SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Ik vind het meestal ook niet ultraboeiend, tenzij ze echt meloenen heeft, want daar hou ik niet van.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik vind de cupmaat echt het minst interessant
Nicequote:Op vrijdag 28 september 2012 12:08 schreef Muisraket het volgende:
Beterschap AT!
Vandaag: WTF. Simpelste. tentamen. EVER. Voelt ergens heel erg vervelend (zo leer ik toch niets?!), maar aan de andere kant: goed cijfer, come to mama.
![]()
Hoezo barbar?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Iemand een tijdmachine te huur?
Aww, nog even volhouden, bijna weekend.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De tijd gaat zo traag, niet normaal
Nog 5 uurquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww, nog even volhouden, bijna weekend.
mij dus ook niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik vind de cupmaat echt het minst interessant
Ik zit al 15 jaar consequent in 'B' met mijn relatiesquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
mij dus ook niet.
En MR, wie is E? :S Het was D, naam is F lol
Jep.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog 5 uurJij al wel weekend?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
mij dus ook niet.
En MR, wie is E? :S Het was D, naam is F lol
Mijn dates zijn echt van A tm F. Niet altijd even mooi dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zit al 15 jaar consequent in 'B' met mijn relaties
Qua namen of qua borsten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja sorry dat is het enige waar ik haar mee kan associëren aangezien ik echt 0,0 weet over haar pesoonlijkheid en nog nooit in het echt gezien heb. Vind het ook lullig om hier namen te gaan noemen, sorry.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:49 schreef bijdehand het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 28 september 2012 12:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Van FOK!, of heette zij niet zo?En bedoel je F /quote]haal dat laatste ff weg. en e heb ik nog niet gezien
Dat is kei toevalligquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je noemt geen namen maar dit kwam te dicht in de buurt lolquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja sorry dat is het enige waar ik haar mee kan associëren aangezien ik echt 0,0 weet over haar pesoonlijkheid en nog nooit in het echt gezien heb. Vind het ook lullig om hier namen te gaan noemen, sorry.
Mijn ex en Mjan delen dezelfde verjaardagsdatum en beide moeders hebben dezelfde voornaam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:01 schreef shifto het volgende:
Is op zich wel een mooie doelstellinghet hele alfabet gehad hebben!
Wie kent een Zelda?
Wow, dat is wel heel toevallig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn ex en Mjan delen dezelfde verjaardagsdatum en beide moeders hebben dezelfde voornaam.
Beat that!
En dan in alle nationaliteiten natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:01 schreef shifto het volgende:
Is op zich wel een mooie doelstellinghet hele alfabet gehad hebben!
Wie kent een Zelda?
De voornamen schelen ook niet zo gek veel, heb in het begin mjan nog wel eens voor m'n ex uitgemaaktquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel toevallig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |