owja tuurlijk had al verwacht, uitkeringtrekker. En jij denkt dat de jeugd jou geld verdient?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:58 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
dat is niet zo moeilijk, ik zit momenteel werkloos thuis. Die 20 euro die jouw fiets waard is is al meer dan mijn maandloon
ik heb zelfs geen uitkering. Zoals ik al zei, die 20 euro die jouw fiets waard is, is meer dan er bij mij binnen komt per maandquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
owja tuurlijk had al verwacht, uitkeringtrekker. En jij denkt dat de jeugd jou geld verdient?
Waar betaal je jou gas licht en internet van? 20 euro? als het zo is dan nomineer ik jou voor de zuinigste van nederlandquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:59 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
ik heb zelfs geen uitkering. Zoals ik al zei, die 20 euro die jouw fiets waard is, is meer dan er bij mij binnen komt per maand
Wat een jaloeziequote:Op zaterdag 29 september 2012 18:59 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
ik heb zelfs geen uitkering. Zoals ik al zei, die 20 euro die jouw fiets waard is, is meer dan er bij mij binnen komt per maand
mijn zakgeld per maand is 5 keer zo veel en als die fiets 20 euro waard is dan leest u het topic volkomen verkeerd van de waarden kon u all je rekeningen betalenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:58 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
dat is niet zo moeilijk, ik zit momenteel werkloos thuis. Die 20 euro die jouw fiets waard is is al meer dan mijn maandloon
spaarrekening.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waar betaal je jou gas licht en internet van? 20 euro? als het zo is dan nomineer ik jou voor de zuinigste van nederland
Vrijdag hebben we een afspraak bij de heren thuis in Schiedamquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:05 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Blijft leuk dit, van mij mag het nog wel een weekje duren voordat de deal rond is.
Ik ga even wat popcorn erbij pakken.
Je ziet mij kop toch niet, dus als het een troll zou zijn herkennen ze mij nog niet. En huilen op mijn kamertje? Huilen van blijdschap van de geldquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:05 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
spaarrekening.
Maar ik hoop dat jij nog eens aan mijn posts terug denkt wanneer je volgende week huilend op je kamertje zit. De nieuwigheid van het trollen van domme mensen gaat er vanzelf af en dan zit je met je fietsje...
Tevens heb jij je gigantisch voor lul gezet met de geplaatste foto's en zou ik het niet meer dan terecht vinden dat jij de rest van je leven gepest wordt met je naiviteit
Wie is je dikke vriend dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je ziet mij kop toch niet, dus als het een troll zou zijn herkennen ze mij nog niet. En huilen op mijn kamertje? Huilen van blijdschap van de geld
Dit dusquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je ziet mij kop toch niet, dus als het een troll zou zijn herkennen ze mij nog niet. En huilen op mijn kamertje? Huilen van blijdschap van de geld
de foto's leveren geld op zelf kranten betalen voor onze mooien koppen dus wees maar stil ik vindt je wel volgende wel in een doos toch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:05 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
spaarrekening.
Maar ik hoop dat jij nog eens aan mijn posts terug denkt wanneer je volgende week huilend op je kamertje zit. De nieuwigheid van het trollen van domme mensen gaat er vanzelf af en dan zit je met je fietsje...
Tevens heb jij je gigantisch voor lul gezet met de geplaatste foto's en zou ik het niet meer dan terecht vinden dat jij de rest van je leven gepest wordt met je naiviteit
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrijdag hebben we een afspraak bij de heren thuis in Schiedam
doe normaal...quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:05 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
spaarrekening.
Met de Telegraaf erbij?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrijdag hebben we een afspraak bij de heren thuis in Schiedam
Nee nog nietquote:
Ik geef jou en hem 100 euro per persoon om hem in ons Martijn-clubblaadje af te mogen drukkenquote:
De fiets bedoel je?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit is een eckte eckte parel aan het worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |