In Kletshonk, jouw thuisbasis vriend :$quote:Op zondag 30 september 2012 01:29 schreef Woelrat het volgende:
Waar is nou Heb Je Ooit De Regen Gezien?
O krijg nou wat!quote:Op zondag 30 september 2012 01:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
In Kletshonk, jouw thuisbasis vriend :$
chillings zetten in die parkje op de hoek jatoookquote:Op zondag 30 september 2012 01:42 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork ontspant
Zo, even helemaal niets nu. En hoe is het hier?
Soberso, ik was op zoek naar 450 eenden om te naaien, dat zou fantastisch zijn. Geen enkele gevonden, toen belde ik Onur, die eckte baas, om ze voor mij te hosselen.quote:Op zondag 30 september 2012 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
chillings zetten in die parkje op de hoek jatoook
aaaaight nice nice, die onur is goeie jongen idd staat altijd klaar voor jequote:Op zondag 30 september 2012 01:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soberso, ik was op zoek naar 450 eenden om te naaien, dat zou fantastisch zijn. Geen enkele gevonden, toen belde ik Onur, die eckte baas, om ze voor mij te hosselen.
Hallo, ;euk dat jij ook een truitje daar gaat kopen .quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
die op de haarlemmer(?)straat?
moet er ook nog eentje hebben G
he Faaluser
Ahwquote:Op zondag 30 september 2012 11:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat hoesten komt me echt de keel uit.
Bedankt, jij ook.quote:Op zondag 30 september 2012 11:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahwirritant altijd dat. Beterschap!
Keelpijn hier, hoop niet dat ik straks weer als een zeehond klink. Dat schijnt een keer in het jaar nodig te zijn.
Zullen we een clubje oprichten? Zelfde hier, hoesten duurt vaak een paar weken. Ik hoest mezelf dan ook steeds wakker : ) en klip ook, als die er is. Ik steeds naar de badkamer rennen vorig jaar om 'm niet wakker te makenquote:Op zondag 30 september 2012 11:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bedankt, jij ook.Het begon ook met keelpijn hier, nu ben ik al twee weken aan het hoesten al.
Het komt elk jaar terug bij mij, en dan blijft het ook echt maandenlang doorgaan. Een stom wijf uit mn klas noemde me zeehond zeehond en toen zei ik dat ze op moest houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |