en er zitten al koekjes in de zakken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een nieuwen jas![]()
[ afbeelding ]
En ja, beetje bubbeljas, maar warm
Wimquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een nieuwen jas![]()
[ afbeelding ]
En ja, beetje bubbeljas, maar warm
Neen, poetel houdt van mijquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en er zitten al koekjes in de zakken?
Dat is altijd fijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Dwyn het volgende:
Vanavond eet ik sushi![]()
35% korting bij de AH
Neequote:Op vrijdag 28 september 2012 15:09 schreef Dwyn het volgende:
Noodbevel hier in de stad vanwege een mogelijk Project X feest.
Ik geloof er geen zak vanquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zouden ze nu wel sephora blush hebben
Ik heb wel ooit die normale roze gehaaldquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van
Vorige 3 voor 10 actie hadden ze alleen van die blush met hevige gouden shimmer, soort Twilight effect of zo, verder niks. Nu dus helemaal niks
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
dafuq dat nieuwe filmpje van masja
Virusquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik durf niet meer op Masja's website.
Nog steeds dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is geen.
Ik vind dit echt kut.
Mja. Ik schijn een beetje een faalversie te hebben waar je vrij snel omheen komt, dus kan nu wel m'n laptop gebruiken. Maar hij blijft het wel steeds doen bij opnieuw opstarten enzo. En ik weet niet hoe ik er vanaf moet komen.quote:
Heb je een masja-virus?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja. Ik schijn een beetje een faalversie te hebben waar je vrij snel omheen komt, dus kan nu wel m'n laptop gebruiken. Maar hij blijft het wel steeds doen bij opnieuw opstarten enzo. En ik weet niet hoe ik er vanaf moet komen.
Ik gok dat hij van Masja's website komt. Kreeg de laatste tijd al vaker meldingen en waarschuwingen als ik op haar website zat, en hij stond ook open toen dit virus in actie kwam.quote:
DIE WAS BIJ M"N MOEDER OP DE IPAD OOK VERDWENENquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:34 schreef Mss het volgende:
Zo, ik ben er weer, telefoon doet het weer, maar WAAR IS MIJN YOUTUBE APP?
Is eraf met de nieuwe ios.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:34 schreef Mss het volgende:
Toen ze 'm geupdate had?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DIE WAS BIJ M"N MOEDER OP DE IPAD OOK VERDWENEN
Ja, en nu moet ik drie beveiligingsvragen opgeven met die ios als ik een app wil downloaden. Wtf?quote:
Ongetwijfeldquote:
Dat vroeg de mijne ook, maar ik zei "NEE" en toen kon ik alsnog downloadenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, en nu moet ik drie beveiligingsvragen opgeven met die ios als ik een app wil downloaden. Wtf?
Die is er ook afquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:34 schreef Mss het volgende:
Synchroniseren is wat anders als updaten, dus dat kun je gewoon doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Update hij niet automatisch als hij synchroniseert? Ik wil m'n youtube houden
Dat is ook nieuwquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, en nu moet ik drie beveiligingsvragen opgeven met die ios als ik een app wil downloaden. Wtf?
Ligt eraan hoe je itunes instellingen staanquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Update hij niet automatisch als hij synchroniseert? Ik wil m'n youtube houden
Downgraden met een jailbreak. Succesquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar wil ik omheen want ik vind het gay.
En anders kan het niet? Wtf!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Downgraden met een jailbreak. Succes
Ik nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vroeg de mijne ook, maar ik zei "NEE" en toen kon ik alsnog downloaden
bij mij lukte t nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:39 schreef Mss het volgende:
Ik hoef niet zozeer te downgraden maar ik wil om die vragen heen.
Waar vind ik dat dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je itunes instellingen staan
Dit is voor als je je wachtwoord vergeet? Daarnaast kun ej ook nog een alternatief emailadres opgeven zodat je die vragen niet hoeft te beantwoorden als je hem vergeet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:40 schreef Mss het volgende:
Ik vind het omslachtig, omdat je ook al een wachtwoord hebt.
Simpele vragen die je zelf kunt kiezenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:40 schreef megamandy het volgende:
Wat voor een soort vragen zijn het dan?
Is overal op internet te lezen als je op iOS 6 gezocht hadquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK BEN EEN AUTIST, IK MOET VOORBEREID WORDEN OP DIT SOORT VERANDERINGEN!
Serieus? Die antwoorden vergeet ik altijdquote:
Ja duhquote:
Ik heb hem nog niet geupdate, dat helpt ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is overal op internet te lezen als je op iOS 6 gezocht had
http://lmgtfy.com/?q=instellingen+in+itunesquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja duh, waar in itunes
[..]
Ik heb hem nog niet geupdate, dat helpt ook
Dit dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus? Die antwoorden vergeet ik altijdWant ik verzin altijd iets omdat het anders te logische antwoorden zijn
dan doe je alle 3 aids en dan is het goed en weet je dat je bij elke vraag aids moet antwoorden. slotje opgelostquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:44 schreef Mss het volgende:
Ik vind dat altijd van die kutvragen ik ga dan altijd van die antwoorden als 'aids' enzo geven.
Nee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar moet je die vragen bij elke download beantwoorden?
Wat is dan het nut van een wachtwoord?![]()
![]()
Ik heb geen eerste huisdier.quote:
O dan maakt het toch heul niet uit?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee.
Alleen als je je wachtwoord vergeet
Ja maar ik dacht zoals het hier staat dat je bij iedere download je wachtwoord + drie vragen moest beantwoordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat is toch bij elke hotmail, gmail shit zo, jezus wat een gezever om niks
Dat zou belachelijk zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht zoals het hier staat dat je bij iedere download je wachtwoord + drie vragen moest beantwoorden
Iedere keer.
Zul je zien dat ik het boehoe vergeet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
antwoord: NIEMAND WANT IK HAD ER GEEN BOEHOE
Nee? Ik zeg alleen dat ik niet meer op haar site durf momenteel, omdat het de meest logische plek is waar het vandaan zou kunnen komen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Serieus, nu krijgt masha ook al de schuld van virussen?![]()
Ik vroeg alleen maar wat een virus met de site van masja te maken had, want bambi leek het zo over komen. Dus toen vroeg ik of het een masja-virus was als een goeden matigen garp, maar hij viel nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Serieus, nu krijgt masha ook al de schuld van virussen?![]()
Dat lijkt mij wel heel sterk!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee? Ik zeg alleen dat ik niet meer op haar site durf momenteel, omdat het de meest logische plek is waar het vandaan zou kunnen komen.
Wut? Waarom is dat de meest logische plek?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee? Ik zeg alleen dat ik niet meer op haar site durf momenteel, omdat het de meest logische plek is waar het vandaan zou kunnen komen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel heel sterk!
Dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut? Waarom is dat de meest logische plek?
(ik heb de hele voorgeschiedenis gemist teouwens)
Nou, ik heb meer mensen in de comments gezien die aangaven dat hun virusscanner meldingen gaf wanneer ze op schoonheidsglans zaten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat (een van de) best bezochte beautyblogs van nederland het wel door zou hebben als er een virus via haar site werd verspreid. Als het al mogelijk is om dat via een site te krijgen terwijl je niets download oid
Kut zegquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:53 schreef Dwyn het volgende:
Op grond van het noodbevel is de hele gemeente Arnhem verboden gebied voor mensen die van plan zijn de openbare orde te verstoren.![]()
Was ik net van de plan de openbare orde te gaan verstoren vanuit mijn raam!
Ja hahaquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut zeg![]()
Probeer het te doen in je eigen huis![]()
O wacht dat is niet openbaar
Ja is wel mogelijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat (een van de) best bezochte beautyblogs van nederland het wel door zou hebben als er een virus via haar site werd verspreid. Als het al mogelijk is om dat via een site te krijgen terwijl je niets download oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |