en er zitten al koekjes in de zakken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een nieuwen jas![]()
[ afbeelding ]
En ja, beetje bubbeljas, maar warm
Wimquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een nieuwen jas![]()
[ afbeelding ]
En ja, beetje bubbeljas, maar warm
Neen, poetel houdt van mijquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en er zitten al koekjes in de zakken?
Dat is altijd fijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Dwyn het volgende:
Vanavond eet ik sushi![]()
35% korting bij de AH
Neequote:Op vrijdag 28 september 2012 15:09 schreef Dwyn het volgende:
Noodbevel hier in de stad vanwege een mogelijk Project X feest.
Ik geloof er geen zak vanquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zouden ze nu wel sephora blush hebben
Ik heb wel ooit die normale roze gehaaldquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van
Vorige 3 voor 10 actie hadden ze alleen van die blush met hevige gouden shimmer, soort Twilight effect of zo, verder niks. Nu dus helemaal niks
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
dafuq dat nieuwe filmpje van masja
Virusquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik durf niet meer op Masja's website.
Nog steeds dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is geen.
Ik vind dit echt kut.
Mja. Ik schijn een beetje een faalversie te hebben waar je vrij snel omheen komt, dus kan nu wel m'n laptop gebruiken. Maar hij blijft het wel steeds doen bij opnieuw opstarten enzo. En ik weet niet hoe ik er vanaf moet komen.quote:
Heb je een masja-virus?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja. Ik schijn een beetje een faalversie te hebben waar je vrij snel omheen komt, dus kan nu wel m'n laptop gebruiken. Maar hij blijft het wel steeds doen bij opnieuw opstarten enzo. En ik weet niet hoe ik er vanaf moet komen.
Ik gok dat hij van Masja's website komt. Kreeg de laatste tijd al vaker meldingen en waarschuwingen als ik op haar website zat, en hij stond ook open toen dit virus in actie kwam.quote:
DIE WAS BIJ M"N MOEDER OP DE IPAD OOK VERDWENENquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:34 schreef Mss het volgende:
Zo, ik ben er weer, telefoon doet het weer, maar WAAR IS MIJN YOUTUBE APP?
Is eraf met de nieuwe ios.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:34 schreef Mss het volgende:
Toen ze 'm geupdate had?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DIE WAS BIJ M"N MOEDER OP DE IPAD OOK VERDWENEN
Ja, en nu moet ik drie beveiligingsvragen opgeven met die ios als ik een app wil downloaden. Wtf?quote:
Ongetwijfeldquote:
Dat vroeg de mijne ook, maar ik zei "NEE" en toen kon ik alsnog downloadenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, en nu moet ik drie beveiligingsvragen opgeven met die ios als ik een app wil downloaden. Wtf?
Die is er ook afquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:34 schreef Mss het volgende:
Synchroniseren is wat anders als updaten, dus dat kun je gewoon doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Update hij niet automatisch als hij synchroniseert? Ik wil m'n youtube houden
Dat is ook nieuwquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, en nu moet ik drie beveiligingsvragen opgeven met die ios als ik een app wil downloaden. Wtf?
Ligt eraan hoe je itunes instellingen staanquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Update hij niet automatisch als hij synchroniseert? Ik wil m'n youtube houden
Downgraden met een jailbreak. Succesquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar wil ik omheen want ik vind het gay.
En anders kan het niet? Wtf!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Downgraden met een jailbreak. Succes
Ik nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vroeg de mijne ook, maar ik zei "NEE" en toen kon ik alsnog downloaden
bij mij lukte t nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:39 schreef Mss het volgende:
Ik hoef niet zozeer te downgraden maar ik wil om die vragen heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |