Goffetomme das goet idee hoor man tyronquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Tyron het volgende:
blauw verfen en dan heb je een smurf als buurvrouw!!! xd xd
ja mar je moet niet alles ferven anders is ze missrien blindt!!!!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Goffetomme das goet idee hoor man tyron
ik heb getekent ervoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Dimens het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat het huis een impulsaankoop was en je hem terug gaat brengen naar de winkel.
Reageer eens normaal. Of reageer NIET!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Magistic het volgende:
Als zelfs de 'moderators' gaan baggeren.
Triest.
Je bent zelf triestquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Magistic het volgende:
Triest.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Magistic het volgende:
Triest.
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Magistic het volgende:
Triest.
ga lekker naar > onz als je nieks te melden hebdt!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Magistic het volgende:
Triest.
Relatieproblemen? Dan moet je een paar subfora verder zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Magistic het volgende:
Typisch voetbalvolk.
Wel tijd om te internetten tijdens het lopende band werk?
Dat toontje van jou staat me totaal niet aanquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Magistic het volgende:
Typisch voetbalvolk.
Uitkering mafkeesquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Magistic het volgende:
Typisch voetbalvolk.
Wajong.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Magistic het volgende:
Typisch voetbalvolk.
Maar wat doe jij voor interessant en belangrijk werk dat jij kunt Fokken op de vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Magistic het volgende:
Typisch voetbalvolk.
Mensen die geen wajong hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Magistic het volgende:
Typisch voetbalvolk.
Hij werkt met mensen in een inrichtingquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar wat doe jij voor interessant en belangrijk werk dat jij kunt Fokken op de vrijdagmiddag?
En waarom ben jij nu dan op FOK!? Mag je op de sociale werkplaats tegenwoordig ook al internetten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Magistic het volgende:
Typisch voetbalvolk.
DAN MOT HIJ TOG GOFFEDOMME WEL MET WAT VBL HOELIGANS OM KENNE GAANquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij werkt met mensen in een inrichting
owwwwwwwquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En waarom ben jij nu dan op FOK!? Mag je op de sociale werkplaats tegenwoordig ook al internetten?
Zit jij soms ook in die inrichting?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
DAN MOT HIJ TOG GOFFEDOMME WEL MET WAT VBL HOELIGANS OM KENNE GAAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit jij soms ook in die inrichting?jonge stinho dat zou je niet aan iedreen vertelle dat ik daar zat ja gofferdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, edit je post snel. doe ik het ook even.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
jonge stinho dat zou je niet aan iedreen vertelle dat ik daar zat ja gofferdomme
Spike cityquote:
eponies?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent een 'e' vergeten in je onderschrift
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, eergister nog eentje gezien.
oh hij staat in vblquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |