abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117620300
Ik kom niet verder dan Heart of Sin eerste quest. Dus ik help jou, help jij mij ;)
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:36:45 #102
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_117629484
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:48 schreef DaFan het volgende:
Ik kom niet verder dan Heart of Sin eerste quest. Dus ik help jou, help jij mij ;)
Check! Zojuist even geaccepteerd, ik ben met enige regelmaat online.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_117654563
Maar weer eens wat spelen vandaag. Kijken of er nog wat leuks te halen valt. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_117655130
Drops voor mij zijn al een paar dagen prut. En dan heb ik er toch aardig wat uurtjes bij gespeeld. Ben volgens mij bijna 5 paragon levels omhoog sinds woensdag :')
pi_117655405
Ach ja, ik heb ook wel eens 3 weken bagger gehad en dan ineens weer in een paar runs 5 legendaries ofzo. :P
pi_117655780
Log ik voor het eerst in maanden in zijn AH improvements alsnog onbetaalbaar voor zijn waardeloze armor...
pi_117658386
EHP calculators, ik heb mijn DH er net even door eentje heen gegooid en dit kwam eruit

http://rubensayshi.github.com/d3-ehp-calculator/#calculator/00be3c5c-0191-b872-a825-7b50883315b8

Nou ben ik nog wat nieuwe items aan het binnen halen met meer AR en armour erop al hoewel ik vooral op MF zoek ;) 't is toch een DH die niet bedoeld is om klappen op te vangen maar vooral bedoeld is om items mee te farmen terwijl anderen de klappen voor mij opvangen (en ik de damage doe ^^)
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_117661529
Je linkje doet het bij mij niet.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 16:14:03 #109
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_117661712
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:07 schreef Monolith het volgende:
Je linkje doet het bij mij niet.
http://rubensayshi.github.com/d3-ehp-calculator/#intro
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_117664986
quote:
Ja daar word je heengestuurd, maar ik neem aan dat hij naar zijn character wilde linken. :P
pi_117667610
wil die m'n char zelf niet laten zien? Lekker handig dan. maar goed EHP volgens dit ding is met mijn character rond de 270k.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_117675646
Weet iemand nog goede gold runs/magic farming routes? (onder act 2 inferno dan)
pi_117676154
Butcher runs op act I. De farm route voor act II weet ik niet.

Maar Google weet dat vast en zeker wel. :)
pi_117677034
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Butcher runs op act I. De farm route voor act II weet ik niet.

Maar Google weet dat vast en zeker wel. :)
In act 2 pak ik altijd de quest "soulstone chamber", dan in Desolate Sands op zoek naar vault of the assassin, clearen, eventueel nog wat verder farmen in Desolate Sands en dan Zolton Kulle killen. Daarna eventueel doorgaan voor Belial.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_117682538
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In act 2 pak ik altijd de quest "soulstone chamber", dan in Desolate Sands op zoek naar vault of the assassin, clearen, eventueel nog wat verder farmen in Desolate Sands en dan Zolton Kulle killen. Daarna eventueel doorgaan voor Belial.
Praat je nu over inferno?
pi_117682554
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 08:31 schreef iScrim het volgende:

[..]

Ja.
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:51:09 #117
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_117685270
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja daar word je heengestuurd, maar ik neem aan dat hij naar zijn character wilde linken. :P
Leek mij ook maar gezien je omschrijving dat de link het niet doet, twijfelde ik wat je bedoelde.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:52:43 #118
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_117685315
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:11 schreef iScrim het volgende:
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 08:31 schreef iScrim het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 08:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja.
:)
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:15:36 #119
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_117685971
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:11 schreef iScrim het volgende:
Met wat voor char speel je? Ik heb met een DH act 1 inferno best veel gefarmd.

Fijne spots voor items zijn:
• Defiled Crypts (in de Cemetary of the Forsaken)
• Watchtower (die is er soms bovenin de Northern Highlands), kans op veel elites tot soms wel 9!
• Warriors Rest en Crypt of the Ancients (Festering Woods), altijd een elite op die plekken
• En natuurlijk de bazen: ik heb het idee dat The Warden in de Cursed Hold meer dropt dan The Butcher die vaak ook nog eens veel te veel ilvl 52~58 troep dropt :{.

Fijne spots voor experience:
• Cemetary of the Forsaken (grafstenen slopen, mijn record is 55 voor de destruction bonus)
• Defiled Crypt met de Jar of Souls (spawnt veel skeletten = hele dikke massacre bonus en wat massive blows)
• Crypt of the Ancients in de Festering Woods (ook veel skeletten, goed voor een dikke massacre bonus als je het goed doet)
• Cursed Hold (daar krijg je gewoon veel exp vanwege de vele groepen vijanden)

Het bovenstaande is allemaal in Act 1.
pi_117727325
natalya's reflection gevonden :')
pi_117728603
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:23 schreef Meastro het volgende:
Fire Walkers gisteren gevonden. Geen heel goede roll. Er stonden verglijkbare voor 20m op de AH, maar daarvan liep de tijd bijna af (dus te duur). Ik heb die van mij daarom voor 15m erop gezet en die waren ook pas verkocht na een paar uur...

Wel 20m om een leuke source te gaan vinden. Helaas zijn triumvirates en chantodos te duur, en wordt het toch een Oculus, maar dan met 6% extra damage to elites en 10% crit chance. :)
pi_117729033
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:23 schreef Meastro het volgende:
Waarom :') ? Was het een baggerroll?
pi_117729098
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:15 schreef DemonRage het volgende:

[..]
• Watchtower (die is er soms bovenin de Northern Highlands), kans op veel elites tot soms wel 9!
• Warriors Rest en Crypt of the Ancients (Festering Woods), altijd een elite op die plekken
• En natuurlijk de bazen: ik heb het idee dat The Warden in de Cursed Hold meer dropt dan The Butcher die vaak ook nog eens veel te veel ilvl 52~58 troep dropt :{.
• Cemetary of the Forsaken (grafstenen slopen, mijn record is 55 voor de destruction bonus)
• Defiled Crypt met de Jar of Souls (spawnt veel skeletten = hele dikke massacre bonus en wat massive blows)
• Crypt of the Ancients in de Festering Woods (ook veel skeletten, goed voor een dikke massacre bonus als je het goed doet)

Idd. Beginnen in Cathedral level 3, daar zit vaak een champ vlak bij het wp. dan festering woods, sowieso die 2 caves en meestal een pack of 2,3 daar soms een goblin, dan zit je inmiddels wel op 5 NV stacks. Dan cemetary en die crypts (o.a. Jar of souls event of die met lady dunhild). Dan Northern High (die watchtower). Dan kun je het helemaal afmaken t/m butcher, maar je kan ook na leorics courtyard (altijd een elite pack) meteen door naar Halls of Agony 2.
Als starting quest gebruik ik altijd Cursed Hold.

edit: Cathedral idd, thx :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Valandil op 08-10-2012 13:53:52 ]
pi_117729382
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:24 schreef Valandil het volgende:

[..]

Idd. Beginnen in CemetaryCathedral level 3, daar zit vaak een champ vlak bij het wp. dan festering woods, sowieso die 2 caves en meestal een pack of 2,3 daar soms een goblin, dan zit je inmiddels wel op 5 NV stacks. Dan cemetary en die crypts (o.a. Jar of souls event of die met lady dunhild). Dan Northern High (die watchtower). Dan kun je het helemaal afmaken t/m butcher, maar je kan ook na leorics courtyard (altijd een elite pack) meteen door naar Halls of Agony 2.
pi_117729552
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:24 schreef Valandil het volgende:

[..]

Idd. Beginnen in Cemetary level 3, daar zit vaak een champ vlak bij het wp. dan festering woods, sowieso die 2 caves en meestal een pack of 2,3 daar soms een goblin, dan zit je inmiddels wel op 5 NV stacks. Dan cemetary en die crypts (o.a. Jar of souls event of die met lady dunhild). Dan Northern High (die watchtower). Dan kun je het helemaal afmaken t/m butcher, maar je kan ook na leorics courtyard (altijd een elite pack) meteen door naar Halls of Agony 2.
Overigens loont het op het moment niet om act 1 te doen als je act 3 ook goed aankunt.
De droprates van iLvl 63 items zijn gewoon een factor 3 lager.

Bij de volgende patch komt er de mogelijkheid om de monsters sterker te maken middels een "monster power" instelling. Hoe hoger deze instelling, des te meer HP de monsters hebben.

Bij de basis monster power instelling blijft de droprate hetzelfde, maar zet je deze instelling hoger (levels van 0 t/m 10 geloof ik), dan worden de droprates van item levels in act 1 en 2 gelijk getrokken aan die in act 3 en 4.
Bij de basisinstelling voor monster power zijn de monsters bovendien zwakker dan bij de huidige moeilijkheidsgraad.
Dat betekent dus dat je act 1 op de huidige moeilijkheidsgraad straks kunt farmen met dezelfde item level droprates als act 3.
Daarnaast geldt hoe hoger de monster power instelling, des te groter de MF bonus.
M.i. wordt na deze update act 1 farmen met een wat hogere MP instelling een erg interessante optie. Het voordeel van act1 is dat de monsters veel minder irritant zijn dan in act 2/3. Dat ze dan wat meer HP hebben is niet zo erg.
pi_117729599
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Waarom :') ? Was het een baggerroll?
Nee die was omdat ik al dagen loop te zeuren voor een goede drop, en nu ook daadwerkelijk wat vindt :P

maar dit dus:
pi_117729830
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:40 schreef Meastro het volgende:

[..]

Nee die was omdat ik al dagen loop te zeuren voor een goede drop, en nu ook daadwerkelijk wat vindt :P
Ach ja, als je maar lang genoeg blijft klagen wordt jouw geklaag vanwege statistische wetmatigheden vanzelf beloond. :P
Ik werd zaterdag ook flink beloond me 3 legends zoals je wel gezien hebt, alleen jammer dat het salvage materiaal was. :'(

Edit: Het is niet echt een heel denderende roll. De lage dex variant en van de random stats is eigenlijk alleen de socket de moeite waard. Maar goed, volgens mij brengt een beroerde roll nog steeds flink wat op.
pi_117729976
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach ja, als je maar lang genoeg blijft klagen wordt jouw geklaag vanwege statistische wetmatigheden vanzelf beloond. :P
Ik werd zaterdag ook flink beloond me 3 legends zoals je wel gezien hebt, alleen jammer dat het salvage materiaal was. :'(

Edit: Het is niet echt een heel denderende roll. De lage dex variant en van de random stats is eigenlijk alleen de socket de moeite waard. Maar goed, volgens mij brengt een beroerde roll nog steeds flink wat op.
Het is inderdaad geen super roll, maar ach hij staat er nu op voor 50-100 en gaan we langzaam eens de prijs naar beneden gooien
pi_117730330
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Overigens loont het op het moment niet om act 1 te doen als je act 3 ook goed aankunt.
De droprates van iLvl 63 items zijn gewoon een factor 3 lager.
Het grappige is dat het bij mij de ene keer beter gaat dan de andere, heel wisselend. Ligt natuurlijk ook aan de champ affixes (en m'n eigen concentratie). Voor de afwisseling doe ik ook wel regelmatig die act1 run, maar dan met flink wat GF gear.

en idd, met die monster power in 1.05 zal act 1 alleen nog maar aantrekkelijker worden.
pi_117730388
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:51 schreef Meastro het volgende:

[..]

Het is inderdaad geen super roll, maar ach hij staat er nu op voor 50-100 en gaan we langzaam eens de prijs naar beneden gooien
50-100 gold? :P
pi_117730556
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

50-100 gold? :P
Zoiets ;p
Vond net een Slorak's madness met socket voor 300k in de AH. De op een na goedkoopste was 5.3mil.
Nog even een fatsoenlijk Storm Crow zoeken en ik heb weer succesvol Biz nageaapt :D
pi_117730889
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef Meastro het volgende:

[..]

Zoiets ;p
Vond net een Slorak's madness met socket voor 300k in de AH. De op een na goedkoopste was 5.3mil.
Nog even een fatsoenlijk Storm Crow zoeken en ik heb weer succesvol Biz nageaapt :D
Moet nog eens even kijken wat m'n volgende investering wordt. Leuke manticore zou wel lekker zijn en anders 2 stukjes nat met goede roll. Maar met 12m in kas wordt dat nog even hard sparen. :P
pi_117731115
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Moet nog eens even kijken wat m'n volgende investering wordt. Leuke manticore zou wel lekker zijn en anders 2 stukjes nat met goede roll. Maar met 12m in kas wordt dat nog even hard sparen. :P
Ik denk dat als mijn natalya's voor een leuk bedrag verkoopt ik eens voor een Vile Ward ga kijken met een goede int rol en een beetje vit, kortom ongeveer 50mil :P
pi_117731188
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:26 schreef Meastro het volgende:

[..]

Ik denk dat als mijn natalya's voor een leuk bedrag verkoopt ik eens voor een Vile Ward ga kijken met een goede int rol en een beetje vit, kortom ongeveer 50mil :P
Neuh, voor 20m heb je ook leuke (190 int), met 8% life. :)
pi_117731234
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef Meastro het volgende:

[..]

Zoiets ;p
Hoeveel DPS en ET-crit chance?
pi_117731297
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Hoeveel DPS en ET-crit chance?

Niet de beste, maar voor 300k prima, heb de gem er zelf in gedaan natuurlijk
pi_117731329
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:32 schreef Meastro het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet de beste, maar voor 300k prima, heb de gem er zelf in gedaan natuurlijk.
En geen ET-crit chance dus :)
pi_117731344
Wel aardig inderdaad. Maar jammer dat je niet eentje met ET-crit chance hebt. :)

Ik had een mooie met 900 DPS, 8% ETcc, 11% IAS en 100% CHD gespot voor 9,2m.
pi_117731456
Dat is ook niet verkeerd inderdaad. Deze is ook maar tijdelijk, vond gewoon dat ik hem niet kon laten liggen voor 300k. Ga er nu al ruim 6k dps op vooruit :P
pi_117731639
Ik twijfel nu. Een nieuwe slorak kopen, de oude verkopen en dan van het totaal geld een nieuwe source kopen, of meteen de 20m investeren in een source...

Edit:
Het is een sloark geworden, nu de oude even verkopen voor een leuke prijs. :P
Ruim 2,5k DPS meer. :)
pi_117731781
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Wou net zeggen. Voor een dergelijke dex roll had ik er zelfs een met 11% life voor 20 of 25m.
pi_117731851
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

is 8% life beter dan ongeveer 80vit?
pi_117732396
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:45 schreef Meastro het volgende:

[..]

is 8% life beter dan ongeveer 80vit?
Ligt eraan hoeveel HP je nu hebt. 80 vit = 2800 HP.
Als je dat met 8% life kunt opvangen, dan is het beter.
pi_117734084
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:59 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel HP je nu hebt. 80 vit = 2800 HP.
Als je dat met 8% life kunt opvangen, dan is het beter.
Oftewel als je 35k HP hebt, dan loont dat. ;)
pi_117734869
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:40 schreef Meastro het volgende:

[..]

maar dit dus:
[ afbeelding ]
Hier krijg je toch nooit 50 miljoen voor? Kan het mis hebben en men betaald grof geld voor set items maar dan zit er in ieder geval 200 dex op. Of heb je hem inmiddels al verkocht voor 100 miljoen? :D
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_117734919
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oftewel als je 35k HP hebt, dan loont dat. ;)
Daar was ik ondertussen ook achter gekomen en laat ik dat nou net niet hebben :P
Daarnaast zie ik er op het moment niet zoveel met goede % life die sterk goedkoper zijn dan degene met ongeveer 80vit. Maar misschien dat het tegen de tijd dat ik geld heb anders is :P
pi_117735153
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:05 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Hier krijg je toch nooit 50 miljoen voor? Kan het mis hebben en men betaald grof geld voor set items maar dan zit er in ieder geval 200 dex op. Of heb je hem inmiddels al verkocht voor 100 miljoen? :D
Nog niet verkocht hoor, maar de socket is wel een toegevoegde waarde. En ik weet dat ik hem voor nu overpriced heb maar niet geschoten altijd mis. Zie wel waar het schip strand, maar denk ergens tussen de 35-50mil
pi_117735340
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:12 schreef Meastro het volgende:

[..]

Nog niet verkocht hoor, maar de socket is wel een toegevoegde waarde. En ik weet dat ik hem voor nu overpriced heb maar niet geschoten altijd mis. Zie wel waar het schip strand, maar denk ergens tussen de 35-50mil
Met een +50 dex gemmetje zit je nog pas op 135 dex. Mensen vergissen zich nogal in de prijzen omdat er zulke enorm hoge prijzen gevraagd worden. Maar dat betekend niet dat men het ervoor betaald :D Het zou mij verbazen als deze meer dan 10 miljoen opbracht maar ik help je hopen!

Even op de AH gekeken maar je ziet iedereen zulke bedragen ervoor vragen maar geen enkel met ook echt daadwerkelijk bod erop.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tim_G op 08-10-2012 16:25:30 ]
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 8 oktober 2012 @ 16:18:37 #149
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_117735427
Godver :')

Telefoon gereset, Authenticator opnieuw installeren. Kom ik nergens meer in natuurlijk :')
Zucht.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_117735636
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Godver :')

Telefoon gereset, Authenticator opnieuw installeren. Kom ik nergens meer in natuurlijk :')
Zucht.
Je vraagt je af waarom ze die waarschuwing inbouwen als je de app voor de eerste keer hebt opgestart. :P
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 8 oktober 2012 @ 16:25:25 #151
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_117735728
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:23 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Je vraagt je af waarom ze die waarschuwing inbouwen als je de app voor de eerste keer hebt opgestart. :P
Allang vergeten natuurlijk :+
pi_117735853
quote:
6s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:25 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Allang vergeten natuurlijk :+
Ik heb er een screenshot van gemaakt. De SD-kaart wordt namelijk niet leeg gemaakt bij een reset. En die screenshot staat als back-up nog op de NAS.

Zo moeilijk hoeft het niet zijn. ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 8 oktober 2012 @ 16:29:10 #153
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_117735906
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik heb er een screenshot van gemaakt. De SD-kaart wordt namelijk niet leeg gemaakt bij een reset. En die screenshot staat als back-up nog op de NAS.

Het is ook niet moeilijk, maar toch ook wel.
pi_117736480
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:05 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Er zijn een aantal set items die ongeacht de roll bijna altijd pokkeduur zijn. Nat's ring is er daar wel een van. Sowieso zit er standaard al dex en ias op. Twee items geeft je een 7% crit chance set bonus en dat is erg lekker natuurlijk.

Een goede roll met de hoge dex variant en dan zelfs nog crit chance of damage is echt niet te betalen.
  maandag 8 oktober 2012 @ 17:27:12 #155
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_117738646
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Zelfde gedaan hier... Via iCloud staat hij nu ook op laptop en iPad. Zag die bui ook al aankomen :P
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_117740398
Al 2 (matige) legendaries gevonden. Goed begin van de week. :)
pi_117749605
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:15 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Met wat voor char speel je? Ik heb met een DH act 1 inferno best veel gefarmd.

Ik speel op het moment het meest met m'n demonhunter (paragon lvl 2).
Het probleem is wel dat als ik mijn gold/magic find gear aandoe, ik best weinig DPS krijg. (Rond de 20k ofzo)
Genoeg denk je?
pi_117757952
En nog een Tal Rasha's belt gevonden. Goede farmdag geweest vandaag.

Morgen eens kijken wat die belt op brengt. :)
pi_117757980
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:06 schreef iScrim het volgende:

[..]

Ik speel op het moment het meest met m'n demonhunter (paragon lvl 2).
Het probleem is wel dat als ik mijn gold/magic find gear aandoe, ik best weinig DPS krijg. (Rond de 20k ofzo)
Genoeg denk je?
Voor Act I is dat meer dan voldoende.
pi_117764081
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
En nog een Tal Rasha's belt gevonden. Goede farmdag geweest vandaag.

Morgen eens kijken wat die belt op brengt. :)
Ergens tussen de 150k en 125mil :P
Mijn ring nog niet verkocht over de nacht heen, dus nu op 40-70mil gezet en weer een dagje kijken :P
pi_117764230
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:34 schreef Meastro het volgende:

[..]

Ergens tussen de 150k en 125mil :P
Mijn ring nog niet verkocht over de nacht heen, dus nu op 40-70mil gezet en weer een dagje kijken :P
Ik heb er een buyout van 400k op gezet, en hij was nog niet weg. :')
pi_117764909
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:41 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik heb er een buyout van 400k op gezet, en hij was nog niet weg. :')
Het Diablo item drop proces:
1. Legend of set?
-Nee: Uithuilen en overnieuw beginnen.
-Ja: Ga naar stap 2
2. Item lvl 63?
-Ja: Ga naar stap 3
3. Goede random stats?
-Ja: Bingo!
pi_117766155
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het Diablo item drop proces:
1. Legend of set?
-Ja: Ga naar stap 2
2. Item lvl 63?
-Ja: Ga naar stap 3
3. Goede random stats?
-Ja: Bingo!
Het 'Oeh een legendary/set item *O* naar -O-' proces. :P
pi_117766183
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:49 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Het 'Oeh een legendary/set item *O* naar -O-' proces. :P
Ja, daar komt het 9 van de 10 keer wel op neer. :P
pi_117766497
Jullie vinden tenminste nog legendary's en set items :')
Ik heb pas 1 set en 1 legendary gevonden in al die uren :')
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:08:16 #166
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_117766714
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, daar komt het 9 van de 10 keer wel op neer. :P
Heb je er al 10 gevonden? Volgens mij dropt een legendary iets van eens per 100 uur farmen ofzo. :X

Eens per 1000 uur een leuke dus.. Ach 't houdt je van de straat :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_117766739
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:01 schreef So_Surreal het volgende:
Jullie vinden tenminste nog legendary's en set items :')
Ik heb pas 1 set en 1 legendary gevonden in al die uren :')
Misschien wat vaker met ons meelopen. Die set item dropte bij Cydaea toen ik nog alleen met mono over was in de game. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Heb je er al 10 gevonden? Volgens mij dropt een legendary iets van eens per 100 uur farmen ofzo. :X
Gisteren 2 legendaries en 1 set item gevonden. En ik heb toch echt maar 4 uur gespeeld. :P

Daarnaast zijn Jeweler Designs ook legendaries, en daar heb ik er al 6 van gevonden. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door RealBizkit666 op 09-10-2012 11:16:12 ]
pi_117767056
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Eens per 1000 uur een leuke dus.. Ach 't houdt je van de straat :P
Wij rossen op redelijk hoog tempo door act III heen en ik heb zo'n 300MF met 5 stacks.
Soms vind ik een paar dagen geen enkele legendaries, soms weer 3 in 2 uur.
Al met al denk ik dat ik ergens tussen de 25-35 sets en legends heb gevonden, waarvan er een drietal meer dan 10m waard waren.
pi_117767721
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wij rossen op redelijk hoog tempo door act III heen en ik heb zo'n 300MF met 5 stacks.
Soms vind ik een paar dagen geen enkele legendaries, soms weer 3 in 2 uur.
Al met al denk ik dat ik ergens tussen de 25-35 sets en legends heb gevonden, waarvan er een drietal meer dan 10m waard waren.
Hoeveel dps doe je nog met 300mf? Redt je A3 dan nog wel solo? Ren binnen anderhalf uur door de kelders en daarna door naar Arreat heen maar het valt me vaak tegen wat ik vind. Met 5 buff zit ik op iets meer dan 200mf maar met meer mf gear aan ga je dood en een stuk langzamer.
pi_117768030
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:38 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Hoeveel dps doe je nog met 300mf? Redt je A3 dan nog wel solo? Ren binnen anderhalf uur door de kelders en daarna door naar Arreat heen maar het valt me vaak tegen wat ik vind. Met 5 buff zit ik op iets meer dan 200mf maar met meer mf gear aan ga je dood en een stuk langzamer.
70k dps met mf gear zonder SS.
Gaat vrij makkelijk.
pi_117768168
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:09 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Misschien wat vaker met ons meelopen. Die set item dropte bij Cydaea toen ik nog alleen met mono over was in de game. :P

[..]

Gisteren 2 legendaries en 1 set item gevonden. En ik heb toch echt maar 4 uur gespeeld. :P

Daarnaast zijn Jeweler Designs ook legendaries, en daar heb ik er al 6 van gevonden. ;)
Als ik speel, speel ik echt alleen maar met jullie.
Maar ik speel überhaupt bijna niet eigenlijk ivm lange dagen op mijn werk, kitesurfen, dingen met vriendin en vrienden en voetbal kijken :P

Ben ook pas Paragon lvl11 :')
pi_117768249
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

70k dps met mf gear zonder SS.
Gaat vrij makkelijk.
En er wil nog wel eens een vrieskist nee lopen natuurlijk ;)
pi_117768511
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:53 schreef Meastro het volgende:

[..]

En er wil nog wel eens een vrieskist nee lopen natuurlijk ;)
44k DPS met 270% MF gear vrieskist present. *O*

Of 55k DPS met 190% MF. :P
pi_117768576
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:50 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Als ik speel, speel ik echt alleen maar met jullie.
Maar ik speel überhaupt bijna niet eigenlijk ivm lange dagen op mijn werk, kitesurfen, dingen met vriendin en vrienden en voetbal kijken :P

Ben ook pas Paragon lvl11 :')
Wat ook helpt is niet elke drop oppakken. Het scheelt al een flink stuk in de duur van je run als je enkel 61+ rares (en uiteraard legends) oppakt.
pi_117768799
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat ook helpt is niet elke drop oppakken. Het scheelt al een flink stuk in de duur van je run als je enkel 61+ rares (en uiteraard legends) oppakt.
Tenzij de rest van je medespelers wel alles oppakken :P

dan kan je gewoon meeloten en zo nu en dan eens gaan legen (wat als je het goed doet een halve minuut duurt en bijna 20k oplevert :)
pi_117768980
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef Egberts het volgende:

[..]

Tenzij de rest van je medespelers wel alles oppakken :P

dan kan je gewoon meeloten en zo nu en dan eens gaan legen (wat als je het goed doet een halve minuut duurt en bijna 20k oplevert :)
Ik probeer gewoon te vermijden dat ik speel met mensen die steeds maar alles oppakken.: P
Public games speel ik sowieso niet.
pi_117769020
Alles onder de i60 pak ik niet op, nog nooit iets waardevols tussen gezeten.
pi_117769258
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nja er dropt sowieso niks, dus dan haal ik maar het geld uit het vendoren van die items.
pi_117769502
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:24 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Nja er dropt sowieso niks, dus dan haal ik maar het geld uit het vendoren van die items.
De tijd die je nodig hebt om die dingen te identen en vendoren, had je ook kunnen spenderen aan het farmen van een gebied waar soms nog meer gold dropt dan dat die items opleveren. ;)
pi_117769566
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik probeer gewoon te vermijden dat ik speel met mensen die steeds maar alles oppakken.: P
Public games speel ik sowieso niet.
Of gewoon doorgaan terwijl anderen bezig zijn met identen en vendoren. En dat ze dan weer niet op tijd terug zijn als iemand 'e' of 'gob' geroepen heeft. :P
pi_117770692
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Of gewoon doorgaan terwijl anderen bezig zijn met identen en vendoren. En dat ze dan weer niet op tijd terug zijn als iemand 'e' of 'gob' geroepen heeft. :P
Ja precies, zeker wanneer je met 4 man bent en er zitten er 1 of 2 tussen die de helft van de tijd in town staan, dan is dat hun probleem. :P
pi_117772661
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja precies, zeker wanneer je met 4 man bent en er zitten er 1 of 2 tussen die de helft van de tijd in town staan, dan is dat hun probleem. :P
Idd, doorrennen, als ze iets missen dan pech voor hun toch :)
pi_117773075
Ik zeg wel altijd e of gob in public games, maar volgens mij snappen sommige mensen dan niet dat het om een elite ofzo gaat :')
pi_117773345
Hebben jullie ook al gehad dat er meerdere keren dezelfde legendary dropt? Ik heb ondertussen The Burning Axe of Sankis al 3x gevonden en Blackthorne's Jousting Mail 2x. Met die laatste ben ik dan nog wel blij, want die kun je nog voor een paar mil verkopen. Echter is die axe geen reet waard! :'(
pi_117773515
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef TonyMalony het volgende:
Hebben jullie ook al gehad dat er meerdere keren dezelfde legendary dropt? Ik heb ondertussen The Burning Axe of Sankis al 3x gevonden en Blackthorne's Jousting Mail 2x. Met die laatste ben ik dan nog wel blij, want die kun je nog voor een paar mil verkopen. Echter is die axe geen reet waard! :'(
Mempo's Twilight heb ik al vaker gevonden. Helaas nog pre-1.0.4-patch...
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:29:48 #186
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_117776482
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:11 schreef Meastro het volgende:
Ik zeg wel altijd e of gob in public games, maar volgens mij snappen sommige mensen dan niet dat het om een elite ofzo gaat :')
Speel eigenlijk altijd met vrienden, dan hebben we skype aan. Bevalt goed en dan mis je niks eigenlijk :)
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_117776940
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:22 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Mempo's Twilight heb ik al vaker gevonden. Helaas nog pre-1.0.4-patch...
Voor mezelf een hele mooie mempos gevonden post patch :) 3x goldskin gevonden ondertussen, toch weer paar mil p/s
pi_117778416
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:29 schreef jackson het volgende:

[..]

Speel eigenlijk altijd met vrienden, dan hebben we skype aan. Bevalt goed en dan mis je niks eigenlijk :)
Ghehe, skype zou er bij ons nog eens bij moeten komen, er wordt nu al genoeg onzin gezegd :P Nog steeds knap hoe Biz dat voor elkaar krijgt tijdens een elite maar ach _O-
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 9 oktober 2012 @ 16:23:10 #189
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_117778525
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:20 schreef Meastro het volgende:

[..]

Ghehe, skype zou er bij ons nog eens bij moeten komen, er wordt nu al genoeg onzin gezegd :P Nog steeds knap hoe Biz dat voor elkaar krijgt tijdens een elite maar ach _O-
En dan die huilende kinderen op de achtergrond ;(
pi_117804423
Voor de liefhebber trouwens ik kan ondertussen maken:
Flawless star alles.
Perfect star ruby
Perfect star Amethyst

pi_117804508
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:09 schreef Meastro het volgende:
Voor de liefhebber trouwens ik kan ondertussen maken:
Flawless star alles.
Perfect star ruby
Perfect star Amethyst

Nice. :)

Allemaal gevonden of ook designs gekocht?
pi_117804609
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:14 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Nice. :)

Allemaal gevonden of ook designs gekocht?
50-50, heb alle perfect designs gevonden, 2 flawless designs gevonden en 2 flawless gekocht :)
pi_117804773
De 2 legendaries die ik maandag gevonden heb, zijn gezamenlijk voor 100k verkocht... :')

De Tal Rasha's gaat er vandaag uit, en morgen de legendary die ik gistereen vond. :P
En daar mag ik ook blij mee zijn als het gezamenlijk 100k is...
pi_117804833
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
De 2 legendaries die ik maandag gevonden heb, zijn gezamenlijk voor 100k verkocht... :')

De Tal Rasha's gaat er vandaag uit, en morgen de legendary die ik gistereen vond. :P
En daar mag ik ook blij mee zijn als het gezamenlijk 100k is...
Heb mijn versie er maar voor 50k bid opgezet, wie weet wat de gek er nog voor geeft.
pi_117805477
Heb op het moment een bod van 30mil op mijn natalya's reflection. Nog 16 uur te gaan ofzo dus ik hoop dat die nog ergens rond de 40mil beland, we zien het wel.
Vanochtend in ieder geval nog Fire Walkers verkocht voor 7mil :)
pi_117805523
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:00 schreef Meastro het volgende:
Heb op het moment een bod van 30mil op mijn natalya's reflection. Nog 16 uur te gaan ofzo dus ik hoop dat die nog ergens rond de 40mil beland, we zien het wel.
Vanochtend in ieder geval nog Fire Walkers verkocht voor 7mil :)
Dat is toch, veel, meer dan ik gedacht had. :D
pi_117805716
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:02 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Dat is toch, veel, meer dan ik gedacht had. :D
Populairste set vanwege 2-item bonus. Echt elke class kan daar wat mee. :)
pi_117806282
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:11 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Populairste set vanwege 2-item bonus. Echt elke class kan daar wat mee. :)
Maar als er dan enkel dex op zit en een niet bijzonder hoge roll dan vind ik 30mil bijzonder veel.
pi_117806750
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:33 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Maar als er dan enkel dex op zit en een niet bijzonder hoge roll dan vind ik 30mil bijzonder veel.
Het zijn dan ook niet de stats die de prijs maken, maar de populariteit. ;)

Vile Wards zijn ook way overpriced, net als Lacuni's en Witching Hour om er maar een paar te noemen.
pi_117807019
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Het zijn dan ook niet de stats die de prijs maken, maar de populariteit. ;)

Vile Wards zijn ook way overpriced, net als Lacuni's en Witching Hour om er maar een paar te noemen.
Nou....heb weken gedaan om mijn eerste 100 miljoen te verdienen. Die geef ik dan liever uit aan een item waarvan ik beter wordt ipv dat het een populair item is :D

Maar misschien verdienen sommige makkelijker en sneller hun g's en dan ga je 'gekke' dingen doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')