Overal?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik wil echt niet dat er straks overal poep zit ofzo
Typetje TS ''je woorden er niet aan vuil maken'' dit?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef zarGon het volgende:
Je gunt als 16-jarige je kont aan je vriend van 25 die net vreemdgegaan is?
Cool cool cool.
Je sluitspier stopt niet plotseling met functioneren tijdens anale seks hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik wil echt niet dat er straks overal poep zit ofzo
ja dat snap ik maar vind het toch een vies ideequote:Op donderdag 27 september 2012 22:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Overal?
Het zou eventueel in het vieste geval zijn penis zijn... en vast niet in zijn oren.
Hmm jij hebt extra info!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef zarGon het volgende:
Je gunt als 16-jarige je kont aan je vriend van 25 die net vreemdgegaan is?
Cool cool cool.
Klysma danquote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ja dat snap ik maar vind het toch een vies idee
waar kan je die halen?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Klysma dan
Wel een heel gedoe hoor voor een uitprobeersel
ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 27 september 2012 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je sluitspier stopt niet plotseling met functioneren tijdens anale seks hoor..
Geen idee, maar mocht ze echt zijn is ze behoorlijk naïef.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Typetje TS ''je woorden er niet aan vuil maken'' dit?
quote:
Bij anale seks werkt je kringspier niet meer zoals gewoonlijk maar is het net een tuinslang, de blubber vliegt om je oren.quote:
wat?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij anale seks werkt je kringspier niet meer zoals gewoonlijk maar is het net een tuinslang, de blubber vliegt om je oren.
anaal lijkt mij gewoon lekkerquote:Op donderdag 27 september 2012 22:42 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
waarom wil je je vriend zijn piemel dan omringen met jouw poep?
Hij gaat zijn handen niet in je kont steken om er stront uit te halen die hij vervolgens op je gezicht gaat smeren...quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:42 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
waarom wil je je vriend zijn piemel dan omringen met jouw poep?
ja ik weet niet waar je die dingen haalt...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
haal dan zo'n klysma geval en ga lekker van bil van het weekend
nee ik snap maar straks komt er wel wat mee dat lijkt mij best wel een afknapperquote:Op donderdag 27 september 2012 22:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij gaat zijn handen niet in je kont steken om er stront uit te halen die hij vervolgens op je gezicht gaat smeren...
Ga naar de wc, probeer zoveel mogelijk 'leeg' te zijn. En probeer het daarna eens. Het is heus niet zo dat er plotseling een kilo poep met zijn pik naar buiten komt of zo. Denk ik dan eh.
- Geen ervaring mee overigens, maar ik snap dat schijterige gedoe er niet over. -
[..].
FUCKING GOOGLE IT.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:45 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ja ik weet niet waar je die dingen haalt...
Dan maak je het schoon en ga je verder. Of verwissel je het condoom. Weet ik veel. Hij wil anale seks, dan kan-ie het krijgen ook. Niet dat ik poep plotseling lekker vind of zo, maar ik ben van mening dat poep bij anale seks normaal is. Tenminste, het zit mee als alles schoon blijft, maar mocht er wat vies worden hoort dat erbij.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:46 schreef xSuzan het volgende:
[..]
nee ik snap maar straks komt er wel wat mee dat lijkt mij best wel een afknapper
oOOHH HUILIE HUILIEquote:Op donderdag 27 september 2012 22:46 schreef xSuzan het volgende:
[..]
nee ik snap maar straks komt er wel wat mee dat lijkt mij best wel een afknapper
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan maak je het schoon en ga je verder. Of verwissel je het condoom. Weet ik veel. Hij wil anale seks, dan kan-ie het krijgen ook. Niet dat ik poep plotseling lekker vind of zo, maar ik ben van mening dat poep bij anale seks normaal is. Tenminste, het zit mee als alles schoon blijft, maar mocht er wat vies worden hoort dat erbij.
Dacht je ook zo na over je ontmaagding? Oh jee, wat als er bloed vrijkomt?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |