SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Dan krijg ik lekker veel geld binnenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga hem volgende maand halen denk ik.
zG heeft de knopjes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:40 schreef EL_Presidente het volgende:
oeps eentje overgeslagen..we zitten nu bij 797...
Trigger kan je dat niet even fixen brah
Hmm ...denk je? Deze site is de officiële door- verkoper van CHI. Ik zal wel verder kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Aahjoh. Dan is er altijd wel een andere aanbieding.
jij hebt toch ook je lobbypraktijkjes hier.. immers jij hebt mij al die bans bezorgd via je matties hierzo.quote:
Ik heb een keer bij de kapper, na het knippen, mijn haar ermee laten stijlen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hmm ...denk je? Deze site is de officiële door- verkoper van CHI. Ik zal wel verder kijken.
Schoenen zijn nu belangrijker.
In welke stad? Nu nog steeds?quote:
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:45 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij hebt toch ook je lobbypraktijkjes hier.. immers jij hebt mij al die bans bezorgd via je matties hierzo.
Yep, nog steeds. Check de webshop.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:47 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
In welke stad? Nu nog steeds?
Gelukkig ben je net een kakkerlak. Hoe veel je er ook doodt ze komen steeds weer terug.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:45 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij hebt toch ook je lobbypraktijkjes hier.. immers jij hebt mij al die bans bezorgd via je matties hierzo.
Zou je het misschien kunnen linken? Ik kan het namelijk niet vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yep, nog steeds. Check de webshop.
http://www.douglas.nl/dou(...)duct_3000048782.htmlquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:52 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zou je het misschien kunnen linken? Ik kan het namelijk niet vinden.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://www.douglas.nl/dou(...)duct_3000048782.html
Bedanktquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
http://www.douglas.nl/dou(...)arch=false&init=true
mevrouw de zigeuner heeft een mening?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Gelukkig ben je net een kakkerlak. Hoe veel je er ook doodt ze komen steeds weer terug.
Grappig. Jij bent echt raar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:55 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
mevrouw de zigeuner heeft een mening?
Het is een echte Chi, dat is zeker. Maar Chi heeft verschillende soorten, weet je zeker dat het dezelfde zijn?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:55 schreef AliceWonder het volgende:
Ik vraag me wel af waarom deze veel minder kost. Op johnbeerens.com is het veel duurder.
Zou het minder goed zijn?
Ik denkt dat die van Douglas niet digitaal is. Misschien daarom.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een echte Chi, dat is zeker. Maar Chi heeft verschillende soorten, weet je zeker dat het dezelfde zijn?
Dat zou goed kunnen idd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik denkt dat die van Douglas niet digitaal is. Misschien daarom.
gaan we vandaag nog uit of morgen.. die 2 dames willen het graag weten man.. ik zeg wel morgen ok..quote:
Kan niet man, morgen gaynight.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:00 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
gaan we vandaag nog uit of morgen.. die 2 dames willen het graag weten man.. ik zeg wel morgen ok..neem jij condooms mee..
waarom doe je zo raar, is dat vanwege JFM.. we zouden die 2 wijven toch kapotn.....quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan niet man, morgen gaynight.
oh dat interesseert me echt geen reet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen klein schermpje waar de temp op staat. Iig mis je niet heel veel denk ik.
Ook niet met jou.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Morgen is het date night van Trigg en mij, dan kan hij niet. Zeg maar af hoor.
Ze leest toch mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
waarom doe je zo raar, is dat vanwege JFM.. we zouden die 2 wijven toch kapotn.....
Die van johnbeerens heeft een digitaal scherm. Waarop je de temperatuur kan regelen, een timer kan zetten zodat hij automatisch uitgaat(zonder hem dus uit te zetten) en hij zegt zelfs doei als je hem uitzetquote:
Jij hebt haar gezien?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
who cares die wijven zien er beter uit dan JFM..
Daar heb jij geen weet van.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
who cares die wijven zien er beter uit dan JFM..
temperatuur kan met knopjes, ik kan hem zelf uitdoen en hij hoeft me geen doei te zeggenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:02 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Die van johnbeerens heeft een digitaal scherm. Waarop je de temperatuur kan regelen, een timer kan zetten zodat hij automatisch uitgaat(zonder hem dus uit te zetten) en hij zegt zelfs doei als je hem uitzet!
Ja idd maar ik zou toch even kijken naar wat de precieze verschillen zijn. Verder is deze stijltang speciaal voor Douglas ontworpen en misschien hebben ze daarom een speciale prijs afgesproken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oh dat interesseert me echt geen reet.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
temperatuur kan met knopjes, ik kan hem zelf uitdoen en hij hoeft me geen doei te zeggenik neem deze .
ja ik ga wel even research doen uiteraard.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd maar ik zou toch even kijken wat de precieze verschillen zijn. Verder is deze stijltang speciaal voor Douglas ontworpen en misschien hebben ze daarom een speciale prijs afgesproken.
Haha dat is waar. Maar ik zal er verder naar kijken voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
temperatuur kan met knopjes, ik kan hem zelf uitdoen en hij hoeft me geen doei te zeggenik neem deze .
Kick je hierop? Trollen?quote:
ik laat je weten als ik meer weetquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:05 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Haha dat is waar. Maar ik zal er verder naar kijken voor de zekerheid.
je praatte wel anders toen je met mijn stijltang zat te spelen..quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Flikker op manik ken jou niet eens.
ik had een vergrootglas nodig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je praatte wel anders toen je met mijn stijltang zat te spelen..
Omdat jij alleen kans maakt bij sletjes?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:07 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Triggershot die denkt anno 2012 nog een maagdelijk meisje te kunnen vinden..
Bij travestieten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat jij alleen kans maakt bij sletjes?
nee na mij worden ze sletjes..quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat jij alleen kans maakt bij sletjes?
Ik heb nooit naar een ander gekeken dan naar jou habibi.quote:
Ik wel alleen wel krullen met mijn CHI. Dus de keramische platen moeten smal genoeg zijn. Maar als dat zo is koop ik die van Douglas.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik laat je weten als ik meer weet
dit zei je 3 jaar geleden tegen mij ook.. precies hetzelfde...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nooit naar een ander gekeken dan naar jou habibi.
Ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nee na mij worden ze sletjes..
Geloof er niks vanquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nooit naar een ander gekeken dan naar jou habibi.
ik kan gewoon niet krullen met een tang.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:09 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik wel alleen wel krullen met mijn CHI. Dus de keramische platen moeten smal genoeg zijn. Maar als dat zo is koop ik die van Douglas.
Van die sexy gespierde benen en gespierde schouders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Brrr, van die mannelijke stemmen.
Oef, maak me gek!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Van die sexy gespierde benen en gespierde schouders.
Mijn vriendin krulde mijn haar wel eens en dat zag er goed uit alleen werd het snel weer plat. Moet dus een goede spray/mousse kopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet krullen met een tang.
Zelfs niet met youtube filmpjes op de achtergrond.
Ik vind wel dat sommige mannen wel mooie benen hebben in een jurk.quote:
Niet lang meer als ze achter jouw geheime FOK! harem komt.quote:
Reallyquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:12 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik vind wel dat sommige mannen wel mooie benen hebben in een jurk.
Ze hoort erbijquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:13 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Niet lang meer als ze achter jouw geheime FOK! harem komt.
Ja echt waar.quote:
Waarschijnlijk zarGonquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:15 schreef EL_Presidente het volgende:
he Trigger heb jij het verandert in 796?
Jij spoort echt niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ja echt waar.!
Nee zij is IRL niet van FOK!.
Nope.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:15 schreef EL_Presidente het volgende:
he Trigger heb jij het verandert in 796?
genre?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:18 schreef AliceWonder het volgende:
Weet iemand mooie oude Turkse liederen?
Ben er wel in de stemming voor nu.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet.
Ik heb ook een gecombineerd lijsjte
Ottomaans. Of niet ouder dan de jaren 70/80.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ottomaans. Of niet ouder dan de jaren 70/80.
Met vrouwenstemmen het liefst.
Heel mooi.quote:
Welterusten JFM!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten enzo.
trustequote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten enzo.
zoiets?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heel mooi.![]()
Maar ken je iets wat meer folklore is?
Ja precies!quote:
Ook leuk. Maar Emel Sayin spant echt de troon.quote:
Want vrouwelijk / emotioneler of?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:26 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ook leuk. Maar Emel Sayin spant echt de troon.
Meer gevoel. Turkse zangeressen hebben echt een aparte stem.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want vrouwelijk / emotioneler of?
Dan zal je dit wel waarderen denk ik Precies, je moet msnk gewoon meer onder druk zetten!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:29 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Meer gevoel. Turkse zangeressen hebben echt een aparte stem.
Het dringt echt tot in het diepst van je ziel.
Ik moet echt Turks leren. Ik ga er nu echt aan beginnen
.
Ook mooi!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zal je dit wel waarderen denk ik Precies, je moet msnk gewoon meer onder druk zetten!
Zou je niet beginnen en het voorlopig even houden op 1 taal?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:33 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ook mooi!
Ik leer het zelf wel. Ik wil sowieso meer talen leren dit jaar. Ook mijn Roemeens weer oppoetsen
.
En ik ga mijn stiefvader vragen om Arabische lessen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:33 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jealous dat jij geen chicks kan hosselen..
Mensen die geen polyglot zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou je niet beginnen en het voorlopig even houden op 1 taal?
Insha'Allah, mag je mij Japans lerenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mensen die geen polyglot zijn.
Ik wil voor ik doodga minstens Frans, Duits,Roemeens,Arabisch,Italiaans en Japans vloeiend spreken.
Nee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ga je zeggen dat jij het ook gedaan hebt met JFM
Yep. Hij is al 5 jaar samen met mijn moeder.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
Heb je een Arabische stiefvader, Alice?
Alleen jij begeeft je in zulke fantasieenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ga je zeggen dat jij het ook gedaan hebt met JFM
Japans is erg mooi vind ik. Als ik het kan leer ik je het.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Insha'Allah, mag je mij Japans leren
Je mag mijn huis schoonmaken, je weetz.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:40 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Japans is erg mooi vind ik. Als ik het kan leer ik je het.
Wel tegen een vergoeding natuurlijk.![]()
Het lijkt wel alsof de tijd heeft stilgestaan en nu kan ik eindelijk doen wat ik wil.
Dus ik ga mijn kans pakken en me verder ontwikkelen.
De natte droom van Borte. Elk lid van de familie testen en op verjaardagen over niks anders praten en shitquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Woah multiculti fam! En je ex-stiefvader is een Turk toch?
Absoluut.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
De natte droom van Borte. Elk lid van de familie testen en op verjaardagen over niks anders praten en shit
Ja. Gelukkig is hij mijn stief-vader niet meer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Woah multiculti fam! En je ex-stiefvader is een Turk toch?
Jij de mijne vriendquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je mag mijn huis schoonmaken, je weetz.
Mooi dat je je eindelijk lekker in je vel voelt en kunt doen wat je wilt
Laten we een compromis sluiten, msnk doet beide huizen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:52 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij de mijne vriend.
Erg mooi inderdaad. Vrijheid is erg mooi.
Dan doet hij er 7 dagen over. De afwas duurt al 2 uur bij hem .quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laten we een compromis sluiten, msnk doet beide huizen.
Ill take itquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:55 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dan doet hij er 7 dagen over. De afwas duurt al 2 uur bij hem .
Zodat je rare dingen met hem kan doen zeker? No way !quote:
Ach voor de een is het raar, voor de ander normaal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:57 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zodat je rare dingen met hem kan doen zeker? No way !
Een Servisch-Roemeens meisje dat met een Turk gaat. Vlad en alle andere dusmans draaien zich om in hun graf.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:55 schreef AliceWonder het volgende:
Het grappige is dat mijn opa half Servisch was en mijn achternaam uit het Arabisch komt.
If you cant beat them, join them!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Servisch-Roemeens meisje dat met een Turk gaat. Vlad en alle andere dusmans draaien zich om in hun graf.
Aah wat liefff!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:51 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig is hij mijn stief-vader niet meer.
Maar ik ga ook Turks leren om met mijn lieve schoon oma te kunnen communiceren.
Ze zei letterlijk tegen msnk: ze is zo lief en mooi laat haar nooit meer gaan. Koester haar voor altijd! De eerste keer toen ik haar ontmoette
.
Alsof het mij kan schelen wat andere Roemenen van mij denkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Servisch-Roemeens meisje dat met een Turk gaat. Vlad en alle andere dusmans draaien zich om in hun graf.
Yup. Ik ben erg blij met mijn schoonfamiliequote:
Was maar een grapje!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:01 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Alsof het mij kan schelen wat andere Roemenen van mij denken. Roemeense mannen zijn lelijk, ze slaan hun vrouwen (geloof me ik weet het van de vrouwen van mijn familie) en zijn dom.
Turken zijn lief.
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was maar een grapje!
Ik hoop echt dat jullie nog lang en gelukkig bij elkaar blijven!
Nope.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:09 schreef Levolution het volgende:
Ja fuck dit, ik ga dus mooi niet alles teruglezen. Heb ik iets gemist?
Zegt de Turks sprekende Arabierquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
If you cant beat them, join them!
Wat heb jij vandaag gedaan? Nog steeds aan het studeren?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:09 schreef Levolution het volgende:
Ja fuck dit, ik ga dus mooi niet alles teruglezen. Heb ik iets gemist?
30-40% van het Turks is Arabisch babyquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zegt de Turks sprekende Arabier.
Jawel, ik heb jou gemist.quote:
Nee, ik ben klaar voorlopig met studeren (klaar met bachelor, mag in november aan master beginnen).quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:11 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag gedaan? Nog steeds aan het studeren?
Dat is waar. Zelfs banaan komt van het Arabischquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
30-40% van het Turks is Arabisch baby
Gefeliciteerd! Wat studeer je precies?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jawel, ik heb jou gemist.
[..]
Nee, ik ben klaar voorlopig met studeren (klaar met bachelor, mag in november aan master beginnen).
Vandaag heb ik getraind en daarna naar het ouderlijke huis gereisd, waar ik nu ben.
En in het Nederlands zelfs alcohol.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:13 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat is waar. Zelfs banaan komt van het Arabisch.
Weer een leermomentjequote:Op zaterdag 29 september 2012 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En in het Nederlands zelfs alcohol.
Farmacie. Inderdaad. Nouja, ik had een maand geleden nog zomervakantie, maar als je een maand lang bijna elke dag aan het blokken en stressen bent geweest, is zo'n maandje vrij wel lekker natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat studeer je precies?
Leuk dus nu even vrije tijd ?
Arabisch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Weer een leermomentje![]()
. Weet je wanneer de taal ontstond?
Ja.quote:
Kan je flink rijk van worden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Farmacie. Inderdaad. Nouja, ik had een maand geleden nog zomervakantie, maar als je een maand lang bijna elke dag aan het blokken en stressen bent geweest, is zo'n maandje vrij wel lekker natuurlijk.
Valt tegen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:24 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kan je flink rijk van worden.
Heel fijn inderdaad geniet er nog maar even van .
Maar een andere variant toch? Met minder klinkers.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Qua literatuur is er tot 400 voor Christus gevonden, qua taal en spraak 900 voor Christus.
Ach, je moet gewoon lekker voor een groot harteloos bedrijf werken.quote:
Het alfabet wel idd, omdat er allochtonen (quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:32 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Maar een andere variant toch? Met minder klinkers.
Een van de oudste taal idd.
Haha mooi toch. Een taal die zich aanpast overleeft ook langer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het alfabet wel idd, omdat er allochtonen () moslim werden en het niet gemakkelijk konden lezen.
Idd, vrijwel alle NLse woorden wat met een AL begint is Arabisch btwquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:34 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Haha mooi toch. Een taal die zich aanpast overleeft ook langer.
Valt enorm flink tegen, de bazen van zo een bedrijf kunnen wel flink rijk worden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:24 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kan je flink rijk van worden.
Heel fijn inderdaad geniet er nog maar even van .
Oha, nee Turks is een Arabische taal.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
30-40% van het Turks is Arabisch baby
Tegenwoordig kun je ook bestellen hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:45 schreef xminator het volgende:
Overigens hongerrrr, oto pakken en lekker broodje shoarma halen
Bună dimineațaquote:
Turk Dil Kurumu heeft er veel uitgehaald na de Dil Inkilabi ya, maar Turken gebruiken de woorden nog steeds, zie een historisch overzicht.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oha, nee Turks is een Arabische taal.
12% van het Turks is Arabisch.
quote:Cumhuriyetin 50. Yılında Gelişen ve Özleşen Dilimiz kitabının 84. sayfasında :
Diller Kamus-ı Türki (1901) Türkçe sözlük (1969)
Türkçe 11.000 % 38 17.500 %63
Arapça 13.000 % 45 5.300 % 19
Farsça 3.700 %13 1.000 % 3,5
Batı dilleri 1.300 %4 4.000 % 14,5
TOPLAM 29.000 27.800
jij hebt hem nog nooit in real life gezien, laat staan een foto van hem..quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hij was vannacht bij mij hoor.![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij hebt hem nog nooit in real life gezien, laat staan een foto van hem..
De beste shoarmaverkoper bezorgd niet en is op 20km afstand. Meteen daar eten is ook lekkerderquote:Op zaterdag 29 september 2012 08:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je ook bestellen hoor.
die chick van jou was vannach geil man. toen jij weg was zei ze nog of ik haar wilde pompen, ik zei donder op man ik ga niet soppen in Trigger zijn loads.quote:
Mensen die niet brosoppen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:45 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
die chick van jou was vannach geil man. toen jij weg was zei ze nog of ik haar wilde pompen, ik zei donder op man ik ga niet soppen in Trigger zijn loads.
quote:
Wat mooi dat je je zo om dieren bekommertquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:46 schreef Levolution het volgende:
De zwerfkat die hier elke dag kwam, zojuist op laten halen door dierenambulance.
Eerst zeiden ze dat de asielen overvol waren maar toen ik vroeg of ze hem tenminste konden scannen op een chip en ze eenmaal zagen dat hij een halve raskat was, hebben ze hem toch meegenomen.
Ach, kleine moeite. Ook als je niks om dieren geeft is het niet zo moeilijk om de dierenambulance te bellen toch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:32 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wat mooi dat je je zo om dieren bekommert.
Wat verandert er dan als het een halve raskat is?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:46 schreef Levolution het volgende:
De zwerfkat die hier elke dag kwam, zojuist op laten halen door dierenambulance.
Eerst zeiden ze dat de asielen overvol waren maar toen ik vroeg of ze hem tenminste konden scannen op een chip en ze eenmaal zagen dat hij een halve raskat was, hebben ze hem toch meegenomen.
Overhalen met cute overload filmpjes van internet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil heel graag een kitten maar mams doet moeilijk.
Dat vergroot de kans dat hij een nieuw baasje krijgt. En een kat uit een asiel halen kost gewoon geld, dus wellicht levert het ze ook geld op (hoewel dat bedrag wel grotendeels kostendekkend is, voor inentingen etc.).quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat verandert er dan als het een halve raskat is?
Echte hollanders.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Overhalen met cute overload filmpjes van internet.
Trouwens, is een kat hebben niet sawab? Gezien de relatie van de profeet met katten enzo. Gebruik dat als argument.
[..]
Dat vergroot de kans dat hij een nieuw baasje krijgt. En een kat uit een asiel halen kost gewoon geld, dus wellicht levert het ze ook geld op (hoewel dat bedrag wel grotendeels kostendekkend is, voor inentingen etc.).
Gelukkig is Nederland een diervriendelijk land.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ach, kleine moeite. Ook als je niks om dieren geeft is het niet zo moeilijk om de dierenambulance te bellen toch?
Maar ik ben gek op dieren ja, dat wel.Helaas hebben we al katten dus deze kon er echt niet bij, want hij was wel echt heel lief (een heel tolerant knuffeldiertje). Ik ga hem wel missen.
Asielen zijn zo vol dat het moeilijk is om dat soort diertjes op te vangen.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alice ik vraag me af hoe jij eruit ziet.
Jij eerstquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
gewoon. Stuur DM met pic
Denk het niet. En TS heeft inderdaad al foto's van mij gezien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:02 schreef EL_Presidente het volgende:
Alice niet doen JFM is een kloon van die geile Triggershot...
Over jezelf in de derde persoon pratenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:04 schreef Triggershot het volgende:
Want geile Triggershot heeft geen pics van Alice gezien natuurlijk
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:18 schreef EL_Presidente het volgende:
Alice stuur mij ook een paar van je foto's dan
Over mezelf als mezelf pratenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Over jezelf in de derde persoon praten.
Een mes in je oog is een minder pijnlijke manier om blind te raken hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:27 schreef Levolution het volgende:
EL_Presidente doe mij naaktfoto's van jou dan.
straks stuur je doorquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:14 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe je eruitziet JFM maar ik wil ook een foto van jou.
Meerde mensen in dit topic hebben mijn foto's gezien.quote:
Tsssss....wat zeg jij eh zemmel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik verbied het je om foto's te sturen.
Imam haatbaard onderdrukt zijn internetvriendinnetjequote:Op zaterdag 29 september 2012 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen pics voor jou.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:31 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Tsssss....wat zeg jij eh zemmel.
Pics van jou.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:29 schreef Levolution het volgende:
Doe gewoon alle foto's naar mij als vertrouwenspersoon en dan zorg ik dat iedereen het tegelijk krijgt.
Alsof JFM naar jou luistertquote:
Jij gebruikt foto's van andere mannen voor de media-aandacht.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Imam haatbaard onderdrukt zijn internetvriendinnetje
JA!!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:32 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Alsof JFM naar jou luistert.
Ik ben nog nooit gefotografeerd, lenzen breken spontaan als ze op mij gericht worden omdat ik te hard shine.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:32 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Pics van jou.
Kijken of je er zo uitziet als je UI.
ik heb nooit een foto van iemand anders gepost, alleen een keer in KPD van iemand met een lange lulquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij gebruikt foto's van andere mannen voor de media-aandacht.
Beeld je allemaal dates en wijven in, kom je over mij praten?
oke. Sorry Alice, het mag nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Shit, wat kan jij liegen zeg.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:34 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik heb nooit een foto van iemand anders gepost, alleen een keer in KPD van iemand met een lange lul
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gefotografeerd, lenzen breken spontaan als ze op mij gericht worden omdat ik te hard shine.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oke. Sorry Alice, het mag niet
Ik dacht dat jij mijn CHI zuster was.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oke. Sorry Alice, het mag niet
nietesquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Shit, wat kan jij liegen zeg.
Je liegt. Hard.quote:
Kan je wel tegen een meisje he .quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja maar hij is mijn, ik moet ten alle tijden naar hem luisteren.
*stuurt stiekem DM met pics*
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja maar hij is mijn, ik moet ten alle tijden naar hem luisteren.
*stuurt stiekem DM met pics*
Met gebalde vuisten en al.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:38 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kan je wel tegen een meisje he .
Msnk vecht wel voor mijquote:
Jij maakt meer kans op winnen, dan hij.quote:
Je weet niet eens hoe hij eruit ziet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij maakt meer kans op winnen, dan hij.
Dat is waar. Nog nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
habibi, ik heb echt niet gestuurd![]()
geloof er niks van.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
habibi, ik heb echt niet gestuurd![]()
Hoeft niet, jou herken ik wel. Als ik een jongen met short naast je zie, bingo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:41 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe hij eruit ziet.![]()
Hij klapt jou vriend.
Harteloze player jij.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:41 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe hij eruit ziet.![]()
Hij klapt jou vriend.
Je zal in je broek pissen van angst. En je weet lekker niet waar wij wonenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeft niet, jou herken ik wel. Als ik een jongen met short naast je zie, bingo.
Nee jij bent een watje. Foto's van andere mensen en doen alsof jij het bent.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:42 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]msnk is een pussy man.. nu moet ik toch echt opkomen voor Trigger..
Omdat ik zal pissen van angst, hou je daarom je adres geheim?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je zal in je broek pissen van angst. En je weet lekker niet waar wij wonen.
Alsof ik Arabieren mijn adres geefquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat ik zal pissen van angst, hou je daarom je adres geheim?
Ga maar schuilen ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:47 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Alsof ik Arabieren mijn adres geef. Er zijn al genoeg Marokkanen in onze wijk.
correctie: geen Arabier maar Arab-wannabequote:Op zaterdag 29 september 2012 19:47 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Alsof ik Arabieren mijn adres geef. Er zijn al genoeg Marokkanen in onze wijk.
Ik vertrouw jou niet met je gevaarlijke connecties .quote:
Alles beter dan een wannabe-jood.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
correctie: geen Arabier maar Arab-wannabe
Genoeg wijken in Amsterdamquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:49 schreef EL_Presidente het volgende:
Trigger voor jou een hint: ga alle wijken af waar genoeg Marokkanen wonen
sabbat shalomquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alles beter dan een wannabe-jood.
Toch angstig dus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet met je gevaarlijke connecties .
woon je in Amsterdamquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:50 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Genoeg wijken in Amsterdam.
Dat is het verschil tussen jou en mij, als ik Alice en Msnk wil meeten, komen ze wel. Bij jou in geen 10000000 jaar.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:49 schreef EL_Presidente het volgende:
Trigger voor jou een hint: ga alle wijken af waar genoeg Marokkanen wonen
Zeg ik niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:50 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
woon je in AmsterdamWest of Oost?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen jou en mij, als ik Alice en Msnk wil meeten, komen ze wel. Bij jou in geen 10000000 jaar.
quote:
Jij vraagt om klappen.quote:
Georghe Hagi, Popescu en Filipescu staan aan mijn kant.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
[..]
Jij vraagt om klappen.
Zo'n lief meisje wegjagen. Ik ga mijn Roemeense connecties bellen.
Ken Osdorp niet. Woon pas in A'dam .quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kom naar Osdorp mijn ouders zijn niet thuis.
maakt niet uit, ik laat je alle hoeken van Osdorp zien als jij me al je gaatjes laat zienquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ken Osdorp niet. Woon pas in A'dam .
Haha! Ik ken geen voetballersquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Georghe Hagi, Popescu en Filipescu staan aan mijn kant.
Dalijk zijn jullie gewoon buren ofzo, is hij die dikke kleine puisterige jongen die elke x net iets te lang naar je kijktquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ken Osdorp niet. Woon pas in A'dam .
Zij kunnen hard rennen, gaan ze echter msnk aan terwijl hij wegrent en ik jou vloer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:55 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Haha! Ik ken geen voetballers.
Maar Roemeense dieven.
ik ben dun, lang, en perzikhuidquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dalijk zijn jullie gewoon buren ofzo, is hij die dikke kleine puisterige jongen die elke x net iets te lang naar je kijkt
Denk het niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dalijk zijn jullie gewoon buren ofzo, is hij die dikke kleine puisterige jongen die elke x net iets te lang naar je kijkt
Echt een Marokkaan ,komt nooit alleen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij kunnen hard rennen, gaan ze echter msnk aan terwijl hij wegrent en ik jou vloer.
Ik geloof je. Ga dan meisjes hosselen met je perzikhuidje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:56 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik ben dun, lang, en perzikhuid
zegt de zigeuner.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:57 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Echt een Marokkaan ,komt nooit alleen.
ik heb er een onder de tafel die bezig is met mijn stijltangquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:58 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik geloof je. Ga dan meisjes hosselen met je perzikhuidje.
Wat doe je nu op FOK?
Waarom post jij nog?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alice ik zeg je, pas op als msnk boos is.
Jij woont niet bij mij in de buurt.quote:
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alice ik zeg je, pas op als msnk boos is.
Ach, sommigen gebruiken neppe foto's, anderen gebruiken neppe woonplaatsen, weet jij veel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:59 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij woont niet bij mij in de buurt.
Ik ben geen zigeuner.quote:
Blijf daar.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
sorry schat. *rent naar keuken.*
Jij bespioneert mij?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, sommigen gebruiken neppe foto's, anderen gebruiken neppe woonplaatsen, weet jij veel.
Oke. ALICE OP PAS WANT SOMS ZIJN ZE AGRESSIEFquote:
En hoe doe je dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |