quote:Op donderdag 27 september 2012 23:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Dat gevoel wanneer je moet niezen en je tegelijkertijd krampachtig je diarree binnen probeert te houden.
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Dat gevoel wanneer je moet niezen en je tegelijkertijd krampachtig je diarree binnen probeert te houden.
was topquote:Op donderdag 27 september 2012 23:14 schreef JanPiraat het volgende:
Dat gaat hem niet worden voorspel ik
Geef aan dat jullie in een stiltecoupe zitten, je hebt het volste recht ertoequote:Op vrijdag 28 september 2012 09:49 schreef leeell het volgende:
Oude graftakken die hardop een conversatie hebben in de stiltequote, sterf aan een pijnlijke ziekte
Godver, herkenbaar. Laatst een meet in Den Haag waar we met de trein heen gingen, zit er op de terugweg ('s ochtends, hotel geboekt jeweet) twee van die dikke tokkies in de stiltecoupé te lachen, maar dan op zo'n varkensmanier, je weet wel: "HAHAHAAAAKNORHA!", verder lekker met luid volume praten zodat de hele coupé mee kan genieten en een zak chips leeg eten, ik schatte ze een jaar of 40. Té triest, uiteindelijk na een paar boze blikken waren ze stil. Of nouja, stillerquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:49 schreef leeell het volgende:
Oude graftakken die hardop een conversatie hebben in de stiltequote, sterf aan een pijnlijke ziekte
Dit is gewoon achterlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:59 schreef leeell het volgende:
Gedaan, gelijk verontwaardigd.
Het ergste vind ik nog dat de conductrice (zelfde leeftijd) even gezellig ook een babbeltje maakte met de dames.
schrijf een klacht, zorg voor haar ontslagquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:59 schreef leeell het volgende:
Gedaan, gelijk verontwaardigd.
Het ergste vind ik nog dat de conductrice (zelfde leeftijd) even gezellig ook een babbeltje maakte met de dames.
jouw username getuigt van een correct zelfbeeld.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:51 schreef Faaluser het volgende:
Met hoofdpijn wakker geworden.
[ afbeelding ]
vet goeddddquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:10 schreef Bloempje. het volgende:
Wauw, supergoede feedback gekregen netik werd verlegen alles
Doet jouw zusje V?quote:
Dus toch.quote:
Ik ga d'r wenkbrauwen wel likken.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga d'r wenkbrauwen wel likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |