Ik ben niet zo bekend met de Egyptische Goden. Het enige daarvan weet ik uit Thor en Incredible Hercules (comics)quote:
hihihi vegetation goddesquote:
ik mis de wegwijspietquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:44 schreef Tamashii het volgende:
Sinterklaas. Ik geloof nog steeds. Wat een prachtig sprookje.
Gemene exen hier zeg.quote:
ik vind t nog wel eens leuk om er e.e.a over op te zoeken.. zowel de egyptische als de grieksequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de Egyptische Goden. Het enige daarvan weet ik uit Thor en Incredible Hercules (comics)
Ik ook! 'recht zo die gaat'quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hihihi vegetation goddes
[..]
ik mis de wegwijspiet
Ik wilde hem titelen: Do it like an egyptian!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zo 'brutaal' geweest om een nieuwe te openen...
Sorry
Niks bijzonder maar dat hij het niet meteen kan rond bazuinen op schoolquote:
Ik weet niet hoe mijn buren dat doen, ga ik eens vragen, zij zijn Jehova getuigen, ben ik wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kon hem niet laten liggen,
Wat vinden jullie dan van mensen die hun kinderen al van kleins af aan vertellen dat hij niet bestaat? Mijn oude buren deden dat bij hun kinderen, en die hebben dus nooit geloofd, Ik vind dat jammer want het is 1 van de grootste maar ook mooiste volwassengeheimen vind ik, De verwachting bij de kindjes, en vol vertrouwen in zo'n oude vent met baard
Geen idee wat ze in de klas doen dus ik denk wel dat dit echt het laatste jaar isquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar LoLa,vieren ze het in de klas van je oudste ook nog? Of moeten ze al surprises gaan doen?
Als ze het nog vieren zou ik het 1 jaar nog zo laten,volgend jaar weet hij het wel
Hou opquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een meisje beschermt door 2 grote broers
Sorry ik dacht je mobiel zat of drukquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Nixx- het volgende:
Zucht... mag ik geen topic titels bedenken?
ik ga nu ff huilen, momentjequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ook! 'recht zo die gaat'
depends ik heb wel eens plagend gezegd jij bent mijn sletje tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Gemene exen hier zeg.
Nou ja, slet is ook niet een charmant woord om mij te omschrijven.
Thor en Hercules gaan ook over Egyptische goden?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de Egyptische Goden. Het enige daarvan weet ik uit Thor en Incredible Hercules (comics)
Sorry kusje eropquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga nu ff huilen, momentje
Druk: Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry ik dacht je mobiel zat of druk
Dat is Demeter toch? Persephone was haar dochter, die meegelokt is door Hades in zijn duistere paradijs. Daar liet hij haar voedsel uit de onderwereld eten, waardoor ze niet meer terug kan komen. Alleen had ze net te weinig om voor eeuwig gebonden te zijn en mocht ze in de lente/zomer bij haar moeder zijn, maar moest ze in de winter terug naar Hades. Dan werd Demeter heel verdrietig en liet ze alle planten sterven, zo zijn de seizoenen ontstaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hihihi vegetation goddes
[..]
ik mis de wegwijspiet
Ik moet er nog steeds een beetje om lachen. Is dat erg?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Gemene exen hier zeg.
Nou ja, slet is ook niet een charmant woord om mij te omschrijven.
Grieks en Romeins heb ik gehad op school. (Grieks, Latijn, KCV)quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind t nog wel eens leuk om er e.e.a over op te zoeken.. zowel de egyptische als de griekse
Nee, maar zo bedoelde hij het niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
depends ik heb wel eens plagend gezegd jij bent mijn sletje toch
dat gaat nog wel
Persephone as a vegetation goddess (Kore) and her mother Demeter were the central figures of the Eleusinian mysteries that predated the Olympian pantheon, and promised to the initiated a more enjoyable prospect after death.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is Demeter toch? Persephone was haar dochter, die meegelokt is door Hades in zijn duistere paradijs. Daar liet hij haar voedsel uit de onderwereld eten, waardoor ze niet meer terug kan komen. Alleen had ze net te weinig om voor eeuwig gebonden te zijn en mocht ze in de lente/zomer bij haar moeder zijn, maar moest ze in de winter terug naar Hades. Dan werd Demeter heel verdrietig en liet ze alle planten sterven, zo zijn de seizoenen ontstaan.
Mja opzich wel een goed streven jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks bijzonder maar dat hij het niet meteen kan rond bazuinen op schooldie insteek.. maar hoe meer ik er over nadenk zal het gewoon worden na Sinterklaas dat we het em dan vertellen.
Aan de andere kant, een meisje dat geterroriseerd wordt door oudere broers.. Ik heb al een behoorlijke hel meegemaakt met 1 broer toenquote:Hou opmijn eierstokken
Waarom lach jij daar om?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds een beetje om lachen. Is dat erg?
[..]
Grieks en Romeins heb ik gehad op school. (Grieks, Latijn, KCV)
Germaans/Noors vind ik zelf eigenlijk veel toffer en heb ik wel een en ander over gelezen.
Vind het wel tof dat veel van onze dagen nog steeds naar de Germaanse goden vernoemd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |