SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
die heeft te veel risico, verander hem naar 3-5-2, bijna hetzelfde, maar dan moet 2 controleurs i.p.v CM's. veel minder tegendoelpuntenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
3412 speel je toch? Misschien moet je is gaan inzien dat het een kutformatie is?
Ik heb nog zoveel spelers die ik nog moet verkopen, ik kom ook wel op 50k winst maar op mijn 2e account heb ik ook zo'n 30 winst gemaakt, o.a. door die McClean van vanmorgenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:07 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang dit doorgaat. Vandaag zeker 50K winst gemaakt.
Sjieterquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:09 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, de top is bereikt. Tot FUT 14
Mooi team hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:09 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
FOK! is beetje dood op dit moment, dus kwam maar hier ff kijken en SC.
Hoi.
Hé paaldansertquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi.
FUT is ook een beetje dood op dit momentquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi.
Wij willen geen 2e keus zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi.
Wat vind jij nou van EA?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi.
quote:
Ik zorg voor gezelligheid jwz.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
FUT is ook een beetje dood op dit moment
zusterlove allesquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Ik zorg voor gezelligheid jwz.
Heb je er al zo veel weggewerkt, en zelfs met de 10e keus wil je nog ietsquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jullie zijn eigenlijk 10e keus, maar shit happens
Nee ben ik niet, lees mijn topic anders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:13 schreef marcie216 het volgende:
Als je inderdaad een paaldanseres bent
Ik verveel me gewoon, laat me.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb je er al zo veel weggewerkt, en zelfs met de 10e keus wil je nog iets?
gr gr x, maar nu ga ik ff een vreetaanval doen + FIFA13 spelen, als mijn pa de TV niet heeft ingepiktquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee ben ik niet, lees mijn topic anders.
TBakkertttttttt
Maicon RB?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:09 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Geef anders even een korte inleiding.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee ben ik niet, lees mijn topic anders.
TBakkertttttttt
GJE is een sukkel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maak eens een sigwaardige post voor mij AJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |