Okquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel weer in de telecom.
We zijn nog in de opstartfase, hopen dat het iets gaat worden.
Ik moet zo fietsen en dan kan ik misschien nog eten voordat ik iets actiefs moet gaan doen.. geen idee wat alleen..quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:57 schreef STING het volgende:
Weekend
Zo eens aan de koffie met een muffin
actief. hmmm. ik kan wel wat bedenken. natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik moet zo fietsen en dan kan ik misschien nog eten voordat ik iets actiefs moet gaan doen.. geen idee wat alleen..
Gekke dingen![]()
Inkopperquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
actief. hmmm. ik kan wel wat bedenken. natuurlijk.
In jouw bed?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
Blegh mijn collega ligt kotsend in bed.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
actief. hmmm. ik kan wel wat bedenken. natuurlijk.
quote:
Scouting?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]het is niet wat jullie denken..
Moet naar een scoutingopkomst![]()
![]()
Whaha winnen winnen winnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Can you light my fire?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]het is niet wat jullie denken..
Moet naar een scoutingopkomst![]()
![]()
Whaha winnen winnen winnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:05 schreef Evie het volgende:
[..]Nee, wist ik echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je blijft me verbazen
That's Evie for yaquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, wist ik echt niet.
Je blijft me verbazen
Rofl zelfs een tijd leiding geweestquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, wist ik echt niet.
Je blijft me verbazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Idd, ook zitten koukleumen in een scoutingtentjequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Vastwel![]()
whaha
Maar een manier om er achter te komen he?!![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Rofl zelfs een tijd leiding geweest![]()
whaha
Ja dat is wel iets voor jou he, een hele groep mannen om te commanderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet haar zeker al in een succubus pakje voor je he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wel iets voor jou he, een hele groep mannen om te commanderen
Ik was relatief lief.. Zeker enorm lief voor die kereltjes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wel iets voor jou he, een hele groep mannen om te commanderen
Ja ze wou per se deepthroat ik waarschuwde nog. Maar luisteren ho maar.quote:
Eigenlijk zag ik haar gewoon naakt voor mequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Je ziet haar zeker al in een succubus pakje voor je he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |