Wat surrie zegt. Voeg mij ook maar gewoon toe, als ik beschikbaar ben dan wil ik altijd wel helpen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:45 schreef Pvoesss het volgende:
Hahaha die kom ik weinig tegen die overeind blijven![]()
Of dat ze uren met elkaar gaan lullen (over de taktiek), en daar zit ik zo niet op te wachten..![]()
Stelletje wijven
Act IV kun je sowieso het beste achterwege laten, daar valt echt niet fatsoenlijk te farmen en bij de uniques tellen de NV-stacks niet mee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:45 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben sowieso al bij diablo hoor![]()
Heb gewoon geen zin in andere acts farmen
Precies, is er al een keer een ETA voor de update?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Act IV kun je sowieso het beste achterwege laten, daar valt echt niet fatsoenlijk te farmen en bij de uniques tellen de NV-stacks niet mee.
Nope. Nog steeds niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies, is er al een keer een ETA voor de update?
Die ik gebruik hebben 11% life zo uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nope. Nog steeds niet.
Hebben die Vile Wards van jou iets van Vitality trouwens?
Mijn huidige hebben 95 vit, dat zou dus een 3500 HP schelen en ik heb maar 30k. En Vile Wards met Vit zijn meteen minimaal 10m duurder dan zonder. Met Life% heb ik niet meer gekeken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die ik gebruik hebben 11% life zo uit m'n hoofd.
Pff goeie vraag, iets van 20-25m geloof ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn huidige hebben 95 vit, dat zou dus een 3500 HP schelen en ik heb maar 30k. En Vile Wards met Vit zijn meteen minimaal 10m duurder dan zonder. Met Life% heb ik niet meer gekeken.
Van de andere kant krijg ik wel iets meer resistances en 200 armor (door strength) meer dan ik nu heb, dus misschien heb ik die vit niet helemaal nodig...
Eens een EHP calculator zoeken.
Hoeveel hebben die van jou gekost?
Ik hoef ook niet te farmen ik wilde er weer even doorheenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Act IV kun je sowieso het beste achterwege laten, daar valt echt niet fatsoenlijk te farmen en bij de uniques tellen de NV-stacks niet mee.
Dan nog, zonder reden zou ik Act IV nooit doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:32 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet te farmen ik wilde er weer even doorheen
Met je barb of DH?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach ik wil wel even mee huppelen hoor
Z'n barb, die is anders geaard en huppelt derhalve.quote:
Hoe is GW2quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ook nooitAct 4 is ook gewoon crap maar ik had zin om even flink lekker door te rammen. hele act doen en weer klaar en verder met gw2
Bootcamp werkt vrij aardig, Windhoos op je Mac gaat dan gewoon lekkerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:26 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoe is GW2?
Is hij al beschikbaar voor de Mac trouwens ?
Sorry voor offtopic.
Ik dacht al, die reageert niet eens op Friend request maar ben 1,5 uur te laat zie ik alquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:24 schreef jackson het volgende:
Ik loop even een stukje door Act 3, mochten er mensen aan willen haken, gezellig!
Battle-tag: Beat#2930
Vind gear dan, hup! Spelen met je donder.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:06 schreef Meastro het volgende:
DA moet zijn barb trouwens nog wel even goed levelen voor patch 1.0.5. Ik kan de warcry goed gebruiken tegen die tijd
Haha! Excuus, ik was echt nét weg denk ik. Ik zal je sowieso even toevoegen, wellicht een volgende keer. Had het redelijk zwaar in Act 3 alleen in smalle gangen met taaie packs.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik dacht al, die reageert niet eens op Friend request maar ben 1,5 uur te laat zie ik al
Check! Zojuist even geaccepteerd, ik ben met enige regelmaat online.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:48 schreef DaFan het volgende:
Ik kom niet verder dan Heart of Sin eerste quest. Dus ik help jou, help jij mij
Ja daar word je heengestuurd, maar ik neem aan dat hij naar zijn character wilde linken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:14 schreef jackson het volgende:
[..]
http://rubensayshi.github.com/d3-ehp-calculator/#intro
In act 2 pak ik altijd de quest "soulstone chamber", dan in Desolate Sands op zoek naar vault of the assassin, clearen, eventueel nog wat verder farmen in Desolate Sands en dan Zolton Kulle killen. Daarna eventueel doorgaan voor Belial.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Butcher runs op act I. De farm route voor act II weet ik niet.
Maar Google weet dat vast en zeker wel.
Praat je nu over inferno?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In act 2 pak ik altijd de quest "soulstone chamber", dan in Desolate Sands op zoek naar vault of the assassin, clearen, eventueel nog wat verder farmen in Desolate Sands en dan Zolton Kulle killen. Daarna eventueel doorgaan voor Belial.
Leek mij ook maar gezien je omschrijving dat de link het niet doet, twijfelde ik wat je bedoelde.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja daar word je heengestuurd, maar ik neem aan dat hij naar zijn character wilde linken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:11 schreef iScrim het volgende:
Weet iemand nog goede gold runs/magic farming routes? (onder act 2 inferno dan)
quote:
quote:
Met wat voor char speel je? Ik heb met een DH act 1 inferno best veel gefarmd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:11 schreef iScrim het volgende:
Weet iemand nog goede gold runs/magic farming routes? (onder act 2 inferno dan)
Fire Walkers gisteren gevonden. Geen heel goede roll. Er stonden verglijkbare voor 20m op de AH, maar daarvan liep de tijd bijna af (dus te duur). Ik heb die van mij daarom voor 15m erop gezet en die waren ook pas verkocht na een paar uur...quote:
Idd. Beginnen in Cathedral level 3, daar zit vaak een champ vlak bij het wp. dan festering woods, sowieso die 2 caves en meestal een pack of 2,3 daar soms een goblin, dan zit je inmiddels wel op 5 NV stacks. Dan cemetary en die crypts (o.a. Jar of souls event of die met lady dunhild). Dan Northern High (die watchtower). Dan kun je het helemaal afmaken t/m butcher, maar je kan ook na leorics courtyard (altijd een elite pack) meteen door naar Halls of Agony 2.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Fijne spots voor items zijn:
• Defiled Crypts (in de Cemetary of the Forsaken)
• Watchtower (die is er soms bovenin de Northern Highlands), kans op veel elites tot soms wel 9!
• Warriors Rest en Crypt of the Ancients (Festering Woods), altijd een elite op die plekken
• En natuurlijk de bazen: ik heb het idee dat The Warden in de Cursed Hold meer dropt dan The Butcher die vaak ook nog eens veel te veel ilvl 52~58 troep dropt.
Fijne spots voor experience:
• Cemetary of the Forsaken (grafstenen slopen, mijn record is 55 voor de destruction bonus)
• Defiled Crypt met de Jar of Souls (spawnt veel skeletten = hele dikke massacre bonus en wat massive blows)
• Crypt of the Ancients in de Festering Woods (ook veel skeletten, goed voor een dikke massacre bonus als je het goed doet)
• Cursed Hold (daar krijg je gewoon veel exp vanwege de vele groepen vijanden)
Het bovenstaande is allemaal in Act 1.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:24 schreef Valandil het volgende:
[..]
Idd. Beginnen in CemetaryCathedral level 3, daar zit vaak een champ vlak bij het wp. dan festering woods, sowieso die 2 caves en meestal een pack of 2,3 daar soms een goblin, dan zit je inmiddels wel op 5 NV stacks. Dan cemetary en die crypts (o.a. Jar of souls event of die met lady dunhild). Dan Northern High (die watchtower). Dan kun je het helemaal afmaken t/m butcher, maar je kan ook na leorics courtyard (altijd een elite pack) meteen door naar Halls of Agony 2.
Als starting quest gebruik ik altijd Cursed Hold.
Overigens loont het op het moment niet om act 1 te doen als je act 3 ook goed aankunt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:24 schreef Valandil het volgende:
[..]
Idd. Beginnen in Cemetary level 3, daar zit vaak een champ vlak bij het wp. dan festering woods, sowieso die 2 caves en meestal een pack of 2,3 daar soms een goblin, dan zit je inmiddels wel op 5 NV stacks. Dan cemetary en die crypts (o.a. Jar of souls event of die met lady dunhild). Dan Northern High (die watchtower). Dan kun je het helemaal afmaken t/m butcher, maar je kan ook na leorics courtyard (altijd een elite pack) meteen door naar Halls of Agony 2.
Als starting quest gebruik ik altijd Cursed Hold.
Nee die was omdat ik al dagen loop te zeuren voor een goede drop, en nu ook daadwerkelijk wat vindtquote:
Ach ja, als je maar lang genoeg blijft klagen wordt jouw geklaag vanwege statistische wetmatigheden vanzelf beloond.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:40 schreef Meastro het volgende:
[..]
Nee die was omdat ik al dagen loop te zeuren voor een goede drop, en nu ook daadwerkelijk wat vindt
Het is inderdaad geen super roll, maar ach hij staat er nu op voor 50-100 en gaan we langzaam eens de prijs naar beneden gooienquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, als je maar lang genoeg blijft klagen wordt jouw geklaag vanwege statistische wetmatigheden vanzelf beloond.
Ik werd zaterdag ook flink beloond me 3 legends zoals je wel gezien hebt, alleen jammer dat het salvage materiaal was.
Edit: Het is niet echt een heel denderende roll. De lage dex variant en van de random stats is eigenlijk alleen de socket de moeite waard. Maar goed, volgens mij brengt een beroerde roll nog steeds flink wat op.
Het grappige is dat het bij mij de ene keer beter gaat dan de andere, heel wisselend. Ligt natuurlijk ook aan de champ affixes (en m'n eigen concentratie). Voor de afwisseling doe ik ook wel regelmatig die act1 run, maar dan met flink wat GF gear.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Overigens loont het op het moment niet om act 1 te doen als je act 3 ook goed aankunt.
De droprates van iLvl 63 items zijn gewoon een factor 3 lager.
50-100 gold?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:51 schreef Meastro het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen super roll, maar ach hij staat er nu op voor 50-100 en gaan we langzaam eens de prijs naar beneden gooien
Zoiets ;pquote:
Moet nog eens even kijken wat m'n volgende investering wordt. Leuke manticore zou wel lekker zijn en anders 2 stukjes nat met goede roll. Maar met 12m in kas wordt dat nog even hard sparen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef Meastro het volgende:
[..]
Zoiets ;p
Vond net een Slorak's madness met socket voor 300k in de AH. De op een na goedkoopste was 5.3mil.
Nog even een fatsoenlijk Storm Crow zoeken en ik heb weer succesvol Biz nageaapt
Ik denk dat als mijn natalya's voor een leuk bedrag verkoopt ik eens voor een Vile Ward ga kijken met een goede int rol en een beetje vit, kortom ongeveer 50milquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Moet nog eens even kijken wat m'n volgende investering wordt. Leuke manticore zou wel lekker zijn en anders 2 stukjes nat met goede roll. Maar met 12m in kas wordt dat nog even hard sparen.
Neuh, voor 20m heb je ook leuke (190 int), met 8% life.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:26 schreef Meastro het volgende:
[..]
Ik denk dat als mijn natalya's voor een leuk bedrag verkoopt ik eens voor een Vile Ward ga kijken met een goede int rol en een beetje vit, kortom ongeveer 50mil
Hoeveel DPS en ET-crit chance?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef Meastro het volgende:
[..]
Zoiets ;p
Vond net een Slorak's madness met socket voor 300k in de AH. De op een na goedkoopste was 5.3mil.
Nog even een fatsoenlijk Storm Crow zoeken en ik heb weer succesvol Biz nageaapt
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoeveel DPS en ET-crit chance?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:32 schreef Meastro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet de beste, maar voor 300k prima, heb de gem er zelf in gedaan natuurlijk.
En geen ET-crit chance dus![]()
Wou net zeggen. Voor een dergelijke dex roll had ik er zelfs een met 11% life voor 20 of 25m.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Neuh, voor 20m heb je ook leuke (190 int), met 8% life.
is 8% life beter dan ongeveer 80vit?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Neuh, voor 20m heb je ook leuke (190 int), met 8% life.
Ligt eraan hoeveel HP je nu hebt. 80 vit = 2800 HP.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:45 schreef Meastro het volgende:
[..]
is 8% life beter dan ongeveer 80vit?
Oftewel als je 35k HP hebt, dan loont dat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel HP je nu hebt. 80 vit = 2800 HP.
Als je dat met 8% life kunt opvangen, dan is het beter.
Hier krijg je toch nooit 50 miljoen voor? Kan het mis hebben en men betaald grof geld voor set items maar dan zit er in ieder geval 200 dex op. Of heb je hem inmiddels al verkocht voor 100 miljoen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:40 schreef Meastro het volgende:
[..]
Nee die was omdat ik al dagen loop te zeuren voor een goede drop, en nu ook daadwerkelijk wat vindt
maar dit dus:
[ afbeelding ]
Daar was ik ondertussen ook achter gekomen en laat ik dat nou net niet hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oftewel als je 35k HP hebt, dan loont dat.
Nog niet verkocht hoor, maar de socket is wel een toegevoegde waarde. En ik weet dat ik hem voor nu overpriced heb maar niet geschoten altijd mis. Zie wel waar het schip strand, maar denk ergens tussen de 35-50milquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:05 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hier krijg je toch nooit 50 miljoen voor? Kan het mis hebben en men betaald grof geld voor set items maar dan zit er in ieder geval 200 dex op. Of heb je hem inmiddels al verkocht voor 100 miljoen?
Met een +50 dex gemmetje zit je nog pas op 135 dex. Mensen vergissen zich nogal in de prijzen omdat er zulke enorm hoge prijzen gevraagd worden. Maar dat betekend niet dat men het ervoor betaaldquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:12 schreef Meastro het volgende:
[..]
Nog niet verkocht hoor, maar de socket is wel een toegevoegde waarde. En ik weet dat ik hem voor nu overpriced heb maar niet geschoten altijd mis. Zie wel waar het schip strand, maar denk ergens tussen de 35-50mil
Je vraagt je af waarom ze die waarschuwing inbouwen als je de app voor de eerste keer hebt opgestart.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Godver
Telefoon gereset, Authenticator opnieuw installeren. Kom ik nergens meer in natuurlijk
Zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |