Misschien is het handig dat, als de Burgerking je verteld dat je een bewijs moet hebben dat je mag werken, ook even aan hun vraagt wat voor bewijs ze willen, en waar je dat moet halen...quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:50 schreef MakaveliTh3don het volgende:
Dat heb ik gedaan maar ze wisten zeker dat het een GBA uittreksel was heb ik het gehaald voor 12,50 blijkt het een foute te zijn.
En waarom heb je een verblijfsdocument en geen NL-paspoort , hebben je ouders/jijzelf dat nooit aangevraagd?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:04 schreef MakaveliTh3don het volgende:
Ik heb een turkse paspoort en ik heb mijn verblijfsdocument nieuw verlengt en heb ook een gloed nieuw turks paspoort. Ja volgens mij omdat turkije nog niet in europese unie ziet moet ik zo'n bewijs hebben en hij zei wel dat ik zo iets van de gemeente kan afhalen?
Die kan je verder advies geven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef MakaveliTh3don het volgende:
En wat moet belastingdienst er mee?
Of bij een kantoor: http://www.ind.nl/contact/Adressen/index.aspxquote:Telefonisch
U kunt bellen met algemene vragen en met vragen over uw dossier. Houdt u in dat laatste geval uw dossiernummer of uw V-nummer bij de hand.
De IND is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 uur tot 17:00 uur.
Bel 0900-1234561 (¤ 0,10 per minuut plus de kosten voor het bellen met uw mobiele telefoon).
Vanuit het buitenland kunt u bellen naar +31 20 8893045.
Het lijkt me sterk dat je toestemming hebt om dat te doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:32 schreef Son-Goku het volgende:
Je hebt een BSN, maar in het GBA uitreksel staat deze er niet opALs ik in het GBA @ work kijk zie ik gewoon een bsn staan hoor
Als je pm-ed kan ik altijd ff kijken in het gba en evt een pdfje met het het uitreksel uit het gba sturen
Son-Goku heeft kennelijk niet door dat hij dan frauduleus bezig is aangezien hij zijn bevoegdheden misbruikt.. Tevens is het niet slim om zomaar aan iemand je BSN te geven..quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:36 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je toestemming hebt om dat te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |