quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ben afgelopen week nog met moeders naar een museum geweest. Zelf gaat ze vrijwel niet weg dus nu ze er even uit was met mij had ze een prima dag, was er helemaal blij mee. En zo werd de wereld weer een beetje beter.

Ja, rennenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:20 schreef Evie het volgende:
Zo maar een eindje gaan rennen of iets gaan doen
AAAAAAAH weer hyper![]()

Een half uurtje maar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, rennenEn dan daarna half uur douchen.

huh? Volgens mij heb je t niet goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Middag en tot over een half uurtje

Jij douched meestal maar 3min ofso.quote:

Das powerdouchen.. das wanneer er mensen komen of zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij douched meestal maar 3min ofso.

Met wie ga je samen douchen dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Das powerdouchen.. das wanneer er mensen komen of zijnAnders doe ik daar heeeel lang over maar ga nu ook niet alleen douchen ... maar tot over 30 minuutjes

Denk dat ze ging lopen en douchen en dat dit bij elkaar half uurtje is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met wie ga je samen douchen dan?

Niemandquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met wie ga je samen douchen dan?

Belangrijker is.....zweet je?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:44 schreef Evie het volgende:
10 minuutjes rennen is het geworden dan maar..

In de meeste gevallen ben ik het er 100% mee eensquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef PoliSplash het volgende:
Omdat wie a zegt moet ook b zeggen

nus is het!quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef PoliSplash het volgende:
Omdat wie a zegt moet ook b zeggen

In de clip zie je gelukkig op de drum nog de oude naam "Caesars Palace" staan.quote:

Haha WTquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de clip zie je gelukkig op de drum nog de oude naam "Caesars Palace" staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |