Huh? waar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
getsiederrie wat duur zeg! Ik heb nu 175/350 bel/sms en 3600 mb voor 20 nogwat

en Redtube-video's laden kost natuurlijk flink wat MB'squote:Op maandag 1 oktober 2012 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen wifi op slaapkamer hebben.
jij hebt een 3,52GB datalimiet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
getsiederrie wat duur zeg! Ik heb nu 175/350 bel/sms en 3600 mb voor 20 nogwat

Hi, had eerst 24 euro en 1GB maar had verlengd en kreeg 20% korting en mn internetbundel is ook verdriedubbeld ofzoquote:

Hahahaha daar heb ik een pc voor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en Redtube-video's laden kost natuurlijk flink wat MB's

alsof ik redtube nodig hebquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en Redtube-video's laden kost natuurlijk flink wat MB's
[..]
jij hebt een 3,52GB datalimiet?

quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
oh, dan heb ik nu ook 1,59GB datalimiet, volgens de app van MijnHi dan

net wat ik zei, ik heb volgens de app ook 1630MB, lijkt de laatste tijd bij veel mensen ineens flink verhoogd te zijnquote:

filmpjes krijg ik binnen via whatsappquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
net wat ik zei, ik heb volgens de app ook 1630MB, lijkt de laatste tijd bij veel mensen ineens flink verhoogd te zijn

gewoon normaal abonnement met telefoon en daarna verlengd zonder nieuwe telefoon?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hi, had eerst 24 euro en 1GB maar had verlengd en kreeg 20% korting en mn internetbundel is ook verdriedubbeld ofzo

weet ook niet of het echt zo is, of dat er een fout in de app zitquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]inderdaad, maar ik klaag niet hoor.

hmm gewoon mn huidige abo gehouden maar kreeg er 20% korting op. Was uiteindelijk ook het goedkoopste.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon normaal abonnement met telefoon en daarna verlengd zonder nieuwe telefoon?

Geen fout, op de site staat het ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet ook niet of het echt zo is, of dat er een fout in de app zit

ah, wellicht krijg ik dat dan over paar maandjes ookquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmm gewoon mn huidige abo gehouden maar kreeg er 20% korting op. Was uiteindelijk ook het goedkoopste.zonder telefoon, dhd bevalt me nog super dus geen reden om nieuwe te nemen, komt nog wel eens.
zeker!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
DHD bevalt mij ook maar een One X is ook leuk.

ja, dat las ik althans in een aantal tweets van die mark moons en nog een paar anderen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heeft de instapper One X serieus maar 16GB?
iPhone taferelen zo, falers.

Mark Moons wil je laten geloven dat er een 16 GB-versie is buiten Noord-Amerika.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:18 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ja, dat las ik althans in een aantal tweets van die mark moons en nog een paar anderen.

Ik had er in het vorige topic over gepost.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
oke. maar die komt dus niet naar europa?
En bij die inruilactie krijg je dus gewoon de 32GB versie ofzo met quadcore?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |