abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117348809
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Kazaa en Limewire deden hetzelfde... kosteloos en 7 jaar voor die tijd.
Je punt?
_O_ En echt super lang moeten wachten voordat 1 mp3 eindelijk binnen was _O_
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2012 @ 13:01:23 #92
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_117348825
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:00 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

_O_ En echt super lang moeten wachten voordat 1 mp3 eindelijk binnen was _O_
Brakke verbinding. Daar kan Apple of Kazaa niks aan doen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_117348827
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:58 schreef Tijn het volgende:

[..]

Toch is het voor de grote massa een uitkomst. Mensen als mijn vader snapten de ballen van muziek op z'n computer, tot 'ie iTunes ontdekte. Nu is z'n hele collectie keurig op orde, synchroniseert het vanzelf met z'n iPod en kan 'ie met 1 klik de liedjes kopen die 'ie nog niet had.
Gewoon een mappenstructuur is 1000 x eenvoudiger dan dat kut iTunes.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2012 @ 13:01:47 #94
341203 3-voud
pi_117348842
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:00 schreef Gert het volgende:

[..]

De twee groepen doen eigenlijk hetzelfde. Applefans voelen zich verheven vanwege hun goede smaak en mooie spulletjes, Applehaters voelen zich verheven omdat ze geen meelopers zijn die zich te dure shit laten aansmeren. Allemaal gelukkig. *;
Welke van de 2 is slimmer/wijzer? 8-)
pi_117348853
quote:

[..]

Je punt?
Sorry, het is alweer ff geleden dat ik beide heb gebruikt, maar Kazaa en Limewire hebben toch geen library of sync functies? Zijn toch heel andere stukken software dan iTunes is? :?.
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:02:14 #96
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_117348856
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als je denkt dat de gemiddelde computeraar in staat is om z'n bestanden in mapjes te organiseren en georganiseerd te houden, dan overschat je mensen echt gigantisch.
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:03:10 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117348885
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:38 schreef Jian het volgende:

[..]

_O- lachen, maar een beetje treurig is het toch ook wel, het blijven toch soortgenoten :{
Ik denk dat het weinig uitgemaakt had of er een iPhone 5, iPhone 3 of Samsung Galaxy S plus had gelegen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 28 september 2012 @ 13:03:13 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_117348888
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:59 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Maar niet het beste scherm en camera, hij is licht maar andere telefoons liggen beter in de hand en zijn valbestendiger. Niks wat de prijs waar kan maken.
Het gaat om de optelsom van een retesnelle foon met uitstekende camera, zeer goed scherm etc.
Maar ieder z'n ding natuurlijk. Ik vind de verschillen sowieso niet zo enorm groot in het topsegment dus mij zal je niet horen zeggen dat je niet goed wijs bent als je een.. HTC X., Samsung S3 etc koopt.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_117348922
quote:

[..]

Je punt?
Dat iTunes er voor gezorgd heeft dat je losse nummers kon kopen en dat de prijzen van muziek gedaald zijn ondanks dat gratis jatmogelijkheid, bizar
pi_117348955
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Voor sommige mensen (oa hier, de wat meer tech savvy mensen dus) is dat misschien waar. Maar de meeste mensen om mij heen die ik een iPad oid zie kopen hebben zo ondertussen echt geen idee meer waar hun data staat, of waarom -ie daar staat en het boeit ze ook gewoon niks (meer).

Heb ik thuis ook hoor, vroeger had ik ook hele structuren, helemaal uitgedacht, voor alles, foto's, muziek, films... nu flikker ik het gewoon ergens neer en Spotlight zorgt er wel voor dat ik het vind. Ook in de Windows wereld gaan mappen structuren er gewoon aan straks, let maar op. Database based file systems (die er maar elke keer niet willen komen lijkt het) gaan daaraan bijdragen, plus de verdere ver-dummy-sering van de hele PC omgeving.
pi_117349007
Pfft, wat een drama. Heb niets met die regelprogramma's, allemaal troep.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117349015
Steve deed voorkomen alsof Apple met iets revolutionairs kwam. Natuurlijk was dat niet waar maar goed het gemekker van de schaapjes was er niet minder om.

Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2012 @ 13:11:24 #103
341203 3-voud
pi_117349197
Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd.

Krijg continue bovenstaande als ik iemand wil quoten.
pi_117349297
Heeft mevrouw Dijkman haar diploma bij InHolland gehaald toevallig? Het enige "wereldschokkende" aan deze conclusies is dat, met wat hulp van de Telegraaf, de indruk wordt gewekt dat dit iets Apple-specifieks is.

Mocht ze voor een volgend onderzoek nog een voorwoord nodig hebben, stel ik voor een stukje te schrijven rond het thema "Idioten heb je overal". En daarbij de schrijfster van het hoofdartikel vooral niet buiten te sluiten.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:17:11 #105
241662 Jian
Well, well, well
pi_117349380
De verschillen in de producten zijn echt niet zo heel groot, waarbij het vaak gewoon een kwestie van smaak is en waar je prioriteiten liggen. Het verschil zit 'm volgens mij in die grote schare hondstrouwe volgers/fans van Apple die schijnbaar kritiekloos, met aan het Stockholmsyndroom grenzende verknochtheid, de Apple produkten kopen en onvolkomenheden ervan vaak tegen beter weten, blind verdedigen, alsof het hun persoonlijke perfecte godje betreft.
Ik zeg hiermee dus niet dat er geen "normale" mensen zijn die een iPhone kopen!
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:19:52 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_117349455
Het is (geestelijke) armoede en slavernij. Het ironische is dat mensen die vaak anti-religie zijn zich helemaal overgeven aan het idoliseren van een telefoon of bedrijf.

Ik heb mijn (bedrijfs)telefoon moeten inleveren wegens functiewissel. Ik heb nu zo'n hele oude Nokia met een simkaartje van de Aldi erin. Ik overweeg als dat beltegoed op is helemaal te stoppen met mobiel bellen. Het is gewoon een leugen dat je zoiets nodig zou hebben.

Wat mensen niet inzien is dat bezit vaak de vijand is van vrijheid. Het meeste bezit is juist een beknotting van vrijheid (behalve geld).
The End Times are wild
pi_117349750
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:19 schreef LXIV het volgende:
Het is (geestelijke) armoede en slavernij. Het ironische is dat mensen die vaak anti-religie zijn zich helemaal overgeven aan het idoliseren van een telefoon of bedrijf.

Ik heb mijn (bedrijfs)telefoon moeten inleveren wegens functiewissel. Ik heb nu zo'n hele oude Nokia met een simkaartje van de Aldi erin. Ik overweeg als dat beltegoed op is helemaal te stoppen met mobiel bellen. Het is gewoon een leugen dat je zoiets nodig zou hebben.

Wat mensen niet inzien is dat bezit vaak de vijand is van vrijheid. Het meeste bezit is juist een beknotting van vrijheid (behalve geld).
Ik denk dat je wel gelijk hebt en soms denk ik ook wel zo. Dat het heerlijk zou zijn om niet te whatsappen, niet te twitteren, niet op elke straathoek en op elk dood moment dat ding te pakken en maar een beetje rond te klikken? Hoe deden we dat 5 jaar geleden? Of 10 jaar? Loop de trein of een cafe in en iedereen zit naar een klein rechthoekig schermpje te staren. Best armoedig, sociaal gezien.

Aan de andere kant ben ik er zelf net zo verslaafd aan (want dat is het denk ik, een verslaving).

Knap als je zelf wel zo ver bent al. :).
pi_117349812
quote:
(behalve geld).
Maar geld is dus juist een instrument van slavernij. Want de een zijn vrijheid is de ander zijn keten.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_117349886
quote:

Dit is gewoon zo. Ik wou net posten dat ik eigenlijk gestoord word van dat continue online zijn. Hoe heerlijk zou het niet zijn al die shit weg te mieteren. Dat vond ik nu juist vroeger op vakantie zo fijn, geen internet, niet bereikbaar, niets! Heerlijk. Helaas is tegenwoordig op iedere vakantielocatie wifi beschikbaar... en dan ben ik toch weer te zwak
quote:
Ook waar:

pi_117349898
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel gelijk hebt en soms denk ik ook wel zo. Dat het heerlijk zou zijn om niet te whatsappen, niet te twitteren, niet op elke straathoek en op elk dood moment dat ding te pakken en maar een beetje rond te klikken? Hoe deden we dat 5 jaar geleden? Of 10 jaar? Loop de trein of een cafe in en iedereen zit naar een klein rechthoekig schermpje te staren. Best armoedig, sociaal gezien.

Aan de andere kant ben ik er zelf net zo verslaafd aan (want dat is het denk ik, een verslaving).

Knap als je zelf wel zo ver bent al. :).
Ik heb hetzelfde.
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:30:26 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117349950
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:26 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Maar geld is dus juist een instrument van slavernij. Want de een zijn vrijheid is de ander zijn keten.
Als zo'n duur, niet noodzakelijk, product zo gehypt kan worden dat men er voor in de rij staat, valt het iig nog wel mee met de crisis...
Of het valt niet mee, en mensen hebben collectief hun prioriteiten verkeerd liggen, dan weten we ook gelijk waardoor de crisis is ontstaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117349999
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde.
Aan de andere kant vind ik het ook gewoon léuk, dat gepruts en gepiel. Pas nog een pulstellertje voor op de electriciteitsmeter gezet, hoort weer een appje bij, een php scriptje en databaseje, allemaal prachtig mooi nerdspul en daar kan ik aaaaaaavonden mee zoet zijn. Da's gewoon hobby.

Het is vooral dat hersenloze altijd-maar-in-contact-met-de-hele-wereld gebeuren wat me tegen begint te staan. Soms lijkt het me gewoon lekker weer 's avonds om 8 uur de tv aan te zetten, het journaal te kijken en gewoon niet te weten wat er allemaal is gebeurd die dag :D

Maarja, zwak he.
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:32:22 #113
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_117350026
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dit is gewoon zo. Ik wou net posten dat ik eigenlijk gestoord word van dat continue online zijn. Hoe heerlijk zou het niet zijn al die shit weg te mieteren. Dat vond ik nu juist vroeger op vakantie zo fijn, geen internet, niet bereikbaar, niets! Heerlijk. Helaas is tegenwoordig op iedere vakantielocatie wifi beschikbaar... en dan ben ik toch weer te zwak

[..]

Ook waar:

Dan doe je die smartphone toch gewoon weg en pak je ook een oude Nokia uit de la.

Wat ik ook een beetje triest vind is dat sommige mensen tegenwoordig meer in hun telefoon leven dan in de echte wereld. Dan ga ik bijvoorbeeld naar zwemles toe, en dan zitten sommige ouders echt drie kwartier lang alleen nog maar op dat schermpje te kijken. Terwijl ze ook naar hun kind dat zijn best doet zouden kunnen kijken.
Of mensen die in een mooi natuurgebied ook nog druk zitten te friemelen op dat scherm. Waarom ga je daar dan uberhaubt naar toe? Blijf dan gewoon binnen. Het is gelukkig nog steeds geen verplichting of zo. Gooi het gewoon weg, leef in het nu en de echte wereld. Praat met echte mensen en maak echte vrienden.
The End Times are wild
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:32:38 #114
241662 Jian
Well, well, well
pi_117350040
Nou ik zou zeggen, pleur je telefoon in de gracht, geef je auto weg (als het een knappe is het liefst aan mij) en op naar Tibet ......
pi_117350079
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan doe je die smartphone toch gewoon weg en pak je ook een oude Nokia uit de la.

Wat ik ook een beetje triest vind is dat sommige mensen tegenwoordig meer in hun telefoon leven dan in de echte wereld. Dan ga ik bijvoorbeeld naar zwemles toe, en dan zitten sommige ouders echt drie kwartier lang alleen nog maar op dat schermpje te kijken. Terwijl ze ook naar hun kind dat zijn best doet zouden kunnen kijken.
Of mensen die in een mooi natuurgebied ook nog druk zitten te friemelen op dat scherm. Waarom ga je daar dan uberhaubt naar toe? Blijf dan gewoon binnen. Het is gelukkig nog steeds geen verplichting of zo. Gooi het gewoon weg, leef in het nu en de echte wereld. Praat met echte mensen en maak echte vrienden.
Je hebt helemaal gelijk (en ik doe het op de zwemles ook :@).... maar ja, het is zo verdomd handig he....
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:33:46 #116
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_117350080
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:31 schreef Luigi het volgende:

[..]

Aan de andere kant vind ik het ook gewoon léuk, dat gepruts en gepiel. Pas nog een pulstellertje voor op de electriciteitsmeter gezet, hoort weer een appje bij, een php scriptje en databaseje, allemaal prachtig mooi nerdspul en daar kan ik aaaaaaavonden mee zoet zijn. Da's gewoon hobby.
Ik piel ook nog veel met techniek en vind dat uitdagend en leuk (wegens het puzzelen). Daar heb je geen smartphone voor nodig.
quote:
Het is vooral dat hersenloze altijd-maar-in-contact-met-de-hele-wereld gebeuren wat me tegen begint te staan. Soms lijkt het me gewoon lekker weer 's avonds om 8 uur de tv aan te zetten, het journaal te kijken en gewoon niet te weten wat er allemaal is gebeurd die dag :D

Maarja, zwak he.
Eigenlijk is het zelfs beter om sowieso niet te weten wat er gebeurt. Dan is het ook niet meer relevant.
The End Times are wild
pi_117350130
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef Jian het volgende:
Nou ik zou zeggen, pleur je telefoon in de gracht, geef je auto weg (als het een knappe is het liefst aan mij) en op naar Tibet ......
Je hoeft niet eens opweg te gaan naar Tibet om daar de hele dag te murmelen met vage monniken hoor. Maar idd je smartphone, auto etc eruit flikkeren (ik kan dat makkelijk, woon midden in het centrum en alles is lopend/met de fiets/met de tram te doen) en minder gaan werken. Ik snap ook niet waarom ik het niet doe eigenlijk... iets houd me toch tegen.
pi_117350135
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk (en ik doe het op de zwemles ook :@).... maar ja, het is zo verdomd handig he....
Het is gewoon tijdverdrijf... mensen kunnen zich niet meer vervelen lijkt het. Verveling is geweldig! Ideaal om je gedachten op een rij te zetten, nieuwe dingen te bedenken, nieuwe inzichten te krijgen. Zo'n always on telefoon neemt dat allemaal weg van je.
pi_117350167
Ik zie niet in wat een auto te maken heeft met een smartphone. Een auto is gewoon een middel om mee op m'n werk te komen en om boodschappen mee te doen?
pi_117350173
Stelletje materialisten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')