quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga Hi zo eens bellen en vragen of het ze echt geen reet kan schelen of je nou nieuwe klant bent of al 8 jaar klant (en dan in iets nettere woorden)
gesprek net afgelopen;quote:
Hmpf.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gesprek net afgelopen;
- vroeger kregen nieuwe klant veel meer korting van bestaande (verlengende) klanten, wat natuurlijk sowieso al krom is;
- dat vonden ze oneerlijk, dus hebben ze de korting gelijk getrokken voor beide groepen;
- maar of nieuwe klanten nu minder korting krijgen en bestaande klanten juist meer, feit blijft dat er geen enkel extra voordeel is voor bestaande klanten;
- volgens de mevrouw aan de telefoon was elke klant even waardevol voor Hi, of je nu nieuw bent of al 15 jaar klant
klopt, maar dan is het in 1 keer een uitgave van bijna ¤ 600, voelt toch andersquote:
heb al opgehangenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:50 schreef zarGon het volgende:
Vraag eens waarom een student meer waard is dan een niet-student.. (Of nou ja, een niet-student is minder waard dan een student.)
kan ook aan wlan liggenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:03 schreef static het volgende:
Dan is de provider van Lotje getikt. Viel me toevallig op toen ik de wekker wilde zetten. Na een reboot lijkt het wel weer hoed te gaan, naar toch ook maar even op een ander toestel gedaan.
Google docs in je browser? of die ik zelf gebruik Quickoffice Proquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi! Misschien een domme vraag, maar met welke app kan ik docx bestanden openen? De standaard app opent die namelijk niet.
Edit: hmm, heb nu kingsoft office. als iemand een goeie weet, laat het me weten!
Heuh? Eerst heb je het over 10 GB, en dan zeg je iets over 1 GB... Wat bedoel je precies met deze post, want ik snap 'm niet helemaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:03 schreef svann het volgende:
In een advertentie in de krant zag ik een Vodafone 10GB-aanbieding.
Zo te zien alleen bij de web Altijd (1GB), zowel met toestel als sim-only.
Vooral de sim-only's kunnen voordelig uitpakken.
Best een vreemde aanbieding eigenlijk.
Ik had Polaris Office op een custom ROM, die kan daarmee omgaan geloof ik. Ik kom 'm alleen niet tegen in Google Play.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi! Misschien een domme vraag, maar met welke app kan ik docx bestanden openen? De standaard app opent die namelijk niet.
Edit: hmm, heb nu kingsoft office. als iemand een goeie weet, laat het me weten!
De Vodafone abo's die 'bel+sms+web Altijd' heten en normaal 1GB data bieden, hebben nu tijdelijk 10GB aan data.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:17 schreef zarGon het volgende:
Heuh? Eerst heb je het over 10 GB, en dan zeg je iets over 1 GB... Wat bedoel je precies met deze post, want ik snap 'm niet helemaal.
Woah, dat is wel een opmerkelijke actie ja. Internet op mobiel werd al tijden ingeperkt, dit is juist het tegenovergestelde daarvan. Met een 10 GB-abo van Vodafone kun je je 'normale' internetverbinding thuis opzeggen, bedenk ik me nu. (Ja, beetje overdreven, maar ja, mits je een beetje internet en mailtjes bekijkt etc. en thuis dus een goed bereik hebt, zie ik dat wel als een mogelijkheid. Maximale snelheid waarmee geadverteerd wordt is 14,4 Mbps, dat is gewoon snel genoeg.)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:30 schreef svann het volgende:
[..]
De Vodafone abo's die 'bel+sms+web Altijd' heten en normaal 1GB data bieden, hebben nu tijdelijk 10GB aan data.
Dat zijn de bedragen met een One-x ofzo (bij mij tenminste).quote:
Linkje naar aanbieding?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:51 schreef svann het volgende:
[..]
Dat zijn de bedragen met een One-x ofzo (bij mij tenminste).
Sim-only heb ik redelijk vriendelijke bedragen.
Ho, ho! Dat is dus in een optimale situatie, die je zelden treft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:42 schreef zarGon het volgende:
< hiephoi >
Maximale snelheid waarmee geadverteerd wordt is 14,4 Mbps, dat is gewoon snel genoeg.
Nummer 4 en nummer 5?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:57 schreef svann het volgende:
http://www.vodafone.nl/shop/mobiel_bellen/aanbiedingen/
Moet je even doorscrollen naar de blauwe sim-only's.
Weet ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:12 schreef svann het volgende:
[..]
Ho, ho! Dat is dus in een optimale situatie, die je zelden treft.
Er staat ook nadrukkelijk bij dat het praktisch haalbare vaak 2 à 4 Mbps zal zijn.
Google docs ken ik niet en de market geeft dan vage apps. Quickoffice pro ziet er nice uit, jammer van het bedrag alleen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Google docs in je browser? of die ik zelf gebruik Quickoffice Pro
Polaris office heeft mijn vader geloof ik op zijn tablet, die werkt wel fijn op zich.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had Polaris Office op een custom ROM, die kan daarmee omgaan geloof ik. Ik kom 'm alleen niet tegen in Google Play.
Of uploaden op Google Drive, zodat je het kunt bekijken met de Google Drive-app.
Wil je de documenten alleen kunnen bekijken? Dan is het misschien handig om ze te converteren naar .pdf (kan gewoon in Office op je pc). Maar ja, ik weet niet wat je met dat document allemaal wil doen, dus dat kan omslachtig en onhandig zijn als je het vaak moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |