Dit dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
Ik wil ook in bad.Lekker spelen met het schuim.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nou die meet kan er dus uit
mensen die willen meeten moeten dat maar onderling afspreken
Heloef zullen we meeten?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
Straks komen de Vengaboys nog met een nieuwe hit: I Wanna Have Sex In The Bath
Heerlijk. Lekker wegdromen met muziek en een glas Jack erbij. Lavendelgeurtjes om me heen.quote:
Jij doet dat, ik neem een biertje, een VI en zet een album van de Black Keys op.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Heerlijk. Lekker wegdromen met muziek en een glas Jack erbij. Lavendelgeurtjes om me heen.
Ritualsquote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Heerlijk. Lekker wegdromen met muziek en een glas Jack erbij. Lavendelgeurtjes om me heen.
Koffie drinken 6 oktober? Ik hoor zojuist dat ik kanquote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koffie drinken 6 oktober? Ik hoor zojuist dat ik kan
Deze meid weet.quote:
valt tegenquote:
hmm nog nooit last van gehadquote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt tegen![]()
de badmeesters hebben daar problemen mee
tammie was me voorquote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kende iemand die ging het doen in een verkleedhokje in een zwembad.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt tegen![]()
de badmeesters hebben daar problemen mee
ik dus welquote:Op donderdag 27 september 2012 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm nog nooit last van gehad
oh een secret meet waar ik niets van afweetquote:
Dat verhaalquote:Op donderdag 27 september 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kende iemand die ging het doen in een verkleedhokje in een zwembad.
Dat liep niet helemaal goed af.
Mag ik met jou afspreken?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh een secret meet waar ik niets van afweet![]()
gij vuige meetslet
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gij vuige meetslet
moet je even vragen aan JJHquote:
Dan word je voor het eerst afgetrokken gebeurt er dat.quote:
Weet je hoeveel mensen daar zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
MonsterJam
Kan 's avonds wel bij jou langskomen hoor
[..]
gij vuige meetslet
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen daar zijn
weet je hoeveelmensen haar daar zien
ze is een meetslet
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen daar zijn
weet je hoeveelmensen haar daar zien
ze is een meetslet
Ik word 'snachts gillend wakker van dit verhaal.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan word je voor het eerst afgetrokken gebeurt er dat.
Dat arme kind.
Ja, verdomd irritant.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word 'snachts gillend wakker van dit verhaal.
Wat dacht je van mij dan, ik durf me straks niet meer te laten aftrekken door een meisje.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word 'snachts gillend wakker van dit verhaal.
OEh klinkt goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat Tony's in de kast liggen.
Wat is irritant?quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij dan, ik durf me straks niet meer te laten aftrekken door een meisje.
Never mind, hij kwam niet aan.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is irritant?
[..]
Ik ook niet.
Your lovequote:Op donderdag 27 september 2012 22:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Your love
Is better than chocolate
Better than anything else that I've tried
And oh love is better than chocolate.
Everyone here knows how to fight
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Your love
Is better than ice cream.
And your love
Is better than ice cream
Everyone here knows how to cry
Hij heeft ons getraumatiseerd.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Your love
Is better than chocolate
And oh love is better than chocolate.
Everyone here knows how to fight
Ik denk dat ik daar door middel van confrontatie therapie over heen moet stappen.quote:
dan is het goedquote:
Inderdaad alleen een goede therapeute kan mij er van overtuigen dat je laten aftrekken ongevaarlijk is.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar door middel van confrontatie therapie over heen moet stappen.
Ik laat het je weten als ik er een gevonden heb.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad alleen een goede therapeute kan mij er van overtuigen dat je laten aftrekken ongevaarlijk is.
Doe dat.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat het je weten als ik er een gevonden heb.
Dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ironisch. Ik zit in bad en zweet me kapot
Jij FOK!t zelfs in bad?quote:
Heb ik ook gedaanquote:
Weltrusten KTquote:
ik ookquote:
Whut. Moet je om 2 uur weer op dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
kan ik nog 3 uurtjes slapen![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Whut. Moet je om 2 uur weer op dan?
Morgen hoef ik pas de deur uit als ik wil zuipen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen pas om kwart over 3 de deur uit.![]()
Als een baas.
Ik moet om 18:00 bij TopPop zijn in Amsterdam.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen pas om kwart over 3 de deur uit.![]()
Als een baas.
Gezellig feestje?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen hoef ik pas de deur uit als ik wil zuipen.
Dat gaan we zien, maar ik denk het wel. Hele bende bij elkaar, is altijd lachen.quote:
Jezus, dat zijn toch geen tijden!quote:
Pieperd.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
7 uur de wekker13:15 vliegen. 15:35 in het koude Nederland
Ach joh. Minivakantie dus je hebt nog niet eens de tijd gehad om te wennen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
7 uur de wekker13:15 vliegen. 15:35 in het koude Nederland
is wel vroegquote:Op donderdag 27 september 2012 22:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus, dat zijn toch geen tijden!
Ik wil wel aan jou wennenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach joh. Minivakantie dus je hebt nog niet eens de tijd gehad om te wennen.
Ach, nie nuilen jij.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond t hier koud vandaag vergeleken met gisteren. En het was vandaag nog 23 graden![]()
Ik loop immer nakend.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, nie nuilen jij.Het is nog best te doen hier.
Met een jas aan.
quote:
That reminds me dat mijn nieuwe winterjas binnen isquote:Op donderdag 27 september 2012 23:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Morgen om 08.00 eruit, controle bij de huisarts! ik haat opstaan met de wekker!
Heel veel sterkte.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is wel vroeg
maar zijn dus ook een hoop extra uren
ik heb er ook 1 gescoord vanaaf!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
That reminds me dat mijn nieuwe winterjas binnen is
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wut. Ik drukte toch echt op Fera quoten.
Welke welke welkequote:Op donderdag 27 september 2012 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 gescoord vanaaf!![]()
![]()
* Fera belt nog eens aanquote:Op donderdag 27 september 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet daar. Maar wel binnen.
dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2012 23:08:05 ]
* Kaneelstokje doet open en haalt Fera snel naar binnenquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
* Kaneelstokje doet open en haalt Fera snel naar binnen
quote:
i'll spice it upquote:Op donderdag 27 september 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]ik ben heel saai hoor. Huis tuin keuken meisje.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dezetofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Saai want zwart, maar rood of groen zijn mijn kleuren niet, dus nu kan je wel leuke kleuren sjaaltjes erbij kopen.. en ik zag bij de six leuke handschoenenquote:
thanks !quote:Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
gave jas LoLa!
Ik ga nog even lekker lezen in bed, en dan slapen![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dezeTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga slapen![]()
sowiesoquote:Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef Tamashii het volgende:
Mijn nieuwe jas moet snel binnenkomen. Loop nog in leer en dat is kouuuud.
Zelf genaaid?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sowieso
ik ben blij met mijn knoopjesopnieuwaangenaaidejas
jazeker wel (no pun intended)quote:
Tuurlijk niet, ik maak dat soort slechte grappen niet tegenover jou.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jazeker wel (no pun intended)
trots op jequote:Op donderdag 27 september 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jazeker wel (no pun intended)
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik maak dat soort slechte grappen niet tegenover jou.
Goed van je.
dit vind ik fijnquote:
* Fera knuffelt Rokjequote:Op donderdag 27 september 2012 23:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
dit vind ik fijn
warmte ende liefde
maar iedereen vindt jou ook liefquote:Op donderdag 27 september 2012 23:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
dit vind ik fijn
warmte ende liefde
Alleen maar warmte en liefde hier.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
dit vind ik fijn
warmte ende liefde
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt Rokje
Ik kan heul niet naaien.
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 27 september 2012 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar iedereen vindt jou ook lief![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen maar warmte en liefde hier.
Mijn moeder kan echt van alles maken met een naaimachine. Ze heeft ooit een knuffelvis van camouflagestof voor me gemaakt.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
ik alleen met de hand.. naaimachines kan ik niet mee omgaan
en ik moest t wel leren, aangezien mijn knuffelbeer z'n hoofd er eens afrolde en mama wou t toen niet doen
de meesten in dit topic vinden jou erg liefquote:Op donderdag 27 september 2012 23:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat betwijfel ik
maar lief dat je t zegt knettertje
mijn moeder ook wel ja.. nja, geen knuffels denk ikquote:Op donderdag 27 september 2012 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder kan echt van alles maken met een naaimachine. Ze heeft ooit een knuffelvis van camouflagestof voor me gemaakt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de meesten in dit topic vinden jou erg lief![]()
zo beter?
Moet ik ook nog eens doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn moeder ook wel ja.. nja, geen knuffels denk ik.. maar ze kan er wel mee overweg
maar ze vond destijds dat ik dat zelf maar moest gaan leren.. en ik vond t nog best leuk ook
en ik jou ookquote:Op donderdag 27 september 2012 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik vind jou ook lief
dat soort dingen kan ik dan echt niet thoquote:Op donderdag 27 september 2012 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet ik ook nog eens doen.Mijn oma is nog handiger, die maakt handtassen van plastic tasjes, door te haken. Zo mooi.
Moet ook anders ging ik je opzoeken en slaanquote:Op donderdag 27 september 2012 23:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en ik jou ook![]()
[..]
dat soort dingen kan ik dan echt niet tho
niet slaanquote:Op donderdag 27 september 2012 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Moet ook anders ging ik je opzoeken en slaan
je vindt mij lief dus ik hoef je niet op te zoeken en te slaanquote:Op donderdag 27 september 2012 23:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet slaan.. knuffelen mag wel hoor
gelukkig.. want als je me slaat ga ik huilenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je vindt mij lief dus ik hoef je niet op te zoeken en te slaan
dan sla ik tam wel en knuffel ik jouquote:Op donderdag 27 september 2012 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gelukkig.. want als je me slaat ga ik huilen
HEY!!!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan sla ik tam wel en knuffel ik jou
ja goed.. ik kan weer zitten zonder auquote:Op donderdag 27 september 2012 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe gaat het trouwens met je billen
ik mag tam niet slaanquote:Op donderdag 27 september 2012 23:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HEY!!!
beter groepsknuffel dan
[..]
ja goed.. ik kan weer zitten zonder au
behalve op m'n fiets, daar voel ik t nog wel een beetje
LOLquote:Op donderdag 27 september 2012 23:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HEY!!!
beter groepsknuffel dan
[..]
ja goed.. ik kan weer zitten zonder au
behalve op m'n fiets, daar voel ik t nog wel een beetje
knuffelen en bilmassages kunnen anders prima samen u_uquote:Op donderdag 27 september 2012 23:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik mag tam niet slaanhmm oke dan knufflen met zijn allen
oh geen bil massage meer nodig dus
een achterlijke bosmongool die met 80 door rood reed en waardoor ik mezelf moest laten vallen op m'n derriere, anders was ik nu deaud geweestquote:Op donderdag 27 september 2012 23:33 schreef Nixx- het volgende:
[..]
LOL
Wie heeft dat bij je gedaan?
ik ga jouw billen niet masseren waar mensen bij zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 23:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
knuffelen en bilmassages kunnen anders prima samen u_u
[..]
een achterlijke bosmongool die met 80 door rood reed en waardoor ik mezelf moest laten vallen op m'n derriere, anders was ik nu deaud geweest
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
knuffelen en bilmassages kunnen anders prima samen u_u
[..]
een achterlijke bosmongool die met 80 door rood reed en waardoor ik mezelf moest laten vallen op m'n derriere, anders was ik nu deaud geweest
ik wist dat je dat zou denkenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:37 schreef Nixx- het volgende:
[..]Dat is minder mooi.
Ik zat te denken aan wat spannenders
was t maar zo'n feestquote:Op donderdag 27 september 2012 23:37 schreef Nixx- het volgende:
[..]Dat is minder mooi.
Ik zat te denken aan wat spannenders
bij mij nietquote:
Billenkoek met je vindt ik!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
TAAAAAAAAAAAAM schat.. wil,jij die topicpointer ding weghalen zo ja dan hou ik heel van je zo nee dan vindt ik je stom
Wuuuth?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ja voordat je reageert: niets
Ik wil je best wel zo'n feest geven.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
was t maar zo'n feest
nou dat staat er :quote:
Project (Nix)X?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:41 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik wil je best wel zo'n feest geven.
Niks meer, niks minder.
i know en dank je voor het aanbod, maar.. jeweetzquote:Op donderdag 27 september 2012 23:41 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Niks meer, niks minder.
ik heb dan liever iets meerquote:Op donderdag 27 september 2012 23:41 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Niks meer, niks minder.
ik maak elk jaar zelf appelflappen, mag dat ook?quote:
Ohmgquote:Op donderdag 27 september 2012 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou dat staat er :
voordat je reageert:
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik maak elk jaar zelf appelflappen, mag dat ook?
bij dezen een uitnodiging voor mijn prive-appelflapfeestjequote:Op donderdag 27 september 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]vrouw. Jij. Ik. Appelflappen. Partyharr.
ja nou het is schijnbaar duidelijk..quote:
Ik kom. Puntpuntpunt..quote:Op donderdag 27 september 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bij dezen een uitnodiging voor mijn prive-appelflapfeestje![]()
yes you will puntjepuntjeuitroeptekenvraagtekenpuntdubbelpuntquote:
Heb echt heel niks gedronken.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
LAAT DIE WIJN MET RUST!!!
Mijn schuld.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou het is schijnbaar duidelijk..
dit topic heeft een punt en that's it
Wil je een glaasje Roosvicee?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH slome kutlaptop!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *kruipt in een hoekje*
Wedden dat mijn telefoon langzamer is. Versie 2.3quote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH slome kutlaptop!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *kruipt in een hoekje*
nee, bierquote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil je een glaasje Roosvicee?
ja maar..............quote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wedden dat mijn telefoon langzamer is. Versie 2.3
Beter doe je het niet, denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
Ik wil m'n haar mssn rood verven, maar ik heb donkerbruine ogen. Iemand tips welke tint rood? Of moet ik het helemaal niet doen?
beetje inde richting van kastanjerood zou je wel staanquote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
Ik wil m'n haar mssn rood verven, maar ik heb donkerbruine ogen. Iemand tips welke tint rood? Of moet ik het helemaal niet doen?
depends ligt aan je huidskleur en hoe erg je het wilt laten opvallenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
omg, ik ook.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wedden dat mijn telefoon langzamer is. Versie 2.3
Hmm. Mahonierood!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
Hahhaa. In welke zin van het woord? XDquote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan hadden we niet meer aan t fokken geweest.
Zo denk je ook over mij zeker.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beter doe je het niet, denk ik.
Ik weet niet hoe ik mn huidskleur moet omschrijven ...quote:Op donderdag 27 september 2012 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
depends ligt aan je huidskleur en hoe erg je het wilt laten opvallen
robijnrood kan of mahonie (mahonie valt minder op) is lichter
jaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- geeft Rockjon een groene rakker
Waarom issie niet sneller of nieuwe versie! Deze loopt constant vast en traag enz enz!quote:
Niet online in ieder geval.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahhaa. In welke zin van het woord? XD
Jij wilt niet weten hoe ik over u denkquote:Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo denk je ook over mij zeker.
Proostquote:
Traag soms wel. Vastlopen gelukkig niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom issie niet sneller of nieuwe versie! Deze loopt constant vast en traag enz enz!
ik zal jou eens vervenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nu word ik helemaal depressief.. ik wil ook verven
doe maar niet, dan bol ik opquote:Op donderdag 27 september 2012 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zal jou eens verven
nevermind
leek me wel leuk met roze bodypaint en glitters of vingerverfquote:Op donderdag 27 september 2012 23:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe maar niet, dan bol ik op
neequote:Op donderdag 27 september 2012 23:54 schreef Giertje het volgende:
zal ik mijn haar weer zwart verven
ik hoor mijn moeder al klagen
je ziet eruit als een lijk
Over mijn haar stommurd!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten hoe ik over u denk
[..]
Proost
dat kan miss wel.. ik weet t eigenlijk niet.. als die stof er niet in zit iigquote:Op donderdag 27 september 2012 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
leek me wel leuk met roze bodypaint en glitters of vingerverf
ik ooooooooooook..quote:Op donderdag 27 september 2012 23:57 schreef Fera het volgende:
Mahonie is inderdaad wel mooi.
Ik had ooit paars, stond me wel goed.
zo en knetter heeft gesprokenquote:
het lijkt me sowieso wel een keer tof om iemand met vingerverf onder te kliederenquote:
mijn haar? of mijn zwarte ziel?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is er met jouw zwart gebeurd?![]()
Eh nee. :$ barweinig speeltjes.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Juh, of jij moet speeltjes op netstroom hebben.
ik zal jou eensquote:Op donderdag 27 september 2012 23:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh nee. :$ barweinig speeltjes.
Nou nee, "roze is hoe ik rol"quote:Op donderdag 27 september 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn haar? of mijn zwarte ziel?
Ik wil jou roze en rose en rozen en....quote:
wellusquote:Op donderdag 27 september 2012 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou nee, "roze is hoe ik rol"
Dat is niet zo
Satanskind
Dan offline.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh nee. :$ barweinig speeltjes.
quote:
wa me de restquote:Op donderdag 27 september 2012 23:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil jou roze en rose en rozen en....
ligt aan je haarkleur maar ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]Cool.
[ afbeelding ]
Dit is mahonie, toch? Als ik het google krijg ik ook vijf verschillende tinten mahonie.
dat is wel mooiquote:Op donderdag 27 september 2012 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]Cool.
[ afbeelding ]
Dit is mahonie, toch? Als ik het google krijg ik ook vijf verschillende tinten mahonie.
Daarom hou ik van jequote:Op donderdag 27 september 2012 23:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wellusmaar daarom is m'n ziel idd nog wel pikzwart
![]()
Ja!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het lijkt me sowieso wel een keer tof om iemand met vingerverf onder te kliederen
Ik ben donkerblond.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt aan je haarkleur maar ja.
ik heb atm ook mahonie
jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja!net als in kluun film. Rollend over de grond.
Verven met je lichaam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja!net als in kluun film. Rollend over de grond.
Ja. Mijn is iets roder. Nu erg rood omdat ik net geverfd heb.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]Cool.
[ afbeelding ]
heb geloof ik alleen met beetje uitgroei en snorquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben donkerblond.
Pics van je haar?
joah. Thema meet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja
whoa geweldig lijkt me dat
Kan best. Waterverf.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Verven met je lichaam.Lijkt me awesome.
Pics?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Mijn is iets roder. Nu erg rood omdat ik net geverfd heb.
Lijkt me geil voorspel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Wanneer?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me geil voorspel.Maar dan in de douche verder seksen ofcourse.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ferahmmz mooi dat zeer zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Eh zit mobiel.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
feraStaat je goed, die kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
feraStaat je goed, zo'n snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Maakt niet uit, ik ook niet.quote:
dat is juist tofquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ook niet.
Jaaaaaaaaa, lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb zin in taaitaai poppetjes.
feraOah is dat mahonie? Dan is het mijne gewoon rood. Echt rood. XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Dat van jou is meer tomaatroodquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oah is dat mahonie? Dan is het mijne gewoon rood. Echt rood. XD
oewwww das lang geleden dat ik die heb gehad ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb zin in taaitaai poppetjes.
jouwes leek op de foto robijnroodquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oah is dat mahonie? Dan is het mijne gewoon rood. Echt rood. XD
Een jaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
oewwww das lang geleden dat ik die heb gehad ook
ik sinds mijn wat zal het zijn 12de niet meer geloof ikquote:
Uiteraaaard.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me geil voorspel.Maar dan in de douche verder seksen ofcourse.
ik heb dat spul altijd wel in huis rond de feestdagen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik sinds mijn wat zal het zijn 12de niet meer geloof ik
Niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat van jou is meer tomaatrood
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jouwes leek op de foto robijnroodmaar kan me vergissen
ik vergeet dat altijdquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
ik heb dat spul altijd wel in huis rond de feestdagen.
oeh daarmee komen je ogen dan wel heeel mooi uit denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:09 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Mahonie of dit, donker chocolade bruin.
Dan zijn m'n ogen lichter dan mijn haar, dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh daarmee komen je ogen dan wel heeel mooi uit denk ik![]()
LL zei er vanmiddag wat over, nu heb ik er zin in.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
oewwww das lang geleden dat ik die heb gehad ook
Die neem ik half november wel weer een keer mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vergeet dat altijd
heb laatst wel een zak pepernoten weg zitten snaaien
uhu.. ik denk eerder dat ik dat meeneemquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Die neem ik half november wel weer een keer mee.
van die luxe hema letters met marsepeinen poppetjesquote:
mja dat had ik dus met pepernoten een vriend van me had die van de week gehaald en toen moest ik ze ook hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LL zei er vanmiddag wat over, nu heb ik er zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |