Heb het jaar al met gemak gehaald ooitquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan wel goed 40 days zonder proberenOok geen eigenhandige handelingen
Dat is echt jezelf martelen.

Een jaar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb het jaar al met gemak gehaald ooitValt best mee wat betreft marteling
Op sommige avonden na dan..

Ik krijg zo'n beeld van een woeste Amazonequote:Op zaterdag 29 september 2012 12:55 schreef Evie het volgende:
[..]Hebben kerels meestal wel nodig, dat ik dat nuttig in grote hoeveelheden dan.. Anders kunnen ze het niet aan
![]()
Maar onder invloed iets doen wat ik normaal niet zou doen gebeurd niet echt bij mij![]()
Ben wat losbandiger en drukker zonder drank

Jup.. alleen wel een marteling voor je relatie als je dat doetquote:

quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n beeld van een woeste Amazone

Ook 6 maanden zonder ook maar iets te doen...damnzquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup.. alleen wel een marteling voor je relatie als je dat doet![]()
Maar goede reden![]()
Whehe Na dat jaar is mn max 6 maanden zonder iets, maar dat ga ik nu nooit meer volhouden misschien..

Mja, 3,5 week ofzow?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:58 schreef Evie het volgende:
[..]ben ik heel niet
hmz.. ok soms wel..
Maar wat is jouw langste periode van geheelonthouding?

Met afgesneden borst en allesquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n beeld van een woeste Amazone

quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met afgesneden borst en alles

Ik vond het een hele prestatie ja. Rond die duur werd het te erg. In alles zie je wat lekkers en zoquote:

Een echte amazone snijdt maar één borst af (en dan nog even wat losse eindjes wegbranden), niet beide.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:01 schreef Evie het volgende:
[..]ik houd ze als je het niet erg vindt.. en als het wel zo is houd ik ze ook liever
Wel tijden gehad dat ik wou dat ik ze niet had idd

Werkt dat echt zo? Bij vrouwen na een jaar ook wel hoor haha, maar zo snel zie ik niet overal wat lekkers inquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vond het een hele prestatie ja. Rond die duur werd het te erg. In alles zie je wat lekkers en zo
Liever niet!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een echte amazone snijdt maar één borst af (en dan nog even wat losse eindjes wegbranden), niet beide.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus

Uiteraard heb je heus nog wel 'eisen', het is niet alsof die trol van om de hoek opeens ook do-able is. Maar je spot wel veel meer had ik het ideequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Werkt dat echt zo? Bij vrouwen na een jaar ook wel hoor haha, maar zo snel zie ik niet overal wat lekkers in

Het ziet er ook niet heel mooi uit, maar de voordelen die je hebt bij boogschieten zijn wel daar natuurlijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Werkt dat echt zo? Bij vrouwen na een jaar ook wel hoor haha, maar zo snel zie ik niet overal wat lekkers in
[..]
Liever niet!

Hahaha mannen zuchtquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard heb je heus nog wel 'eisen', het is niet alsof die trol van om de hoek opeens ook do-able is. Maar je spot wel veel meer had ik het idee
Kan je ook gewoon een strakke bh dragen.. Geen problemen met boogschieten hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet heel mooi uit, maar de voordelen die je hebt bij boogschieten zijn wel daar natuurlijk

Ik bedoelde zucht mannenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets mis mee, zijn heel voorspelbaar

Oh, dat ook jaquote:

Zonder afgesneden borst kan ik ook boogschieten hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh, dat ook ja![]()
(en vrouwen....liefst zonder afgesneden borst...dan gaat ze maar niet boogschieten)

Hmzquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:15 schreef xFriendx het volgende:
Moet opeens ook aan Robin Hood denken. Evie die met haar boog opkomt voor de onderdrukten.

Ben afgelopen week nog met moeders naar een museum geweest. Zelf gaat ze vrijwel niet weg dus nu ze er even uit was met mij had ze een prima dag, was er helemaal blij mee. En zo werd de wereld weer een beetje beter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmzis wel een beetje zoals ik ja
![]()
Zou misschien meer voor mezelf moeten doen en levenmja ach.. is ook zo leeg voor alleen jezelf

quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ben afgelopen week nog met moeders naar een museum geweest. Zelf gaat ze vrijwel niet weg dus nu ze er even uit was met mij had ze een prima dag, was er helemaal blij mee. En zo werd de wereld weer een beetje beter.

Ja, rennenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:20 schreef Evie het volgende:
Zo maar een eindje gaan rennen of iets gaan doen
AAAAAAAH weer hyper![]()

Een half uurtje maar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, rennenEn dan daarna half uur douchen.

huh? Volgens mij heb je t niet goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Middag en tot over een half uurtje

Jij douched meestal maar 3min ofso.quote:

Das powerdouchen.. das wanneer er mensen komen of zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij douched meestal maar 3min ofso.

Met wie ga je samen douchen dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Das powerdouchen.. das wanneer er mensen komen of zijnAnders doe ik daar heeeel lang over maar ga nu ook niet alleen douchen ... maar tot over 30 minuutjes

Denk dat ze ging lopen en douchen en dat dit bij elkaar half uurtje is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met wie ga je samen douchen dan?

Niemandquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met wie ga je samen douchen dan?

Belangrijker is.....zweet je?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:44 schreef Evie het volgende:
10 minuutjes rennen is het geworden dan maar..

In de meeste gevallen ben ik het er 100% mee eensquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef PoliSplash het volgende:
Omdat wie a zegt moet ook b zeggen

nus is het!quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef PoliSplash het volgende:
Omdat wie a zegt moet ook b zeggen

In de clip zie je gelukkig op de drum nog de oude naam "Caesars Palace" staan.quote:

Haha WTquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de clip zie je gelukkig op de drum nog de oude naam "Caesars Palace" staan.

Ja slecht natuurlijk. Ik heb net wat gewinkeld en dan kom je er altijd weer berooider uit dan gehoopt. Daarbij heb ik nog een aantal dingen niet maar ik ben wel blij met mijn uitgeprinte papiertjes.quote:

xplainquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja slecht natuurlijk. Ik heb net wat gewinkeld en dan kom je er altijd weer berooider uit dan gehoopt. Daarbij heb ik nog een aantal dingen niet maar ik ben wel blij met mijn uitgeprinte papiertjes.

Whehe gaaf ding.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:34 schreef Watertornado het volgende:
Hebb0n!
Mijn collega's gaan me haten.

Wowquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:34 schreef Watertornado het volgende:
Hebb0n!

Ik heb zo'n ding eens in het echt gezien, dat maakt echt een takke herrie, maar is wel gaaf!quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:34 schreef Watertornado het volgende:
Hebb0n!

Deze moet je dan hebben als backup klokquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding eens in het echt gezien, dat maakt echt een takke herrie, maar is wel gaaf!

Die is ook echt tofquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze moet je dan hebben als backup klok

WTF :|quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn VLOG kusjesssssssssss

HELDquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn VLOG kusjesssssssssss

Minder vloekenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik moet nog wel aan mijn engels werken hihi

quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hey ik vloek geen een keerS

wat hoort iemand die je probeert te bellen, als je die niet-storen functie aan hebt staan?quote:

Geen ideequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
wat hoort iemand die je probeert te bellen, als je die niet-storen functie aan hebt staan?
in gesprek? of meteen voicemail/iets anders?

bij je telefoon instellingen staat wel iets van antwoord met bericht.. dat je dan een bericht stuurt ofzoquote:

bedankt voor de tip, ik zal hier in de toekomst op lettenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
so i like borrowed this manga from iemand uit mn klas.

nee ik weet het al.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
bij je telefoon instellingen staat wel iets van antwoord met bericht.. dat je dan een bericht stuurt ofzo

nee ik heb lekker een ouderequote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt ook uuuuren in de rij staan wachten?

quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je ondanks je afkomst toch nog een beetje Nederlander

afkomst?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je ondanks je afkomst toch nog een beetje Nederlander

Wat moet je tegenwoordig dan nog neertellen voor dat stukje techniek?quote:

45 per maand en 100 bijbetalen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat moet je tegenwoordig dan nog neertellen voor dat stukje techniek?

24quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel maandjes zit je aan dit contract vast?

Apple heeft TV's tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:16 schreef dawg het volgende:
nouja de 4s is wel relax. draadloos naar appletv bijv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |