SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef Thorb het volgende:
Gewoon 15 mensen met een season ticket in het lijstje
Ik 7 of 8quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef Thorb het volgende:
Gewoon 15 mensen met een season ticket in het lijstje
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:10 schreef Rijst het volgende:
Goede TT Kent. Voor het eerst![]()
David Luiz gekocht voor 4500 coins
Ik 2 spelers nog , dit squad wordt zon nachtmerriequote:Op donderdag 27 september 2012 21:13 schreef Rijst het volgende:
Moet nog 3 spelers en 3 dure formatiekaarten
Handelenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:17 schreef Jongentje. het volgende:
heb 7,5k, zit te twijfelen of ik ermee zal handelen of een gold pack halen.
Moeilijke keuze inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2012 21:17 schreef Jongentje. het volgende:
heb 7,5k, zit te twijfelen of ik ermee zal handelen of een gold pack halen.
Hazard in een pakje, dan gaat het snel. Heb er nog dit team naast:quote:Op donderdag 27 september 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Reemi
Jouw trading profit, seems legit
Ahh, dacht echt wtfquote:Op donderdag 27 september 2012 21:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hazard in een pakje, dan gaat het snel. Heb er nog dit team naast:
[ afbeelding ]
2 spitsen uit de BPLquote:Op donderdag 27 september 2012 21:21 schreef marcie216 het volgende:
Ik twijfel tussen Braziliaans 4222
Serie 4222 of
BPL 4222
Of doordat ze juist wel oplettenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie wel de hele tijd dat jullie nu koopjes oppikken, maar hoezo kan ik dan nog steeds niet zoekenIk mis teveel koopjes doordat mensen niet opletten.
Ik heb een bepaalde search gevonden waarmee de webapp niet crasht, maar die hou ik voor me natuurlijk. Hier heb ik de laatste 2 uur flink wat mee verdiendquote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie wel de hele tijd dat jullie nu koopjes oppikken, maar hoezo kan ik dan nog steeds niet zoekenIk mis teveel koopjes doordat mensen niet opletten.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde search gevonden waarmee de webapp niet crasht, maar die hou ik voor me natuurlijk. Hier heb ik de laatste 2 uur flink wat mee verdiend
Ik bedoel dat mensen er niet op letten wat ze erop zettenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of doordat ze juist wel opletten
Speel je op de Xbox, want dan kan je het mij wel vertellen, PS3, zit je niet in de weg.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde search gevonden waarmee de webapp niet crasht, maar die hou ik voor me natuurlijk. Hier heb ik de laatste 2 uur flink wat mee verdiend
zeg het dan niet :pquote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
ps3quote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Speel je op de Xbox, want dan kan je het mij wel vertellen, PS3, zit je niet in de weg.
Jonnsie heeft 300k, dat is ook ledjit.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ahh, dacht echt wtf
[ afbeelding ]
Ik hoorde dat je dan aan het einde van het potje werd gedisconnect?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:26 schreef Lindgren. het volgende:
Trouwens gewoon op de webapp kunnen tijdens je potjes.. Vreemd maar handig.
Ik geloof het eigenlijk niet. Ik zat net eindelijk op de 59e minuut maar toen scrollde ik terug en toen crashte hij alweer.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Geen last van..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je dan aan het einde van het potje werd gedisconnect?
Dat is blijkbaar alleen bij mijquote:Op donderdag 27 september 2012 21:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je dan aan het einde van het potje werd gedisconnect?
Jorge Henrique. Baasje. Net als Jadson.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik wil denk ik weer een 4321 teampje proberen
Iemand tips voor goede en goedkope spelers?
Wat voor team wil je maken?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik wil denk ik weer een 4321 teampje proberen
Iemand tips voor goede en goedkope spelers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |