abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:57:56 #1
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_117346836
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you.
pi_117346920
Ik wil straks eigenlijk een uur eerder gaan maar durf het niet te vragen. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:08:52 #3
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117347197
Beterschap AT! :*

Vandaag: WTF. Simpelste. tentamen. EVER. Voelt ergens heel erg vervelend (zo leer ik toch niets?! :')), maar aan de andere kant: goed cijfer, come to mama. :7

Bdh: was het E. of F.? :) Als in namen hè. :P Ik vind het sowieso vrij debiel dat ze over haar cupmaat begint (=/= over je borsten beginnen, alhoewel dat ook niet slim is), maar zeggen dat je dacht dat ze kleiner waren, is misschien niet heel erg verstandig. Tenzij ze haar borsten te groot vindt. :P Wel een dikke win dat ze een strakker shirt aan gaat trekken, lol. :D
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_117347231
Kan aan mij liggen, maar ik vind de cupmaat echt het minst interessant :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:11:35 #5
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117347268
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik vind het meestal ook niet ultraboeiend, tenzij ze echt meloenen heeft, want daar hou ik niet van. :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_117347376
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:08 schreef Muisraket het volgende:
Beterschap AT! :*

Vandaag: WTF. Simpelste. tentamen. EVER. Voelt ergens heel erg vervelend (zo leer ik toch niets?! :')), maar aan de andere kant: goed cijfer, come to mama. :7

Nice _O_
pi_117347532
Iemand een tijdmachine te huur?
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:23:56 #8
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117347623
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Iemand een tijdmachine te huur?
Hoezo barbar? :o
pi_117347640
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hoezo barbar? :o
De tijd gaat zo traag, niet normaal :'(
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:27:00 #10
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117347719
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:24 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

De tijd gaat zo traag, niet normaal :'(
Aww, nog even volhouden, bijna weekend. :)
pi_117347905
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:27 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Aww, nog even volhouden, bijna weekend. :)
Nog 5 uur :'( Jij al wel weekend?
pi_117348307
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:
mij dus ook niet.

En MR, wie is E? :S Het was D, naam is F lol
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_117348349
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

mij dus ook niet.

Ik zit al 15 jaar consequent in 'B' met mijn relaties :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:47:48 #14
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117348412
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:32 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nog 5 uur :'( Jij al wel weekend?
Jep. :7
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

mij dus ook niet.

pi_117348417
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mijn dates zijn echt van A tm F. Niet altijd even mooi dus.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:48:18 #16
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117348424
quote:

[..]

Qua namen of qua borsten? :P Allebei goed trouwens, daar niet van. :7
pi_117348440
[quote]0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:47 schreef Muisraket het volgende:

[..]

[..]

Van FOK!, of heette zij niet zo? :o En bedoel je F /quote]haal dat laatste ff weg. en e heb ik nog niet gezien
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:50:24 #18
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117348482
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:49 schreef bijdehand het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 28 september 2012 12:47 schreef Muisraket het volgende:

[..]

[..]

Van FOK!, of heette zij niet zo? :o En bedoel je F /quote]haal dat laatste ff weg. en e heb ik nog niet gezien
Ja sorry dat is het enige waar ik haar mee kan associëren aangezien ik echt 0,0 weet over haar pesoonlijkheid en nog nooit in het echt gezien heb. Vind het ook lullig om hier namen te gaan noemen, sorry.

Maar goed, dan gebruik ik voortaan wel alleen voorletters en PM ik je wel als het onduidelijk is. ;)
pi_117348486
quote:

[..]

Dat is kei toevallig _O-
pi_117348547
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:50 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ja sorry dat is het enige waar ik haar mee kan associëren aangezien ik echt 0,0 weet over haar pesoonlijkheid en nog nooit in het echt gezien heb. Vind het ook lullig om hier namen te gaan noemen, sorry.
Je noemt geen namen maar dit kwam te dicht in de buurt lol
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:01:23 #21
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_117348826
Is op zich wel een mooie doelstelling :P het hele alfabet gehad hebben! :D

Wie kent een Zelda? :Y)
Thinking about thinking of you.
pi_117349935
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:01 schreef shifto het volgende:

Mijn ex en Mjan delen dezelfde verjaardagsdatum en beide moeders hebben dezelfde voornaam.

Beat that!
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:30:40 #23
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_117349961
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mijn ex en Mjan delen dezelfde verjaardagsdatum en beide moeders hebben dezelfde voornaam.

Beat that!
Wow, dat is wel heel toevallig. :o
pi_117349966
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:01 schreef shifto het volgende:

En dan in alle nationaliteiten natuurlijk. :')
pi_117350072
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Wow, dat is wel heel toevallig. :o
De voornamen schelen ook niet zo gek veel, heb in het begin mjan nog wel eens voor m'n ex uitgemaakt :')

Gelukkig gebeurde dat andersom ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')