SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Dan krijg ik lekker veel geld binnenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga hem volgende maand halen denk ik.
zG heeft de knopjes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:40 schreef EL_Presidente het volgende:
oeps eentje overgeslagen..we zitten nu bij 797...
Trigger kan je dat niet even fixen brah
Hmm ...denk je? Deze site is de officiële door- verkoper van CHI. Ik zal wel verder kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Aahjoh. Dan is er altijd wel een andere aanbieding.
jij hebt toch ook je lobbypraktijkjes hier.. immers jij hebt mij al die bans bezorgd via je matties hierzo.quote:
Ik heb een keer bij de kapper, na het knippen, mijn haar ermee laten stijlen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hmm ...denk je? Deze site is de officiële door- verkoper van CHI. Ik zal wel verder kijken.
Schoenen zijn nu belangrijker.
In welke stad? Nu nog steeds?quote:
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:45 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij hebt toch ook je lobbypraktijkjes hier.. immers jij hebt mij al die bans bezorgd via je matties hierzo.
Yep, nog steeds. Check de webshop.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:47 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
In welke stad? Nu nog steeds?
Gelukkig ben je net een kakkerlak. Hoe veel je er ook doodt ze komen steeds weer terug.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:45 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij hebt toch ook je lobbypraktijkjes hier.. immers jij hebt mij al die bans bezorgd via je matties hierzo.
Zou je het misschien kunnen linken? Ik kan het namelijk niet vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yep, nog steeds. Check de webshop.
http://www.douglas.nl/dou(...)duct_3000048782.htmlquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:52 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zou je het misschien kunnen linken? Ik kan het namelijk niet vinden.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://www.douglas.nl/dou(...)duct_3000048782.html
Bedanktquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
http://www.douglas.nl/dou(...)arch=false&init=true
mevrouw de zigeuner heeft een mening?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Gelukkig ben je net een kakkerlak. Hoe veel je er ook doodt ze komen steeds weer terug.
Grappig. Jij bent echt raar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:55 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
mevrouw de zigeuner heeft een mening?
Het is een echte Chi, dat is zeker. Maar Chi heeft verschillende soorten, weet je zeker dat het dezelfde zijn?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:55 schreef AliceWonder het volgende:
Ik vraag me wel af waarom deze veel minder kost. Op johnbeerens.com is het veel duurder.
Zou het minder goed zijn?
Ik denkt dat die van Douglas niet digitaal is. Misschien daarom.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een echte Chi, dat is zeker. Maar Chi heeft verschillende soorten, weet je zeker dat het dezelfde zijn?
Dat zou goed kunnen idd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik denkt dat die van Douglas niet digitaal is. Misschien daarom.
gaan we vandaag nog uit of morgen.. die 2 dames willen het graag weten man.. ik zeg wel morgen ok..quote:
Kan niet man, morgen gaynight.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:00 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
gaan we vandaag nog uit of morgen.. die 2 dames willen het graag weten man.. ik zeg wel morgen ok..neem jij condooms mee..
waarom doe je zo raar, is dat vanwege JFM.. we zouden die 2 wijven toch kapotn.....quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan niet man, morgen gaynight.
oh dat interesseert me echt geen reet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen klein schermpje waar de temp op staat. Iig mis je niet heel veel denk ik.
Ook niet met jou.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Morgen is het date night van Trigg en mij, dan kan hij niet. Zeg maar af hoor.
Ze leest toch mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
waarom doe je zo raar, is dat vanwege JFM.. we zouden die 2 wijven toch kapotn.....
Die van johnbeerens heeft een digitaal scherm. Waarop je de temperatuur kan regelen, een timer kan zetten zodat hij automatisch uitgaat(zonder hem dus uit te zetten) en hij zegt zelfs doei als je hem uitzetquote:
Jij hebt haar gezien?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
who cares die wijven zien er beter uit dan JFM..
Daar heb jij geen weet van.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
who cares die wijven zien er beter uit dan JFM..
temperatuur kan met knopjes, ik kan hem zelf uitdoen en hij hoeft me geen doei te zeggenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:02 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Die van johnbeerens heeft een digitaal scherm. Waarop je de temperatuur kan regelen, een timer kan zetten zodat hij automatisch uitgaat(zonder hem dus uit te zetten) en hij zegt zelfs doei als je hem uitzet!
Ja idd maar ik zou toch even kijken naar wat de precieze verschillen zijn. Verder is deze stijltang speciaal voor Douglas ontworpen en misschien hebben ze daarom een speciale prijs afgesproken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oh dat interesseert me echt geen reet.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
temperatuur kan met knopjes, ik kan hem zelf uitdoen en hij hoeft me geen doei te zeggenik neem deze .
ja ik ga wel even research doen uiteraard.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd maar ik zou toch even kijken wat de precieze verschillen zijn. Verder is deze stijltang speciaal voor Douglas ontworpen en misschien hebben ze daarom een speciale prijs afgesproken.
Haha dat is waar. Maar ik zal er verder naar kijken voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
temperatuur kan met knopjes, ik kan hem zelf uitdoen en hij hoeft me geen doei te zeggenik neem deze .
Kick je hierop? Trollen?quote:
ik laat je weten als ik meer weetquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:05 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Haha dat is waar. Maar ik zal er verder naar kijken voor de zekerheid.
je praatte wel anders toen je met mijn stijltang zat te spelen..quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Flikker op manik ken jou niet eens.
ik had een vergrootglas nodig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je praatte wel anders toen je met mijn stijltang zat te spelen..
Omdat jij alleen kans maakt bij sletjes?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:07 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Triggershot die denkt anno 2012 nog een maagdelijk meisje te kunnen vinden..
Bij travestieten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat jij alleen kans maakt bij sletjes?
nee na mij worden ze sletjes..quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat jij alleen kans maakt bij sletjes?
Ik heb nooit naar een ander gekeken dan naar jou habibi.quote:
Ik wel alleen wel krullen met mijn CHI. Dus de keramische platen moeten smal genoeg zijn. Maar als dat zo is koop ik die van Douglas.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik laat je weten als ik meer weet
dit zei je 3 jaar geleden tegen mij ook.. precies hetzelfde...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nooit naar een ander gekeken dan naar jou habibi.
Ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nee na mij worden ze sletjes..
Geloof er niks vanquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nooit naar een ander gekeken dan naar jou habibi.
ik kan gewoon niet krullen met een tang.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:09 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik wel alleen wel krullen met mijn CHI. Dus de keramische platen moeten smal genoeg zijn. Maar als dat zo is koop ik die van Douglas.
Van die sexy gespierde benen en gespierde schouders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Brrr, van die mannelijke stemmen.
Oef, maak me gek!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Van die sexy gespierde benen en gespierde schouders.
Mijn vriendin krulde mijn haar wel eens en dat zag er goed uit alleen werd het snel weer plat. Moet dus een goede spray/mousse kopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet krullen met een tang.
Zelfs niet met youtube filmpjes op de achtergrond.
Ik vind wel dat sommige mannen wel mooie benen hebben in een jurk.quote:
Niet lang meer als ze achter jouw geheime FOK! harem komt.quote:
Reallyquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:12 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik vind wel dat sommige mannen wel mooie benen hebben in een jurk.
Ze hoort erbijquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:13 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Niet lang meer als ze achter jouw geheime FOK! harem komt.
Ja echt waar.quote:
Waarschijnlijk zarGonquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:15 schreef EL_Presidente het volgende:
he Trigger heb jij het verandert in 796?
Jij spoort echt niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ja echt waar.!
Nee zij is IRL niet van FOK!.
Nope.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:15 schreef EL_Presidente het volgende:
he Trigger heb jij het verandert in 796?
genre?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:18 schreef AliceWonder het volgende:
Weet iemand mooie oude Turkse liederen?
Ben er wel in de stemming voor nu.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet.
Ik heb ook een gecombineerd lijsjte
Ottomaans. Of niet ouder dan de jaren 70/80.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ottomaans. Of niet ouder dan de jaren 70/80.
Met vrouwenstemmen het liefst.
Heel mooi.quote:
Welterusten JFM!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten enzo.
trustequote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten enzo.
zoiets?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heel mooi.![]()
Maar ken je iets wat meer folklore is?
Ja precies!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |