Wat een lief compliment, dank je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
En jij bent dan natuurlijk de parel.
Nou ja een deel van hem is de parelquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
En jij bent dan natuurlijk de parel.
DUCT-tape werkt ook. Of ijzeren staafjes, heb ik ook het één en ander over gehoord.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Die flappen moet je ook naar binnen vouwen
Mooie uitspraak.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
Elke mossel kan een parel in zich krijgen.
Ik heb wel ergere gezien ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ding zelf, die flappen ...Ik vind het gewoon een vies ding. Het ziet er gewoon lelijk uit.
En die van mij vind ik zelf nog niet zo erg vergeleken met andere die ik gezien heb.
Soms. Maar als je de tijd er voor neemt, is het zoveel beter.quote:
Een roze, glimmende parel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja een deel van hem is de parel
Is dat een verkapt compliment of een verkapte belediging?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie uitspraak.
[..]
Ik heb wel ergere gezien ja.
[..]
Soms. Maar als je de tijd er voor neemt, is het zoveel beter.
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat een verkapt compliment of een verkapte belediging?
Oké.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Een compliment lieverd
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
Prachtig gesprokenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
Ik heb de beste ervaringen met ouderwets dichtbranden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
DUCT-tape werkt ook. Of ijzeren staafjes, heb ik ook het één en ander over gehoord.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb de beste ervaringen met ouderwets dichtbranden.
En er dan gewoon een net nieuw gat in scheuren?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb de beste ervaringen met ouderwets dichtbranden.
Nee, hoeft niet. Ik heb geen uitstekende flapjes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even tandjes op elkaar, dan is het zo voorbij.
Ah je bent al dichtgebrandquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Ik heb geen uitstekende flapjes.
Het klinkt zo alledaagds, uitstekende flapjes. Alsof het over een vouwvliegtuigje gaat ofzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Ik heb geen uitstekende flapjes.
Jep, en dit keer niet door heloef, want dan heb je weer zo'n puinzooi.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef twi het volgende:
[..]
En er dan gewoon een net nieuw gat in scheuren?
Ging het daar niet over danquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het klinkt zo alledaagds, uitstekende flapjes. Alsof het over een vouwvliegtuigje gaat ofzo.
Voor ons is het ook gewoon alledaags, get pussy everyday lalalaquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het klinkt zo alledaagds, uitstekende flapjes. Alsof het over een vouwvliegtuigje gaat ofzo.
Stoere baas ben jij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Voor ons is het ook gewoon alledaags, get pussy everyday lalala
Nouja, je wilt er geen origami mee kunnen doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, je wilt er geen origami mee kunnen doen.
Nope, I don't.quote:
Ik zag eens iemand die er een bloemkool onder had hangenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht, die gaat mij nu keihard proberen te hosselen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
He kut, veel stoerder dan dit kan ik ook niet doen sorrynou ja heb het geprobeerd hé
Ben ik nu aan de beurt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht, die gaat mij nu keihard proberen te hosselen.
Nee, hij is nog in de buurt hé..quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht, die gaat mij nu keihard proberen te hosselen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef xFriendx het volgende:
Hmmm, sportschooltijd. Tot later weer stoere gasten, laat maar waaien lippen en pareltjes.
Zo'n goed begin, en dan toch weer met een eisenpakket komen. Valt me van je tegen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
Overigens boeit het me echt geen fuck hoe de doos van een chick eruitziet.
als het maar schoon en liefst kaal is.
Because I'm worth it.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef twi het volgende:
[..]
Zo'n goed begin, en dan toch weer met een eisenpakket komen. Valt me van je tegen.
Dan zit ik niet achter mijn PC, maar ben ik keihard aan het feesten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee, hij is nog in de buurt hé..psst psst 2 uur vannacht.
Over het algemeen zijn ze toch lelijk. Dus je hebt een punt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
Overigens boeit het me echt geen fuck hoe de doos van een chick eruitziet.
als het maar schoon en liefst kaal is.
Ik haat mensen met een sociaal levenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zit ik niet achter mijn PC, maar ben ik keihard aan het feesten.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik haat mensen met een sociaal leven
Nog geneukt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker weer over seks praten, dat hadden we al een tijd niet gedaan hier.
Hoe vaak sop jij per dag?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]Soms haat ik het zelf ook. Minder tijd om te soppen enz.
Je bedoelt schoonmaken/dweilen toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]Soms haat ik het zelf ook. Minder tijd om te soppen enz.
Wist je trouwens dat je soms best makkelijk er een roosje van kan maken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Handleiding?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je soms best makkelijk er een roosje van kan maken?
True story.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |