jeweet nigga, sta klaarquote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef leeell het volgende:
heppie 13 oct helemaal loesoe in die waggie tog
Wat leuk! Succes! Achteruit hobbels over en hellingen af!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Achterlijk he..Jeetje voor jou nog erger. Damn.
Maar wat wel leuk is... wij gaan volgende week met de rolstoel de stad in.Kijk er stiekem wel naar uit.
Haha, en de metro in.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leuk! Succes! Achteruit hobbels over en hellingen af!
ok top, leiden cs wachten of ga je gelijk naar mijn hausu?quote:
Succes! Toedeloei!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, en de metro in.![]()
Spannend!
Slaap lekker, succes morgen.
gewoon naar die kkcasa tokquote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ok top, leiden cs wachten of ga je gelijk naar mijn hausu?
ik mag je wel hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef Faaluser het volgende:
O, ha, ik dacht bij meubilair aan iemand die voor geld je kamer bemeubeld. Maar je bedoelde dat ik een soort bank ben, aha.
Prullenbak, meer. Of dat ene tafeltje dat altijd in de weg staat.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef Faaluser het volgende:
O, ha, ik dacht bij meubilair aan iemand die voor geld je kamer bemeubeld. Maar je bedoelde dat ik een soort bank ben, aha.
Dankje, doei! De groeten aan mijn exschool!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
sterkte morgenochtend bloempjeslaap lekker
Jeminee, je kent mij pas net. Is dit soort taal nu al nodig?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Prullenbak, meer. Of dat ene tafeltje dat altijd in de weg staat.
wrm niet gelijk naar mijn huis veel makkelijkerquote:
Ja, je bent bijzonder vervelend deze avond.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Jeminee, je kent mij pas net. Is dit soort taal nu al nodig?
quote:
dat bedoel ikquote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wrm niet gelijk naar mijn huis veel makkelijker
Iel, woon jij in de buurt iel!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wrm niet gelijk naar mijn huis veel makkelijker
Welnee, ik ben gewoon lekker mezelf.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, je bent bijzonder vervelend deze avond.
jaja fietsafstandquote:Op donderdag 27 september 2012 22:36 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Iel, woon jij in de buurt iel!
okok gr grquote:
helaas welquote:Op donderdag 27 september 2012 22:36 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Iel, woon jij in de buurt iel!
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:40 schreef Faaluser het volgende:
Nounou, wat onaardig allemaal weer. Ik ben weg hier, hoor!
quote:
Is goe evn smokequote:Op donderdag 27 september 2012 22:45 schreef leeell het volgende:
zal ik even langskomen Faaluser, 23:10 bij de lange voort ?
lobbi janquote:
best, parkeerplaats bij de promenade daar, bij de c1000 , waar de kermis altijd staatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |