of gewoon bij uitverkopen of speciale 'verkoops-happenings (bv de 'Doldwaze dagen van de Bijenkorf)..quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:48 schreef Dimens het volgende:
Geldt waarschijnlijk voor heel veel producten.
Ja echt wtfquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:09 schreef xenobinol het volgende:
Alleen al het feit dat ze je toejuichen (of uitjoelen) in zo'n Apple store
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:27 schreef ems. het volgende:
Ik vind het zulke simpele schapen die sujetten die dan uren in de rij gaan staanWacht dan gewoon een weekje ofzo, als je die rommel zo graag wil.
Ik begreep uit een ander nieuwsbericht dat deze praktijk vanuit de VS overgewaaid is naar het nuchtere Holland. Kennelijk vinden mensen het prettig om als overwinnaars gehuldigd te wordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja echt wtf
Hoeveel kan je houden van een product wat je niet eens kent, dat is het met Apple producten, men identificeert zich ermee (wat men ook heeft met dure auto's etc)
Dat is nu pas zo, dat de concurrent vergelijkbare of betere toestellen heeft. Apple heeft enorm vaak de toon gezet en de rest volgde. Zie de eerste iPhone's, en het wiel kan niet elke keer ontdekt worden, dat moeten de Apple fanboys nog tot zich door laten dringen en de andere producten van concurrenten leren kennen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:11 schreef kurk_droog het volgende:
Ik snap die Hype rond een Iphone nooit zo,elk ander merk heeft minstens een zelfde soort toestel en vaak nog betere ook. Of mensen die nu nog gaan voor de 'goedkopere' 4S, onbegrijpelijk, zo'n klein scherm kan echt niet meer.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:09 schreef xenobinol het volgende:
Alleen al het feit dat ze je toejuichen (of uitjoelen) in zo'n Apple store
![]()
[ afbeelding ]
Niet mijn ding en typisch Amerikaansquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik begreep uit een ander nieuwsbericht dat deze praktijk vanuit de VS overgewaaid is naar het nuchtere Holland. Kennelijk vinden mensen het prettig om als overwinnaars gehuldigd te worden
Dit maar dat krijg je ze toch niet uitgelegd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Heeft heeft helemaal niet de toon gezet de laatste 2 decennia, de iPhone was niet de 1e smartphone, de mp3 speler bestond al lang en de tablet ook.
Dat zeg ik met de mp3 en toch was de iPod iets nieuws en revolutionairs, zie de concurrent die het schaamteloos imiteert. Je moet mensen uitleggen dat een iPod hetzelfde is als een mp3 speler alleen van een ander bedrijf, niks voor niks zo populair en dat terwijl het duurder is (of misschien omdat?)quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Heeft heeft helemaal niet de toon gezet de laatste 2 decennia, de iPhone was niet de 1e smartphone, de mp3 speler bestond al lang en de tablet ook.
Ja en apple zal het met de tijd ook weer kwijt raken. That's how it goes. De enige reden dat de iPod een succes werd terwijl het meer van hetzelfde was waren de ....... witte oordopjes. Daardoor werd het een hebbeding.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zeg ik met de mp3 en toch was de iPod iets nieuws en revolutionairs, zie de concurrent die eet schaamteloos imiteert. Je moet mensen uitleggen dat een iPod hetzelfde is als een mo3 speler alleen van een ander bedrijf
En die tablet, waarom was dat geen succes en de iPad wel? Omdat appel? Lekker makkelijk, een Suzuki Swift rijdt ook en heeft vier wielen maar men wil een Audi a6 of een BMW. Kijk intern en niet extern
En zie RIM, die hebben ook de meute geleid en raken dat ook kwijt
Mijn telefoon pakken en soepel op het veel scherpere en grotere scherm chillenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:45 schreef Dimens het volgende:
Maar wat doen jullie als je iemand een iPhone uit zijn broekzak haalt?
Seconden lijm pakken erop gooien dat hij deze nooit meer los laat?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:45 schreef Dimens het volgende:
Lijkt mij ook, of ze moeten binnen nu en een paar jaar weer iets geweldig nieuws op de markt brengen... Televisie?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en apple zal het met de tijd ook weer kwijt raken. That's how it goes.
Dan ga ik lekker google mappen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:45 schreef Dimens het volgende:
Gered door microsoft zelfs.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, of ze moeten binnen nu en een paar jaar weer iets geweldig nieuws op de markt brengen... Televisie?
En Apple is al een keer van mega groot naar heel klein gegaan, faillissement was niet ver weg. Maar alles op uiterlijk en gebruikersgemak (simpelheid) gooien heeft ze gebracht waar ze nu zijn, de onbetwistbare leider (die nu al een aantal jaartjes stilstaat)
Nee joh. Buiten die oordoppen hadden zij een scrollwiel en maar twee knoppen (itt de tien of meer bij de concurrentie. Plus het besturingssysteem (playlisten kon je alleen op je pc maken) dus makkelijk bedienbaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en apple zal het met de tijd ook weer kwijt raken. That's how it goes. De enige reden dat de iPod een succes werd terwijl het meer van hetzelfde was waren de ....... witte oordopjes. Daardoor werd het een hebbeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |