quote:
Volgens mij Drasss de enige... maar nu let iedereen er opquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gek genoeg schijn ik de enige te zijn die dat niet lees
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Juul heeft anders ook boobies. Denkelijk zelfs grotere dan Roos
Morgen ik ook daar!quote:
Dat moet je maar aan Frank vragenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die heb ik hier trouwens nog niet gezien hier dit seizoenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij Drasss de enige... maar nu let iedereen er op
negativequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want die heeft Juuls tetters van dichtbij gezien?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat moet je maar aan Frank vragen
En Paul ook nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die heb ik hier trouwens nog niet gezien hier dit seizoen
Jij weet hoe groot de borsten van Juul zijn?quote:
Nu ben ik toch wel jaloersquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want die heeft Juuls tetters van dichtbij gezien?
Wie wil er nou niet aan Chef Jaspers tetters sabbelenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel jaloersMocht hij ze aanraken?
Jezelf quotenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet aan Chef Jaspers tetters sabbelen
tot drie keer toe :")quote:
Je vervuilt het topic! TR gemacht!quote:
Jokkebrokquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je vervuilt het topic! TR gemacht!
quote:
twitter:
Wanneer was jij leuk dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik quote gewoon enkel de leukste users. Is jullie schuld dat ik dan alleen mezelf quoten kan
Echt he, zou daar helemaal niet voor in de mood rakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |