Wat dan wel?quote:
Ik ben altijd zo, aangenaam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zijn de meiden hier altijd zo of alleen vandaag?
Je hebt een max. van 1 keer per dag?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik heb al gefapt vandaag.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik heb al gefapt vandaag.
Nee, maar ik probeer me in te houden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt een max. van 1 keer per dag?
Vanavond misschien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Om te bewaren bedoel je?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, maar ik probeer me in te houden.
Helaas is Fera ons daarin aan het hinderen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, we probeerden het niveau nog enigzins hoog te houden hier.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer me in te houden.
[..]
Vanavond misschien.M'n haar. Dat is heilig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hoe durft zequote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Helaas is Fera ons daarin aan het hinderen.
Dat vind jij heul niet erg.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof jij dat erg vindt, heilig boontje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hebben een bioloog in ons midden, die discussie kan best hoog worden gehouden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, we probeerden het niveau nog enigzins hoog te houden hier.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jij dat erg vindt, heilig boontje.
Hehe, had het nog niet gelezen. Leuk.quote:
Ja.quote:
Dat moet wel lukken.quote:
O ja, m'n ogen. Dat is niet fijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, had het nog niet gelezen. Leuk.
[..]
Ja.
[..]
Dat moet wel lukken.
Neuh.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Heb jij een relatie met kaneelstokje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |