Dit dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
Ik wil ook in bad.Lekker spelen met het schuim.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nou die meet kan er dus uit
mensen die willen meeten moeten dat maar onderling afspreken
Heloef zullen we meeten?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
Straks komen de Vengaboys nog met een nieuwe hit: I Wanna Have Sex In The Bath
Heerlijk. Lekker wegdromen met muziek en een glas Jack erbij. Lavendelgeurtjes om me heen.quote:
Jij doet dat, ik neem een biertje, een VI en zet een album van de Black Keys op.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Heerlijk. Lekker wegdromen met muziek en een glas Jack erbij. Lavendelgeurtjes om me heen.
Ritualsquote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Heerlijk. Lekker wegdromen met muziek en een glas Jack erbij. Lavendelgeurtjes om me heen.
Koffie drinken 6 oktober? Ik hoor zojuist dat ik kanquote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koffie drinken 6 oktober? Ik hoor zojuist dat ik kan
Deze meid weet.quote:
valt tegenquote:
hmm nog nooit last van gehadquote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt tegen![]()
de badmeesters hebben daar problemen mee
tammie was me voorquote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kende iemand die ging het doen in een verkleedhokje in een zwembad.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt tegen![]()
de badmeesters hebben daar problemen mee
ik dus welquote:Op donderdag 27 september 2012 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm nog nooit last van gehad
oh een secret meet waar ik niets van afweetquote:
Dat verhaalquote:Op donderdag 27 september 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kende iemand die ging het doen in een verkleedhokje in een zwembad.
Dat liep niet helemaal goed af.
Mag ik met jou afspreken?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |