abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117885635
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:11 schreef RealBizkit666 het volgende:

270 ongeveer. En ik doe Act III farm runs. :)
Is dat incl nv? Dan moet ik mij toch maar wat meer gaan richten op mf, want bij mij schiet het niet op. Act III gaat mij nog niet lukken helaas. Maar act II blijven farmen zonder iets te vinden doet ook niet veel goeds voor mijn progressie.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_117886408
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:14 schreef ssebass het volgende:

[..]

Is dat incl nv? Dan moet ik mij toch maar wat meer gaan richten op mf, want bij mij schiet het niet op. Act III gaat mij nog niet lukken helaas. Maar act II blijven farmen zonder iets te vinden doet ook niet veel goeds voor mijn progressie.
Met NV ja. :)
pi_117886764
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:22 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Jammer idd :(. Ik doe altijd public games want ik heb geen vrienden :P. Ben altijd bang dat meesten hier een stuk betere gear hebben, ik zit met 80k DPS met sharpshooter, 40k zonder. Ik kan Act3 nog niet farmen, met public games gaat het wel redelijk.
idd gewoon FOK!kers toevoegen, heb nog nooit iemand moeilijk zien doen over gear of dps. Daarnaast begon ik ook met 20k dps, zit nu op de 40k. Komt allemaal vanzelf dus :)
Lopen ook altijd met alle liefde door acts heen.

Meastro#2766 in ieder geval mocht je me toe willen voegen.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:22:21 #254
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_117887700
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:53 schreef Meastro het volgende:
Meastro#2766 in ieder geval mocht je me toe willen voegen.
Ik zal je ook even toevoegen... Ga wel weer iets meer spelen denk aankomende tijd en vrienden van me haken allemaal af :).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_117887980
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:22 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik zal je ook even toevoegen... Ga wel weer iets meer spelen denk aankomende tijd en vrienden van me haken allemaal af :).
Ik zal jullie ook toevoegen. Heb dit weekend wel flink wat tijd om te spelen. Snap die vrienden trouwens niet helemaal, ik vind het nog steeds enorm verslavend ;). Heb dan ook veel zin in 1.0.5, heb al hele ideeën voor nieuwe builds voor m'n Demon Hunter. Frustrerend alleen dat het zo lang duurt, maar dan weet je wel dat er geen/minder bugs in zitten.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_117888081
Vind het spel minder verslaven worden, heb de afgelopen 10 runs NIKS waardevols gevonden, begin er wel klaar mee te raken :N
pi_117888413
Monster level 10 op inferno is bijna 4x zoveel damage :')
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:44:17 #258
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_117888550
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:29 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Ik zal jullie ook toevoegen.
Tof!

quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:31 schreef So_Surreal het volgende:
Vind het spel minder verslaven worden, heb de afgelopen 10 runs NIKS waardevols gevonden, begin er wel klaar mee te raken :N
Ik zie het zelf wat minder als "runs". Gewoon spelen wanneer je zin hebt en de ene week heeft dat wat meer zin dan de andere qua items. Zelf ben ik ook pas paragon level 11 of zo... Weinig gespeeld de afgelopen weken :).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_117888634
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:31 schreef So_Surreal het volgende:
ach heb ook een aantal runs echt prut gevonden, en nog steeds regelmatig. Maar van de week dan leuke set ring gevonden, vanochtend set items schoenen en een stormshield. Dus uiteindelijk komt het wel weer als je maar met een paar leuke mensen speelt :)
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:51:51 #260
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_117888782
Ik vind diablo 3 een stuk minder verslavend dan deel 1 en 2. Geen idee of het alleen aan de items ligt, jammer is het wel.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_117889050
In Inferno at Monster Power 1 or greater, monsters in every Act will also be bumped up to level 63 and share the same high-end item drop rates. This means that no matter which act you're progressing through, the monsters in that act will all have the same shot at dropping items level 61-63, including crafting recipes, Legendary items, and set items

Dat is wel beter :) word wel gek van dat gefarm van act 3.
Misschien dat act 1 dan het beste wordt, icm het pony level.
Vind het sowieso de leukste act.
pi_117889163
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
In Inferno at Monster Power 1 or greater, monsters in every Act will also be bumped up to level 63 and share the same high-end item drop rates. This means that no matter which act you're progressing through, the monsters in that act will all have the same shot at dropping items level 61-63, including crafting recipes, Legendary items, and set items

jep lijkt mij ook zeker leuk om weer efficiënt act 1 te farmen. Beetje afwisseling is ook goed inderdaad
pi_117889195
Nja goed om te lezen dat ze nog zo bezig zijn met een game waar je geen maandelijkse kosten voor betaalt z:)
pi_117889483
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 08:05 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Leuk, het werkt niet voor public games. :')

Je moet dus nu persé een game zelf starten of bij friends de game in gaan om met monster power level te kunnen spelen. :)
Ik deed toch al niet anders.

Die bonus item staat nog wat onduidelijk omschreven. Is het gewoon een extra drop (gold, potion, recipe, tome, item, enz)?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_117891209
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:58 schreef So_Surreal het volgende:

uhm wat betekent dit precies? Dat ACT 1 dezelfde drop-rate heeft als ACT 3?

morgen ochtend gaat ik ook weer eens spelen. Timm-E je kan mij ook gewoon toevoegen. Volgens mij staat me ID in de OP
Vici, Vidi, Veni!
pi_117891252
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

uhm wat betekent dit precies? Dat ACT 1 dezelfde drop-rate heeft als ACT 3?
Klopt, dat verplicht je niet meer om act 3 te gaan spelen vanwege de droprates. Je kunt dus gewoon act1 spelen met hogere MP en je hebt dezelfde droprates.
pi_117891321
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt, dat verplicht je niet meer om act 3 te gaan spelen vanwege de droprates. Je kunt dus gewoon act1 spelen met hogere MP en je hebt dezelfde droprates.
Maar uiteindelijk is het zo als je op MP 10 speelt op 3, dat dit meer nut heeft dan 10 op 1?

Maar is er ook een verhouding bekend? Dus lvl 10 op act 1 is het zelfde als lvl 5 op act 3 ofzo?
of maakt dat niet uit
Vici, Vidi, Veni!
pi_117891545
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:12 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk is het zo als je op MP 10 speelt op 3, dat dit meer nut heeft dan 10 op 1?

Maar is er ook een verhouding bekend? Dus lvl 10 op act 1 is het zelfde als lvl 5 op act 3 ofzo?
of maakt dat niet uit
Nee, het verschil bestaat enkel nog zonder monster power (dus in public games). Zet je monster power aan, dan verschilt act 1 niet meer van act 3 qua drops. MP 10 op act 3 heeft geen enkele meerwaarde qua drops t.o.v. MP 10 op act 1. Omdat act 1 ook veel makkelijkere mobs heeft, zou het mij niets verbazen als Act 1 de voorkeur gaat genieten na de update voor farmruns.
pi_117891690
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, het verschil bestaat enkel nog zonder monster power (dus in public games). Zet je monster power aan, dan verschilt act 1 niet meer van act 3 qua drops. MP 10 op act 3 heeft geen enkele meerwaarde qua drops t.o.v. MP 10 op act 1. Omdat act 1 ook veel makkelijkere mobs heeft, zou het mij niets verbazen als Act 1 de voorkeur gaat genieten na de update voor farmruns.
ja dat dacht ik dan ook al. Lijkt me logisch dat iedereen dan weer ACT 1 gaat spelen, omdat je er veel sneller door heen kan gaan.
Vond ik ook veel leuker dan 3 maar ja je verdiende er niks aan he.
Vici, Vidi, Veni!
pi_117891926
Monsters in Act 1 zijn nu natuurlijk ook een paar levels hoger dan dat ze waren, het is in ieder geval een beetje rechtgetrokken met de andere acts begreep ik, de ene mob is van nature echter makkelijker dan de ander.
Wel is het natuurlijk zo dat je om tegen die uberbosses te vechten elke act moet doorlopen voor de onderdelen.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:31:15 #271
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_117892013
Ben wel weer klaar met act III, farmen in act I zou weer een aangename verlichting zijn :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_117892014
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:28 schreef Meastro het volgende:
Monsters in Act 1 zijn nu natuurlijk ook een paar levels hoger dan dat ze waren, het is in ieder geval een beetje rechtgetrokken met de andere acts begreep ik, de ene mob is van nature echter makkelijker dan de ander.
Wel is het natuurlijk zo dat je om tegen die uberbosses te vechten elke act moet doorlopen voor de onderdelen.
uberbosses? ook wat nieuws of bedoel je gewoon de eindbosses?
is de drop van de eind bosses ook veranderd?
Vici, Vidi, Veni!
pi_117892035
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:28 schreef Meastro het volgende:
Klopt, maar ik vond de Act 1 farm route persoonlijk beter dan de act 3 route. Daarbij krijgen de monsters meer HP en damage, maar ze krijgen geen andere abilities o.i.d. Act III is verder ook gewoon een eitje met m'n DH, afgezien van phasebeasts en die tremors. in Act I heb ik al helemaal geen natuuurlijke vijanden, afgezien van misschien die logge buffels. :P
pi_117892054
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:31 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

uberbosses? ook wat nieuws of bedoel je gewoon de eindbosses?
is de drop van de eind bosses ook veranderd?
Nee, überbosses. Zoek even op infernal machine quest oi.d.
pi_117895019
Ik vind act 1 gewoon echt leuk om te spelen :D
Veel leukere omgeving, mobs, bosses en sfeer :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')