Goffetomme das goet idee hoor man tyronquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Tyron het volgende:
blauw verfen en dan heb je een smurf als buurvrouw!!! xd xd
ja mar je moet niet alles ferven anders is ze missrien blindt!!!!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Goffetomme das goet idee hoor man tyron
ik heb getekent ervoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Dimens het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat het huis een impulsaankoop was en je hem terug gaat brengen naar de winkel.
Reageer eens normaal. Of reageer NIET!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Magistic het volgende:
Als zelfs de 'moderators' gaan baggeren.
Triest.
Je bent zelf triestquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Magistic het volgende:
Triest.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Magistic het volgende:
Triest.
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Magistic het volgende:
Triest.
ga lekker naar > onz als je nieks te melden hebdt!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Magistic het volgende:
Triest.
Relatieproblemen? Dan moet je een paar subfora verder zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Magistic het volgende:
Typisch voetbalvolk.
Wel tijd om te internetten tijdens het lopende band werk?
Dat toontje van jou staat me totaal niet aanquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Magistic het volgende:
Typisch voetbalvolk.
Uitkering mafkeesquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:04 schreef Magistic het volgende:
Typisch voetbalvolk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |