SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Feyenoord Rotterdam
Dit was mijn tweede packquote:Op donderdag 27 september 2012 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer had ik de lapo zonder dat ik het doorhad, daarom duurde het zo lang. Nu wil ik zelf ook geld aan packs uitgeven doordat iedereen zo'n geluk heeft
Niet doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer had ik de lapo zonder dat ik het doorhad, daarom duurde het zo lang. Nu wil ik zelf ook geld aan packs uitgeven doordat iedereen zo'n geluk heeft
Wordt duurderquote:Op donderdag 27 september 2012 23:00 schreef Fuszy het volgende:
Hij gaat nu voor 175k (althans dat is de laagste BIN). Ik denk alleen dat hij duurder word. Wat denken jullie?
Gaat minstens 3 ton wordenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:00 schreef Fuszy het volgende:
Hij gaat nu voor 175k (althans dat is de laagste BIN). Ik denk alleen dat hij duurder word. Wat denken jullie?
Die Colombiaan is populair.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:01 schreef Fuszy het volgende:
wie is de el shaarawy van dit moment?
quote:
Ik dus ook met die Clichy plots veel beter dan de pakjes voor geld of van de pre-order/early accessquote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
vorig jaar kreeg ik Gerrard aan het begin en nu dit. Heb nog 15 euro om aan packs te spenderen. Kocht deze gewoon voor coins.
Oké de lol is er al vanaf, hou maar op met FUTquote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
vorig jaar kreeg ik Gerrard aan het begin en nu dit. Heb nog 15 euro om aan packs te spenderen. Kocht deze gewoon voor coins.
Hoe speel je 4-4-2 met 5 verdedigers?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik verlies gewoon wedstrijden door mijn trage verdediging
Speel nu 4-4-2 met Balotelli en Bent maar ik verlies gewoon van teams met lagere ratings door mijn verdediging die uit Heitinga,Vertonghen,Bosingwa,Gallas en Toure bestaat
Ik ga al wegquote:Op donderdag 27 september 2012 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oké de lol is er al vanaf, hou maar op met FUT
CB op doel. Geen wonder dat je dan alles verliest.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe speel je 4-4-2 met 5 verdedigers?
Die mag je wel hebben hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
OMFG! Gewoon Orozco in je pack.![]()
Ik bedoel dat ik er 1 op de bank heb zitten maar dat zijn al mijn verdedigersquote:Op donderdag 27 september 2012 23:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe speel je 4-4-2 met 5 verdedigers?
Ik had gister Pearce voor 1.5Kquote:Op donderdag 27 september 2012 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht net een Pearce voor 3k. Dat was echt fantastisch. Daarna ook nog een Slew voor 4.5k.
Ok, misschien open ik toch maar geen packs. De consumables kun je nu toch bijna niet verkopen
Ik krijg ze ook weer vaak tegen in de 90e minuut deze fifa-editiequote:Op donderdag 27 september 2012 23:18 schreef Gramulanion het volgende:
Twee keer achter elkaar in de laatste minuut twee goals tegen krijgen en daardoor verliezen, lachen man.
Volgens mij wel, hier beperkt internet trouwens, dus kan geen plaatjes zien. Wie had je in een pakje?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:21 schreef Fuszy het volgende:
Zijn die daily gifts voorbij? Vanaf morgen bedoel ik dan? want dan is hij volgens mij echt uit.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/136825093
Niet mijn clubsgoalMAar wel onze club
quote:
Open jij nu ook al packs met FIFA points of met coins?quote:
Rooney in een 5k packquote:Op donderdag 27 september 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hier beperkt internet trouwens, dus kan geen plaatjes zien. Wie had je in een pakje?
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GefeliciteerdIs Karma omdat je niet meegedaan hebt met het tamper gebeuren
7,5k packs denk ik. Je kan grotere knallers maken met goldsquote:Op donderdag 27 september 2012 23:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik toch nog MSP/FIFA points ga halen, moet ik dan 5k packs, 3.75k silver packs of 7.5k packs kopen? Ik kan genoeg verdienen door te handelen maar dit verdient makkelijker
Ja, ik had nog wat geld op m'n account staan.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Open jij nu ook al packs met FIFA points of met coins?
Nu wil ik serieus ook packs openenVorig jaar had ik Essien, Kolo Toure en Wellington Silva als beste spelers uit 2100 MSP.
Hopen op een IF! Zou een leuke zijn inderdaad.quote:
Ik ga het gewoon doen want .... vul zelf maar in.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
7,5k packs denk ik. Je kan grotere knallers maken met golds
Is niet zo veel meer waard in FUT 13 toch?quote:
Je itunes account naar amerika omzetten en dan zoeken op ea sports football clubquote:Op donderdag 27 september 2012 23:30 schreef Toefjes het volgende:
Die FUT app kan ik trouwens totaal niet vinden in de app store. Iemand de gouden tip voor mij?
Ik had Vlaar als beste item uit mijn laatste 7,5k pack.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is niet zo veel meer waard in FUT 13 toch?
Maargoed, altijd beter dan Douglas
Wat zeg jij nou, die heb ik gewoon in me club staan, stof te happen, hahaquote:Op donderdag 27 september 2012 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
Felipe Santana is in 4-2-3-1 ook echt 9k.Ook prima uit een pakje dus.
Ik heb exact hetzelfde.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:35 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom vind ik het traden momenteel leuker dan het spelen van Fifa
Dank je, ik ga even aanklooien hierquote:Op donderdag 27 september 2012 23:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je itunes account naar amerika omzetten en dan zoeken op ea sports football club
Succesquote:Op donderdag 27 september 2012 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je, ik ga even aanklooien hier
Vanmorgen langs 4 verschillende winkels tot ik de Ultimate Edition te pakken had en ik heb nog niet eens een team gemaaktquote:
Djourou, Vertonghen.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb alweer een chille speler ontdekt. Bradley van AS Roma, soort goedkope De Rossi.
Iemand anders al een pareltje ontdekt?
Ik kocht hem voor 2k en 5 minuten later verkocht voor 3.8k BINquote:Op donderdag 27 september 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
Mariano, die 4* skill RB van Brazilie goud is die wat waard?
Naingolanquote:Op donderdag 27 september 2012 23:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb alweer een chille speler ontdekt. Bradley van AS Roma, soort goedkope De Rossi.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kocht hem voor 2k en 5 minuten later verkocht voor 3.8k BIN
Baasje idd, doet het goed op cm.quote:
Park, een van de beste PL middenvelders zeker voor zijn prijsquote:Op donderdag 27 september 2012 23:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Vorig jaar een dure silver, nu low rated gold.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nog een beest van 400c, Montero
Akinfenwaquote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe heette die hele brede neger ook alweer die bijna 99 strength had? speelde volgens mij in de coca cola league
Akinfenwa.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe heette die hele brede neger ook alweer die bijna 99 strength had? speelde volgens mij in de coca cola league
AKINFENWAAAAAAAAquote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef Tito_Makani het volgende:
En hij is zo goedquote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vorig jaar een dure silver, nu low rated gold.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit je nog op early access?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef DutchSL het volgende:
Echt gvd wat een kutspel.
Hele avond wachten op bronzen tegenstanders.
De eerste gaat weg voor de wedstrijd
De tweede ragequit bij 2-0
De derde heb ik zelf een disconnect bij 2-1 voorsprong
!@#!@#$!@#WE!@#!@#@#%%##%@#$@
nou geweldig!!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
Alles wat ik heb opgepikt zonet in een half uurtje
Het meeste voor rond de 700 coins of minder, Sessegnon voor 7,8K, Lamela 2K, Fanni 2K en Mariano 2K rest voor 700 of minder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
offline jaquote:Op donderdag 27 september 2012 23:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Een vraagje, bij de manager tasks heb je bij 8 'Play you first Match in a Tournament'.
Weet iemand wat ze daar mee bedoelen? Is dat een offline toernooi ofzo want online pakt hij niet...
Offline toernooi potje.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Een vraagje, bij de manager tasks heb je bij 8 'Play you first Match in a Tournament'.
Weet iemand wat ze daar mee bedoelen? Is dat een offline toernooi ofzo want online pakt hij niet...
Beter houd je gewoon je muilquote:
sorryquote:Op donderdag 27 september 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter houd je gewoon je muil
Heb jij al een vet hybridje inmiddels?quote:
Nee ik ga er nu eentje maken met Falcao en Jacksonquote:Op donderdag 27 september 2012 23:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij al een vet hybridje inmiddels?
Je moet ook gewoon altijd op de markt kijken, snap niet dat mensen iets anders zouden willen hanteren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:01 schreef wieisboos het volgende:
Buffon volgens UDB 30k, zette hem er op voor 39k BIN en binnen 2 minuten weg, volgens mij te goedkoop weggedaan, al zag ik er net eentje gaan voor 31k open bid
[..]
Nee ik ga er nu eentje maken met Falcao en Jackson
Ja ik keek ook op de markt, dacht dat dit wel een redelijke prijs zou zijn al was de laagste BIN 45k, open bid gingen ze voor een stuk minderquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon altijd op de markt kijken, snap niet dat mensen een iets anders zouden willen hanteren.
Ooh, ik dacht dat je alleen op UDB keek. nvmquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja ik keek ook op de markt, dacht dat dit wel een redelijke prijs zou zijn
Mensen zijn lui dus altijd minimaal op de laagste BIN gaan zitten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja ik keek ook op de markt, dacht dat dit wel een redelijke prijs zou zijn al was de laagste BIN 45k, open bid gingen ze voor een stuk minder
Speel jij FIFA op de PC?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:06 schreef Proxzor het volgende:
Kan nog steeds geen Fifa Points gebruikenEA is helemaal niet bezig met al die PC problemen
Nee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:09 schreef kilozout het volgende:
Ben ik de enige die goedkoop formatie kaartjes koopt en deze toepast op spotgoedkope spelers in een formatie met 5 verdedigers?
75 niet genoeg?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:11 schreef Greenpeas het volgende:
Ik zou willen dat ik meer consumables kon bewaren
Ja ik gebruik me xdoosje nooit, maar ik zit nu toch sterk te twijfelen om hem ook voor me xdoos te halen.quote:
Na een paar levels kan je in de store een upgrade kopen he..naar 75quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:12 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik kan er maar 50, ben zeker niet goed genoeg
Laat Casillas niet alles door?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef knux het volgende:
Team heeft aardig vorm gekregen. Heb 4 Premium Gold Packs gekocht met FIFA Coins en heb nog nooit zoveel geluk gehad in heel FIFA12.
Cavani, Götze, Benzema, Coentrao, 2x David Luiz, Oxlade-Chamberlain.
Benze en Coentrao gehouden, rest verkocht en mijn BBVA team verder afgemaakt. Momenteel speel ik:
[ afbeelding ]
In 4-1-2-1-2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder overpowered curve balls is het een prima keeper lijkt me. Hij is ook 3cm gegroeid tov vorig jaar toch?quote:
Kut, ben niet in de buurt van m'n Xboxquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na een paar levels kan je in de store een upgrade kopen he..naar 75
FIFA op de PC met controller is identiek en zelfs sneller dan de consoleversie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Fifa op de pcnet nog wat pakjes gehaald met die fifa points, werkte prima.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:13 schreef Rijst het volgende:
koopje gespotDankje RijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond de graphics dit jaar zelfs beter op de PC dan op de Xbox. Wat normaal gesproken altijd andersom is geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:16 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
FIFA op de PC met controller is identiek en zelfs sneller dan de consoleversie.
Geen idee, eigenlijk vooral nog aan het traden geweestquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:13 schreef Rijst het volgende:
koopje gespotIk heb deze niet gekocht, wel 1 in 4-1-2-1-2 voor 4.5k en 1 in 4-3-3 voor 3kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duikt 'ie wel?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:18 schreef knux het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk vooral nog aan het traden geweest
Een game gespeeld met Casillas en geen tegengoals.
Hij is al verkocht die 5-2-1-2 Lucio. 1300c winst zonder tax.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zag er net 1 voor 3k. Wou hem eigenlijk zelf kopen maar had de coinsn iet
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:19 schreef knux het volgende:
[..]
Oh, zie nu die bug pas.Hij duikt ja.
De PC is in principe al jaren verder qua GFX cards t.o.v. alle consoles dus dat is geen surprise ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vond de graphics dit jaar zelfs beter op de PC dan op de Xbox. Wat normaal gesproken altijd andersom is geweest.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:13 schreef Anonymous61 het volgende:
6 maanden lang wekelijks pakket maar toch psn halen morgen.. kan ik al fifa points toevoegen?
Da's waar, maar vaak zijn spellen voor de PC totaal niet geoptimaliseerd. Kijk maar naar GTA bijvoorbeeld. Daar had je een aantal jaren geleden echt een dijk van een PC voor nodig, terwijl de Xbox en PS3 met een matige graka 'm soepeltjes konden spelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
De PC is in principe al jaren verder qua GFX cards t.o.v. alle consoles dus dat is geen surprise ja.
Nog sneller?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:16 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
FIFA op de PC met controller is identiek en zelfs sneller dan de consoleversie.
Lees jij het wel dan? Ik lees het ook niet hoor. Ik pak een random reactie en dan geef ik dom commentaar.quote:
Gaat ook niet meer gebeuren. We zijn allemaal fuck'd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:27 schreef Rijst het volgende:
Oh fijn. Webapp is nog steeds niet gefixt
FIFA op de PC is pas sinds 12 weer gelijk aan de console versie, niet qua graphics maar gameplay.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
De PC is in principe al jaren verder qua GFX cards t.o.v. alle consoles dus dat is geen surprise ja.
Lekker randomquote:
Die seller is niet zo handigquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zoek toevallig de prijs van een Cahill op die ik net heb gekocht, zie ik dit:
[ afbeelding ]
Je krijgt meer als je hem discard
Koop bronze packquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik wil op de console een bal kopen voor mijn laatste task. Maar die auction search faalt
Zet hem op maximum prijs 500, dan kan je kopenquote:
Wazig..jouw plaatje deed het ook niet tot ik erop klikte. Best vaak gezeik met puush laatste tijd..quote:
Komt omdat die servers enorm veel troep te verwerken krijgen. Iedereen puusht hier z'n rommel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wazig..jouw plaatje deed het ook niet tot ik erop klikte. Best vaak gezeik met puush laatste tijd..
Ik weet niet meer hoe het uit moetquote:
En dat sinds 1998 zeker?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het uit moet
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het uit moet
quote:
Want daar heb ik die vaardigheid voor nodig?quote:
Je moet slim genoeg zijn om door het instellingenmenu van het fokforum te navigerenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want daar heb ik die vaardigheid voor nodig?Ik doe geen fucking ICT of andere wizzkid studie
Oh, okquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je moet slim genoeg zijn om door het instellingenmenu van het fokforum te navigeren
Thx. Iemand had ook gewoon die 250 coins SP er op gebodenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Ik heb de hele avond Vadis in de gaten gehouden een uurtje geleden eindelijk een fatsoenlijk BIN gevonden. En nu dit.
Grats though!
Tenue of badge selecteren en dan " make item active" klikkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:38 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens even een schaamteloze vraag, waar kan ik m'n tenue en badge wijzigen?
Kijk eens bij homequote:Op vrijdag 28 september 2012 00:38 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens even een schaamteloze vraag, waar kan ik m'n tenue en badge wijzigen?
Zo heb je zo je silverteam bij elkaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:41 schreef DutchSL het volgende:
Tchité voor 1500 coins, dat is echt geweldig
Al een weekquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:46 schreef Rijst het volgende:
Tim86 wat is deze. The Dark knight Rises is al een tidje uit in 720p en jij meldt het niet eens????
Die site die mij hebt gegeven is geniaal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Al een weekeven 'kopen' dan maar
Het is een cam als we het over dezelfde hebben
Gevero.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:49 schreef Greenpeas het volgende:
Bronze RB van FC Utrecht heet Markiet, topnaam.
Ja true, even kijken of hij daarop staatquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die site die mij hebt gegeven is geniaal.
Welke site?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja true, even kijken of hij daarop staat
quote:
quote:
Nee, nu hoef je niets te downloadenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom gaan jullie niet allemaal gewoon bij een nieuwsgroep. Veel handiger dan van die sites
En het is gratisquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, nu hoef je niets te downloaden
Nieuwsgroepen > de rest.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn nieuwsgroep is ook graties
720p cam, seems legit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Al een weekeven 'kopen' dan maar
Het is een cam als we het over dezelfde hebben
Ze zitten te naaien, zetten er 720P bij maar vervolgens is het een camquote:
Gewoon kutkwaliteit jongeuh, dat ga ik niet meldenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:46 schreef Rijst het volgende:
Tim86 wat is deze. The Dark knight Rises is al een tidje uit in 720p en jij meldt het niet eens????
Het spijt me. Ben hier niet zo goed in.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon kutkwaliteit jongeuh, dat ga ik niet melden
Jup maar niet rises!quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:06 schreef detennismaster het volgende:
The Dark night staat er nu ook VDM
En The Dark Knight?quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:06 schreef detennismaster het volgende:
The Dark Night staat er nu ook VDM
Jij zit weer in de verkeerde categorie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:06 schreef detennismaster het volgende:
The Dark Night staat er nu ook VDM
quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij zit weer in de verkeerde categorie. [ afbeelding ]
Oh, The Dark Nicht staat er nu ook bij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver, heb ik zin om te fappen ineensquote:
Ah joh kunnen ze een keer iets anders dan ik ga naar bed tweeten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:23 schreef vandermar het volgende:
Die applefanbois ook altijdga gewoon in je eigen bed slapen, net alsof die telefoon er ineens niet meer is
quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Godver, heb ik zin om te fappen ineens
Omdat het anders nog saaier zou zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:29 schreef BDIL het volgende:
Waarom zitten er altijd mensen in reality shows die heimwee naar thuis hebben
quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:32 schreef GuRBuH het volgende:
Welke moet ik kiezen?Neem een Magikarp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Rijst heeft 'm en hij speelde goed tegen mij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:51 schreef detennismaster het volgende:
Hoe speelt Castaignos eigenlijk? Is hij echt zo goed als zijn stats doen vermoeden.
500 coins en een mini bronze packquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
EN NOG EEN SILVER MINI DAILY GIFT YEAH
Best prima, maar ik vind hem nog niet beter dan die van vorig jaar eigenlijk, maar dat ligt denk ik ook aan mezelf en het team. Dat silver team van vorig jaar was zo oppermachtig en nu verlies ik nog vaak omdat ik non stop tegen gold speel atmquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:51 schreef detennismaster het volgende:
Hoe speelt Castaignos eigenlijk? Is hij echt zo goed als zijn stats doen vermoeden.
Sick. Ik was op zoek naar het uit- en thuistenue van Ajax. Net moest ik de laatste laten gaan voor 2,5k, en nu stond er 1 op voor 300c.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
EN NOG EEN SILVER MINI DAILY GIFT YEAH
Geen zin in silvertoernooien of kan dat niet op dit tijdstip?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best prima, maar ik vind hem nog niet beter dan die van vorig jaar eigenlijk, maar dat ligt denk ik ook aan mezelf en het team. Dat silver team van vorig jaar was zo oppermachtig en nu verlies ik nog vaak omdat ik non stop tegen gold speel atm
Oh hij is 4-1-2-1-2. Sorry niet gezien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Net de prijs opgezocht voor 4-1-2-1-2
Iemand???quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:56 schreef Joodnl het volgende:
%$#@%$@%$
Mijn ps3 loopt al meerdere malen vast na een wedstrijd of zodra ik uit een bepaald deel terug wil van FUT.
Meer mensen met dit probleem?![]()
![]()
quote:
Eerste 2 rondjes lukt wel, daarna duurt het echt mega lang om te matchen. Net voor het eerst Messi tegengekomen..2-0 gewonnenquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geen zin in silvertoernooien of kan dat niet op dit tijdstip?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste 2 rondjes lukt wel, daarna duurt het echt mega lang om te matchen. Net voor het eerst Messi tegengekomen..2-0 gewonnen
Zijn clubnaam: Arsenal Forever
Zijn badge: Man City
Zijn kit: Chelsea
Mijn gezichtsuitdrukking:
waarom zet je al te koop? moet je nog even mee wachten toch?quote:
Nee, non shinies zeker niet mee wachten want die zijn niet zo zeldzaam dus komen er veel van op de markt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom zet je al te koop? moet je nog even mee wachten toch?
o ja klopt, nu worden er enorm veel pakketjes geopendquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, non shinies zeker niet mee wachten want die zijn niet zo zeldzaam dus komen er veel van op de markt.
daar wordt ik altijd zo gek van.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:58 schreef Tim86 het volgende:
Godver, moest winnen om in div 2 kampioen te worden, scoort die mongool in de 20e minuut en gaat daarna achterin rondtikken. Er is weer een blik mongolen opengetrokken hoor
Ik krijg ook niets, maar is dat ondertussen niet afgelopen dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:04 schreef pascal08 het volgende:
Waarom krijg ik m'n daily gift niet op de Xbox?
De anderen kregen wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:04 schreef knux het volgende:
[..]
Ik krijg ook niets, maar is dat ondertussen niet afgelopen dan?
Moet dat via de webapp?quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:07 schreef DutchSL het volgende:
Ben je ingelogd na twee uur? Anders uitloggen en weer inloggen..
veel glitches wel tot nu toe in FUT.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:12 schreef DutchSL het volgende:
Gvd kut webapp, zit ik op een Kouyate te bieden voor 15k is de bid knop opeens disabled
quote:
Zit ik weer niet op te letten zekerquote:Op vrijdag 28 september 2012 07:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht net een McClean voor 3.6k en hij blijkt meer dan 15k waard te zijn
Ik had nog gewoon tijd om op te zoeken hoeveel hij waard was ook. Maar dit moest wel een goede deal zijn, 84 pace, 4* en hij speelt in de BPLquote:Op vrijdag 28 september 2012 07:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit ik weer niet op te letten zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |