Een bruine beer verzuipen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:25 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Stanley Menzo uit de selectie zetten.
Was niet zo dat je dat juist niet moest doen ivm stront dichter bij de endeldarm brengen enzoquote:Op donderdag 27 september 2012 22:23 schreef ondeugend het volgende:
Tip; eerst poepen
Tip; Glijmiddel
Tip; Ontspannen
Tip; Auw is stop!
als je echt zeker wil zijn is een klysma natuurlijk de oplossingquote:Op donderdag 27 september 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was niet zo dat je dat juist niet moest doen ivm stront dichter bij de endeldarm brengen enzo
Nomnom...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
als je echt zeker wil zijn is een klysma natuurlijk de oplossing
verder niet echt een idee eigenlijk.. maar
als vriend anaal wil en TS ook zou ik om een beetje smurrieniet zeuren, risico van het vak zeg maar.
Zolang er daarna maar niet gepijpt wordt lijkt me.
Aanvulling; ook niet ongewassen weer terug in de vaginaquote:
ik wil echt niet dat er straks overal poep zit ofzoquote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
als je echt zeker wil zijn is een klysma natuurlijk de oplossing
verder niet echt een idee eigenlijk.. maar
als vriend anaal wil en TS ook zou ik om een beetje smurrieniet zeuren, risico van het vak zeg maar.
Zolang er daarna maar niet gepijpt wordt lijkt me.
Ziektes enzo?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Aanvulling; ook niet ongewassen weer terug in de vagina
Overal?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik wil echt niet dat er straks overal poep zit ofzo
Typetje TS ''je woorden er niet aan vuil maken'' dit?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef zarGon het volgende:
Je gunt als 16-jarige je kont aan je vriend van 25 die net vreemdgegaan is?
Cool cool cool.
Je sluitspier stopt niet plotseling met functioneren tijdens anale seks hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik wil echt niet dat er straks overal poep zit ofzo
ja dat snap ik maar vind het toch een vies ideequote:Op donderdag 27 september 2012 22:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Overal?
Het zou eventueel in het vieste geval zijn penis zijn... en vast niet in zijn oren.
Hmm jij hebt extra info!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef zarGon het volgende:
Je gunt als 16-jarige je kont aan je vriend van 25 die net vreemdgegaan is?
Cool cool cool.
Klysma danquote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ja dat snap ik maar vind het toch een vies idee
waar kan je die halen?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Klysma dan
Wel een heel gedoe hoor voor een uitprobeersel
ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 27 september 2012 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je sluitspier stopt niet plotseling met functioneren tijdens anale seks hoor..
Geen idee, maar mocht ze echt zijn is ze behoorlijk naïef.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Typetje TS ''je woorden er niet aan vuil maken'' dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |