zit tog al accijns op manquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:01 schreef Wokkel het volgende:
1 oktober merk je wel direct aan de pomp, benzine gaat paar cent omhoog.
ik hoop dat t 2 eur per liter wordt kan je zien wie de echte doekoemakers zijn en wie de neppe zijnquote:
Hmm, dan ga ik 2 oktober wel tanken...quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:01 schreef Wokkel het volgende:
1 oktober merk je wel direct aan de pomp, benzine gaat paar cent omhoog.
Dat is dan wel een kanjer van een taalfout als ze zo adverteren!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:04 schreef Verduveltje het volgende:
Daarnaast weet ik vrij zeker dat meerdere winkelketens zullen gaan adverteren met: "Bij ons betaald u nog steeds maar 19% btw" en de overige 2% zelf betalen.
Waarom valt de kapper onder het lage tarief? Dat is toch luxe!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef Taperol het volgende:
De diensten van een kapper vallen onder het verlaagde tarief. Dus de prijs zou gelijk moeten blijven.
En natuurlijk gaat er niet letterlijk 2% bij per product in de winkel. Las ook ergens dat winkeliers de twee procent eerst voor eigen rekening zouden nemen, maar dat wil ik eerst nog zien voor ik het geloof..
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is dan wel een kanjer van een taalfout als ze zo adverteren!
Geen idee wat de gedachtegang is, maar zo is het geregeld. Kan me voorstellen dat het eens in de zoveel tijd een noodzakelijkheid is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom valt de kapper onder het lage tarief? Dat is toch luxe!
Je weet zelf!quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:37 schreef amenth het volgende:
[..]
ik hoop dat t 2 eur per liter wordt kan je zien wie de echte doekoemakers zijn en wie de neppe zijn
Als je alleenstaande bent, dan kan je toch nooit je haren knippen? Het is daarom gewoon een eerste levensbehoefte.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom valt de kapper onder het lage tarief? Dat is toch luxe!
Kleding ook, want naakt lopen mag niet. En volgens mij valt dat wel onder het hoge tarief.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:48 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Als je alleenstaande bent, dan kan je toch nooit je haren knippen? Het is daarom gewoon een eerste levensbehoefte.
wat doe je kaka giaquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Kleding ook, want naakt lopen mag niet. En volgens mij valt dat wel onder het hoge tarief.
Ik weet dat de kapper onder het lage tarief valt, maar ik zie dat toch als luxe, net als kleding, schoenen, een vervoermiddel, enz.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:57 schreef Gulmez het volgende:
als hij zeg dta onder lage tarief valt snapje is dat zo geen discussie mogelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |