wasquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
mag ik je wel een knuffel geven gewoon omdat ik dan stiekem jou aanraakquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh sowieso hoor.. maar ik bespreek t dan liever 1 op 1 en irl
Moest jij niet naar bedquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
de reden dat ik het neerzet is dat ik er zelf nu geen paniek meer bij voel, het helpt mij op een bepaalde manier ook! en niet alles staat erin
hihi uiteraardquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik je wel een knuffel geven gewoon omdat ik dan stiekem jou aanraak
Jij schrijft? Wat schrijf je dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar weet nu van mezelf wel wanneer ik mijn grenzen over ga
En zolang ik alle shit ook van me af blijf schrijven scheelt het ook al heel veel
oh ik bedoel het ook niet vervelend hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
de reden dat ik het neerzet is dat ik er zelf nu geen paniek meer bij voel, het helpt mij op een bepaalde manier ook! en niet alles staat erin
ach, is nu alweer 7 jaar terug, maar het blijft je altijd bijquote:
Jij zou gaan slapen jongedame!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oke.. dat is niet mijn hand hoor op je billenquote:
Snap ik ... Ik ben daarin heel gemakkelijk, ik gooi het allemaal hier op FOK! als ik daar behoefte aan heb. Aan de ene kant is het ook minder dichtbij, toch meer anoniem. En ik schrijf beter dan ik praat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh sowieso hoor.. maar ik bespreek t dan liever 1 op 1 en irl
wel verdomde heftig hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, is nu alweer 7 jaar terug, maar het blijft je altijd bij
heb een maand lang d'r tandafdruk in m'n arm gehad
Weltrusten KT. Begrijp me aub niet verkeerd, ik vind je nog steeds een lief jong hoor.quote:
dat heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik ... Ik ben daarin heel gemakkelijk, ik gooi het allemaal hier op FOK! als ik daar behoefte aan heb. Aan de ene kant is het ook minder dichtbij, toch meer anoniem. En ik schrijf beter dan ik praat.
Iets te lief volgens mij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Weltrusten KT. Begrijp me aub niet verkeerd, ik vind je nog steeds een lief jong hoor.
Begrijp ik. Ik heb zelf ook veel geschreven, lyrics en gedichten idd. Ik heb er wel eens een paar gedeeld, maar het is inmiddels al jaren geleden dat ik het geschreven heb.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Teksten en gedichten.
En nee, ik laat ze niet lezen hier
Doei weer Rokjequote:Op zaterdag 29 september 2012 00:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga ook weer mensen.. te afgeleid en ff mezelf besnuffelen, omdat het kan![]()
Want? Je wilt liever dat ze geile neuqseks met je heeft?quote:
quote:
ik ben in de 3 jaren dat het heftig was ook 10 jaar ouder gewordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wel verdomde heftig hoor.. m'n broer heeft hier helaas ook mee te maken en hij gaat er echt aan onderdoor
Ghihihiihhi .:@quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga ook weer mensen.. te afgeleid en ff mezelf besnuffelen, omdat het kan![]()
Slaap lekker tamash.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Want? Je wilt liever dat ze geile neuqseks met je heeft?
truste Rokjequote:Op zaterdag 29 september 2012 00:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Alleen een ex en mijn beste vriendin hebben ze gelezen, verder niemand.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijp ik. Ik heb zelf ook veel geschreven, lyrics en gedichten idd. Ik heb er wel eens een paar gedeeld, maar het is inmiddels al jaren geleden dat ik het geschreven heb.
Hoe zo dat?quote:
Have fun.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik heb wel een kinderarmquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
En KT waarom roep jij in topics dat ik een kinderarm heb?
Well that is an offer I can't refuse.quote:
Like a children's arm holding an apple.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
En KT waarom roep jij in topics dat ik een kinderarm heb?
Hahaha.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Well that is an offer I can't refuse.
Ergens vind ik dat altijd zo pedo klinken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Like a children's arm holding an apple.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat altijd zo pedo klinken.
Volgens mij denken sommige mensen nu dat ik een een Tarzan van vlees heb.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Like a children's arm holding an apple.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij weten sommige mensen nu dat ik een een Tarzan van vlees heb.
En dan de grootste uitvoering hequote:Op zaterdag 29 september 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij denken sommige mensen nu dat ik een een Tarzan van vlees heb.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
het wordt tijd dat je dat aan 1 van de Fok dames gaat bewijzenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
truste manquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga nog even filmpje kijken en dan naar bed. Trusten!
Juist, kniel voor mij!quote:
Ja he, ik heb hem niet zelf verzonnen daar voor moet ik iemand anders de credits geven.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha.Je sig is leuk en Saab is baas!
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist, kniel voor mij!
[..]
Ja he, ik heb hem niet zelf verzonnen daar voor moet ik iemand anders de credits geven.
deze die hard gaat straks vaatwasser en wasmachine leeghalen enquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:51 schreef Giertje het volgende:
zo de die hards zijn er nog dus
ik kom net uit de stad
zoals gewoonlijk is het op vrijdag een dooie bende
met jou altijdquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoi neuken knuffelen ?
Ja dat was in Amersfoort ook zo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:51 schreef Giertje het volgende:
zo de die hards zijn er nog dus
ik kom net uit de stad
zoals gewoonlijk is het op vrijdag een dooie bende
ik ben nog wel effe wakker denk ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze die hard gaat straks vaatwasser en wasmachine leeghalen en![]()
quote:Op [quote]
[b]Op zaterdag 29 september 2012 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]Er is maar een manier om dat te ontkrachten.
Nou ik richt me voorlopig op dames buiten FOK!quote:zaterdag 29 september 2012 00:47 schreef Koen66 het volgende:[/b]
[..]
het wordt tijd dat je dat aan 1 van de Fok dames gaat bewijzen
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:53 schreef Murdera het volgende:
Ik ga ook mn nestje in
Fijne avond allemaal.
Nou ik richt me voorlopig op dames buiten FOK!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
zaterdag 29 september 2012 00:47 schreef Koen66 het volgende:[/b]
[..]
het wordt tijd dat je dat aan 1 van de Fok dames gaat bewijzen
amersfoort ben ik eigenlijk nog nooit uitgeweestquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat was in Amersfoort ook zo.
Persoonlijk was het gelukkig wel erg leuk.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:53 schreef Murdera het volgende:
Ik ga ook mn nestje in
Fijne avond allemaal.
Ik wil haar evaluatie wel even lezen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ik richt me voorlopig op dames buiten FOK!
Nu je Kaneel kent heb je intel over mijn wonderlijke avonturen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil haar evaluatie wel even lezen.
toch zatquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nou ik richt me voorlopig op dames buiten FOK!
Goed.quote:
Beetje aanngeschoten net gezelligheid hier gehadquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed.Beetje verward, maar eigenlijk meer esthetisch gelukkig verward. En daar?
Hier ook.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beetje aanngeschoten net gezelligheid hier gehad
Daar niet van genoeg aantrekkelijks hier. Alleen FOK! hosselen gaat slechter dan in het echt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch zatexemplaren in de Fok database
quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar niet van genoeg aantrekkelijks hier. Alleen FOK! hosselen gaat slechter dan in het echt.en dan leest ze al die felicitatietopics die er ongetwijfeld gaan komen.
daarin snap ik je wel jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar niet van genoeg aantrekkelijks hier. Alleen FOK! hosselen gaat slechter dan in het echt.en dan leest ze al die felicitatietopics die er ongetwijfeld gaan komen.
Hey Gitaar. Whiskey?quote:
Niet sterk genoeg dus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb al een biertje
[..]
Hallo mevrouw
rustig aan het bier ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe is het met iedereen hier?
Het Naatje felicitatietopic drama staat nog vers in mijn geheugen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarin snap ik je wel ja
goed punt
Ik ook niet, maar ik vind het zo fijn ... Ik moet uitkijken dat ik geen alcoholist wordt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoef vanavond toch niet meer te hosselen
Bieerquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
dat dacht ikquote:
Helemaal goed, net terug uit de studio.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Muziekstudio?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Helemaal goed, net terug uit de studio.
Ga je haar hosselen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, had ik al verteld dat die dochter van m'n collega 16 is en me heeft toegevoegd op Facebook?
Ik welquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie wil er volgend jaar zomer met mij zuipen en zorgen dat ik veilig in een taxi thuis kom
ik mis het drinken
quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, had ik al verteld dat die dochter van m'n collega 16 is en me heeft toegevoegd op Facebook?
Ik ga wel mee hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie wil er volgend jaar zomer met mij zuipen en zorgen dat ik veilig in een taxi thuis kom
ik mis het drinken
en jij bent hoe oud?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |