abonnement Unibet Coolblue
pi_5584794
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 13:18 schreef Roefoes het volgende:
Ik baal als een stekker!
Verdomme nog geen opslag, en ik heb al zo'n !@#$% salaris!
Gewoon minimum loon voor een 18 jarige, maar ik werk zo verdomde weinig.
Als je ziet wat voor bedragen er hier over de toonbank gaan... En dan nog zitten zeuren dat ie me geen opslag kan geven.
We zijn hier maar met z'n 2en!

Argh! Ik heb helemaal geen zin om ander werk te zoeken. Zie er echt als een blok tegen op!
En dan sla ik vanzelf weer aan het piekeren... Hoe moet het met m'n toekomst? Damn! Op zulk soort momenten wil ik echt dat ik nooit geboren was! Waarom moesten ze mij nou op deze wereld neerzetten? Had me al die elende liever bespaard.!


Trap dat blok dan eens kapot...
pi_5584892
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 13:22 schreef Brad het volgende:

[..]

Trap dat blok dan eens kapot...


Ik doe m'n best... Ik loop al bij een psycholoog, weet je nog?
Maar tis allemaal zo verdomde moeilijk! Voorlopig blijf ik hier nog wel ff. Eerst eens kijken of m'n situatie in het algemeen vooruit gaat...
pi_5584959
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 13:26 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Ik doe m'n best... Ik loop al bij een psycholoog, weet je nog?
Maar tis allemaal zo verdomde moeilijk! Voorlopig blijf ik hier nog wel ff. Eerst eens kijken of m'n situatie in het algemeen vooruit gaat...


Om ander werk te zoeken kun je ook zelf eraan werken natuurlijk. Dat blok moet je kapot trappen. Niet voor alles een reden zien te vinden dat het daarom slecht gaat.

En verder hoop ik natuurlijk dat het goed gaat bij de psych

pi_5585706
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 13:18 schreef Roefoes het volgende:
Ik baal als een stekker!
Verdomme nog geen opslag, en ik heb al zo'n !@#$% salaris!
Gewoon minimum loon voor een 18 jarige, maar ik werk zo verdomde weinig.
Als je ziet wat voor bedragen er hier over de toonbank gaan... En dan nog zitten zeuren dat ie me geen opslag kan geven.
We zijn hier maar met z'n 2en!

Argh! Ik heb helemaal geen zin om ander werk te zoeken. Zie er echt als een blok tegen op!
En dan sla ik vanzelf weer aan het piekeren... Hoe moet het met m'n toekomst? Damn! Op zulk soort momenten wil ik echt dat ik nooit geboren was! Waarom moesten ze mij nou op deze wereld neerzetten? Had me al die elende liever bespaard.!


Waarom reageer je op alles wat even niet gaat zoals jij dat wilt zo dramatisch...heel vermoeiend ... voor jezelf en voor anderen.

"Ik wou dat ik nooit geboren was" omdat je geen opslag krijgt...alsjeblieft zeg....

Schop onder je kont!!!!

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5585873
Ik voel me nu op dit moment erg genaaid.
Het leven is niet altijd hoe jij het verwacht :(
pi_5586669
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 14:28 schreef jessie007 het volgende:
Ik voel me nu op dit moment erg genaaid.
Was 't lekker?

Ik voel me vies, zweterig, moe, en tegelijkertijd heb ik zin in het zuipfestijn van vanavond

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_5586692
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 15:15 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Was 't lekker?

Ik voel me vies, zweterig, moe, en tegelijkertijd heb ik zin in het zuipfestijn van vanavond


Nee, was niet lekker. Want ik bedoel het figuurlijk, niet letterlijk.
Het leven is niet altijd hoe jij het verwacht :(
pi_5586705
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 15:17 schreef jessie007 het volgende:

[..]

Nee, was niet lekker. Want ik bedoel het figuurlijk, niet letterlijk.


Oke dan is 't klote.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_5588209
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 14:17 schreef milagro het volgende:

[..]

Waarom reageer je op alles wat even niet gaat zoals jij dat wilt zo dramatisch...heel vermoeiend ... voor jezelf en voor anderen.

"Ik wou dat ik nooit geboren was" omdat je geen opslag krijgt...alsjeblieft zeg....

Schop onder je kont!!!!


Denk je dat ik dat met opzet doe?
Als er ff iets tegenzit zie ik meteen helemaal niets meer zitten. Maar dat heeft ook zo z'n redenen. En ik werk er al aan!
Ik kan ook de groeten tegen die psych zeggen, 'k zoek het zelf wel uit...
Maar ik probeer er tenminste iets aan te doen.
Dat was eerst wel anders!

Dus mag ik even klagen als het tegen zit? Tis al moeilijk genoeg.

En dat 'ik zou willen dat ik nooit geboren was' en dat soort uitspraken kun je wel met een grote zak zout nemen. Dat soort dingen roep ik tegen alles en iedereen als ik het ff niet zie zitten. Paar uur later huppel ik weer vrolijk rond.

pi_5588746
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:36 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Denk je dat ik dat met opzet doe?
Als er ff iets tegenzit zie ik meteen helemaal niets meer zitten. Maar dat heeft ook zo z'n redenen. En ik werk er al aan!
Ik kan ook de groeten tegen die psych zeggen, 'k zoek het zelf wel uit...
Maar ik probeer er tenminste iets aan te doen.
Dat was eerst wel anders!

Dus mag ik even klagen als het tegen zit? Tis al moeilijk genoeg.

En dat 'ik zou willen dat ik nooit geboren was' en dat soort uitspraken kun je wel met een grote zak zout nemen. Dat soort dingen roep ik tegen alles en iedereen als ik het ff niet zie zitten. Paar uur later huppel ik weer vrolijk rond.


Dus nu je bij een psych loopt moet iedereen maar eerbied voor je hebben omdat je er iets aan doet (wat trouwens niet alleen gebeurt door naar een psych te gaan, het hangt nog altijd van jou zelf af), en mag je opeens maar zeiken en doen alsof jouw leven de hel op aarde is?
Nogal overdreven, maar zo kom je wel een beetje over...

Je zou eens kunnen proberen om iets minder vijandig te reageren, mensen die hier op je posts reageren bedoelen het alleen maar goed, en niemand hier is tegen je. Zo fok je jezelf alleen maar verder op, en krijg je jezelf steeds verder overtuigd van hoe zwaar je eigen leven wel niet is, en ga je steeds meer zelfmedelijden krijgen. Als je het objectief bekijkt weet je best dat er ook genoeg goede kanten aan jouw leven zijn, maar die zie je dan niet meer omdat je jezelf helemaal gek hebt gemaakt met hoe zielig je wel niet bent. Daar is ook niemand mee geholpen

En over die uitspraken die je achteraf toch niet meent, denk dan voortaan beter na voordat je zoiets zegt, want anders neemt dadelijk niemand je nog serieus als je het een keer wel meent.

Are you pondering what I'm pondering?
pi_5588826
Laatste paar lessen 'gespijbeld'. Heb ik toch niks aan Duits1 en Frans1
Kvoel me goed
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_5588907
Oh ja, ontopic, ik voel me ook weer beter, blij omdat de schooldag weer om is, en omdat ik vandaag heb gehoord dat ik een paar lessen minder per week heb. Kheb zelfs zin om huiswerk te maken
En dadelijk met mijn kat naar het spreekuur van de dierenarts, altijd leuk om daar te zitten als er veel jonge katjes en hondjes zijn

Het zou alleen fijn zijn als Elvis met z'n Hound Dog eens niet in m'n kop bleef hangen

Are you pondering what I'm pondering?
pi_5588960
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 17:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Kheb zelfs zin om huiswerk te maken
Samen maken dalijk? Kmoet nog wiskunde en wil nog wat scheikunde doornemen vandaag
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_5589208
Hongerig
* Bengeltje pizza in de oven gooit
pi_5589312
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:36 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Denk je dat ik dat met opzet doe?
Als er ff iets tegenzit zie ik meteen helemaal niets meer zitten. Maar dat heeft ook zo z'n redenen. En ik werk er al aan!
Ik kan ook de groeten tegen die psych zeggen, 'k zoek het zelf wel uit...
Maar ik probeer er tenminste iets aan te doen.
Dat was eerst wel anders!

Dus mag ik even klagen als het tegen zit? Tis al moeilijk genoeg.

En dat 'ik zou willen dat ik nooit geboren was' en dat soort uitspraken kun je wel met een grote zak zout nemen. Dat soort dingen roep ik tegen alles en iedereen als ik het ff niet zie zitten. Paar uur later huppel ik weer vrolijk rond.


Mooi, ik zal niet meer reageren op je posts dan.
ik hou niet van slachtoffer gedrag daar waar het niet nodig is en/of waarin keer op keer teruggevallen wordt.
Het ligt allemaal aan anderen en nooooooooit aan jou.

Grow up en snel in Godsnaam en blijf vooral de psycholoog braaf bezoeken.

Succes verder

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 29 augustus 2002 @ 17:38:36 #241
35270 muizekind
almost happy :)
pi_5589394
ik heb honger de bonger
there is no such thing as a mistake, it's what you do and what you don't do...
pi_5590233
Klein beetje verward over de reacties op m'n posts.
Komt het nou echt zo over?
Sorry maar dat is dus echt niet m'n bedoeling, en ik heb het ook niet in de gaten.

Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik soms gewoon even van me af wil schrijven, zeg maar even de negatieve gedachten 'wegschrijven' of zo.
Op dat soort momenten denk ik volgens mij niet echt na bij wat ik schrijf, ik schrijf zo'n beetje op wat er op dat moment door m'n hoofd gaat.
Die niet gemeende opmerkingen moet ik idd proberen te vermijden, maar soms floept het er gewoon uit.

  donderdag 29 augustus 2002 @ 18:32:03 #243
22259 Fogerty
slapende account
pi_5590270
Ik voel me heel goed Alsof de wereld voor me openligt, en ik loop dus ook al de hele week allemaal wilde plannen te maken waarvan ik driekwart vast nooit uit zal voeren. Maar alleen de voorpret is al zo leuk
Hieperdepiep hoera!
pi_5590275
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 18:28 schreef Roefoes het volgende:
Klein beetje verward over de reacties op m'n posts.
Komt het nou echt zo over?
Sorry maar dat is dus echt niet m'n bedoeling, en ik heb het ook niet in de gaten.

Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik soms gewoon even van me af wil schrijven, zeg maar even de negatieve gedachten 'wegschrijven' of zo.
Op dat soort momenten denk ik volgens mij niet echt na bij wat ik schrijf, ik schrijf zo'n beetje op wat er op dat moment door m'n hoofd gaat.
Die niet gemeende opmerkingen moet ik idd proberen te vermijden, maar soms floept het er gewoon uit.


Het ergste is niet hoe het op ons overkomt, ik zal er niet wakker van liggen als jij een keer lullig reageert... Ik snap ook wel dat je je niet altijd even vrolijk voelt en niet altijd zin hebt om aardig tegen iedereen te zijn.
Het belangrijkste is dat jij jezelf niet de put in gaat zitten praten. Ik heb gemerkt dat je je eigen gevoel toch zeker voor een deel zelf in de hand hebt. Als je maar vaak genoeg tegen jezelf zegt hoe klote alles is, word je vanzelf depri. Dat moet je dus vermijden.
Maar van de andere kant, als het zo werkt, zou het in theorie ook andersom moeten kunnen. Dat je jezelf dwingt om de mooie dingen te zien in plaats van de slechte, zodat je weer vrolijk wordt. Oke, het is mij ook nog niet zo helemaal gelukt, maar het moet toch kunnen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_5590533
Kut en blij tegelijk... Net ff m'n ex gezien. Altijd leuk natuurlijk Kwam ff wat post brengen. Had het idee dat ik alles toch wel een beetje op een rij begon te krijgen, maar barst gelijk weer in tranen uit. Mis haar gewoon heel erg... Bah... schatje
  donderdag 29 augustus 2002 @ 20:19:13 #246
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5591593
Hmmppff
Beetje misselijk. Had hoofdpijn, heb 'n Ibuprofen genomen en hij helpt, in tegenstelling tot dat armzalige paracetamol, maar deze zal dit wel als bijwerking hebben of zo...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 29 augustus 2002 @ 22:49:53 #247
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_5594372
Gewoon fucked up...
School breekt me op en de mensen daar nog meer..
*mompel mompel*
pi_5594398
gaat wel..... zoals meestal

sommige dingen gaan goed, andere weer slecht

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5594435
$^&^#@#^%@%*&$ is mijn bui en tergelijkertijd
Woei! :)
pi_5596373
mwoaaah.. .. ik ben moe.... lange week gehad

nieuwe school enzow... en het is wel leuk... gelukkig heb ik morgen maar 2 lesuur

truste

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')