Ik ben niet zo bekend met de Egyptische Goden. Het enige daarvan weet ik uit Thor en Incredible Hercules (comics)quote:
hihihi vegetation goddesquote:
ik mis de wegwijspietquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:44 schreef Tamashii het volgende:
Sinterklaas. Ik geloof nog steeds. Wat een prachtig sprookje.
Gemene exen hier zeg.quote:
ik vind t nog wel eens leuk om er e.e.a over op te zoeken.. zowel de egyptische als de grieksequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de Egyptische Goden. Het enige daarvan weet ik uit Thor en Incredible Hercules (comics)
Ik ook! 'recht zo die gaat'quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hihihi vegetation goddes
[..]
ik mis de wegwijspiet
Ik wilde hem titelen: Do it like an egyptian!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zo 'brutaal' geweest om een nieuwe te openen...
Sorry
Niks bijzonder maar dat hij het niet meteen kan rond bazuinen op schoolquote:
Ik weet niet hoe mijn buren dat doen, ga ik eens vragen, zij zijn Jehova getuigen, ben ik wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kon hem niet laten liggen,
Wat vinden jullie dan van mensen die hun kinderen al van kleins af aan vertellen dat hij niet bestaat? Mijn oude buren deden dat bij hun kinderen, en die hebben dus nooit geloofd, Ik vind dat jammer want het is 1 van de grootste maar ook mooiste volwassengeheimen vind ik, De verwachting bij de kindjes, en vol vertrouwen in zo'n oude vent met baard
Geen idee wat ze in de klas doen dus ik denk wel dat dit echt het laatste jaar isquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar LoLa,vieren ze het in de klas van je oudste ook nog? Of moeten ze al surprises gaan doen?
Als ze het nog vieren zou ik het 1 jaar nog zo laten,volgend jaar weet hij het wel
Hou opquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een meisje beschermt door 2 grote broers
Sorry ik dacht je mobiel zat of drukquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Nixx- het volgende:
Zucht... mag ik geen topic titels bedenken?
ik ga nu ff huilen, momentjequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ook! 'recht zo die gaat'
depends ik heb wel eens plagend gezegd jij bent mijn sletje tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Gemene exen hier zeg.
Nou ja, slet is ook niet een charmant woord om mij te omschrijven.
Thor en Hercules gaan ook over Egyptische goden?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de Egyptische Goden. Het enige daarvan weet ik uit Thor en Incredible Hercules (comics)
Sorry kusje eropquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga nu ff huilen, momentje
Druk: Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry ik dacht je mobiel zat of druk
Dat is Demeter toch? Persephone was haar dochter, die meegelokt is door Hades in zijn duistere paradijs. Daar liet hij haar voedsel uit de onderwereld eten, waardoor ze niet meer terug kan komen. Alleen had ze net te weinig om voor eeuwig gebonden te zijn en mocht ze in de lente/zomer bij haar moeder zijn, maar moest ze in de winter terug naar Hades. Dan werd Demeter heel verdrietig en liet ze alle planten sterven, zo zijn de seizoenen ontstaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hihihi vegetation goddes
[..]
ik mis de wegwijspiet
Ik moet er nog steeds een beetje om lachen. Is dat erg?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Gemene exen hier zeg.
Nou ja, slet is ook niet een charmant woord om mij te omschrijven.
Grieks en Romeins heb ik gehad op school. (Grieks, Latijn, KCV)quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind t nog wel eens leuk om er e.e.a over op te zoeken.. zowel de egyptische als de griekse
Nee, maar zo bedoelde hij het niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
depends ik heb wel eens plagend gezegd jij bent mijn sletje toch
dat gaat nog wel
Persephone as a vegetation goddess (Kore) and her mother Demeter were the central figures of the Eleusinian mysteries that predated the Olympian pantheon, and promised to the initiated a more enjoyable prospect after death.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is Demeter toch? Persephone was haar dochter, die meegelokt is door Hades in zijn duistere paradijs. Daar liet hij haar voedsel uit de onderwereld eten, waardoor ze niet meer terug kan komen. Alleen had ze net te weinig om voor eeuwig gebonden te zijn en mocht ze in de lente/zomer bij haar moeder zijn, maar moest ze in de winter terug naar Hades. Dan werd Demeter heel verdrietig en liet ze alle planten sterven, zo zijn de seizoenen ontstaan.
Mja opzich wel een goed streven jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks bijzonder maar dat hij het niet meteen kan rond bazuinen op schooldie insteek.. maar hoe meer ik er over nadenk zal het gewoon worden na Sinterklaas dat we het em dan vertellen.
Aan de andere kant, een meisje dat geterroriseerd wordt door oudere broers.. Ik heb al een behoorlijke hel meegemaakt met 1 broer toenquote:Hou opmijn eierstokken
Waarom lach jij daar om?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds een beetje om lachen. Is dat erg?
[..]
Grieks en Romeins heb ik gehad op school. (Grieks, Latijn, KCV)
Germaans/Noors vind ik zelf eigenlijk veel toffer en heb ik wel een en ander over gelezen.
Vind het wel tof dat veel van onze dagen nog steeds naar de Germaanse goden vernoemd zijn.
Kan toch ook gewoon sinds de Nieuw Topic change?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zo 'brutaal' geweest om een nieuwe te openen...
Sorry
Ja. Ook over de Britse ed. Jaren geleden was er enorme ophef omdat Thor een van de Hindoe goden versloeg in een gevecht. En omdat mensen daar nog in geloven, vond men dat niet zo leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Thor en Hercules gaan ook over Egyptische goden?
ik snap je wel hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar zo bedoelde hij het niet.
Maar mijn verhaal klopt nog steeds.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Persephone as a vegetation goddess (Kore) and her mother Demeter were the central figures of the Eleusinian mysteries that predated the Olympian pantheon, and promised to the initiated a more enjoyable prospect after death.
Mod-fight!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef Tamashii het volgende:
Jongens, laat de laatste poster gewoon een volgend topic maken. Het mag 5 minuten duren.
sowiesoquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar mijn verhaal klopt nog steeds.
Het was niet zo netjes, ik had even moeten wachtenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon sinds de Nieuw Topic change?
Zaden uit de onderwereld ja, maar haar moeder had haar gewoon teruggehaald maar moest wel steeds terug, maar dat had volgens mij niks te maken met de hoeveelheid..quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is Demeter toch? Persephone was haar dochter, die meegelokt is door Hades in zijn duistere paradijs. Daar liet hij haar voedsel uit de onderwereld eten, waardoor ze niet meer terug kan komen. Alleen had ze net te weinig om voor eeuwig gebonden te zijn en mocht ze in de lente/zomer bij haar moeder zijn, maar moest ze in de winter terug naar Hades. Dan werd Demeter heel verdrietig en liet ze alle planten sterven, zo zijn de seizoenen ontstaan.
Maar bij jou was het plagerig, dat is minder erg.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik ook een slet werd genoemd.
Dus ik mag gewoon kapen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mod-fight!
Onzin! Dat was vroeger zo, omdat je anders dubbele kreeg. Dat gebeurt niet meer. Dus kan het gewoon first come, first served zijn.
Kan. Alsnog is het gewoon respect enzenz.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mod-fight!
Onzin! Dat was vroeger zo, omdat je anders dubbele kreeg. Dat gebeurt niet meer. Dus kan het gewoon first come, first served zijn.
hmmm.. k vind t wel zo netjes om even te wachten eigenlijk.. maar ok, ik ga geen discussies hierover aan verderquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mod-fight!
Staat me wel iets van bij geloof ik. Volgens mij was het een bepaalde vrucht, een granaatappel, die ze maar half opgegeten had. Maar er zijn meerdere versies van het verhaal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zaden uit de onderwereld ja, maar haar moeder had haar gewoon teruggehaald maar moest wel steeds terug, maar dat had volgens mij niks te maken met de hoeveelheid..
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar bij jou was het plagerig, dat is minder erg.
Kiek nou. nu hebben st en ik ruzie!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was niet zo netjes, ik had even moeten wachten
Respect omdat iemand de LaPo heeft? Mwa, ik zie daar niks van respect in. Gewoon iets wat ooit nodig was omdat het forum niet goed meewerkte.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan. Alsnog is het gewoon respect enzenz.
Ik heb al sorry gezged, nixx heeft aanvaardquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kiek nou. nu hebben st en ik ruzie!
Nee hoorhihihi.
Dat mag. Ik wel. Zo heeft iedereen de kans om een titel te bedenken en bovendien word het bij andere topics ook zo gedaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Respect omdat iemand de LaPo heeft? Mwa, ik zie daar niks van respect in. Gewoon iets wat ooit nodig was omdat het forum niet goed meewerkte.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat mag. Ik wel. Zo heeft iedereen de kans om een titel te bedenken en bovendien word het bij andere topics ook zo gedaan.
True, ik zie die titel nou eenmaal niet echt als iets belangrijksquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat mag. Ik wel. Zo heeft iedereen de kans om een titel te bedenken en bovendien word het bij andere topics ook zo gedaan.
Omdat dan de Sint weer in het land is. Ik heb het idee dat ik er meer van geniet als ik me eerst 2 maanden inhoudtquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Ik heb ze liggen hoor
ik moet om de 10 minuten 5 minuten rijden, dat werkt ook niet zo best neequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het gaat te snel om dit bij te houden op mn telefoon. Zeker als de helft van mn berichten niet gepost worden omdat ik me weer opnieuw moet inloggen
Noooooooooooooooooooooooo!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, ik zie die titel nou eenmaal niet echt als iets belangrijks
Overigens, kijk eens in het incest topic wie er terug is
Ah oke, Nah ik vind het sowieso wel lekker, maar ik maak wel pas zelf kruidnoten en speculaas enz als hij in het land is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat dan de Sint weer in het land is. Ik heb het idee dat ik er meer van geniet als ik me eerst 2 maanden inhoudt
Gimme some.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
Moet beheersen
gevuld speculaaas OMG
Ik weet zeker dat als ik nu een zak kleine harde kruidnootjes voor me krijg en ze opeet, dat ik er van geniet. Maar dan is het een 7,5 of een 8, terwijl als ik wacht tot half november, ik het een dikke 9 vindquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ah oke, Nah ik vind het sowieso wel lekker, maar ik maak wel pas zelf kruidnoten en speculaas enz als hij in het land is.
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik zuig altijd op kruidnoten totdat ze slap worden.
Klinkt heel erg homofiel trouwens.
ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik zuig altijd op kruidnoten totdat ze slap worden.
Klinkt heel erg homofiel trouwens.
Kloptquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat me wel iets van bij geloof ik. Volgens mij was het een bepaalde vrucht, een granaatappel, die ze maar half opgegeten had. Maar er zijn meerdere versies van het verhaal.
Van wikipedia.quote:Toen het al te erg werd gebood Zeus zijn broer Hades om Persephone aan haar moeder terug te geven. Hades stemde toe, maar Persephone had juist die dag 6 granaatappelpitten gegeten. Voor elke pit die ze gegeten had moest Persephone een maand naar hem, naar de liefde terugkeren.
omg hebbuhquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
50 cent he? Zo cheap.. zo slecht
Geen zin in werken vooral.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet
Heb echt zo geen zin vandaag
Ja mamquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
diabetes jongen, denk om je diabetes
waaaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
50 cent he? Zo cheap.. zo slecht
ik heb em gehoord was echt geweldig al die ouwe platenquote:
Ik hield me best in op het kantoor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ging vrij hard in mijn eentje in de auto.
Hihi sorryquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag
[..]
[..]
bij de supermarkt? goedkoopste gevulde speculaas ooit
dan ga ik van de week wel effe kijken dat is wel zoooo lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag
[..]
[..]
bij de supermarkt? goedkoopste gevulde speculaas ooit
JAquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ga ik van de week wel effe kijken dat is wel zoooo lekker
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:24 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik hou niet van snoep/koek en chipsBen ik dan raar?
ehm, kruidnoten zijn ook koek..quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:24 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik hou niet van snoep/koek en chipsBen ik dan raar?
een keertje zondigen kan geen kwaadquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA
ik loop er iedere keer heeeeeel hard voor bij
Mwa, meestal neem ik in de hele sinterklaas periode 2 keer een handje uit me moeders voorraadquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
maar je houdt wel van kruidnoten
wel als je het 3 maanden lang doet..quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
een keertje zondigen kan geen kwaad
Weet ik maar daar blijft het dan meestal niet bijquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
een keertje zondigen kan geen kwaad
ja dat doe ik dan weer niet zovaak want dan vind ik het ook niet meer lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
wel als je het 3 maanden lang doet..
hmmz lastig danquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik maar daar blijft het dan meestal niet bij
Niet in huis is niet verleidelijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja dat doe ik dan weer niet zovaak want dan vind ik het ook niet meer lekker
[..]
hmmz lastig dan
das waar daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet in huis is niet verleidelijk
ik zag trouwens dat je afscheid hebt genomen van je piercingquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet in huis is niet verleidelijk
ze wordt volwassenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zag trouwens dat je afscheid hebt genomen van je piercing
hoe dat zo dan?
Dat doe je niet! En hoi!!! waar was jij!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
neuh, dan moet ik haar inruilen
voor een jonger model?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
neuh, dan moet ik haar inruilen
Op zich ging het wel aardig, echter heeft hij 1 keer lopen klieren, uiteindelijk wel genezen maar nog aan de binnenkant gevoelig littekenweefsel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zag trouwens dat je afscheid hebt genomen van je piercing
hoe dat zo dan?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat doe je niet! En hoi!!! waar was jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmz okee ik ken et wel mijn labret was ook niet fijn deed erg zeer genas ook zeer slechtquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op zich ging het wel aardig, echter heeft hij 1 keer lopen klieren, uiteindelijk wel genezen maar nog aan de binnenkant gevoelig littekenweefsel.
2 jaar lang de kans gegeven en mwah ik ben hem liever kwijt dan rijk eigenlijk
Jammer dat je er nu nog wel wat van blijft zien
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
anders doe ik het wel.. oh hai
Shit, me hartje begon helemaal sneller te kloppen voordat ik je spoiler lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met afdrogen ook, dan vergat ik dat hij er zatquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz okee ik ken et wel mijn labret was ook niet fijn deed erg zeer genas ook zeer slecht
terwijl ik nu een ringetje heb aan de zijkant van mijn lip en daar heb ik geen last mee gehad
Aan t werk, en toen ging het rond de lunch zo snel dat ik maar zachtjes bleef lurken af en toequote:Op vrijdag 28 september 2012 14:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat doe je niet! En hoi!!! waar was jij!
Neuh, een minder volwasse typequote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
anders doe ik het wel.. oh hai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kan er ook niks aan doen dat ik kalende benNIEUW: Foto's!
Miste je alquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Aan t werk, en toen ging het rond de lunch zo snel dat ik maar zachtjes bleef lurken af en toe
[..]
Neuh, een minder volwasse type
whehehhee jaaa ik weet precies wat je bedoeltquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met afdrogen ook, dan vergat ik dat hij er zatauw en ik eet sochtends havermoutpap en dan moet je de stukjes er af krabben enzo
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Shit, me hartje begon helemaal sneller te kloppen voordat ik je spoiler las
Gelukkig heb je andere skilzzquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
ik kan er ook niks aan doen dat ik kalende ben
prille liefdequote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
sorry
[..]
Gelukkig heb je andere skilzz
[..]
prille liefde
wanneer?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
weer eens m'n skillz op pijl brengen dan maar
ik zie daar geen problemen hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer?
ik moet vanavond je haar doen![]()
en vroeg naar bed
Ik heb geen zinquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zie daar geen problemen hoor
BURNquote:
ik vind sexytime een stom woordquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Vroeg in bed? Ook dan kan je sexytime hebben.
ga jij ff lekker trekkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2012 14:50:52 ]
ALFA'squote:Op vrijdag 28 september 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben verliefd
En ze heet Giulietta
Vertel me meer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben verliefd
En ze heet Giulietta
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga jij ff lekker trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
halve zak al leeg, nu ben ik er misselijk van
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
owquote:
dat dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Vroeg in bed? Ook dan kan je sexytime hebben.
pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben verliefd
En ze heet Giulietta
ben er ook bang voor jaquote:
En dat heeft diabetesquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
halve zak al leeg, nu ben ik er misselijk van
Alfa Romeo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben verliefd
En ze heet Giulietta
Ja, maar dan wel zo'n oude... die eerste of tweede generatie.quote:
Ben helemaal verliefd op mijnequote:
vrrrrrrrroemquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ben helemaal verliefd op mijneHij was een tijdje kapot toen dacht ik aan verkopen. Maar het moment dat ik erin ging rijden na een week was ik opnieuw verkocht. XS model dus er zit een lekkere motor in
Ik ging ook altijd met OVquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zei vroeger altijd waarom zou ik me rijbewijs nodig hebben, kan nu niet meer zonder
"deels" overwonnen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging ook altijd met OV
toen ik 21 werd geprobeerd rijbewijs te halen na 3 keer gezakt te zijn was mijn theorie verlopen
In 2005 auto ongeluk gehad, en sindsdien zat ik bang in de auto.
En nu heb ik mijn angst deels overwonnen en heb ik sinds vorig jaar maart mijn rijbewijs
En ze leefde nog lang en gelukkig![]()
Haha jezus dat is best een verhaal, goed dat je over je angst heen bent gekomenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging ook altijd met OV
toen ik 21 werd geprobeerd rijbewijs te halen na 3 keer gezakt te zijn was mijn theorie verlopen
In 2005 auto ongeluk gehad, en sindsdien zat ik bang in de auto.
En nu heb ik mijn angst deels overwonnen en heb ik sinds vorig jaar maart mijn rijbewijs
En ze leefde nog lang en gelukkig![]()
Het is er nog wel hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
"deels" overwonnen?
volgens mij ben je er redelijk overheen hoor
Valt wel mee veel tekst, weinig inhoudquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha jezus dat is best een verhaal, goed dat je over je angst heen bent gekomen.
Ik had in 2007 een ongeluk waar ik tot 2011 van moest herstellen en niet kon auto rijden. Toen kreeg ik een baan hier en had ik 10 dagen vrij genomen. In die 10 dagen snel theorie+spoedcursus gehaald en gelijk een auto gehaald voordat ik me rijbewijs binnen had haha. Nu dagelijks rijden
Als ik 1,5 jaar terug had gezegd "over 1,5 jaar heb je een rondje over een race-circuit gereden" had je me voor gek verklaard. Sterker nog, ik denk dat je niet eens naast mij was gaan zitten destijds.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is er nog wel hoor
[..]
Valt wel mee veel tekst weinig inhoud
Pittig ongeluk danwatskebeurt
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als ik 1,5 jaar terug had gezegd "over 1,5 jaar heb je een rondje over een race-circuit gereden" had je me voor gek verklaard. Sterker nog, ik denk dat je niet eens naast mij was gaan zitten destijds.
Was aangereden bij dat drukke kruispunt vlakbij gemeentehuis.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is er nog wel hoor
[..]
Valt wel mee veel tekst, weinig inhoud
Pittig ongeluk danwatskebeurt
WOW heftig zegquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Was aangereden bij dat drukke kruispunt vlakbij gemeentehuis.
Been op 3 plaatsen gebroken, sleutelbeen gebroken, bovenarm gebroken en 2 ribben gebroken + 3 zwaar gekneust. Later was de schroef verkeerd gezet in me been dus die moest eruit+pin ook en daarvan inwendige bloedingen gehad etc.
Maar nu weer fit en sport 5 keer per week zonder problemen
haayquote:
Ja zeker wel, me helm heeft me leven gered. Had ook echt net 2 weken me brommer+brommer rijbewijs. Ik hoef nooit een motor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WOW heftig zegJe hebt dus echt wel een engeltje boven je hoofd gehad.. pfoe
zo'n oudere impreza ja, of het model na die lelijke kikkerogen..quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel zo'n oude... die eerste of tweede generatie.
Zo'n Skyline R34 GTR is niet haalbaar denk ik, in mijn geval
Ik roep altijd als ik een Mazda RX-8 zie rijden dat dat mijn "midlife crisis auto" wordt
Hoorcollege overleefd?quote:
Dat herstel ook, zo langquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja zeker wel, me helm heeft me leven gered. Had ook echt net 2 weken me brommer+brommer rijbewijs. Ik hoef nooit een motor.
ik ben ook ooit een keer op mijn bek geklapt met mijn scooterquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja zeker wel, me helm heeft me leven gered. Had ook echt net 2 weken me brommer+brommer rijbewijs. Ik hoef nooit een motor.
Ja weetje waarom, in hoorn (KUTziekenhuis) hebben ze mijn been verkeerd teruggezet. Staat nu nog steeds licht naar buiten gedraait dus al mijn spieren moesten zich aanpassen en kon niet normaal lopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoorcollege overleefd?
[..]
Dat herstel ook, zo lang
En nu? Verder geen klachten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja weetje waarom, in hoorn (KUTziekenhuis) hebben ze mijn been verkeerd teruggezet. Staat nu nog steeds licht naar buiten gedraait dus al mijn spieren moesten zich aanpassen en kon niet normaal lopen.
Ja ik zag toen ik uiteindelijk thuis was me helm+brommer, brommer in de prak en een grote schaafwond op me helm. Rare is dat mijn geheugen echt heel goed is maar die 10 sec van de klap tot liggen was ik gelijk kwijt, nooit teruggehad ook. Wel krijg ik soms de kriebels als ik daar zelf rij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben ook ooit een keer op mijn bek geklapt met mijn scooter
gelukkig had ik toen wel een helm op
normaal reed ik altijd zonder maar sindsdien altijd helmpje op
1tje, ik wil fifa en werk op dit moment nog. Nee maar lichamelijk is alles helemaal top. De littekens kan ik wel mee leven. Heb er 4 op me bovenbeen. Maar zie het maar als een reminder dat ik geluk heb gehad en me leven moet leven.quote:
nou ja ik zat de dag erna alweer erop ik had ook verder niks maar sindsdien ben ik wel voorzichtiger gaan rijdenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja ik zag toen ik uiteindelijk thuis was me helm+brommer, brommer in de prak en een grote schaafwond op me helm. Rare is dat mijn geheugen echt heel goed is maar die 10 sec van de klap tot liggen was ik gelijk kwijt, nooit teruggehad ook. Wel krijg ik soms de kriebels als ik daar zelf rij.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
1tje, ik wil fifa en werk op dit moment nog. Nee maar lichamelijk is alles helemaal top. De littekens kan ik wel mee leven. Heb er 4 op me bovenbeen. Maar zie het maar als een reminder dat ik geluk heb gehad en me leven moet leven.
Ik snap de stof wel beter doordat in het hoorcollege voorbeelden worden gegeven die in het boek niet gegeven worden. Maar verder.. neu.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap de stof wel beter doordat in het hoorcollege voorbeelden worden gegeven die in het boek niet gegeven worden. Maar verder.. neu.
Klopt, en ze zitten gelukkig op een plek die niemand ooit ziet, alleen de kleine onderaan en een helft van de 2e als ik een zwembroek-boxer aan heb. Maar was voor mijn ongeluk een beetje een gamer etc. Sindsdien ging ik sporten-uit en meer sociaal en nu ben ik gewoon echt trots op wat ik heb bereikt. Ben goed wakkergeschud door die 65km/u knal haha.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!
Gelukkig maarEn die littekens doe je verder toch niet aan
ik heb een litteken op mijn kuit en daar heb ik gewoon een tattoo overheen laten zettenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klopt, en ze zitten gelukkig op een plek die niemand ooit ziet, alleen de kleine onderaan en een helft van de 2e als ik een zwembroek-boxer aan heb. Maar was voor mijn ongeluk een beetje een gamer etc. Sindsdien ging ik sporten-uit en meer sociaal en nu ben ik gewoon echt trots op wat ik heb bereikt. Ben goed wakkergeschud door die 65km/u knal haha.
cryothicquote:
Nerdjequote:Op vrijdag 28 september 2012 15:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klopt, en ze zitten gelukkig op een plek die niemand ooit ziet, alleen de kleine onderaan en een helft van de 2e als ik een zwembroek-boxer aan heb. Maar was voor mijn ongeluk een beetje een gamer etc. Sindsdien ging ik sporten-uit en meer sociaal en nu ben ik gewoon echt trots op wat ik heb bereikt. Ben goed wakkergeschud door die 65km/u knal haha.
Een tattoo over littekenweefsel, doet dat geen pijn?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb een litteken op mijn kuit en daar heb ik gewoon een tattoo overheen laten zetten
valt nu ook bijna niet meer op
nee eigenlijk viel dat reuze meequote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een tattoo over littekenweefsel, doet dat geen pijn?
Haha, ja ben ook echt wel blij ermee. En ben nu veel fitter dan ik ooit was omdat als je hoort dat je misschien nooit meer kan rennen er echt wat instort. Dus was dat echt een doel wat ik mezelf zette. Ook nog een feit bij het ongeluk, was aangereden door een militair. En toen hij uitstapte en me hoorde schreeuwen van de pijn stapte hij in en reed hij door. Later kwam hij nog een keer langs en zei hij dit tegen me (terwijl ik in een rolstoel zat helemaal kapot) Tja jij hebt het lichamelijk, maar ik heb het misschien nog wel erger psychisch. Kon hem wel vermoorden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nerdje![]()
![]()
En dat je nu meer geniet van het leven is geheel terecht en een natuurlijke reactie imo
wtf?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, ja ben ook echt wel blij ermee. En ben nu veel fitter dan ik ooit was omdat als je hoort dat je misschien nooit meer kan rennen er echt wat instort. Dus was dat echt een doel wat ik mezelf zette. Ook nog een feit bij het ongeluk, was aangereden door een militair. En toen hij uitstapte en me hoorde schreeuwen van de pijn stapte hij in en reed hij door. Later kwam hij nog een keer langs en zei hij dit tegen me (terwijl ik in een rolstoel zat helemaal kapot) Tja jij hebt het lichamelijk, maar ik heb het misschien nog wel erger psychisch. Kon hem wel vermoorden.
Wat een assquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, ja ben ook echt wel blij ermee. En ben nu veel fitter dan ik ooit was omdat als je hoort dat je misschien nooit meer kan rennen er echt wat instort. Dus was dat echt een doel wat ik mezelf zette. Ook nog een feit bij het ongeluk, was aangereden door een militair. En toen hij uitstapte en me hoorde schreeuwen van de pijn stapte hij in en reed hij door. Later kwam hij nog een keer langs en zei hij dit tegen me (terwijl ik in een rolstoel zat helemaal kapot) Tja jij hebt het lichamelijk, maar ik heb het misschien nog wel erger psychisch. Kon hem wel vermoorden.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben verliefd op mijn eigen hoofd vandaag ofzo
ja want door de ziek is mijn huid nog bleek en mijn make up is goed en mijn haar zit goed dus ik denk steeds wauwiequote:
gauw maak pic voor in het archief!quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja want door de ziek is mijn huid nog bleek en mijn make up is goed en mijn haar zit goed dus ik denk steeds wauwie![]()
wat denk je ik heb er echt al teveel gemaaktquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gauw maak pic voor in het archief!
bewaren... als je een dipje hebt, snel naar je eigen foto's kijken... ben je er zo weer bovenopquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat denk ik heb er echt al teveel gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat denk je ik heb er echt al teveel gemaakt![]()
Koud he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo schatjes![]()
Ben weer terug in Nederland
Haha ja, een militair die al gewend moet zijn aan schreeuwende slachtoffers lijkt me. En je dan zo gedragen. Maarja verder nooit meer contact gezocht. Wilde het achter me laten, kon me niet zoveel interesseren. Focuste me meer op me herstelquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
wtf?
doorrijden is erg, maar kan soms gebeuren van de schrik, zolang je je daarna maar meld.
Maar zo'n opmerking... je zou hem nou eens op moeten zoeken.. "en? nog steeds psychische problemen?"
Eigenlijk anoniem... "heeft u wel eens psychische problemen?", "nee?"
Hoi schatjequote:Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo schatjes![]()
omdat omdat ja weeniequote:Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]En waarom heb ik daar nog NIKS van gezien dan?
Ben wel benieuwd jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat omdat ja weenie
wil je zien dahan? lijkt wel of ik bloot ben maar da is nie zo hoor
gelijk heb jequote:Op vrijdag 28 september 2012 16:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja, een militair die al gewend moet zijn aan schreeuwende slachtoffers lijkt me. En je dan zo gedragen. Maarja verder nooit meer contact gezocht. Wilde het achter me laten, kon me niet zoveel interesseren. Focuste me meer op me herstel
Precies, gelukkig heb ik op dat vlak niks overgehouden. Behalve rillingen bij zwaagmergouwquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een ass![]()
Alsof je zelf geen geestelijke klap krijgt op dat moment (en daar kan je ook nog last van houden)
Ik wil ook zienquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat omdat ja weenie
wil je zien dahan? lijkt wel of ik bloot ben maar da is nie zo hoor
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo schatjes![]()
en terecht, is ook belangrijker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja, een militair die al gewend moet zijn aan schreeuwende slachtoffers lijkt me. En je dan zo gedragen. Maarja verder nooit meer contact gezocht. Wilde het achter me laten, kon me niet zoveel interesseren. Focuste me meer op me herstel
doe nou niet... als je teveel pusht, raak je hem kwijt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoi schatje![]()
Good to have you back.
Hallo meneer logischquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoi schatje![]()
Good to have you back.
Welke Hein?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Al die foto's van HeinWie wil Hein ontmoeten?
Cryquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
en terecht, is ook belangrijker.
[..]
doe nou niet... als je teveel pusht, raak je hem kwijt.
Albertquote:
Heb ik bij de snelweg op A7 richting purmerend (net uitgevoegd de brug over en rechterhand mcdonalds)quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Precies, gelukkig heb ik op dat vlak niks overgehouden. Behalve rillingen bij zwaagmergouw
Omdat je mcdonalds vies vind of was daar het ongeluk?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik bij de snelweg op A7 richting purmerend (net uitgevoegd de brug over en rechterhand mcdonalds)
Mijn schatje Heinquote:
ongelukquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Omdat je mcdonalds vies vind of was daar het ongeluk?
Me college werd net weggebelt. Ze baby komt eraanleuk
nu moet ik hem 4 weken over nemen. minder leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
een opgezette dooie.. uhm... wat was ut?quote:
een ratje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een opgezette.. uhm... wat was ut?
wel een vieze.. had best even zn haren mogen kammen voor de fotoquote:
Muskusratquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een opgezette dooie.. uhm... wat was ut?
Zwak maagje? Dit is nog 1 van de braafste foto'squote:Op vrijdag 28 september 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh bah.. mag het in een spoiler
quote:
Wut heb je/jullie ongeluk gehad?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ongeluk
Net op topsnelheid door invoegen en gast voor ons stopte voor eendjes op de snelweg![]()
Maar hij had ABS en stond gelijk stil, wij niet en gleden nog door en botste achterop die mafkees
Hij kwam net uit het water de vriezer joh.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel een vieze.. had best even zn haren mogen kammen voor de foto
zeg eh... ik kan me herinneren dat ik in de KPD SC van iemand een foto in een spoiler moest zetten omdat ie NSFW wasquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Muskusrat
[..]
Zwak maagje? Dit is nog 1 van de braafste foto's
[..]
kon je niet ff zijn haren kammen voor de foto vindt dit zo muskusratonterendquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Muskusrat
[..]
Zwak maagje? Dit is nog 1 van de braafste foto's
[..]
Hier zijn geen geslachtsdelen op te zien. Maar zo'n foto heb ik ook nog wel van Hein.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zeg eh... ik kan me herinneren dat ik in de KPD SC van iemand een foto in een spoiler moest zetten omdat ie NSFW was
Nee mocht nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kon je niet ff zijn haren kammen voor de foto vindt dit zo muskusratonterend
mag ik die in dmquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Pfff, jullie kunnen ook niks hebben. En ik wou nog wel een foto van zijn borstholte plaatsen.
zo schokkend vind ik het nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Pfff, jullie kunnen ook niks hebben. En ik wou nog wel een foto van zijn borstholte plaatsen.
heb je niet een foto dat je z'n bloed drinkt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind lichamen en beestjes en dode dingen altijd fascinerend
Wil je met de organen er nog in of eruit?quote:
Ik heb het aangeraaktquote:
ik ben ook een beetje raarquote:
Nee, hij bloedde ook niet. Dan moest ik 'm uitknijpen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
heb je niet een foto dat je z'n bloed drinkt?
beidenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je met de organen er nog in of eruit?
[..]
Ik heb het aangeraakt
Ik ook, ik stond te springen als een kind in een snoepwinkel tijdens dat practicumquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind lichamen en beestjes en dode dingen altijd fascinerend
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben niet zo'n held wat betreft dooie dieren dus nouhja
Handjes.quote:
coolquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je met de organen er nog in of eruit?
[..]
Ik heb het aangeraakt
Even uploaden danquote:
Oei, ja voor eendjes stoppen is normaal maar niet plots. Wat had je er aan overgehouden?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ongeluk
Net op topsnelheid door invoegen en gast voor ons stopte voor eendjes op de snelweg![]()
Maar hij had ABS en stond gelijk stil, wij niet en gleden nog door en botste achterop die mafkees
alsof het de gewoonste zaak van de wereld is hehe. geweldig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, hij bloedde ook niet. Dan moest ik 'm uitknijpen.
ik rem ook altijd voor dieren maar denk ook om mijn medemens. kijk constant achterom om te zien hoe dicht de persoon op mij rijdt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oei, ja voor eendjes stoppen is normaal maar niet plots. Wat had je er aan overgehouden?
mag ik het ook zien?quote:
Voor mij welquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:25 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
alsof het de gewoonste zaak van de wereld is hehe. geweldig.
ik ben afgehaakt met medische studie voordat het echt begon. zag meteen dat ik dat soort dingen niet kon.quote:
Ik vind het stiekem heel erg gaafquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:28 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik ben afgehaakt met medische studie voordat het echt begon. zag meteen dat ik dat soort dingen niet kon.
ik ook maar kon er dus niet goed tegen...quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem heel erg gaaf
Het is wel een kwestie van door de zure appel bijten, ik vond het eerst supereng, maar toen we eenmaal bezig waren vond ik het echt geniaalquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:31 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik ook maar kon er dus niet goed tegen...
wie weet te vroeg afgehaakt maar ben gelukkig met wat ik nu doequote:Op vrijdag 28 september 2012 16:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is wel een kwestie van door de zure appel bijten, ik vond het eerst supereng, maar toen we eenmaal bezig waren vond ik het echt geniaal
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pics van platgereden stampertjes en meeuwen mogen voortaan naar dw en knetter?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:34 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
wie weet te vroeg afgehaakt maar ben gelukkig met wat ik nu doe
Alleen als ze opengesneden zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pics van platgereden stampertjes en meeuwen mogen voortaan naar dw en knetter?
Precies, laatst per ongeluk een haas doodgereden. Zag m nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:27 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik rem ook altijd voor dieren maar denk ook om mijn medemens. kijk constant achterom om te zien hoe dicht de persoon op mij rijdt.
gelukkig geen auto ongelukken gehad. wel 2 met motor...
ik noem het meer ontploftquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen als ze opengesneden zijn
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Precies, laatst per ongeluk een haas doodgereden. Zag m niet
nee teelballen ploppen als hobbyquote:
Mijn schuldquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben even weg, en het topic gaat over dode dieren?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee teelballen ploppen als hobby
biedt jij je aan om op te oefenen
Uhm, laat me even denken.....quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee teelballen ploppen als hobby
biedt jij je aan om op te oefenen
dat heb ik gehad toen ik voor de eerste keer in een auto reedquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Precies, laatst per ongeluk een haas doodgereden. Zag m niet
Het is meer de diepere gedachte er achter.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben even weg, en het topic gaat over dode dieren?
Ja ik reed op een onverlichte weg, toen kruiste ik een andere auto en in zijn koplampen zag ik de haas rennen dus ik zei KIJK EEN HAASquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik gehad toen ik voor de eerste keer in een auto reed
stak dat beest ook over was vergeten waar de rem zat
boem haas plat
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is meer de diepere gedachte er achter.
Het rustig bestuderen en bekijken van dode wezens, wat duid op een innerlijk verlangen tot macht. Wetende dat de wereld het niet accepteerd een dood persoon in huis te hebben worden deze verlangens toegepast op dieren, hetgeen breder geaccepteerd wordt.
Wat hier eigenlijk uit naar voren komt is dat deze dames behoefte hebben aan macht en controle binnen een relatie. Een rustige liefst onderdanige vriend die niet al te veel moeite doet om hen tegen te spreken.
Aldus dr Phil
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het rustig bestuderen en bekijken van dode wezens, wat duid op een innerlijk verlangen tot macht. Wetende dat de wereld het niet accepteerd een dood persoon in huis te hebben worden deze verlangens toegepast op dieren, hetgeen breder geaccepteerd wordt.
Wat hier eigenlijk uit naar voren komt is dat deze dames behoefte hebben aan macht en controle binnen een relatie. Een rustige liefst onderdanige vriend die niet al te veel moeite doet om hen tegen te spreken.
Aldus dr Phil
nee hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Aldus dr Phil
Dus jij hebt alleen maar dominante mannen als vriend?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is zo niet waar. Een rustige, onderdanige vriend bij mij? Dat is een week leuk, daarna wordt het saai en ga ik de hele tijd lopen kutten om iets van weerstand te krijgen.
Op het moment wel ja. De vorige nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus jij hebt alleen maar dominante mannen als vriend?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is zo niet waar. Een rustige, onderdanige vriend bij mij? Dat is een week leuk, daarna wordt het saai en ga ik de hele tijd lopen kutten om iets van weerstand te krijgen.
Zeg he... ik heb er ook niet voor geleerd hoor... ben maar IT'erquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor.
de dieren zijn interessant en de mannen kunnen zo ook wel met de zweep ervan langs krijgen
ja dat dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja ik reed op een onverlichte weg, toen kruiste ik een andere auto en in zijn koplampen zag ik de haas rennen dus ik zei KIJK EEN HAASen toen ging ik over een harige hobbel
Ik zal jou eens...quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Zeg he... ik heb er ook niet voor geleerd hoor... ben maar IT'er
Ik zoek zelf altijd een vrouwmens waar ik toch wel het overwicht hebquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op het moment wel ja. De vorige niet
dat sowieso en ze moet ook haar eigen leven hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zoek zelf altijd een vrouwmens waar ik toch wel het overwicht heb![]()
, maar er mag wel pit in zitten
geen meisje dat op alles ja zegt enzo, maar ook met een eigen mening enzo
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sowieso en ze moet ook haar eigen leven hebben
ik had een ex die wou perse bij alles wat ik deed erbij zijn en das niet altijd even leuk
precies ik ga nog wel eens bij een van mijn beste vrienden langs en met hem bespreek ik dingen die niemand wat aan gaat en als zij er bij zat is dat toch wel vrij belemmerendquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Mijn ex wilde ook zo'n beetje elke dag samen zijnNou, ik niet eigenlijk
ach ja, vrouwenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies ik ga nog wel eens bij een van mijn beste vrienden langs en met hem bespreek ik dingen die niemand wat aan gaat en als zij er bij zat is dat toch wel vrij belemmerend
Houdoequote:Op vrijdag 28 september 2012 16:50 schreef Cryothic het volgende:
Ik ga er weer eens vandoor
tot later mensen
fijn weekendquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:50 schreef Cryothic het volgende:
Ik ga er weer eens vandoor
tot later mensen
heerlijke wezens zolang ze niet zeurenquote:
quote:
vreemde wezensquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heerlijke wezens zolang ze niet zeuren
Overwicht heeft hij niet hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zoek zelf altijd een vrouwmens waar ik toch wel het overwicht heb![]()
, maar er mag wel pit in zitten
geen meisje dat op alles ja zegt enzo, maar ook met een eigen mening enzo
Zelfs als mijn vriend en ik samen zijn doen we nog niet alles samen. Ik schop 'm gewoon achter zijn pc, gaat hij maar gamen, ga ik wel lezen ofzo. Of Fokken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sowieso en ze moet ook haar eigen leven hebben
ik had een ex die wou perse bij alles wat ik deed erbij zijn en das niet altijd even leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |