Dat zeg ik ook niet maar je zou iedereen een plezier doen aangezien je je als een zuurpruim gedraagt die voornamelijk andersgezinden afzeikt. Ga liever naar KLB ofzo dan kunnen we het in dit topic gezellig houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Of ik wegga of niet, is niet aan jou, noch aan iemand anders hier.
En wie ben jij dan wel om over "iedereen" te bepalen? Een jochie dat net hier komt kijken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:08 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar je zou iedereen een plezier doen aangezien je je als een zuurpruim gedraagt die voornamelijk andersgezinden afzeikt. Ga liever naar KLB ofzo dan kunnen we het in dit topic gezellig houden.
Hoelang ik in dit topic post maakt niet uit. Zwaktebod dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En wie ben jij dan wel om over "iedereen" te bepalen? Een jochie dat net hier komt kijken?
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klopt. Want wat je ook zegt, je hebt wel laten zien dat je vind dat MJ een robot was.
En nu ben ik weer weg naar de echte fans, waar ik een stuk leuker mee kan kletsen.
quote:
En natuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 14:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gaat je geen bal aan.
Opportunistisch figuur.
Doe dat dan ook vooral nietquote:Op maandag 6 mei 2013 14:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, en wil je zeggen dat de rechtszaak in 2005 zijn schuld was? Echt, denk toch eens na.
Dat jij enkel fan bent van zijn muziek, wil enkel zeggen dat je hem als robot ziet/zag. En dat was ie niet.
Nee, dit topic is doodgebloed omdat bepaalde mensen (waaronder ik) niet meer met zogenaamde fans in een topic wilde zitten.
Nee, dat is geen zwaktebod. Heb hier drie jaar vaak gepost.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:17 schreef Writersright het volgende:
[..]
Hoelang ik in dit topic post maakt niet uit. Zwaktebod dus.
Ik ben in ieder geval niet iemand die (blijkbaar gefrustreerde) posts maakt zoals
[..]
[..]
[..]
[..]
En natuurlijk
[..]
Doe dat dan ook vooral niet
Wie begint hier? Het was al rustig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:28 schreef Writersright het volgende:
Hoe lang iemand post maakt niks uit. Hoe iemand post daarentegen wel. Als je problemen hebt met een user dan vecht je dat maar via DM of mods uit ipv topics te bevuilen en zo anderen er mee lastig te vallen.
Ondanks jouw jarenlange ervaring heb je helaas dus nog steeds niet door hoe fora werken., Zonde.
Ik waardeer het hoe jij inhoudelijk op mijn posts en je eigen postgedrag ingaat. Oh wacht, dat maakt niet uit wanneer je al jaren in het MJ FOK-forum post.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wie begint hier? Het was al rustig.
Net zo rustig als het de afgelopen twee maanden geweest is
Je kent me helemaal niet stomme kut.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:20 schreef Robijn48 het volgende:
Ik ken de bewuste user hier al langer inderdaad. En daarom durf ik dat ook te stellen.
Voor de rest gaat het je geen bal aan, en ga je als nieuwkomer buiten je boekje.
Heb genoeg van je gezien in dit topic.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je kent me helemaal niet stomme kut.
zeg, is er iemand op dit forum die geen ontiegelijke stronthekel aan jou heeft? ik moet de eerste namelijk nog tegenkomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:34 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb genoeg van je gezien in dit topic.
En als je hier bent als irl, ow ow ow.
Moet jij het licht zo niet aan doen in de schilderswijk?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:34 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb genoeg van je gezien in dit topic.
En als je hier bent als irl, ow ow ow.
Geloof dat d'r zoon hier ook post.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zeg, is er iemand op dit forum die geen ontiegelijke stronthekel aan jou heeft? ik moet de eerste namelijk nog tegenkomen.
in elk topic waar zij post wordt ze werkelijk door iedereen uitgelachen, (terecht) belachelijk gemaakt en keer op keer gewezen op haar enorme domheid maar ze lijkt het maar niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geloof dat d'r zoon hier ook post.
Of ik ben in de war, want hoe er ooit iemand opgeklommen kan zijn?
The kid is not my son.... Billie Jean.
Je mag weer ophouden met je Wacko Jacko DM'S.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
in elk topic waar zij post wordt ze werkelijk door iedereen uitgelachen, (terecht) belachelijk gemaakt en keer op keer gewezen op haar enorme domheid maar ze lijkt het maar niet te begrijpen.
Meneertje stuurt constant DM's.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef matthijst het volgende:
Wacko Jacko?
Zo zo, jij bent lekker aan het trollen, Robijntje....
Why you wanna trip on me?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Meneertje stuurt constant DM's.
En als je dat niet gelooft, kan mij wat bommen. Ik heb het bewijs hier.
Dus rot maar op met je getroll.
Ja, lul maar een end door. Ik heb de bewijzen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Why you wanna trip on me?
Stop trippin'
Now I'm just wondering why you thinkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, lul maar een end door. Ik heb de bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |