Dit dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
Ik wil ook in bad.Lekker spelen met het schuim.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nou die meet kan er dus uit
mensen die willen meeten moeten dat maar onderling afspreken
Heloef zullen we meeten?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
Straks komen de Vengaboys nog met een nieuwe hit: I Wanna Have Sex In The Bath
Heerlijk. Lekker wegdromen met muziek en een glas Jack erbij. Lavendelgeurtjes om me heen.quote:
Jij doet dat, ik neem een biertje, een VI en zet een album van de Black Keys op.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Heerlijk. Lekker wegdromen met muziek en een glas Jack erbij. Lavendelgeurtjes om me heen.
Ritualsquote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Heerlijk. Lekker wegdromen met muziek en een glas Jack erbij. Lavendelgeurtjes om me heen.
Koffie drinken 6 oktober? Ik hoor zojuist dat ik kanquote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koffie drinken 6 oktober? Ik hoor zojuist dat ik kan
Deze meid weet.quote:
valt tegenquote:
hmm nog nooit last van gehadquote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt tegen![]()
de badmeesters hebben daar problemen mee
tammie was me voorquote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kende iemand die ging het doen in een verkleedhokje in een zwembad.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt tegen![]()
de badmeesters hebben daar problemen mee
ik dus welquote:Op donderdag 27 september 2012 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm nog nooit last van gehad
oh een secret meet waar ik niets van afweetquote:
Dat verhaalquote:Op donderdag 27 september 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kende iemand die ging het doen in een verkleedhokje in een zwembad.
Dat liep niet helemaal goed af.
Mag ik met jou afspreken?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh een secret meet waar ik niets van afweet![]()
gij vuige meetslet
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gij vuige meetslet
moet je even vragen aan JJHquote:
Dan word je voor het eerst afgetrokken gebeurt er dat.quote:
Weet je hoeveel mensen daar zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
MonsterJam
Kan 's avonds wel bij jou langskomen hoor
[..]
gij vuige meetslet
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen daar zijn
weet je hoeveelmensen haar daar zien
ze is een meetslet
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen daar zijn
weet je hoeveelmensen haar daar zien
ze is een meetslet
Ik word 'snachts gillend wakker van dit verhaal.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan word je voor het eerst afgetrokken gebeurt er dat.
Dat arme kind.
Ja, verdomd irritant.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word 'snachts gillend wakker van dit verhaal.
Wat dacht je van mij dan, ik durf me straks niet meer te laten aftrekken door een meisje.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word 'snachts gillend wakker van dit verhaal.
OEh klinkt goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat Tony's in de kast liggen.
Wat is irritant?quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij dan, ik durf me straks niet meer te laten aftrekken door een meisje.
Never mind, hij kwam niet aan.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is irritant?
[..]
Ik ook niet.
Your lovequote:Op donderdag 27 september 2012 22:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Your love
Is better than chocolate
Better than anything else that I've tried
And oh love is better than chocolate.
Everyone here knows how to fight
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Your love
Is better than ice cream.
Better than anything else that I've tried
And your love
Is better than ice cream