SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Dan krijg ik lekker veel geld binnenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga hem volgende maand halen denk ik.
zG heeft de knopjes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:40 schreef EL_Presidente het volgende:
oeps eentje overgeslagen..we zitten nu bij 797...
Trigger kan je dat niet even fixen brah
Hmm ...denk je? Deze site is de officiële door- verkoper van CHI. Ik zal wel verder kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Aahjoh. Dan is er altijd wel een andere aanbieding.
jij hebt toch ook je lobbypraktijkjes hier.. immers jij hebt mij al die bans bezorgd via je matties hierzo.quote:
Ik heb een keer bij de kapper, na het knippen, mijn haar ermee laten stijlen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hmm ...denk je? Deze site is de officiële door- verkoper van CHI. Ik zal wel verder kijken.
Schoenen zijn nu belangrijker.
In welke stad? Nu nog steeds?quote:
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:45 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij hebt toch ook je lobbypraktijkjes hier.. immers jij hebt mij al die bans bezorgd via je matties hierzo.
Yep, nog steeds. Check de webshop.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:47 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
In welke stad? Nu nog steeds?
Gelukkig ben je net een kakkerlak. Hoe veel je er ook doodt ze komen steeds weer terug.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:45 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij hebt toch ook je lobbypraktijkjes hier.. immers jij hebt mij al die bans bezorgd via je matties hierzo.
Zou je het misschien kunnen linken? Ik kan het namelijk niet vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yep, nog steeds. Check de webshop.
http://www.douglas.nl/dou(...)duct_3000048782.htmlquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:52 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zou je het misschien kunnen linken? Ik kan het namelijk niet vinden.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://www.douglas.nl/dou(...)duct_3000048782.html
Bedanktquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
http://www.douglas.nl/dou(...)arch=false&init=true
mevrouw de zigeuner heeft een mening?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Gelukkig ben je net een kakkerlak. Hoe veel je er ook doodt ze komen steeds weer terug.
Grappig. Jij bent echt raar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:55 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
mevrouw de zigeuner heeft een mening?
Het is een echte Chi, dat is zeker. Maar Chi heeft verschillende soorten, weet je zeker dat het dezelfde zijn?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:55 schreef AliceWonder het volgende:
Ik vraag me wel af waarom deze veel minder kost. Op johnbeerens.com is het veel duurder.
Zou het minder goed zijn?
Ik denkt dat die van Douglas niet digitaal is. Misschien daarom.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een echte Chi, dat is zeker. Maar Chi heeft verschillende soorten, weet je zeker dat het dezelfde zijn?
Dat zou goed kunnen idd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik denkt dat die van Douglas niet digitaal is. Misschien daarom.
gaan we vandaag nog uit of morgen.. die 2 dames willen het graag weten man.. ik zeg wel morgen ok..quote:
Kan niet man, morgen gaynight.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:00 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
gaan we vandaag nog uit of morgen.. die 2 dames willen het graag weten man.. ik zeg wel morgen ok..neem jij condooms mee..
waarom doe je zo raar, is dat vanwege JFM.. we zouden die 2 wijven toch kapotn.....quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan niet man, morgen gaynight.
oh dat interesseert me echt geen reet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen klein schermpje waar de temp op staat. Iig mis je niet heel veel denk ik.
Ook niet met jou.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Morgen is het date night van Trigg en mij, dan kan hij niet. Zeg maar af hoor.
Ze leest toch mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
waarom doe je zo raar, is dat vanwege JFM.. we zouden die 2 wijven toch kapotn.....
Die van johnbeerens heeft een digitaal scherm. Waarop je de temperatuur kan regelen, een timer kan zetten zodat hij automatisch uitgaat(zonder hem dus uit te zetten) en hij zegt zelfs doei als je hem uitzetquote:
Jij hebt haar gezien?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
who cares die wijven zien er beter uit dan JFM..
Daar heb jij geen weet van.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
who cares die wijven zien er beter uit dan JFM..
temperatuur kan met knopjes, ik kan hem zelf uitdoen en hij hoeft me geen doei te zeggenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:02 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Die van johnbeerens heeft een digitaal scherm. Waarop je de temperatuur kan regelen, een timer kan zetten zodat hij automatisch uitgaat(zonder hem dus uit te zetten) en hij zegt zelfs doei als je hem uitzet!
Ja idd maar ik zou toch even kijken naar wat de precieze verschillen zijn. Verder is deze stijltang speciaal voor Douglas ontworpen en misschien hebben ze daarom een speciale prijs afgesproken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oh dat interesseert me echt geen reet.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
temperatuur kan met knopjes, ik kan hem zelf uitdoen en hij hoeft me geen doei te zeggenik neem deze .
ja ik ga wel even research doen uiteraard.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd maar ik zou toch even kijken wat de precieze verschillen zijn. Verder is deze stijltang speciaal voor Douglas ontworpen en misschien hebben ze daarom een speciale prijs afgesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |